Ik zit met wiwa nu te racen wie moeten we joinen?quote:Op maandag 4 november 2013 19:50 schreef kamikazebanaan het volgende:
zit wiwa er ook bij? die kan ik namelijk ook niet joinen met het zelfde probleem
dan is er gewoon een probleem met de servers denk ikquote:Op maandag 4 november 2013 19:52 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Ik zit met wiwa nu te racen wie moeten we joinen?
Nee niemand ziet er bij. En ben geen ba sport, dan krijg je een melding dat je niet mag joinen en niet unaniem to connect.quote:Op maandag 4 november 2013 19:50 schreef kamikazebanaan het volgende:
zit wiwa er ook bij? die kan ik namelijk ook niet joinen met het zelfde probleem
ik zat voor een seconde bij jullie in de server..maar daarna kreeg ik een time outquote:Op maandag 4 november 2013 19:57 schreef Painore het volgende:
Ik kan niemand van jullie joinen
Edit:
Via Join Crew Members kwam ik bij Wiwa en Duuc terecht
quote:Op maandag 4 november 2013 20:29 schreef Painore het volgende:
Was opeens weer alleen. Heb het maar opgegeven en ben al niet meer thuis. Rond een uurte of 11 proberen we het weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 32% gewijzigd door Grielen op 04-11-2013 21:16:07 ]hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
quote:Op maandag 4 november 2013 20:49 schreef Grielen het volgende:
Die heb ik ook een keer voorbij zien komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
,,/
quote:Op maandag 4 november 2013 22:54 schreef Painore het volgende:
Wordt er constant uitgegooid omdat PSN faalt..
Het is je vergevenquote:Op maandag 4 november 2013 23:05 schreef Yaku het volgende:
Yup. Heb geen mic dus kan niet mee praten.
Edit: Btw, excuus voor degene die ik van de weg heb geduwd. Niet mijn bedoeling.
Ik doe nog 1 race dan kom ik naar freeroamquote:Op maandag 4 november 2013 23:18 schreef Painore het volgende:
Wiwa, ik kan je niet joinen. Iets over Invites have been disabled?
Lange race..quote:Op maandag 4 november 2013 23:18 schreef kensei het volgende:
[..]
Ik doe nog 1 race dan kom ik naar freeroam
2 grand tour ronden te voetquote:
neequote:Op maandag 4 november 2013 23:39 schreef thethoryd het volgende:
Panini is jullie world vol? Kan niet meer joinen
Panini en Thoryd moesten dood sorryquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:11 schreef Yaku het volgende:
Brandweerauto?!??!?! Dat was mijn brandweerauto
Ja wtf, het leek alsof het hier in de achtertuin wasquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:19 schreef Yaku het volgende:
Zitten jullie ook in Rotterdam? Hier ook ZO'N HARDE onweersknal
Haha moest naar verjaardag schoonoudersquote:Op maandag 4 november 2013 19:43 schreef Painore het volgende:
[..]
Ik start wel een crew sessie, kunnen we weer even kutten. Jack, we need you!
Kom cargobobs hosselenquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:26 schreef arsenaljack het volgende:
[..]
Haha moest naar verjaardag schoonouders, maar zo te zien heb ik niet veel gemist
No bad sportquote:Op dinsdag 5 november 2013 01:06 schreef kensei het volgende:
[..]
Een fransman 40x vermoorden is vermoeiend
nope. Inruilen voor graties.quote:Op dinsdag 5 november 2013 06:25 schreef editoor het volgende:
Kan ik nog iets vangen voor mijn Vacca? De garage wilt hem nietIk heb dus wel 3 ton totaal aan uitgegeven
Ik heb m'n les al geleerd, daar wip ik niet meer komenquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:24 schreef editoor het volgende:
[..]
Als je badsport bent, dan kan ik meedoen!
Hihi "wip"quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:44 schreef Painore het volgende:
[..]
Ik heb m'n les al geleerd, daar wip ik niet meer komen
ik wou je invite accepteren maar ik ben weer eens demotedquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:29 schreef MonkeyBall het volgende:
Crew frequent gedaan PSN is ubreakubuy.
Hoi btw haha
Geld wordt er niet direkt bij gegeven.quote:
Ja geen idee wie dat doet, als diegene nou ook even in het topic laat horen ipv dat stiekem demotenquote:Op dinsdag 5 november 2013 13:15 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
ik wou je invite accepteren maar ik ben weer eens demoted![]()
voor de zoveelste keer
geen enkele, je hebt niks aan een apartement je wil die alleen voor de garagequote:Op dinsdag 5 november 2013 13:23 schreef exile79 het volgende:
Wat is een beetje een leuk appartement?
Ik heb al een garage. In de woestijn. Je kan zeker niet allebei hebben?quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:24 schreef kensei het volgende:
[..]
geen enkele, je hebt niks aan een apartement je wil die alleen voor de garage
Je kan maar 1 property bezitten, of een apartement met garage of alleen een garagequote:Op dinsdag 5 november 2013 13:24 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ik heb al een garage. In de woestijn. Je kan zeker niet allebei hebben?
1 van deze moet het zijn, maar wiequote:Op dinsdag 5 november 2013 13:15 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
voor de zoveelste keer
Deze gasten zie ik amper onlinequote:Op dinsdag 5 november 2013 13:26 schreef kensei het volgende:
[..]
1 van deze moet het zijn, maar wie
rene2870
Sev1988
Roces
Mimaa
Donderjager
Gucci
Dan kan ik beter doorsparen voor een tankquote:Op dinsdag 5 november 2013 13:26 schreef kensei het volgende:
[..]
Je kan maar 1 property bezitten, of een apartement met garage of alleen een garage
Tank kopen is niet handigquote:Op dinsdag 5 november 2013 13:30 schreef exile79 het volgende:
[..]
Dan kan ik beter doorsparen voor een tank
die rene en sev zijn volgens mij al een paar weken niet online geweest dus die zullen het niet zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel, maar hij kan niet in je garage. Als je in freeroam in een tank zit gaat iedereen met zijn auto tegen je tank aanrijden en zit je meteen in bad sportquote:
Iemand heeft er 2 dagen geleden mee zitten spelen, heel veel mensen zijn gedemoted. Wie was het?quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:15 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
voor de zoveelste keer
Waarom demote je mini danquote:Op dinsdag 5 november 2013 13:39 schreef Painore het volgende:
[..]
Iemand heeft er 2 dagen geleden mee zitten spelen, heel veel mensen zijn gedemoted. Wie was het?
Ik accepteer hem wel even btw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |