huisdieren moeten zindelijk zijnquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat is niet zo erg als die vogel die op mijn jas had gescheten
quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:41 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.dutchcowgirls.nl/life-style/6959
HAHAHAHAHA ERMAHGERD
Dit is een garp toch?quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:41 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.dutchcowgirls.nl/life-style/6959
HAHAHAHAHA ERMAHGERD
Als dat zo is, is het wel een goeiequote:
quote:Ik gebruik geen tampons, inlegkruisjes en/of maandverband wat nu?
Je kan je box zelf customizen. Dit betekent dat je er zelf voor kan kiezen welke hygiene producten je in je box wenst te ontvangen. Alleen tampons? Of toch inlegkruisjes en maandverband? Alles is mogelijk.
Dure shizzle...quote:Wat zit er allemaal in de Violet Box?
1.Tampons voor 4-5 dagen menstruatie (OB Original, OB Procomfort, Tampax); *
2.Inlegkruisjes voor overdag (Libresse); *
3.Maandverband voor overdag/'s nachts (Always); *
4.Intieme zeep, om de maand (Lactacyd);
5.Hygiënische gel, om de maand;
6.Een aantal keer per jaar exclusieve kortingsbonnen;
7.Elke maand een andere verrassing/cadeau afgestemd op jou;
8.En natuurlijk een heerlijke reep 'comfort' chocolade, ook suikervrij mogelijk (Cote d'Or).
Hoofdproduct in jouw Violet Box: Tampons
Merk: OB ProComfort
OB ProComfort: 20 x Normal
Bijproduct(en): Extra Tampons
Merk: OB ProComfort
OB ProComfort: 5 x Light Days
Abonnementsvorm: 1 x Violet Box | ¤16,95 totaal | ¤16,95 per box - ¤ 16,95
Volgens mij verneukt (hehehe) het de boel behoorlijk daar beneden en is gewoon met water wassen prima...quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat een schijt idee
Wanneer gebruik je eigenlijk intieme waszooi? Volgens mij huisarts is dat dikke onzin
Ik zie de meerwaarde van dat spul dus eigenlijk gewoon echt nietquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:25 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb deze
[ afbeelding ]
Gebruik het 1x per week ofzo, vind het fijn spul want als er maar klein beetje normale zeep in de buurt komt doet het al pijn en dit werkt primamaar volgens mij is alleen water ook okay,
Oeh, das klotequote:Op dinsdag 5 november 2013 17:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
opa heeft alzheimer en aderverkalking in zn hersenen
Ja was te verwachten eigenlijk, ik kan er wel huilie over gaan doen maar het is zoquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:33 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Oeh, das klote![]()
Ik snap alleen je smiley niet zo goed geloof ik...
Het voelt erna wel fris aanquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:31 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik zie de meerwaarde van dat spul dus eigenlijk gewoon echt niet
Ik gebruik altijd alleen water en dat gaat prima. Geen putlucht of zo na het douchenIk vind het juist een 'eng' idee om dat soort spul daar in de buurt te gebruiken omdat het er voor mij gevoel gewoon niet 'hoort'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |