Geld wordt er niet direkt bij gegeven.quote:
Ja geen idee wie dat doet, als diegene nou ook even in het topic laat horen ipv dat stiekem demotenquote:Op dinsdag 5 november 2013 13:15 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
ik wou je invite accepteren maar ik ben weer eens demoted![]()
voor de zoveelste keer
geen enkele, je hebt niks aan een apartement je wil die alleen voor de garagequote:Op dinsdag 5 november 2013 13:23 schreef exile79 het volgende:
Wat is een beetje een leuk appartement?
Ik heb al een garage. In de woestijn. Je kan zeker niet allebei hebben?quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:24 schreef kensei het volgende:
[..]
geen enkele, je hebt niks aan een apartement je wil die alleen voor de garage
Je kan maar 1 property bezitten, of een apartement met garage of alleen een garagequote:Op dinsdag 5 november 2013 13:24 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ik heb al een garage. In de woestijn. Je kan zeker niet allebei hebben?
1 van deze moet het zijn, maar wiequote:Op dinsdag 5 november 2013 13:15 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
voor de zoveelste keer
Deze gasten zie ik amper onlinequote:Op dinsdag 5 november 2013 13:26 schreef kensei het volgende:
[..]
1 van deze moet het zijn, maar wie
rene2870
Sev1988
Roces
Mimaa
Donderjager
Gucci
Dan kan ik beter doorsparen voor een tankquote:Op dinsdag 5 november 2013 13:26 schreef kensei het volgende:
[..]
Je kan maar 1 property bezitten, of een apartement met garage of alleen een garage
Tank kopen is niet handigquote:Op dinsdag 5 november 2013 13:30 schreef exile79 het volgende:
[..]
Dan kan ik beter doorsparen voor een tank
die rene en sev zijn volgens mij al een paar weken niet online geweest dus die zullen het niet zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel, maar hij kan niet in je garage. Als je in freeroam in een tank zit gaat iedereen met zijn auto tegen je tank aanrijden en zit je meteen in bad sportquote:
Iemand heeft er 2 dagen geleden mee zitten spelen, heel veel mensen zijn gedemoted. Wie was het?quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:15 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
voor de zoveelste keer
Waarom demote je mini danquote:Op dinsdag 5 november 2013 13:39 schreef Painore het volgende:
[..]
Iemand heeft er 2 dagen geleden mee zitten spelen, heel veel mensen zijn gedemoted. Wie was het?
Ik accepteer hem wel even btw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |