Hoe wil die dat doen met nog 2 races te gaan slimpie. Hij heeft er nu 7 dit seizoen..quote:Op zondag 3 november 2013 15:50 schreef Columbiafan het volgende:
Vettel kan (al mag er dan natuurlijk niets fout gaan) het record van 13 overwinningen in één seizoen eventueel zelfs nog evenaren
Eh nee. Hoe meer punten een team pakt, hoe meer geld ze krijgen. Hoe meer een middenmoot team zich in de picture rijdt, des te meer sponsoren ze voor het volgende jaar kunnen vinden, enz.quote:
En naast die 7 achter elkaar heeft hij natuurlijk nog niet gewonnen.quote:Op zondag 3 november 2013 15:52 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Hoe wil die dat doen met nog 2 races te gaan slimpie. Hij heeft er nu 7 dit seizoen..
wedstrijdje achteruitboeren voor een aantal teams.quote:Op zondag 3 november 2013 15:50 schreef Nattekat het volgende:
Naar welke race hebben jullie gekeken dan?
Echt niet saai.
quote:Op zondag 3 november 2013 15:52 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Hoe wil die dat doen met nog 2 races te gaan slimpie. Hij heeft er nu 7 dit seizoen..
Leuk voor hun ja....maar voor ons gewoon niet spannendquote:Op zondag 3 november 2013 15:54 schreef Sally het volgende:
[..]
Eh nee. Hoe meer punten een team pakt, hoe meer geld ze krijgen. Hoe meer een middenmoot team zich in de picture rijdt, des te meer sponsoren ze voor het volgende jaar kunnen vinden, enz.
En het maakt uit voor de volgorde van nummers op de wagens voor het komende jaar, om maar wat te noemen.
Tv-gelden worden ook aan het einde uitgedeeld enz.
Zo staat het op Wkipedia. Ascari won 9 opeenvolgende races waar hij aan meedeed. Dat heeft Schumacher niet gedaan en kan vettel alleen maar halen als hij de volgende twee ook wint.quote:
Voor posities 1-4 niet, maar er waren zat coureurs die nog voor plek 5 streden, waaronder Alonso, Massa, Hamilton.quote:Op zondag 3 november 2013 15:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Leuk voor hun ja....maar voor ons gewoon niet spannend
7 op rij.11 in totaal.quote:Op zondag 3 november 2013 15:52 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Ascari reed die race niet mee?quote:Op zondag 3 november 2013 15:57 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Zo staat het op Wkipedia. Ascari won 9 opeenvolgende races waar hij aan meedeed. Dat heeft Schumacher niet gedaan en kan vettel alleen maar halen als hij de volgende twee ook wint.
Euhm, nee nog steeds niet heren.quote:Op zondag 3 november 2013 16:00 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ascari reed die race niet mee?
Ow oké, dan zijn het er idd 9 op rij waar die aan meedeed. Als je Indy wél meetelt (aangezien het gewoon een officiële race was voor het WK) dan heeft Vettel gewoon het record ge-evenaart.
Wanneer is de formule 1 dan spannender geweest dan de afgelopen jaren?quote:Op zondag 3 november 2013 16:04 schreef Breaker.Faker het volgende:
Na 5 ronden de stream uitgezet omdat ik toch er van uit ging dat het weer een saaie race zal worden. En ik had nog gelijk ook. Net als al andere races van dit jaar Silverstone niet bij gerekend.
De formule1 is de laatste jaren steeds minder geworden teveel regels en die nieuwe systeem zoals KERS en DRS zijn 1 grote flop het moest de formule1 spannende maken.
Waar zijn de tijden gebleven dat je voor de formule1 nog thuis bleef?
Echt, het was geen saaie racequote:Op zondag 3 november 2013 16:04 schreef Breaker.Faker het volgende:
Na 5 ronden de stream uitgezet omdat ik toch er van uit ging dat het weer een saaie race zal worden. En ik had nog gelijk ook. Net als al andere races van dit jaar Silverstone niet bij gerekend.
De formule1 is de laatste jaren steeds minder geworden teveel regels en die nieuwe systeem zoals KERS en DRS zijn 1 grote flop het moest de formule1 spannende maken.
'53 niet, '52 wel.quote:Op zondag 3 november 2013 16:00 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ascari reed die race niet mee?
Ow oké, dan zijn het er idd 9 op rij waar die aan meedeed. Als je Indy wél meetelt (aangezien het gewoon een officiële race was voor het WK) dan heeft Vettel gewoon het record ge-evenaart.
twitter:f1fanaticlive twitterde op zondag 03-11-2013 om 15:49:02Rocquelin on Vettel's doughnuts: "I've counted, that's $125,000."Horner: "And you're paying that!" #F1 reageer retweet
twitter:f1fanaticlive twitterde op zondag 03-11-2013 om 15:50:30Rocquelin: "Sorry to be on your case but you do need to bring the car back."Vettel: "Let me quote: Yeah, yeah, yeah I know what I'm doing!" reageer retweet
De races van na Silverstone waren inderdaad niet echt noemenswaardig. Met Spa en Monza als dieptepuntenquote:Op zondag 3 november 2013 16:04 schreef Breaker.Faker het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |