Ik vroeg me tijdens de race ook serieus af of ze daarom zijn wiel er niet in een keer op kregen.quote:Op zondag 3 november 2013 21:08 schreef Nattekat het volgende:
Massa erg verrast dat hij Mediums kreeg voor de laatste stint.
Ik zeg: Verkapte teamorder om Alonso ervoor te krijgen, geen verrassing
Daar verbaasde ik me ook al over ja.quote:Op zondag 3 november 2013 21:08 schreef Nattekat het volgende:
Massa erg verrast dat hij Mediums kreeg voor de laatste stint.
Ik zeg: Verkapte teamorder om Alonso ervoor te krijgen, geen verrassing
dat ligt eraan of je het fijn vind om Vettel met enorme overmacht te zien winnenquote:Op zondag 3 november 2013 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is de race enigszins het kijken waard?
Geen bal aan.quote:Op zondag 3 november 2013 21:41 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
dat ligt eraan of je het fijn vind om Vettel met enorme overmacht te zien winnen
Ik vond dit toch wel de minste race van het jaar.quote:Op zondag 3 november 2013 21:41 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
dat ligt eraan of je het fijn vind om Vettel met enorme overmacht te zien winnen
mwa. Ik weet niet of de BBC uitzending ergens te downloaden is, die hadden alle leuke momenten te pakken in de samenvatting. In die 45 minuten leek het toch een leuke racequote:Op zondag 3 november 2013 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geen bal aan.
De vraag is meer of er verder nog wat gebeurde.
Die heb ik opgenomen. Zal m maar even kijken dan.quote:Op zondag 3 november 2013 21:45 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
mwa. Ik weet niet of de BBC uitzending ergens te downloaden is, die hadden alle leuke momenten te pakken in de samenvatting. In die 45 minuten leek het toch een leuke race
welke zeikersquote:Op zondag 3 november 2013 21:47 schreef Nattekat het volgende:
Negeer die zeikers maar, het was nog een behoorlijk toffe race om naar te kijken, vooral door die tactiek van Ferrari.
Maar als je je niet interesseert in Ferrari of de middenmood, dan moet je niet kijken.
Er zijn er een paar hier die de race een saaie optocht vonden en ik zag 'de saaiste race van het seizoen' nog langskomen. De personen die elke race saai noemen eigenlijk.quote:
Misschien moet je dan een keer de race afkijkenquote:Op zondag 3 november 2013 22:31 schreef Eenskijken het volgende:
ah vettel weer dusik heb het na 15 ronden al opgegeven, het leek weer een ubersaaie race te worden, en gezien de comments was het dat ook. pff echt formule 1 heeft alle charme verloren. Paar jaar geleden was het toch echt een stuk leuker.
Te veel effect op de aero.quote:Op zondag 3 november 2013 21:04 schreef Marks het volgende:
Raadsel ook wat er met alonso`s nieuwe camera is gebeurd, na training niet meer gezien. ..wel jammer
Vettel werd - gelukkig - ook niet uitgefloten op het podium. Tevens zien we het vingertje ook steeds minder.quote:Op maandag 4 november 2013 09:42 schreef Peterselieman het volgende:
met die donuts na afloop kun je de fans voor je winnen. Ik zeg toestaan
quote:Op zondag 3 november 2013 21:38 schreef dery1990 het volgende:
Ben op zoek naar beeld van het Alonso incidentje, iemand?
Terwijl ze er standaard in de IndyCar mee rijden. Moeten ze er bij de ontwikkeling van de wagen maar rekening mee houden, kunnen we er volgend jaar van genieten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |