Zou leuk zijn, wordt wel een rode vlag dan.quote:Op zondag 3 november 2013 14:22 schreef Sinister-D- het volgende:
Boem, knets knats, crash in de tunnel![]()
please
En dan kan de SC er niet langs...quote:Op zondag 3 november 2013 14:22 schreef Sinister-D- het volgende:
Boem, knets knats, crash in de tunnel![]()
please
Waarom? Pitsstraat kan ook dicht gegooid worden, tis niet dat ze zonder peut gaan vallen.....quote:Op zondag 3 november 2013 14:23 schreef Karstman het volgende:
[..]
Zou leuk zijn, wordt wel een rode vlag dan.
Ach welnee, gewoon de rest van de race geen pitstops meerquote:Op zondag 3 november 2013 14:23 schreef Karstman het volgende:
[..]
Zou leuk zijn, wordt wel een rode vlag dan.
Al bijna wakker?quote:Op zondag 3 november 2013 14:23 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Waarom? Pitsstraat kan ook dicht gegooid worden, tis niet dat ze zonder peut gaan vallen.....
Ja, jij ook?quote:
Heb nog geen uitgerangeerde voetballer gezienquote:Op zondag 3 november 2013 14:28 schreef Sinister-D- het volgende:
Aah, daar zijn de pitbox shots weer![]()
Bedankt daarvoor, regie, dat ie is wat we allemaal willen zien
quote:Op zondag 3 november 2013 14:29 schreef Sinister-D- het volgende:
WTF_! Stopt die bagger zender ermee hierMottige commerciële kutzender moet overschakelen naar veldrijden
Only in Belgium !quote:Op zondag 3 november 2013 14:29 schreef Sinister-D- het volgende:
WTF_! Stopt die bagger zender ermee hierMottige commerciële kutzender moet overschakelen naar veldrijden
Hoop dat hij die 4x4 wel heel houdtquote:
Een dikke Ronaldo idd, die mist er nog aan de wedstrijdquote:Op zondag 3 november 2013 14:28 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Heb nog geen uitgerangeerde voetballer gezien. Laten we hopen dat die nog komt.
quote:Op zondag 3 november 2013 14:29 schreef Sinister-D- het volgende:
In het midden van de woestijn?quote:
quote:
Een zandstorm zou toch kunnen? Wordt de baan weliswaar niet nat van, maar het zicht is dan net zo beroerd.quote:Op zondag 3 november 2013 14:33 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]![]()
En dan vragen ze aan mij of ik wakker ben
Ja als we in de f1 niks presteren...quote:Op zondag 3 november 2013 14:30 schreef Wombcat het volgende:
[..]![]()
Da's de nationale sport in België, net zoiets als darten hier. Nogal logisch dat ze daarvoor uitgaan
Het wordt dan misschien ook wel glijden en glibberen.quote:Op zondag 3 november 2013 14:33 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Een zandstorm zou toch kunnen? Wordt de baan weliswaar niet nat van, maar het zicht is dan net zo beroerd.
Motivatie zal nu wel helemaal weg zijn. Benieuwd of hij het seizoen afmaakt.quote:
Ik schreef heul geen dartenquote:Op zondag 3 november 2013 14:33 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Ja als we in de f1 niks presteren...
Wondertje misschienquote:
Throughout November and December, Abu Dhabi experiences rainfall and the minimum temperature stands at 20 degree centigrade while the maximum average temperature stays at 30 degree centigrade. The average rainfall in the city is only 12 cm per year. Rains are occasional and appear for a hew minutes. January and February is the months when rainfall often come to wet the streets. However, in December to April the city seem suitable to every kind of tourists.quote:
twitter:f1fanaticlive twitterde op zondag 03-11-2013 om 14:32:36Stella to Alonso: "Box now. Use all the KERS." #F1 reageer retweet
quote:Op zondag 3 november 2013 14:36 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[ afbeelding ]twitter:f1fanaticlive twitterde op zondag 03-11-2013 om 14:32:36Stella to Alonso: "Box now. Use all the KERS." #F1 reageer retweet
Ach, Gutierrez is al naar de pitsquote:
twitter:F1PitRadio twitterde op zondag 03-11-2013 om 14:36:44"OK, Paul. I'd like you to push now, start to use up the rubber, push" reageer retweet
Zware bevallingquote:Op zondag 3 november 2013 14:39 schreef HiDiHo het volgende:
twitter:F1PitRadio twitterde op zondag 03-11-2013 om 14:36:44"OK, Paul. I'd like you to push now, start to use up the rubber, push" reageer retweet
ik dacht dat een wagen maar 4 banden hadquote:Op zondag 3 november 2013 14:42 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Valt me op dat Perez op 12 oudere banden langzamer is dan Bottas
twitter:andrewbensonf1 twitterde op zondag 03-11-2013 om 14:43:50This is probably not the greatest grand prix I have ever seen. reageer retweet
Daarom is hij ook langzamer, allemaal extra gewicht.quote:Op zondag 3 november 2013 14:44 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
ik dacht dat een wagen maar 4 banden had
Ja, want Pic gaat zijn Twitter ff controleren tijdens de racequote:
Voor hoelang?quote:
Hoofd twitteren bij Catertham heeft ook door dat ze een mickey mouse team zijnquote:
quote:Op zondag 3 november 2013 14:44 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
ik dacht dat een wagen maar 4 banden had
VdG is al sinds hongarije sneller dan Pic, dus ik verwacht tot aan de finish, als hij geen pech krijgt (met een pitsstop bv).quote:
De meid van Sutil, welke ze al elke race gedurende het heel jaar minstens 1x hebben laten zienquote:
twitter:F1PitRadio twitterde op zondag 03-11-2013 om 14:50:25Lewis, "I don't know what's wrong with the car, just no grip" reageer retweet
twitter:F1PitRadio twitterde op zondag 03-11-2013 om 14:52:24Hulk, "No chance...I need low speed now, stability is shit" reageer retweet
twitter:F1PitRadio twitterde op zondag 03-11-2013 om 14:56:26Rocky,"Van der Garde is getting blues, be careful, he might not do the right thing" reageer retweet
twitter:F1PitRadio twitterde op zondag 03-11-2013 om 15:00:14"OK, Sebastian, the longer we go, the stronger we are, especially with the Safety Car, don't abuse the tyres" reageer retweet
Was net reclame bij RTL dus ik dacht, Huh wat? SC?quote:Op zondag 3 november 2013 15:01 schreef HiDiHo het volgende:
twitter:F1PitRadio twitterde op zondag 03-11-2013 om 15:00:14"OK, Sebastian, the longer we go, the stronger we are, especially with the Safety Car, don't abuse the tyres" reageer retweet
![]()
Zoals het commentaar al aangaf, is dat gewoon een slam dunk drive through...quote:Op zondag 3 november 2013 14:58 schreef Sinister-D- het volgende:
Sutil moet die plaats toch zeker aan Perez gaan afstaan? Want dat ging nergens over
Maar dat was al zo overduidelijk, maar ik snap niet waarom Sutil zelf niet al die positie terug gaf of dat het team hem niet waarschuwt dat ie die terug moet gevenquote:Op zondag 3 november 2013 15:04 schreef Kenju het volgende:
[..]
Zoals het commentaar al aangaf, is dat gewoon een slam dunk drive through...
Pic pit, niet out. VdG ook een pitstop gemaakt.quote:
Dus? hij moet wel de bocht halen natuurlijk.....quote:Op zondag 3 november 2013 15:05 schreef Karstman het volgende:
Sutil zat toch al voor Perez voor die actie met Maldonado...
Sutil werd door Maldonado van de baan gereden, laten ze daar eens een straf voor geven.quote:Op zondag 3 november 2013 15:06 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Maar dat was al zo overduidelijk, maar ik snap niet waarom Sutil zelf niet al die positie terug gaf of dat het team hem niet waarschuwt dat ie die terug moet geven
Dat vond ik heel erg meevallen.quote:Op zondag 3 november 2013 15:07 schreef Nober het volgende:
[..]
Sutil werd door Maldonado van de baan gereden, laten ze daar eens een straf voor geven.
ja datquote:Op zondag 3 november 2013 15:06 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Pic pit, niet out. VdG ook een pitstop gemaakt.
regel is toch dat je niks mag winnen door buiten de baan te gaan, hij kwam terug op z'n oude plek, voor Perez. Perez won zelfs omdat hij er dichter achter kwam...quote:Op zondag 3 november 2013 15:07 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dus? hij moet wel de bocht halen.....
Hebben ze elkaar geraakt? Ik heb 't niet gezien iig. Leek er meer op dat Sutil zijn uitrem actie niet kon houden. En Maldonado mee rechtdoor ging, omdat hij nog later wou remmen.quote:Op zondag 3 november 2013 15:07 schreef Nober het volgende:
[..]
Sutil werd door Maldonado van de baan gereden, laten ze daar eens een straf voor geven.
Hij zat er toch al voor? Hij wint niks, verliest niets. En hij werd door Maldonado van de baan geduwd, die de bocht niet kon houden.quote:Op zondag 3 november 2013 15:06 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Maar dat was al zo overduidelijk, maar ik snap niet waarom Sutil zelf niet al die positie terug gaf of dat het team hem niet waarschuwt dat ie die terug moet geven
Had ie de positie kunnen behouden als ie niet buiten de baan was gekomen terwijl ie in gevecht was met Maldonado?quote:Op zondag 3 november 2013 15:08 schreef Karstman het volgende:
[..]
regel is toch dat je niks mag winnen door buiten de baan te gaan, hij kwam terug op z'n oude plek, voor Perez. Perez won zelfs omdat hij er dichter achter kwam...
Lolquote:Op zondag 3 november 2013 15:10 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Had ie de positie kunnen behouden als ie niet buiten de baan was gekomen terwijl ie in gevecht was met Maldonado?
Hij won er twee plekken mee (Maldonado meegenomen). Maar waarschijnlijk doordat hij van de baan gedwongen werd, en hij dus in die actie gedwongen werd, laten ze het gaan...quote:Op zondag 3 november 2013 15:10 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Hij zat er toch al voor? Hij wint niks, verliest niets. En hij werd door Maldonado van de baan geduwd, die de bocht niet kon houden.
idd, lol......quote:
Volgens mij reed Sutil voorop, probeerde Maldonado een actie en zat Perez daarachter...quote:Op zondag 3 november 2013 15:11 schreef Kenju het volgende:
[..]
Hij won er twee plekken mee (Maldonado meegenomen). Maar waarschijnlijk doordat hij van de baan gedwongen werd, en hij dus in die actie gedwongen werd, laten ze het gaan...
twitter:F1PitRadio twitterde op zondag 03-11-2013 om 15:11:23Rosberg informed, "...tyre wear 45% and you're doing less laps this stint" and to maintain current pace "if happy" reageer retweet
twitter:F1PitRadio twitterde op zondag 03-11-2013 om 15:12:10To Webber, "OK, mate, tyres will be OK until the end" reageer retweet
Sutil probeerde een actie op Maldonado. Niet andersom.quote:Op zondag 3 november 2013 15:12 schreef Karstman het volgende:
[..]
Volgens mij reed Sutil voorop, probeerde Maldonado een actie en zat Perez daarachter...
Hij zat al voor Perez, want die werd bijna door Maldonado getorpedeerd toen die terug op de baan kwam. Dus daar lag hij al voor voordat hij van de baan ging.quote:Op zondag 3 november 2013 15:11 schreef Kenju het volgende:
[..]
Hij won er twee plekken mee (Maldonado meegenomen). Maar waarschijnlijk doordat hij van de baan gedwongen werd, en hij dus in die actie gedwongen werd, laten ze het gaan...
twitter:F1PitRadio2 twitterde op zondag 03-11-2013 om 15:14:09"Charles, Giedo is lapping in the 47's" reageer retweet
Ok maar dat zat ie dus al voor Perez en heeft hij niks gewonnen door buiten de baan te gaan. Hooguit had hij een plek aan Maldonado terug moeten geven. Maar daar zat, na de bocht, Perez tussen en dan had die oneerlijk voordeel gekregen en dat mag ook weer niet.quote:Op zondag 3 november 2013 15:13 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Sutil probeerde een actie op Maldonado. Niet andersom.
Perez was de lachende derde, totdat Sutil besloot om voor Perez in te schieten.
Zo kan natuurlijk iedereen buiten de baan gaan schieten, en een positie behoudenquote:Op zondag 3 november 2013 15:16 schreef Karstman het volgende:
[..]
Ok maar dat zat ie dus al voor Perez en heeft hij niks gewonnen door buiten de baan te gaan. Hooguit had hij een plek aan Maldonado terug moeten geven. Maar daar zat, na de bocht, Perez tussen en dan had die oneerlijk voordeel gekregen en dat mag ook weer niet.
Dus jij keek ook niet toen Schumacher alles won?quote:Op zondag 3 november 2013 15:20 schreef Nober het volgende:
Ik ben in ronde 32 gestopt met kijken, volgend jaar maar weer tenzij Red Bull dan ook weer gewoon wint.
Dat net zo min spannend iddquote:Op zondag 3 november 2013 15:22 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dus jij keek ook niet toen Schumacher alles won?
Malonado schoot ook van de baan, dus wie had er nu voordeel?quote:Op zondag 3 november 2013 15:19 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Zo kan natuurlijk iedereen buiten de baan gaan schieten, en een positie behouden![]()
Dan heb je natuurlijk niets gewonnen, maar als ie daardoor een positie behouden heeft, heeft ie er wel nog 'n voordeel uit gehaald. En dát mag niet volgens de regels.
Perez kan er uiteraard niets aan doen dat er 2 anderen buiten de baan vliegen omdat zij liggen te kibbelen met elkaar.
Nee wel toen ie niet won, 2005, 2006.quote:Op zondag 3 november 2013 15:22 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dus jij keek ook niet toen Schumacher alles won?
Perez omdat er 2 voor hem van de baan schoten en hij wél op de baan kon blijvenquote:Op zondag 3 november 2013 15:24 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Malonado schoot ook van de baan, dus wie had er nu voordeel?
quote:Op zondag 3 november 2013 15:26 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Lol dat was toch niet Alonso's schuld? Hij zat naast Vergne op de baan en werd er toen afgedrukt.
Jawel, hij kwam uit de pits en haalde Vergne buiten de baan in.quote:Op zondag 3 november 2013 15:26 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Lol dat was toch niet Alonso's schuld? Hij zat naast Vergne op de baan en werd er toen afgedrukt.
Dat was op de baan, dit was bij het op de baan komen na een stop.quote:Op zondag 3 november 2013 15:28 schreef Zorro het volgende:
Sutil had voordeel en werd niet bestraft, dus het zou inconsequent zijn om Alonso nu wel te bestraffen.
Zie mijn edit, ik vroeg me af of hij had gepit, of dat hij dus aldus jullie reacties echt zo ver buiten de baan was geraakt dat hij 20 secs langzamer was dan de rest.quote:Op zondag 3 november 2013 15:27 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Klopt, die ging volgas zonder te kijken de pits uit.
Zie mijn Edit.quote:Op zondag 3 november 2013 15:29 schreef Sally het volgende:
[..]
Zie mijn edit, ik vroeg me af of hij had gepit, of dat hij dus aldus jullie reacties echt zo ver buiten de baan was geraakt dat hij 20 secs langzamer was dan de rest.
twitter:F1PitRadio2 twitterde op zondag 03-11-2013 om 15:28:41Estaben told to use "Special 2" and to "push to the end, keep fighting" reageer retweet
Maldonado kwam ook buiten de baan, dus had Sutil geen voordeel, omdat de ander ook niet op de baan bleef.quote:Op zondag 3 november 2013 15:28 schreef Zorro het volgende:
Sutil had voordeel en werd niet bestraft, dus het zou inconsequent zijn om Alonso nu wel te bestraffen.
Live Timingquote:"Looks like they'll have a close look at how he [Alo] rejoined the track from the pit exit. He definitely went off track alongside Vergne, but was he forced off and did he gain an advantage"
Maakt toch niet uit dat hij uit de pits kwam? Ze waren intussen allebei op de baan, naast elkaar. Daarna drukte Vergne Alonso van de baan af.quote:Op zondag 3 november 2013 15:28 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Jawel, hij kwam uit de pits en haalde Vergne buiten de baan in.
Dan zou Vergne de Dt moeten hebben, want je mag niet iemand van de baan duwen.quote:Op zondag 3 november 2013 15:32 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit dat hij uit de pits kwam? Ze waren intussen allebei op de baan, naast elkaar. Daarna drukte Vergne Alonso van de baan af.
Zou mooi zijn als je iemand die jou in wil halen gewoon van de baan mag drukken zodat ze de plaats moeten teruggeven.
twitter:Lotus_F1Team twitterde op zondag 03-11-2013 om 15:35:45Use overtake button @RGrosjean and breathe in, duck down, and make the car go FASTER! reageer retweet
quote:Op zondag 3 november 2013 15:39 schreef JohnB52 het volgende:
https://mobile.twitter.co(...)een_name=F1PitRadio2
twitter:F1PitRadio2 twitterde op zondag 03-11-2013 om 15:38:08Rocky, "Mate, you're plus 31 Webber, so you can just sit back and watch the show"Vettel,"Too late now"Rocky,"OK" reageer retweet
Ruim voor Pic.quote:Op zondag 3 november 2013 15:39 schreef HiDiHo het volgende:
Geen punten voor Giedo, maar hij heeft hem tenminste uitgereden
twitter:Olav_Mol twitterde op zondag 03-11-2013 om 15:39:20Door de layout vd baan moest Alonso ernaast blijven om crash met Vergne te voorkomen lijkt mij. je komt blind op topsnelheid boven daar reageer retweet
Ja viel meequote:
4/10quote:
Tis altijd van hetzelfde ja, daar moet ik je gelijk in geven..quote:Op zondag 3 november 2013 15:44 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Vettel moet echt altijd thank you guys zeggen. Om ziek van te worden.
Hij zei: i love you guys!quote:Op zondag 3 november 2013 15:44 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Is geen record. Dat staat op 9 van Ascari in '52-'53.quote:Op zondag 3 november 2013 15:42 schreef Sally het volgende:
7E RACE OP RIJ GEWONNEN (sorry, caps lock), evenaring van een record van Schumacher.Vettel
Kan niet.quote:Op zondag 3 november 2013 15:45 schreef chufi het volgende:
Geef Alonso 10 sec tijdstraf en dan gebeurt er niets
sutil had ook geen voordeel t.o.v. maldonado, maar bij Perez.quote:Op zondag 3 november 2013 15:30 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Maldonado kwam ook buiten de baan, dus had Sutil geen voordeel, omdat de ander ook niet op de baan bleef.
Dit was wel iets duidelijker.
In 1 seizoen.quote:Op zondag 3 november 2013 15:46 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Is geen record. Dat sttat op 9 van Ascari in '52-'53.
twitter:sarahholtf1 twitterde op zondag 03-11-2013 om 15:44:30"You don't get to drive cars like this very often," Vettel says on Radio Red Bull. Probably what the other drivers are thinking too... reageer retweet
quote:Op zondag 3 november 2013 15:44 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
+1quote:Op zondag 3 november 2013 15:45 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Tis altijd van hetzelfde ja, daar moet ik je gelijk in geven..
Maar door zijn team te bedanken maakt ie iedereen duidelijk dat het een teamsport is, en geen prestatie van 1 persoon.
Net zoals de buiging voor de wagen op de finishlijn vorige week....
Nee, want die zat er sowieso al achter. Perez had er juist voordeel van, want zo kwam hij voorbij Maldonadoquote:Op zondag 3 november 2013 15:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
sutil had ook geen voordeel t.o.v. maldonado, maar bij Perez.
Jeffrey Herlings won 14 GP's op rij in een seizoen dit jaar, was alleen niet in de F1.quote:Op zondag 3 november 2013 15:42 schreef Sally het volgende:
7E RACE OP RIJ GEWONNEN (sorry, caps lock), evenaring van een record van Schumacher.Vettel
Oh, dan had de BBC het fout, of hadden ze het over "de laatste keer dat dat gebeurde was Schumacher in..." (ik miste het jaar)quote:Op zondag 3 november 2013 15:46 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Is geen record. Dat staat op 9 van Ascari in '52-'53.
Wtf. Super saai.quote:Op zondag 3 november 2013 15:50 schreef Nattekat het volgende:
Naar welke race hebben jullie gekeken dan?
Echt niet saai.
quote:Op zondag 3 november 2013 15:46 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Is geen record. Dat staat op 9 van Ascari in '52-'53.
quote:In 1952 won Ascari zes van de acht races en hij werd dat jaar dan ook de eerste wereldkampioen voor Ferrari. Ook in het volgende seizoen (1953) was Ascari in vorm. Door de eerste race van het seizoen te winnen, vestigde hij een record van zeven overwinningen op rij, een record dat nog steeds staat, al is het gedeeld met Michael Schumacher. Als je de Indianapolis 500 van 1953 niet meerekent (omdat er nauwelijks Europeanen aan mee deden) in de scores, dan heeft Ascari een aantal van maar liefst 9 overwinningen achterelkaar. Ascari sloot het seizoen als kampioen af.
Wie?quote:Op zondag 3 november 2013 15:50 schreef aesop het volgende:
Guido is toch wel goed bezig de laatste tijd. Sneller in de kwalificaties en nu ook in de races. ZOu mooi zijn als ie volgend jaar mee blijft doen.
Voor de rest is er weinig aan natuurlijk...
Idd, ik vond het zeker niet saaiquote:Op zondag 3 november 2013 15:50 schreef Nattekat het volgende:
Echt niet saai.
Gaat het daar niet om dan??quote:Op zondag 3 november 2013 15:51 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Saai? Er gebeurde genoeg. Alleen niet voor de eerste plaats.
Het gaat niet alleen om de nummer 1. Er is genoeg gebeurd in de race.quote:Op zondag 3 november 2013 15:48 schreef HiDiHo het volgende:
Vettel wint zevende race op rij...
Ja echt spannend
Niet alleen.quote:
Hoe wil die dat doen met nog 2 races te gaan slimpie. Hij heeft er nu 7 dit seizoen..quote:Op zondag 3 november 2013 15:50 schreef Columbiafan het volgende:
Vettel kan (al mag er dan natuurlijk niets fout gaan) het record van 13 overwinningen in één seizoen eventueel zelfs nog evenaren
Eh nee. Hoe meer punten een team pakt, hoe meer geld ze krijgen. Hoe meer een middenmoot team zich in de picture rijdt, des te meer sponsoren ze voor het volgende jaar kunnen vinden, enz.quote:
En naast die 7 achter elkaar heeft hij natuurlijk nog niet gewonnen.quote:Op zondag 3 november 2013 15:52 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Hoe wil die dat doen met nog 2 races te gaan slimpie. Hij heeft er nu 7 dit seizoen..
wedstrijdje achteruitboeren voor een aantal teams.quote:Op zondag 3 november 2013 15:50 schreef Nattekat het volgende:
Echt niet saai.
quote:Op zondag 3 november 2013 15:52 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Hoe wil die dat doen met nog 2 races te gaan slimpie. Hij heeft er nu 7 dit seizoen..
Leuk voor hun ja....maar voor ons gewoon niet spannendquote:Op zondag 3 november 2013 15:54 schreef Sally het volgende:
[..]
Eh nee. Hoe meer punten een team pakt, hoe meer geld ze krijgen. Hoe meer een middenmoot team zich in de picture rijdt, des te meer sponsoren ze voor het volgende jaar kunnen vinden, enz.
En het maakt uit voor de volgorde van nummers op de wagens voor het komende jaar, om maar wat te noemen.
Tv-gelden worden ook aan het einde uitgedeeld enz.
Zo staat het op Wkipedia. Ascari won 9 opeenvolgende races waar hij aan meedeed. Dat heeft Schumacher niet gedaan en kan vettel alleen maar halen als hij de volgende twee ook wint.quote:
Voor posities 1-4 niet, maar er waren zat coureurs die nog voor plek 5 streden, waaronder Alonso, Massa, Hamilton.quote:Op zondag 3 november 2013 15:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Leuk voor hun ja....maar voor ons gewoon niet spannend
7 op rij.11 in totaal.quote:Op zondag 3 november 2013 15:52 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Ascari reed die race niet mee?quote:Op zondag 3 november 2013 15:57 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Zo staat het op Wkipedia. Ascari won 9 opeenvolgende races waar hij aan meedeed. Dat heeft Schumacher niet gedaan en kan vettel alleen maar halen als hij de volgende twee ook wint.
Euhm, nee nog steeds niet heren.quote:Op zondag 3 november 2013 16:00 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ascari reed die race niet mee?
Ow oké, dan zijn het er idd 9 op rij waar die aan meedeed. Als je Indy wél meetelt (aangezien het gewoon een officiële race was voor het WK) dan heeft Vettel gewoon het record ge-evenaart.
Wanneer is de formule 1 dan spannender geweest dan de afgelopen jaren?quote:Op zondag 3 november 2013 16:04 schreef Breaker.Faker het volgende:
Na 5 ronden de stream uitgezet omdat ik toch er van uit ging dat het weer een saaie race zal worden. En ik had nog gelijk ook. Net als al andere races van dit jaar Silverstone niet bij gerekend.
De formule1 is de laatste jaren steeds minder geworden teveel regels en die nieuwe systeem zoals KERS en DRS zijn 1 grote flop het moest de formule1 spannende maken.
Waar zijn de tijden gebleven dat je voor de formule1 nog thuis bleef?
Echt, het was geen saaie racequote:Op zondag 3 november 2013 16:04 schreef Breaker.Faker het volgende:
Na 5 ronden de stream uitgezet omdat ik toch er van uit ging dat het weer een saaie race zal worden. En ik had nog gelijk ook. Net als al andere races van dit jaar Silverstone niet bij gerekend.
De formule1 is de laatste jaren steeds minder geworden teveel regels en die nieuwe systeem zoals KERS en DRS zijn 1 grote flop het moest de formule1 spannende maken.
'53 niet, '52 wel.quote:Op zondag 3 november 2013 16:00 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ascari reed die race niet mee?
Ow oké, dan zijn het er idd 9 op rij waar die aan meedeed. Als je Indy wél meetelt (aangezien het gewoon een officiële race was voor het WK) dan heeft Vettel gewoon het record ge-evenaart.
twitter:f1fanaticlive twitterde op zondag 03-11-2013 om 15:49:02Rocquelin on Vettel's doughnuts: "I've counted, that's $125,000."Horner: "And you're paying that!" #F1 reageer retweet
twitter:f1fanaticlive twitterde op zondag 03-11-2013 om 15:50:30Rocquelin: "Sorry to be on your case but you do need to bring the car back."Vettel: "Let me quote: Yeah, yeah, yeah I know what I'm doing!" reageer retweet
De races van na Silverstone waren inderdaad niet echt noemenswaardig. Met Spa en Monza als dieptepuntenquote:Op zondag 3 november 2013 16:04 schreef Breaker.Faker het volgende:
Eensquote:Op zondag 3 november 2013 16:04 schreef Breaker.Faker het volgende:
quote:Op zondag 3 november 2013 16:06 schreef M90 het volgende:
twitter:f1fanaticlive twitterde op zondag 03-11-2013 om 15:49:02Rocquelin on Vettel's doughnuts: "I've counted, that's $125,000."Horner: "And you're paying that!" #F1 reageer retweet
twitter:f1fanaticlive twitterde op zondag 03-11-2013 om 15:50:30Rocquelin: "Sorry to be on your case but you do need to bring the car back."Vettel: "Let me quote: Yeah, yeah, yeah I know what I'm doing!" reageer retweet
Webber ook met zijn 3 seconden op Rosberg? Slechte verliezersgeleuter, erg kleingeestig. Misschien had ze niet jarenlang moeten proberen om het publiek te manipuleren met het verdraaien van de feiten, dan had ze nu niet krampachtig hoeven doen alsof het puur de auto is. Het wordt een beetje zielig zo.quote:Op zondag 3 november 2013 15:47 schreef HiDiHo het volgende:
twitter:sarahholtf1 twitterde op zondag 03-11-2013 om 15:44:30"You don't get to drive cars like this very often," Vettel says on Radio Red Bull. Probably what the other drivers are thinking too... reageer retweet
Vuurwerk op het eind ... Dat dan wel weer ..quote:Op zondag 3 november 2013 16:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Eens![]()
Al blijf ik hopen op wat actie, tevergeefs
Die zit al thuis inmiddelsquote:Op zondag 3 november 2013 16:10 schreef Nattekat het volgende:
"It was a quite eventful race" Hamilton: "No, not really"
dat is kennelijk het enige opwindende daarquote:Op zondag 3 november 2013 16:19 schreef JohnB52 het volgende:
Hehe, bij RTL waren ze onder een rokje van eenvrouw aan t filmen
mooi hoorquote:Op zondag 3 november 2013 16:53 schreef Sinister-D- het volgende:
http://www.dailymotion.com/video/x16qrsf_video-1
Kan Dailymotion niet embedden![]()
Ja maar die samenvatting van de race is geen 25 minuten.quote:Op zondag 3 november 2013 17:49 schreef donald_dick het volgende:
Veronica zend tegenwoordig geen samenvatting meer?
Edit: jawel, maar van een uur, na een half uur en nu nog maar 25 minuten
Omdat Ferrari eerst een 1 stops wilde doen, wat, dachten ze, niet zou werken.quote:Op zondag 3 november 2013 17:29 schreef Marks het volgende:
Zeker wel een leuke race, vraagje alleen:
Waarom rijdt Alonso eerst 19 ronden op soft, met hoge temperaturen en zware auto en kiest hij ervoor om op het laatst nog maar 10 ronden op soft te doen, met beste temperaturen en lichte auto... Hij had toch 5 ronden eerder naar softs kunnen gaan, of heb ik dat mis?
Ohja, Bottas weer om de oren gereden door Maldonado.
En een aardige faalactie van Kimi, zo half wel/ half niet... Die gaat het moeilijk krijgen tegen Alonso volgend jaar.
Diezelfde Alonso die de hele race achter Massa rond reed?quote:Op zondag 3 november 2013 17:29 schreef Marks het volgende:
Zeker wel een leuke race, vraagje alleen:
Waarom rijdt Alonso eerst 19 ronden op soft, met hoge temperaturen en zware auto en kiest hij ervoor om op het laatst nog maar 10 ronden op soft te doen, met beste temperaturen en lichte auto... Hij had toch 5 ronden eerder naar softs kunnen gaan, of heb ik dat mis?
Ohja, Bottas weer om de oren gereden door Maldonado.
En een aardige faalactie van Kimi, zo half wel/ half niet... Die gaat het moeilijk krijgen tegen Alonso volgend jaar.
quote:Op zondag 3 november 2013 18:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Diezelfde Alonso die de hele race achter Massa rond reed?
Ja, maar niet omdat hij zulke rare dingen zou doen, maar gewoon omdat hij qua snelheid niet tot de top behoort.quote:Op zondag 3 november 2013 17:29 schreef Marks het volgende:
twitter:adamcooperf1 twitterde op zondag 03-11-2013 om 18:49:19'@alo_oficial set off the FIA crash g-force warning light when he hit the kerb battling with VER. That means automatic medical check-up reageer retweet
mwa, dat wel. Begint bij de start en eindigt net 2 minuten na het einde van de racequote:Op zondag 3 november 2013 17:57 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Ja maar die samenvatting van de race is geen 25 minuten.
quote:Op zondag 3 november 2013 16:53 schreef Sinister-D- het volgende:
http://www.dailymotion.com/video/x16qrsf_video-1
Kan Dailymotion niet embedden![]()
quote:
Ik vroeg me tijdens de race ook serieus af of ze daarom zijn wiel er niet in een keer op kregen.quote:Op zondag 3 november 2013 21:08 schreef Nattekat het volgende:
Massa erg verrast dat hij Mediums kreeg voor de laatste stint.
Ik zeg: Verkapte teamorder om Alonso ervoor te krijgen, geen verrassing
Daar verbaasde ik me ook al over ja.quote:Op zondag 3 november 2013 21:08 schreef Nattekat het volgende:
Massa erg verrast dat hij Mediums kreeg voor de laatste stint.
Ik zeg: Verkapte teamorder om Alonso ervoor te krijgen, geen verrassing
dat ligt eraan of je het fijn vind om Vettel met enorme overmacht te zien winnenquote:Op zondag 3 november 2013 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is de race enigszins het kijken waard?
Geen bal aan.quote:Op zondag 3 november 2013 21:41 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
dat ligt eraan of je het fijn vind om Vettel met enorme overmacht te zien winnen
Ik vond dit toch wel de minste race van het jaar.quote:Op zondag 3 november 2013 21:41 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
dat ligt eraan of je het fijn vind om Vettel met enorme overmacht te zien winnen
mwa. Ik weet niet of de BBC uitzending ergens te downloaden is, die hadden alle leuke momenten te pakken in de samenvatting. In die 45 minuten leek het toch een leuke racequote:Op zondag 3 november 2013 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geen bal aan.
De vraag is meer of er verder nog wat gebeurde.
Die heb ik opgenomen. Zal m maar even kijken dan.quote:Op zondag 3 november 2013 21:45 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
mwa. Ik weet niet of de BBC uitzending ergens te downloaden is, die hadden alle leuke momenten te pakken in de samenvatting. In die 45 minuten leek het toch een leuke race
welke zeikersquote:Op zondag 3 november 2013 21:47 schreef Nattekat het volgende:
Negeer die zeikers maar, het was nog een behoorlijk toffe race om naar te kijken, vooral door die tactiek van Ferrari.
Maar als je je niet interesseert in Ferrari of de middenmood, dan moet je niet kijken.
Er zijn er een paar hier die de race een saaie optocht vonden en ik zag 'de saaiste race van het seizoen' nog langskomen. De personen die elke race saai noemen eigenlijk.quote:
Misschien moet je dan een keer de race afkijkenquote:Op zondag 3 november 2013 22:31 schreef Eenskijken het volgende:
ah vettel weer dusik heb het na 15 ronden al opgegeven, het leek weer een ubersaaie race te worden, en gezien de comments was het dat ook. pff echt formule 1 heeft alle charme verloren. Paar jaar geleden was het toch echt een stuk leuker.
Te veel effect op de aero.quote:Op zondag 3 november 2013 21:04 schreef Marks het volgende:
Raadsel ook wat er met alonso`s nieuwe camera is gebeurd, na training niet meer gezien. ..wel jammer
Vettel werd - gelukkig - ook niet uitgefloten op het podium. Tevens zien we het vingertje ook steeds minder.quote:Op maandag 4 november 2013 09:42 schreef Peterselieman het volgende:
met die donuts na afloop kun je de fans voor je winnen. Ik zeg toestaan
quote:Op zondag 3 november 2013 21:38 schreef dery1990 het volgende:
Ben op zoek naar beeld van het Alonso incidentje, iemand?
Terwijl ze er standaard in de IndyCar mee rijden. Moeten ze er bij de ontwikkeling van de wagen maar rekening mee houden, kunnen we er volgend jaar van genieten.quote:
Mooi dat hij geen straf kreeg en sowieso dat niemand gestraft is gisteren.quote:
Rare keus dan een 1stopper. Alonso had bandenvoordeel door niet in q3 gereden te hebben, die kan je dan in de race gebruiken. Scheelt denk ik paar secondenquote:Op zondag 3 november 2013 17:58 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Omdat Ferrari eerst een 1 stops wilde doen, wat, dachten ze, niet zou werken.
Bij force India wel blijkbaar.
Die 2e (Webber denk ik?) moet nog een beetje oefenenquote:Op maandag 4 november 2013 12:50 schreef dery1990 het volgende:
Wist niet eens dat Webber ook donuts had gemaakt
Dat is van te voren denk ik afgesproken. Gewoon om een dikke vette vinger naar de FIA te geven.quote:Op maandag 4 november 2013 12:50 schreef dery1990 het volgende:
Wist niet eens dat Webber ook donuts had gemaakt
Dit vind ik dan wel tof van RB ja.quote:Op maandag 4 november 2013 13:01 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat is van te voren denk ik afgesproken. Gewoon om een dikke vette vinger naar de FIA te geven.
Jongens, als jullie op het podium staan --> donuts draaien. Ergens naast de baan.
Van mij mag het elk weekend gebeuren.
Zeker, alleen had Webber het dan niet hoeven doen van mij.quote:Op maandag 4 november 2013 13:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit vind ik dan wel tof van RB ja.
Bandenstapel geeft nog iets mee en incasseert dus een deel van de energie.quote:Op maandag 4 november 2013 13:25 schreef Marks het volgende:
Even een WTF moment voor mij:
http://www.gpupdate.net/n(...)e-touche-met-vergne/
25 G voor Alonso, dat is 5 MEER dan van de Garde had bij zijn crash in bocht 1 op Suzuka
Tsja, waarom juicht n heel voetbalelftal als ze een doelpunt maken?quote:Op maandag 4 november 2013 13:14 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik begrijp eigenlijk niet wat er zo leuk is aan die donuts.... (en nee ook niet als je ze in het echt ziet van dichtbij, want dat heb ik wel eens gezien).
http://m.gpupdate.net/nl/(...)e-strategie-ferrari/quote:Op maandag 4 november 2013 12:59 schreef Fer het volgende:
Snapte niet zo goed waarom Webber en Rosberg na hun 2e stop voor Massa konden blijven, hadden zo zoveel voorsprong en reden ze zoveel sneller per rondje? Had het idee dat ze constant met Sutil en Guttierez enzo aan het knokken waren en Massa lekker vrij rondreed.
Misschien had soft/soft/hard beter gewerkt voor Massa. Laatste stint om hard was natuurlijk onzin, en dan Smedley nog serieus over de radio: "Fernando is on soft, see how long they last" Nou lang genoeg dus.
Oh wacht, je bedoelt dat de donut als juichen is. Dat snap ik ook, maar ik snap niet wat daar voor de kijker zo bijzonder aan is.quote:Op maandag 4 november 2013 13:32 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Tsja, waarom juicht n heel voetbalelftal als ze een doelpunt maken?
Schijnt dat het iets minder dan 15 was omdat de sensor niet goed werkte.quote:Op maandag 4 november 2013 13:25 schreef Marks het volgende:
Even een WTF moment voor mij:
http://www.gpupdate.net/n(...)e-touche-met-vergne/
25 G voor Alonso, dat is 5 MEER dan van de Garde had bij zijn crash in bocht 1 op Suzuka
Hoezo dikke vinger? Boete was niet vanwege de donuts maar vanwege het verstoren van de procedure.quote:Op maandag 4 november 2013 13:01 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat is van te voren denk ik afgesproken. Gewoon om een dikke vette vinger naar de FIA te geven.
Jongens, als jullie op het podium staan --> donuts draaien. Ergens naast de baan.
Van mij mag het elk weekend gebeuren.
Ik betwijfel het. Horner gaf bij de BBC aan er niet zo blij mee te zijn. Als er een boete zou volgen, zou RBR die volgens hem niet betalen, maar mocht Vettel dat lekker zelf doen.quote:Op maandag 4 november 2013 13:01 schreef Geralt het volgende:
Of wanneer je daarmee de laatste benzine verbruikt en de FIA geen fuel sample meer kan nemen...quote:Op maandag 4 november 2013 14:16 schreef Fer het volgende:
Was wel een stunt geweest als tijdens een donut een band klapt of teveel slijt, wordt straks het wagengewicht te laag.
Paar jaar geleden misschien wel, maar wij zijn ook verwend geraakt. Vroeger waren er ook geregeld hele saaie races. Er zijn races geweest waarbij bijv Senna een enorme overmacht had. De anderen zagen Senna bij de start en daarna alleen nog als ze gelapt werden (wat dan bij iedereen buiten de top tien wel gebeurde).quote:Op zondag 3 november 2013 22:31 schreef Eenskijken het volgende:
ah vettel weer dusik heb het na 15 ronden al opgegeven, het leek weer een ubersaaie race te worden, en gezien de comments was het dat ook. pff echt formule 1 heeft alle charme verloren. Paar jaar geleden was het toch echt een stuk leuker.
Weer deze discussiequote:Op maandag 4 november 2013 14:41 schreef sasquatsch het volgende:
Ik vind de races er de afgelopen 4 jaar toch echt leuker op geworden, ook al rijdt Vettel het hele veld op een hoop. Het gaat niet alleen om de nummer 1, maar ook om wat er daarachter gebeurd. Er is veel meer actie op de baan dan in de jaren ervoor toen er vooral in de pits werd ingehaald, omdat die pitstops zo'n 7 seconden duurden, tegen de 2 a 3 seconde nu. Sinds 2010 zijn het aantal inhaalacties op de baan (dus ook voor het DRS en Pirelli tijdperk) drastisch omhoog gegaan.
Deels komt dat omdat het hele veld dichter bij elkaar ligt (in Q1 deze race zat de top 18 binnen 1,5 sec) en (imho) deels door het verbod op bijtanken. Met DRS en de Pirelli banden is het alleen maar meer geworden.
Race niet gezien, maar dus weer een moment waar de uitloopstroken voor een rare situatie zorgen. Totale verkrachting van het racen.quote:
Ja, volgende race op austin is iets beter, maar nog mega breed met teveel "room for error"quote:Op maandag 4 november 2013 15:13 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Race niet gezien, maar dus weer een moment waar de uitloopstroken voor een rare situatie zorgen. Totale verkrachting van het racen.
Giedo heeft het wel goed gedaan aan de tijden te zien, constant halve tot een volle seconde sneller dan Pic![]()
quote:Op maandag 4 november 2013 14:32 schreef k_man het volgende:
[..]
Paar jaar geleden misschien wel, maar wij zijn ook verwend geraakt. Vroeger waren er ook geregeld hele saaie races. Er zijn races geweest waarbij bijv Senna een enorme overmacht had. De anderen zagen Senna bij de start en daarna alleen nog als ze gelapt werden (wat dan bij iedereen buiten de top tien wel gebeurde).
Was ik ook een liefhebber van, verschillende strategieën vind ik heel interessant en helaas zijn de mogelijkheden nu heel erg beperkt. Het is ook jammer dat het meer een low budget klasse is geworden met veel beperkingen, 10 jaar geleden gingen de teams echt tot de limiet met de ontwikkeling en had je ook meer uitvallers.quote:Op maandag 4 november 2013 14:45 schreef Eenskijken het volgende:
Ik mis vooral het benzine/tank gedeelte heel erg. Ik snap de reden erachter (veiligheid etc) maar het bracht toch zo veel meer strategie met zich mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |