Zo kan natuurlijk iedereen buiten de baan gaan schieten, en een positie behoudenquote:Op zondag 3 november 2013 15:16 schreef Karstman het volgende:
[..]
Ok maar dat zat ie dus al voor Perez en heeft hij niks gewonnen door buiten de baan te gaan. Hooguit had hij een plek aan Maldonado terug moeten geven. Maar daar zat, na de bocht, Perez tussen en dan had die oneerlijk voordeel gekregen en dat mag ook weer niet.
Dus jij keek ook niet toen Schumacher alles won?quote:Op zondag 3 november 2013 15:20 schreef Nober het volgende:
Ik ben in ronde 32 gestopt met kijken, volgend jaar maar weer tenzij Red Bull dan ook weer gewoon wint.
Dat net zo min spannend iddquote:Op zondag 3 november 2013 15:22 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dus jij keek ook niet toen Schumacher alles won?
Malonado schoot ook van de baan, dus wie had er nu voordeel?quote:Op zondag 3 november 2013 15:19 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Zo kan natuurlijk iedereen buiten de baan gaan schieten, en een positie behouden![]()
Dan heb je natuurlijk niets gewonnen, maar als ie daardoor een positie behouden heeft, heeft ie er wel nog 'n voordeel uit gehaald. En dát mag niet volgens de regels.
Perez kan er uiteraard niets aan doen dat er 2 anderen buiten de baan vliegen omdat zij liggen te kibbelen met elkaar.
Nee wel toen ie niet won, 2005, 2006.quote:Op zondag 3 november 2013 15:22 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dus jij keek ook niet toen Schumacher alles won?
Perez omdat er 2 voor hem van de baan schoten en hij wél op de baan kon blijvenquote:Op zondag 3 november 2013 15:24 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Malonado schoot ook van de baan, dus wie had er nu voordeel?
quote:Op zondag 3 november 2013 15:26 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Lol dat was toch niet Alonso's schuld? Hij zat naast Vergne op de baan en werd er toen afgedrukt.
Jawel, hij kwam uit de pits en haalde Vergne buiten de baan in.quote:Op zondag 3 november 2013 15:26 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Lol dat was toch niet Alonso's schuld? Hij zat naast Vergne op de baan en werd er toen afgedrukt.
Dat was op de baan, dit was bij het op de baan komen na een stop.quote:Op zondag 3 november 2013 15:28 schreef Zorro het volgende:
Sutil had voordeel en werd niet bestraft, dus het zou inconsequent zijn om Alonso nu wel te bestraffen.
Zie mijn edit, ik vroeg me af of hij had gepit, of dat hij dus aldus jullie reacties echt zo ver buiten de baan was geraakt dat hij 20 secs langzamer was dan de rest.quote:Op zondag 3 november 2013 15:27 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Klopt, die ging volgas zonder te kijken de pits uit.
Zie mijn Edit.quote:Op zondag 3 november 2013 15:29 schreef Sally het volgende:
[..]
Zie mijn edit, ik vroeg me af of hij had gepit, of dat hij dus aldus jullie reacties echt zo ver buiten de baan was geraakt dat hij 20 secs langzamer was dan de rest.
twitter:F1PitRadio2 twitterde op zondag 03-11-2013 om 15:28:41Estaben told to use "Special 2" and to "push to the end, keep fighting" reageer retweet
Maldonado kwam ook buiten de baan, dus had Sutil geen voordeel, omdat de ander ook niet op de baan bleef.quote:Op zondag 3 november 2013 15:28 schreef Zorro het volgende:
Sutil had voordeel en werd niet bestraft, dus het zou inconsequent zijn om Alonso nu wel te bestraffen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |