Ik vond de uitleg ook zo mooi dat ze eigenlijk naakt wou gaan, om te tonen dat iedereen te serieus was; maar dat mocht niet. Dus toen deed ze maar nude latex dinges aanquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:47 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oke, audio klopt totaal niet
Ik moet de neiging onderdrukken om te vragen hoe groot hun wasmachine wel niet isquote:wij hebben 2 van deze bankjes ,en wegens een nieuwe bank,doen wij deze gratis weg ,ze zijn niet stuk ,en het geheel kan je in de wasmachine wassen,.dus laat maar weten wie ik blij kan maken ,ik wil zelfs de hoezen nog wel een x uit wassen
quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:48 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Feestboek post van een van mijn 'vrienden'
[..]
Ik moet de neiging onderdrukken om te vragen hoe groot hun wasmachine wel niet is![]()
Ik ziet u al denken, hoe makt ik m schoon, nou gewoon, in d'n wasmachien!quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:48 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Feestboek post van een van mijn 'vrienden'
[..]
Ik moet de neiging onderdrukken om te vragen hoe groot hun wasmachine wel niet is![]()
Dat gaat dan weer net te ver inderdaadquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik vond de uitleg ook zo mooi dat ze eigenlijk naakt wou gaan, om te tonen dat iedereen te serieus was; maar dat mocht niet. Dus toen deed ze maar nude latex dinges aan
Klinkt logisch
Past het nie? Nie onze schuld.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ziet u al denken, hoe makt ik m schoon, nou gewoon, in d'n wasmachien!
quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga brum verlaten en een lesbische relaasiee met Miley beginnen. Sugarmomma die een birkin bag voor me kooptEn een nieuwe jas als er een vogel op poept
Wasmachien stuk? Ok nie onze schuld.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:50 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Past het nie? Nie onze schuld.
Gaat ie stuk? Nie onze schuld.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ziet u al denken, hoe makt ik m schoon, nou gewoon, in d'n wasmachien!
Die moet ik nog 1tje voor het hardlopen, anders drijven m'n lenzen uit m'n ogenquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zo'n prachtig middel dat enorm onderschat wordt in de regen is een petje met een klep![]()
Ik gebruikte het al bij het door de regen fietsen, maar nu ook als ik dat monster naar buiten moet laten in de regen. Als je gezicht niet nat wordt, voel je de rest ook bijna niet![]()
(o ja wel in combinatie met een waterdichte jas)
Je zou zeggen dat ie er nooit in had gestaanquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Of onder 't bed, dat mag ook bij telsell!
elke keer als ik kippenvleugels zie liggen ergens dan ga ik zo luidkeels van CHICKONWINGGGG!quote:
+1quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
elke keer als ik kippenvleugels zie liggen ergens dan ga ik zo luidkeels van CHICKONWINGGGG!
Tot groot genoegen van BB als we samen boodschappen doen
Ik hoor Unf dat steeds in m'n hoofd roepen en moet dan gnorkenquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
elke keer als ik kippenvleugels zie liggen ergens dan ga ik zo luidkeels van CHICKONWINGGGG!
Tot groot genoegen van BB als we samen boodschappen doen
EEN NIEUWE!quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
HEBT OEW JOEKEL WEER HEEL DE DAG OP OEW DEKEN LIGGEN MUFFEN?
quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
HEBT OEW JOEKEL WEER HEEL DE DAG OP OEW DEKEN LIGGEN MUFFEN?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |