Die moet ik nog 1tje voor het hardlopen, anders drijven m'n lenzen uit m'n ogenquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zo'n prachtig middel dat enorm onderschat wordt in de regen is een petje met een klep![]()
Ik gebruikte het al bij het door de regen fietsen, maar nu ook als ik dat monster naar buiten moet laten in de regen. Als je gezicht niet nat wordt, voel je de rest ook bijna niet![]()
(o ja wel in combinatie met een waterdichte jas)
Je zou zeggen dat ie er nooit in had gestaanquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Of onder 't bed, dat mag ook bij telsell!
elke keer als ik kippenvleugels zie liggen ergens dan ga ik zo luidkeels van CHICKONWINGGGG!quote:
+1quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
elke keer als ik kippenvleugels zie liggen ergens dan ga ik zo luidkeels van CHICKONWINGGGG!
Tot groot genoegen van BB als we samen boodschappen doen
Ik hoor Unf dat steeds in m'n hoofd roepen en moet dan gnorkenquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
elke keer als ik kippenvleugels zie liggen ergens dan ga ik zo luidkeels van CHICKONWINGGGG!
Tot groot genoegen van BB als we samen boodschappen doen
EEN NIEUWE!quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
HEBT OEW JOEKEL WEER HEEL DE DAG OP OEW DEKEN LIGGEN MUFFEN?
quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
HEBT OEW JOEKEL WEER HEEL DE DAG OP OEW DEKEN LIGGEN MUFFEN?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |