Dus? hij moet wel de bocht halen natuurlijk.....quote:Op zondag 3 november 2013 15:05 schreef Karstman het volgende:
Sutil zat toch al voor Perez voor die actie met Maldonado...
Sutil werd door Maldonado van de baan gereden, laten ze daar eens een straf voor geven.quote:Op zondag 3 november 2013 15:06 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Maar dat was al zo overduidelijk, maar ik snap niet waarom Sutil zelf niet al die positie terug gaf of dat het team hem niet waarschuwt dat ie die terug moet geven
Dat vond ik heel erg meevallen.quote:Op zondag 3 november 2013 15:07 schreef Nober het volgende:
[..]
Sutil werd door Maldonado van de baan gereden, laten ze daar eens een straf voor geven.
ja datquote:Op zondag 3 november 2013 15:06 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Pic pit, niet out. VdG ook een pitstop gemaakt.
regel is toch dat je niks mag winnen door buiten de baan te gaan, hij kwam terug op z'n oude plek, voor Perez. Perez won zelfs omdat hij er dichter achter kwam...quote:Op zondag 3 november 2013 15:07 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dus? hij moet wel de bocht halen.....
Hebben ze elkaar geraakt? Ik heb 't niet gezien iig. Leek er meer op dat Sutil zijn uitrem actie niet kon houden. En Maldonado mee rechtdoor ging, omdat hij nog later wou remmen.quote:Op zondag 3 november 2013 15:07 schreef Nober het volgende:
[..]
Sutil werd door Maldonado van de baan gereden, laten ze daar eens een straf voor geven.
Hij zat er toch al voor? Hij wint niks, verliest niets. En hij werd door Maldonado van de baan geduwd, die de bocht niet kon houden.quote:Op zondag 3 november 2013 15:06 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Maar dat was al zo overduidelijk, maar ik snap niet waarom Sutil zelf niet al die positie terug gaf of dat het team hem niet waarschuwt dat ie die terug moet geven
Had ie de positie kunnen behouden als ie niet buiten de baan was gekomen terwijl ie in gevecht was met Maldonado?quote:Op zondag 3 november 2013 15:08 schreef Karstman het volgende:
[..]
regel is toch dat je niks mag winnen door buiten de baan te gaan, hij kwam terug op z'n oude plek, voor Perez. Perez won zelfs omdat hij er dichter achter kwam...
Lolquote:Op zondag 3 november 2013 15:10 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Had ie de positie kunnen behouden als ie niet buiten de baan was gekomen terwijl ie in gevecht was met Maldonado?
Hij won er twee plekken mee (Maldonado meegenomen). Maar waarschijnlijk doordat hij van de baan gedwongen werd, en hij dus in die actie gedwongen werd, laten ze het gaan...quote:Op zondag 3 november 2013 15:10 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Hij zat er toch al voor? Hij wint niks, verliest niets. En hij werd door Maldonado van de baan geduwd, die de bocht niet kon houden.
idd, lol......quote:
Volgens mij reed Sutil voorop, probeerde Maldonado een actie en zat Perez daarachter...quote:Op zondag 3 november 2013 15:11 schreef Kenju het volgende:
[..]
Hij won er twee plekken mee (Maldonado meegenomen). Maar waarschijnlijk doordat hij van de baan gedwongen werd, en hij dus in die actie gedwongen werd, laten ze het gaan...
twitter:F1PitRadio twitterde op zondag 03-11-2013 om 15:11:23Rosberg informed, "...tyre wear 45% and you're doing less laps this stint" and to maintain current pace "if happy" reageer retweet
twitter:F1PitRadio twitterde op zondag 03-11-2013 om 15:12:10To Webber, "OK, mate, tyres will be OK until the end" reageer retweet
Sutil probeerde een actie op Maldonado. Niet andersom.quote:Op zondag 3 november 2013 15:12 schreef Karstman het volgende:
[..]
Volgens mij reed Sutil voorop, probeerde Maldonado een actie en zat Perez daarachter...
Hij zat al voor Perez, want die werd bijna door Maldonado getorpedeerd toen die terug op de baan kwam. Dus daar lag hij al voor voordat hij van de baan ging.quote:Op zondag 3 november 2013 15:11 schreef Kenju het volgende:
[..]
Hij won er twee plekken mee (Maldonado meegenomen). Maar waarschijnlijk doordat hij van de baan gedwongen werd, en hij dus in die actie gedwongen werd, laten ze het gaan...
twitter:F1PitRadio2 twitterde op zondag 03-11-2013 om 15:14:09"Charles, Giedo is lapping in the 47's" reageer retweet
Ok maar dat zat ie dus al voor Perez en heeft hij niks gewonnen door buiten de baan te gaan. Hooguit had hij een plek aan Maldonado terug moeten geven. Maar daar zat, na de bocht, Perez tussen en dan had die oneerlijk voordeel gekregen en dat mag ook weer niet.quote:Op zondag 3 november 2013 15:13 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Sutil probeerde een actie op Maldonado. Niet andersom.
Perez was de lachende derde, totdat Sutil besloot om voor Perez in te schieten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |