Euj, is die ook in Nederland nu? Kende het al en... tsjaa. Ik haal wel gewoon m'n tampons bij de Kruidvat en Baas weet al precies wanneer 'ie chocolade moet meenemen (als ik heel veel laat vallen en ontzettend moeilijk doe).quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:41 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.dutchcowgirls.nl/life-style/6959
HAHAHAHAHA ERMAHGERD
Uhhhh.... als ik teruglees en dan dit er tussendoor, klinkt het heel gekquote:
Whut?quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:32 schreef Stormqueen het volgende:
Ermahgerd toen hoefde ik nog maar 98k!
Bijna bij doel?quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:32 schreef Stormqueen het volgende:
Ermahgerd toen hoefde ik nog maar 98k!
Ik was afgeleid door m'n eten toen ik het postte geloof ik.quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:31 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Uhhhh.... als ik teruglees en dan dit er tussendoor, klinkt het heel gek.
Sure, maar duurt even voor je antwoord krijgt, want ze is er nu niet.quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ijs, wil jij iets voor me aan je moeder vragen?
geeft niet want ik kan nu toch niet beginnen met breien, zal t ff in feestboek typen :vquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sure, maar duurt even voor je antwoord krijgt, want ze is er nu niet.
Wie had er operatie? Heb ik helemaal gemist!quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zow, alles bleek goed te zijn en hij had al voldoende praatjes![]()
De verpleegster die gebeld had was gewoon een bijzonder ongezellig mens.
Dokter zei dat operatie goed was gegaan, dat is het belangrijkste
wat een kut met vingers ookquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
Da's mooi om te horen!quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
WAT IS DEZE??quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:15 schreef Debsterr het volgende:
TROUWENS, weten jullie wat Baas op dit moment aan het doen is? Sporten
![]()
!
Ze was vooral heel effectief en van weinig woorden.quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:13 schreef Mirjam het volgende:
[..]
wat een kut met vingers ook
Beetje nodeloos mensen ongerust maken
Fijn dat alles goed is!
milva'squote:Op dinsdag 5 november 2013 19:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ja vaders dus
[..]
Ze was vooral heel effectief en van weinig woorden.
We hadden het vermoeden dat ze hiervoor bij defensie gewerkt heeft![]()
HELE verhalen Bami, HELE verhalen. Want hoezo ga je liedjes zingen en waarom heb je maar 3 uur geslapenquote:Op dinsdag 5 november 2013 19:21 schreef AlbinoBambi het volgende:
3 uur slaap is niet genoeg om een hele dag te functioneren.
Maargoed, ik ga maar eens wat liedjes zingen ofzo.
Ze doet een IJsquote:Op dinsdag 5 november 2013 19:22 schreef Debsterr het volgende:
[..]
HELE verhalen Bami, HELE verhalen. Want hoezo ga je liedjes zingen en waarom heb je maar 3 uur geslapen.
Oh, ja, ik zit tegenwoordig op een koor.quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:22 schreef Debsterr het volgende:
[..]
HELE verhalen Bami, HELE verhalen. Want hoezo ga je liedjes zingen en waarom heb je maar 3 uur geslapen.
Wat leukquote:Op dinsdag 5 november 2013 19:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh, ja, ik zit tegenwoordig op een koor.Is leuk, maar heb nu niet zo'n zin.
3 uur geslapen omdat ik vandaag een deadline had en daar tot 2 uur 's nachts aan heb gewerkt, en toen nog tot 3 uur 's nachts Bobo vermaakt heb en toen niet kon slapen van de energy drink.Maar de wekker stond wel weer om 7 uur omdat ik om half 9 weer les had,
Dus vannacht ga ik heeeel lekker slapen.
Het draagt mijn naam.quote:
quote:Dames hoeven tegenwoordig niet meer per se in mantelpak of japon, al is dat in traditionelere kringen nog steeds gewenst. Vandaag de dag is men in een chique japon echter al gauw overdressed. Wanneer een dame een rok draagt moet deze minstens tot over de knie vallen en blote benen zijn uit den boze. Panty's of kousen zijn dus verplicht. Een hoed mag, maar hoeft absoluut niet. Een tas mag ook, maar deze mag niet te opvallend zijn. Een enveloppemodel is daarom het meest geschikt. Het principe van deux pičces geldt als vanouds. Dit houdt in dat de dame wanneer ze geen japon draagt, altijd haar blazer aanhoudt, zowel bij het dragen van een mantelpak als bij het dragen van een broekpak. Hoewel hier tot voorkort altijd een blouse op werd gedragen, mag er tegenwoordig ook voor een ander soort topje worden gekozen, zolang het maar chic oogt.
Dat klinkt als een kutfeestquote:Op dinsdag 5 november 2013 19:53 schreef Debsterr het volgende:
Dat je een uitnodiging met dresscode krijgt "Tenue de Ville"
[..]
Het is bij een amish geloof?quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Eén keer gehad. Het was kut.quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb dan een voorkeur voor dresscode: netjesquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:09 schreef Stormqueen het volgende:
Tenue de ville is een van de meest voorkomende basic dresscodes hoor...
Wel met een omschrijving waarvan je denkt wtf terwijl het eigenlijk gewoon zakelijk is.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:09 schreef Stormqueen het volgende:
Tenue de ville is een van de meest voorkomende basic dresscodes hoor...
dat is te breed interpretabelquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb dan een voorkeur voor dresscode: netjes.
Die liepen er bij mijn ding dus wel tussen. Sterker nog, de enigen die zich aan de dresscode hadden gehouden waren de officiële mensen en de groep waar ik mee heen was. Overdressed, ik voelde me het.quote:
Oeh vetquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:26 schreef Debsterr het volgende:
Het is een wedstrijd van PSV in de skybox van CSU (hoofdsponsor)
Gewoon in volledige psv-outfit gaan inclusief geverfd gezichtquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:26 schreef Debsterr het volgende:
Het is een wedstrijd van PSV in de skybox van CSU (hoofdsponsor)
Zulks een goeden ideequote:Op dinsdag 5 november 2013 20:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Gewoon in volledige psv-outfit gaan inclusief geverfd gezicht![]()
Tsjaa, ik heb dus geen pakken.. alleen losse colbertjes. En vooral veel jeans.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:32 schreef Puckzzz het volgende:
Dan is een mooi krijtstreep pak juist wel leuk tussen de andere bobo's in pak
Staat jou het beste van allemaal
quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zulks een goeden ideemaar ik bedenk me net dat ik een pantalon heb (paperbag fit met smalle pijpen) waarin ik een mooie nette zwarte top kwijt kan, en dan met m'n zwarte pumps of sleehakken.
Op dinsdag 5 november 2013 20:33 schreef Debsterr het volgende:| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |