Daarom is hij ook langzamer, allemaal extra gewicht.quote:Op zondag 3 november 2013 14:44 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
ik dacht dat een wagen maar 4 banden had
Ja, want Pic gaat zijn Twitter ff controleren tijdens de racequote:
Voor hoelang?quote:
Hoofd twitteren bij Catertham heeft ook door dat ze een mickey mouse team zijnquote:
quote:Op zondag 3 november 2013 14:44 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
ik dacht dat een wagen maar 4 banden had
VdG is al sinds hongarije sneller dan Pic, dus ik verwacht tot aan de finish, als hij geen pech krijgt (met een pitsstop bv).quote:
De meid van Sutil, welke ze al elke race gedurende het heel jaar minstens 1x hebben laten zienquote:
twitter:F1PitRadio twitterde op zondag 03-11-2013 om 14:50:25Lewis, "I don't know what's wrong with the car, just no grip" reageer retweet
twitter:F1PitRadio twitterde op zondag 03-11-2013 om 14:52:24Hulk, "No chance...I need low speed now, stability is shit" reageer retweet
twitter:F1PitRadio twitterde op zondag 03-11-2013 om 14:56:26Rocky,"Van der Garde is getting blues, be careful, he might not do the right thing" reageer retweet
twitter:F1PitRadio twitterde op zondag 03-11-2013 om 15:00:14"OK, Sebastian, the longer we go, the stronger we are, especially with the Safety Car, don't abuse the tyres" reageer retweet
Was net reclame bij RTL dus ik dacht, Huh wat? SC?quote:Op zondag 3 november 2013 15:01 schreef HiDiHo het volgende:
twitter:F1PitRadio twitterde op zondag 03-11-2013 om 15:00:14"OK, Sebastian, the longer we go, the stronger we are, especially with the Safety Car, don't abuse the tyres" reageer retweet
![]()
Zoals het commentaar al aangaf, is dat gewoon een slam dunk drive through...quote:Op zondag 3 november 2013 14:58 schreef Sinister-D- het volgende:
Sutil moet die plaats toch zeker aan Perez gaan afstaan? Want dat ging nergens over
Maar dat was al zo overduidelijk, maar ik snap niet waarom Sutil zelf niet al die positie terug gaf of dat het team hem niet waarschuwt dat ie die terug moet gevenquote:Op zondag 3 november 2013 15:04 schreef Kenju het volgende:
[..]
Zoals het commentaar al aangaf, is dat gewoon een slam dunk drive through...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |