ik huilde een beetjequote:Op dinsdag 5 november 2013 21:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
Om het goed te maken:
[ afbeelding ]
Ja die vond ik erg vet, maar koop voorlopig geen lak meerquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:03 schreef Debsterr het volgende:
PRIEM, vond jij die blauwe holo's nou heel tof die ik laatst postte? Volgens mij kun je ze namelijk bestellen bij de maker.
D'awwwquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
Om het goed te maken:
[ afbeelding ]
Weet je het heel zekerquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:06 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja die vond ik erg vet, maar koop voorlopig geen lak meer
Heel heel zekerquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Weet je het heel zeker? Bazen holo's
.
morgen even naar de action in de lunsjpauze en daar een koker met zes haaknaalden halen voor 1,99quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:09 schreef PriemGirl het volgende:
Ik zit hier op de bank te bedenken wat te doen... Wil liefst wat haken, maar mams heeft enkel haaknaald 10 meegegeven en voor alle andere dingen die ik gevonden heb, heb ik een 5 nodig.. En die liggen nog in bels
Ik ben er wel achter dat ik haken een stuk leuker vind dan breien![]()
Oehhhh goeie!! Morgen effe doen iddquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
morgen even naar de action in de lunsjpauze en daar een koker met zes haaknaalden halen voor 1,99
Ja maar dan kan ik net zo goed 2 weken wachten tot ik weer in bels benquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:37 schreef Mirjam het volgende:
en ebays heeft ook velen goedkope naalden, chinabay dan
owhja harharquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja maar dan kan ik net zo goed 2 weken wachten tot ik weer in bels ben
Alles om maar van die gekleurde haaknaalden te kunnen falenquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:41 schreef Mirjam het volgende:
[..]
owhja harhar
maar wel hendig om op 2 locaties naalden te hebben ja toch, nee?
haaknaaldenquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Alles om maar van die gekleurde haaknaalden te kunnen falen
falenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |