oke, ik moet ook opnieuw opstarten. Ik probeerde iemand te joinen maar zie al 2 minuten lang wolkjesquote:Op zondag 3 november 2013 14:11 schreef Painore het volgende:
Raze, ik kom je wel ff inmaken. Ben aan her opstarten
in dit topic zouden we aardig blijvenquote:
De reden dat ik de komende dagen lekker thuis mag blijvenquote:Onderzoek naar hamstringblessures in voetbal
Uit onderzoek blijkt dat in de eerste twee maanden van het voetbalseizoen de meeste hamstringblessures voorkomen. Een verklaring hiervoor is de toenemende belasting aan het begin van het seizoen. De meeste hamstringblessures zijn in de tweede helft van de wedstrijd gerapporteerd, op het moment dat er door vermoeidheid veranderingen te bespeuren zijn in de looptechniek.
De hamstrings krijgen in een wedstrijd vaak amper de tijd om uit te rusten. Het ene moment ben je na een sprint aan het afremmen, het andere moment doe je mee in een vlotte combinatie. In beide situaties staan de knieën in licht gebogen positie. In deze positie spannen de hamstrings excentrisch (bij deze krachtvorm verlengt de spier tijdens het aanspannen, zoals bij een kniebuiging waarbij de voet contact houdt met de ondergrond) aan.
De excentrische kracht in de hamstrings neemt gedurende de wedstrijd af en bij een gelijkopgaande wedstrijd neemt de belasting in de eindfase vaak toe, met een hamstringblessure tot mogelijk gevolg. Dit in tegenstelling tot de quadriceps (voorste dijbeenspier) wiens kracht vergelijkbaar is met die aan het begin van de wedstrijd. Bij voetballers komt een hamstringblessure dan ook vaker voor dan een scheur in de quadriceps.
Symptomen van een hamstringblessure
Een hamstringblessure is meestal een vrij acute blessure. Je voelt een korte en felle pijn. Afhankelijk van de ernst van de blessure kunnen er symptomen optreden tijdens het sporten, maar ook bij lichte belasting zoals lopen. Een spierscheuring kunnen we onderverdelen in verschillende graden. Een hamstringblessure van graad twee is meer uitgebreid dan die van graad 1. In de duur van de behandeling zit amper verschil.
Eerstegraads spierscheuring: Bij een eerstegraads hamstringblessure zal minder dan vijf procent van de spiervezels verrekt en/of beschadigd zijn.
het overbruggen van lichte weerstand tijdens het buigen van de knie geeft een licht oncomfortabel gevoel;
Op wandeltempo is er amper tot geen pijn te voelen;
Het geeft een licht verkrampt gevoel;
Minimale zwelling.
Bij een eerste- en tweedegraads hamstringblessure volstaat het volgen van een revalidatieprogramma bij een fysiotherapeut en is een operatie vaak niet nodig. De eerste drie dagen zal in het teken staan van rust. Om de zwelling te verminderen zal je het been regelmatig hoog moeten houden en eventueel compressieverband gebruiken. Ook ijzen zorgt voor een vermindering van de zwelling, maar heeft als nadeel dat het fysiologisch herstel enige vertraging oploopt. De vierde dag mag er begonnen worden met lichte oefeningen zoals fietsen.
Dat lijkt mij erg onwaarschijnlijkquote:
ik moest gewoon eerst normaal online ingaan, vanuit story lukte het niet directquote:Op zondag 3 november 2013 15:10 schreef editoor het volgende:
[..]
oh, wat bij mij helpt is het spel helemaal opnieuw opstarten.
Das gek, een optie in het spel gebruiken terwijl het niet ervoor bedoeld is?quote:Op zondag 3 november 2013 15:09 schreef Chillings het volgende:
speelt er iemand het spel nog waarvoor het bedoelt was? in plaats van races te boosten en de held uit te hangen met hoge rank.
Als je graag co-op missies speelt voeg me toe: fatieh
quote:Op zondag 3 november 2013 15:09 schreef Chillings het volgende:
speelt er iemand het spel nog waarvoor het bedoelt was? in plaats van races te boosten en de held uit te hangen met hoge rank.
Als je graag co-op missies speelt voeg me toe: fatieh
hihi ik stop ook de hele tijd voor rood licht enzoquote:Op zondag 3 november 2013 15:15 schreef Painore het volgende:
[..]
Das gek, een optie in het spel gebruiken terwijl het niet ervoor bedoeld is?
volgens mij heeft rockstar gewoon haat aan mensen die wel sociaal willen zijn, daarom hebben ze de rewards van co-op missies met 50% verlaagd en je kan ze ook niet replayen.quote:Op zondag 3 november 2013 15:15 schreef Painore het volgende:
[..]
Das gek, een optie in het spel gebruiken terwijl het niet ervoor bedoeld is?
je moet een keer komen meespelen in de avond, in plaats van de invites te rejecten. Want het is enorm sociaalquote:Op zondag 3 november 2013 15:21 schreef Chillings het volgende:
[..]
volgens mij heeft rockstar gewoon haat aan mensen die wel sociaal willen zijn, daarom hebben ze de rewards van co-op missies met 50% verlaagd en je kan ze ook niet replayen.
maar een kut race van 1 mile waarvoor je 7000 dollar krijgt en 2000 rp, die kan je oneindig replayen.
Beter zijn die heists zo goed als de single player, anders kan rockstar gedag zeggen naar 30% van de online players.
Daar zal rockstar niet wakker van liggen, want hoe meer mensen online hoe meer geld het kost om draaiend te houden.quote:Op zondag 3 november 2013 15:21 schreef Chillings het volgende:
[..]
anders kan rockstar gedag zeggen naar 30% van de online players.
er zitten wel een paar goede tussen ; Titan of a Job, Landing Gear, Extradition, Base Invaders, Los Santos Connection.quote:Op zondag 3 november 2013 15:19 schreef kensei het volgende:
Die missies bij online zijn om te huilen waarom zou je die spelen
Wel sociaal zijn? Jij speel een paar missies met 1 tot 3 andere gasten. Wij zijn met 16 man en maken er een groot feest van!quote:Op zondag 3 november 2013 15:21 schreef Chillings het volgende:
[..]
volgens mij heeft rockstar gewoon haat aan mensen die wel sociaal willen zijn, daarom hebben ze de rewards van co-op missies met 50% verlaagd en je kan ze ook niet replayen.
maar een kut race van 1 mile waarvoor je 7000 dollar krijgt en 2000 rp, die kan je oneindig replayen.
Beter zijn die heists zo goed als de single player, anders kan rockstar gedag zeggen naar 30% van de online players.
Sociaal zijn word je met rally race, bij normale race beukt iedereen tegen mekaar aan en op het laatst ontsnapt er iemand uit het gebeuk en wordt eerste.quote:Op zondag 3 november 2013 15:28 schreef Painore het volgende:
[..]
Wel sociaal zijn? Jij speel een paar missies met 1 tot 3 andere gasten. Wij zijn met 16 man en maken er een groot feest van!
Dus je bent boos omdat je geen races kan winnen?quote:Op zondag 3 november 2013 15:30 schreef Chillings het volgende:
[..]
Sociaal zijn word je met rally race, bij normale race beukt iedereen tegen mekaar aan en op het laatst ontsnapt er iemand uit het gebeuk en wordt eerste.
En meestal is diegene weer de grootste noob die het slechts rijd van de hele groep.
hoe kan je dat leuk vinden?
omdat ik die noob benquote:Op zondag 3 november 2013 15:30 schreef Chillings het volgende:
[..]
Sociaal zijn word je met rally race, bij normale race beukt iedereen tegen mekaar aan en op het laatst ontsnapt er iemand uit het gebeuk en wordt eerste.
En meestal is diegene weer de grootste noob die het slechts rijd van de hele groep.
Zeer tegenstrijdig verhaal.. Races zijn niet sociaal, maar rally races wel?quote:Op zondag 3 november 2013 15:30 schreef Chillings het volgende:
[..]
Is ook zo bij gTa races. Of wil je dat in normale races mensen gewoon door elkaar heen kunnen rijden?quote:Op zondag 3 november 2013 15:42 schreef Vijf_voor het volgende:
Eigenlijk moet iedereen bij de eerste 100m invincible zijn.
Canis mesa?quote:Op zondag 3 november 2013 15:46 schreef Janeiros het volgende:
Goedenmiddag allun. Ik zie diverse foto's met zo'n jeep/buggy. Waar is dat ding te vinden? Dus die met de band oppe achterkant.
quote:Op zondag 3 november 2013 15:49 schreef Painore het volgende:
[..]
Canis mesa?
PSN vloog er uit, kom straks wel weer online.
dat is dat merryweather ding toch?quote:
- Kappen met je gebash.quote:Op zondag 3 november 2013 15:57 schreef Chillings het volgende:
Voordat Gta Online uitkwam had ik gehoord dat er 500 missies zouden zijn?
er zijn totaal 85 missies die je krijgt van Npc's, Rockstar lult.
Merryweather mercenaries op iemand afsturen, dan komen ze in die jeep aanrijden en kun je hem afpakken.quote:
Hihiquote:Op zondag 3 november 2013 16:19 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
BG heeft volgens mij een paar waardige opvolgers hier..al komen ze hier niet meer allemaal volgens mij
Beuken?quote:Op zondag 3 november 2013 15:35 schreef Painore het volgende:
Daarnaast wordt er over het algemeen niet gebeukt bij ons
Donequote:Op zondag 3 november 2013 18:03 schreef kreuk050 het volgende:
Zou iemand mij willen toevoegen aan de crew? Psn:KREUKNEUS
Gelukt! Thanxquote:Op zondag 3 november 2013 16:22 schreef Painore het volgende:
[..]
Merryweather mercenaries op iemand afsturen, dan komen ze in die jeep aanrijden en kun je hem afpakken.
quote:Op zondag 3 november 2013 18:21 schreef Grielen het volgende:
[ afbeelding ]
PUT YOUR MOUTH ON THE CURB
Sandking strikes again
Noo manquote:
picfail link failquote:Op zondag 3 november 2013 20:01 schreef Chillings het volgende:
Een van de grootste vehicle mythes is bevestigd:
[ ]
skip naar 05:59 voor de resultaten
Was gewoon algemeen bekend en absoluut geen mythe.. Misschien vaker racen en dan merk je ook het verschilquote:Op zondag 3 november 2013 20:01 schreef Chillings het volgende:
Een van de grootste vehicle mythes is bevestigd:
skip naar 05:59 voor de resultaten
probeerde op internet naar informatie te zoeken, iedereen zegt wat anders.quote:Op zondag 3 november 2013 20:10 schreef Painore het volgende:
[..]
Was gewoon algemeen bekend en absoluut geen mythe.. Misschien vaker racen en dan merk je ook het verschil
Intredastingquote:Op zondag 3 november 2013 20:11 schreef Chillings het volgende:
[..]
probeerde op internet naar informatie te zoeken, iedereen zegt wat anders.
kwam ik eindelijk op reddit waar iemand deze video heeft gemaakt.
Ik doe ook mee, niet fysiek, maar ik denk aan jullie!quote:Op zondag 3 november 2013 20:18 schreef PicoMMP het volgende:
Om 20;30: SUPERLEUKE SOCIALE RACES, hosted by me. Komt allen
hallon wat is je psnquote:Op zondag 3 november 2013 20:18 schreef PicoMMP het volgende:
Om 20;30: SUPERLEUKE SOCIALE RACES, hosted by me. Komt allen
ik heb wel weer wat geld nodig na die ellende van daarnet. Heeft panini al zijn auto's alweer uit de impound/insurance?quote:Op zondag 3 november 2013 20:24 schreef PicoMMP het volgende:
PAINORE IS HOST, EKTE BAZEN KOMEN RACEN OM 20:30
had ik maar als mijn 5e post op dit forum "penis"quote:Op zondag 3 november 2013 20:37 schreef kensei het volgende:
[..]
1 dag geregistreerd en direct al kwaliteitsposts
een race zonder schade is een bazenrace.quote:
ja, da gaat mijn nooit lukkenquote:Op zondag 3 november 2013 20:38 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
een race zonder schade is een bazenrace.
Een race met headset erbij is een bazenracequote:Op zondag 3 november 2013 20:38 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
een race zonder schade is een bazenrace.
Panini host nu Grand Tourquote:Op zondag 3 november 2013 20:48 schreef kamikazebanaan het volgende:
host zo anders even een nieuwe 16 mans race..ik kom er namelijk niet meer in omdat ik er eerder vanavond uit gekicked ben
godverdomme godverdomme x10?quote:Op zondag 3 november 2013 20:59 schreef Grielen het volgende:
ik stel voor dat we iedere race panini een voorsprong geven om onszelf complete oortyfus te besparen
nee hij werd er afgebeukt met grand tour. Normaal gaat ie dan roken, maar nu ging hij 'muziek' opzettenquote:
Dutch dreamgirlsquote:Op zondag 3 november 2013 21:38 schreef kawa4 het volgende:
CHRIET![]()
![]()
![]()
om het toch een beetje leuk te houden,
aangezien de races zwaar zuigen
Niets van gemerktquote:Op zondag 3 november 2013 21:48 schreef Grielen het volgende:
wat een beukerij weer. Van mijn kant was niks expres dit keer
nee jij reed solo vooropquote:
Je speelt gta he, geen grand turismoquote:Op zondag 3 november 2013 21:51 schreef SosuaCafe het volgende:
Vind ik altijd beetje zonde dat beuken. Dan is het meer geluk hebben ipv strak racen.
quote:Op zondag 3 november 2013 22:02 schreef Painore het volgende:
Ga nu een crew sessie starten, iedereen mij joinen.
En voor de stiekeme meelezer (Durex aka Can'tManageTheAnger), ook jij bent van harte welkom!
quote:
quote:Op zondag 3 november 2013 22:05 schreef Grielen het volgende:
oke we joinen panini maar alleen omdat ik mn mattie miniruis mis
misschien dat zij het ook niet begrijpen waarom je dat zou willen doen?quote:Op zondag 3 november 2013 22:41 schreef Grielen het volgende:
ik wil mercenaries op miniruis afsturen maar merryweather is boos op me, ik voldeed niet aan de verwachtingen van het gewenste gedragmisschien toch iets te vaak de helipiloot doodgeschoten
jij zat in een f35, ze waren denk ik bangquote:Op zondag 3 november 2013 22:45 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
misschien dat zij het ook niet begrijpen waarom je dat zou willen doen?
ik had jou zo gruwelijk van die rots afgeredenquote:Op zondag 3 november 2013 23:18 schreef SlevinX het volgende:
Dat heeft me weer de helft van m'n geld gekost bedankt wiwa!
Zet dan passive aan als je niet mee wil schieten pannekoekquote:Op zondag 3 november 2013 23:18 schreef SlevinX het volgende:
Dat heeft me weer de helft van m'n geld gekost bedankt wiwa!
weltrustequote:Op zondag 3 november 2013 23:47 schreef Grielen het volgende:
[ afbeelding ]
Wiwa de piloot met roze brommerhelm
Even in-game Lester bellen, dan krijg je het automatisch als het goed is. Ik kreeg het trouwens meteen toen ik inlogde, maar Lester kun je bellen als dat dus niet het geval is.quote:Op maandag 4 november 2013 12:21 schreef kreuk050 het volgende:
Ik heb de uitnodiging geaccepteerd maar er staat nog geen fok achter mn naam. Ps3 opnieuw starten?
2 weken geleden, toen weer vorige week, nu weer deze week (het eind van de week dan) zal nog wel ff durenquote:
250.000? Eh 500.000...quote:Op maandag 4 november 2013 13:08 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
2 weken geleden, toen weer vorige week, nu weer deze week (het eind van de week dan) zal nog wel ff duren
Daarbij hoop ik dat ze die glitch patchen, en gasten bannen die de Sell glitch gebruikt hebben, beetje bullshit om als level 60 in een race te komen met Supers, gasten zijn level 20-30 en hebben dat ding al zwaar uitgebouwd
Komt in 2 delen, dus eerst 250.000.quote:
Verrekte koekwous!quote:Op maandag 4 november 2013 13:08 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
2 weken geleden, toen weer vorige week, nu weer deze week (het eind van de week dan) zal nog wel ff duren
Daarbij hoop ik dat ze die glitch patchen, en gasten bannen die de Sell glitch gebruikt hebben, beetje bullshit om als level 60 in een race te komen met Supers, gasten zijn level 20-30 en hebben dat ding al zwaar uitgebouwd
quote:Op maandag 4 november 2013 14:51 schreef SchavuitPiet het volgende:
[..]
Verrekte koekwous!
Ja ik spee het bijna niet meer, het begint nogal te vervelen
Beetje racen en dezelfde missies/races spelen, maar wil wel die 250,000 hebben kan ik als ik sweekends als ik lam ben lekker rondklote in m'n vol getunede autotje
En rockstargames is zo slecht, was dit gebeurd met een andere ontwikkelaar dan was al gelijk de hel losgebarsten maar omdat iedereen dit zo'n goed spel vind maakt het allemaal niet uit
Ookal komen ze er volgende zomer mee
quote:Op maandag 4 november 2013 14:51 schreef SchavuitPiet het volgende:
[..]
Verrekte koekwous!
Beetje racen en dezelfde missies/races spelen, maar wil wel die 250,000 hebben kan ik als ik sweekends als ik lam ben lekker rondklote in m'n vol getunede autotje
En rockstargames is zo slecht, was dit gebeurd met een andere ontwikkelaar dan was al gelijk de hel losgebarsten maar omdat iedereen dit zo'n goed spel vind maakt het allemaal niet uit
Schavuit jij.quote:Op maandag 4 november 2013 14:51 schreef SchavuitPiet het volgende:
[..]
Verrekte koekwous!
Koop dan via de Playstation Store Gquote:Op maandag 4 november 2013 14:51 schreef SchavuitPiet het volgende:
[..]
Verrekte koekwous!
hoe krijgen we dat dan?quote:
mooi hequote:
ik slinger hem wel weer ff aanquote:Op maandag 4 november 2013 16:17 schreef thethoryd het volgende:
Iemand racen (of farmen) bij Down The Drain?
nodig mij maar uitquote:Op maandag 4 november 2013 16:17 schreef thethoryd het volgende:
Iemand racen (of farmen) bij Down The Drain?
Jackie neem even een avatar dan gooi ik je zo in de OPquote:Op maandag 4 november 2013 16:08 schreef arsenaljack het volgende:
Djthabest is een homo en een pussy
quote:Op maandag 4 november 2013 17:10 schreef thethoryd het volgende:
Godsamme druk ik twee keer verkeerd en quit ik de jobkan je me inviten?
Ook niet bij beekers garage?quote:Op maandag 4 november 2013 17:16 schreef SosuaCafe het volgende:
Heb ik zo'n fib auto in mn garage, kan je niet verzekeren
zal eens kijken. Had m al opgeblazen. Regel wel een nieuwe.quote:
Beste auto in de sportklasse blijft de Elegy en die is gratis. Carbonizzare is wel iets sneller maar heeft een veeeel slechtere wegligging en je wordt bij elk klein tikje van de weg gereden. Elegy is gewoon de beste auto in de sportklasse, alleen bij een paar races (route 68 & the commute) heb je meer aan de carbo, omdat je daar veel lange rechte stukken hebtquote:Op maandag 4 november 2013 18:19 schreef SosuaCafe het volgende:
Huh. Ineens mn comet weg. Nergens meer te vinden, insurance alles. Grmbl.
Dan toch maar sparen voor zo'n carbinopizza? Of hebben jullie een beter idee voor een sport klasse?
net een turbo in gebouwd. Heeft het nog zin om na de max verder te tunen?quote:Op maandag 4 november 2013 18:23 schreef kensei het volgende:
[..]
Beste auto in de sportklasse blijft de Elegy en die is gratis. Carbonizzare is wel iets sneller maar heeft een veeeel slechtere wegligging en je wordt bij elke klein tikje van de weg gereden. Elegy is gewoon de beste auto in de sportklasse, alleen bij een paar races (route 68 & the commute) heb je meer aan de carbo, omdat je daar veel lange rechte stukken hebt
Ja, dat balkje in de LSC geeft een vertekend beeldquote:Op maandag 4 november 2013 18:27 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
net een turbo in gebouwd. Heeft het nog zin om na de max verder te tunen?
Upgrades doen niks, is puur esthetisch.quote:Op maandag 4 november 2013 18:27 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
net een turbo in gebouwd. Heeft het nog zin om na de max verder te tunen?
Haha hoe doe je dat? Kan het nergens vinden,of moet dat via de pcquote:Op maandag 4 november 2013 16:32 schreef kensei het volgende:
[..]
Jackie neem even een avatar dan gooi ik je zo in de OP
http://forum.fok.nl/fok/usericon_managerquote:Op maandag 4 november 2013 18:50 schreef arsenaljack het volgende:
[..]
Haha hoe doe je dat? Kan het nergens vinden,of moet dat via de pc
quote:Op maandag 4 november 2013 18:46 schreef Painore het volgende:
[..]
Upgrades doen niks, is puur esthetisch.
unaible to connect to sessionquote:Op maandag 4 november 2013 19:43 schreef Painore het volgende:
[..]
Ik start wel een crew sessie, kunnen we weer even kutten. Jack, we need you!
Ik zit met wiwa nu te racen wie moeten we joinen?quote:Op maandag 4 november 2013 19:50 schreef kamikazebanaan het volgende:
zit wiwa er ook bij? die kan ik namelijk ook niet joinen met het zelfde probleem
dan is er gewoon een probleem met de servers denk ikquote:Op maandag 4 november 2013 19:52 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Ik zit met wiwa nu te racen wie moeten we joinen?
Nee niemand ziet er bij. En ben geen ba sport, dan krijg je een melding dat je niet mag joinen en niet unaniem to connect.quote:Op maandag 4 november 2013 19:50 schreef kamikazebanaan het volgende:
zit wiwa er ook bij? die kan ik namelijk ook niet joinen met het zelfde probleem
ik zat voor een seconde bij jullie in de server..maar daarna kreeg ik een time outquote:Op maandag 4 november 2013 19:57 schreef Painore het volgende:
Ik kan niemand van jullie joinen
Edit:
Via Join Crew Members kwam ik bij Wiwa en Duuc terecht
quote:Op maandag 4 november 2013 20:29 schreef Painore het volgende:
Was opeens weer alleen. Heb het maar opgegeven en ben al niet meer thuis. Rond een uurte of 11 proberen we het weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 32% gewijzigd door Grielen op 04-11-2013 21:16:07 ]hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
quote:Op maandag 4 november 2013 20:49 schreef Grielen het volgende:
Die heb ik ook een keer voorbij zien komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
,,/
quote:Op maandag 4 november 2013 22:54 schreef Painore het volgende:
Wordt er constant uitgegooid omdat PSN faalt..
Het is je vergevenquote:Op maandag 4 november 2013 23:05 schreef Yaku het volgende:
Yup. Heb geen mic dus kan niet mee praten.
Edit: Btw, excuus voor degene die ik van de weg heb geduwd. Niet mijn bedoeling.
Ik doe nog 1 race dan kom ik naar freeroamquote:Op maandag 4 november 2013 23:18 schreef Painore het volgende:
Wiwa, ik kan je niet joinen. Iets over Invites have been disabled?
Lange race..quote:Op maandag 4 november 2013 23:18 schreef kensei het volgende:
[..]
Ik doe nog 1 race dan kom ik naar freeroam
2 grand tour ronden te voetquote:
neequote:Op maandag 4 november 2013 23:39 schreef thethoryd het volgende:
Panini is jullie world vol? Kan niet meer joinen
Panini en Thoryd moesten dood sorryquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:11 schreef Yaku het volgende:
Brandweerauto?!??!?! Dat was mijn brandweerauto
Ja wtf, het leek alsof het hier in de achtertuin wasquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:19 schreef Yaku het volgende:
Zitten jullie ook in Rotterdam? Hier ook ZO'N HARDE onweersknal
Haha moest naar verjaardag schoonoudersquote:Op maandag 4 november 2013 19:43 schreef Painore het volgende:
[..]
Ik start wel een crew sessie, kunnen we weer even kutten. Jack, we need you!
Kom cargobobs hosselenquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:26 schreef arsenaljack het volgende:
[..]
Haha moest naar verjaardag schoonouders, maar zo te zien heb ik niet veel gemist
No bad sportquote:Op dinsdag 5 november 2013 01:06 schreef kensei het volgende:
[..]
Een fransman 40x vermoorden is vermoeiend
nope. Inruilen voor graties.quote:Op dinsdag 5 november 2013 06:25 schreef editoor het volgende:
Kan ik nog iets vangen voor mijn Vacca? De garage wilt hem nietIk heb dus wel 3 ton totaal aan uitgegeven
Ik heb m'n les al geleerd, daar wip ik niet meer komenquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:24 schreef editoor het volgende:
[..]
Als je badsport bent, dan kan ik meedoen!
Hihi "wip"quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:44 schreef Painore het volgende:
[..]
Ik heb m'n les al geleerd, daar wip ik niet meer komen
ik wou je invite accepteren maar ik ben weer eens demotedquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:29 schreef MonkeyBall het volgende:
Crew frequent gedaan PSN is ubreakubuy.
Hoi btw haha
Geld wordt er niet direkt bij gegeven.quote:
Ja geen idee wie dat doet, als diegene nou ook even in het topic laat horen ipv dat stiekem demotenquote:Op dinsdag 5 november 2013 13:15 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
ik wou je invite accepteren maar ik ben weer eens demoted![]()
voor de zoveelste keer
geen enkele, je hebt niks aan een apartement je wil die alleen voor de garagequote:Op dinsdag 5 november 2013 13:23 schreef exile79 het volgende:
Wat is een beetje een leuk appartement?
Ik heb al een garage. In de woestijn. Je kan zeker niet allebei hebben?quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:24 schreef kensei het volgende:
[..]
geen enkele, je hebt niks aan een apartement je wil die alleen voor de garage
Je kan maar 1 property bezitten, of een apartement met garage of alleen een garagequote:Op dinsdag 5 november 2013 13:24 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ik heb al een garage. In de woestijn. Je kan zeker niet allebei hebben?
1 van deze moet het zijn, maar wiequote:Op dinsdag 5 november 2013 13:15 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
voor de zoveelste keer
Deze gasten zie ik amper onlinequote:Op dinsdag 5 november 2013 13:26 schreef kensei het volgende:
[..]
1 van deze moet het zijn, maar wie
rene2870
Sev1988
Roces
Mimaa
Donderjager
Gucci
Dan kan ik beter doorsparen voor een tankquote:Op dinsdag 5 november 2013 13:26 schreef kensei het volgende:
[..]
Je kan maar 1 property bezitten, of een apartement met garage of alleen een garage
Tank kopen is niet handigquote:Op dinsdag 5 november 2013 13:30 schreef exile79 het volgende:
[..]
Dan kan ik beter doorsparen voor een tank
die rene en sev zijn volgens mij al een paar weken niet online geweest dus die zullen het niet zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel, maar hij kan niet in je garage. Als je in freeroam in een tank zit gaat iedereen met zijn auto tegen je tank aanrijden en zit je meteen in bad sportquote:
Iemand heeft er 2 dagen geleden mee zitten spelen, heel veel mensen zijn gedemoted. Wie was het?quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:15 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
voor de zoveelste keer
Waarom demote je mini danquote:Op dinsdag 5 november 2013 13:39 schreef Painore het volgende:
[..]
Iemand heeft er 2 dagen geleden mee zitten spelen, heel veel mensen zijn gedemoted. Wie was het?
Ik accepteer hem wel even btw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |