quote:Op maandag 4 november 2013 17:10 schreef thethoryd het volgende:
Godsamme druk ik twee keer verkeerd en quit ik de jobkan je me inviten?
Ook niet bij beekers garage?quote:Op maandag 4 november 2013 17:16 schreef SosuaCafe het volgende:
Heb ik zo'n fib auto in mn garage, kan je niet verzekeren
zal eens kijken. Had m al opgeblazen. Regel wel een nieuwe.quote:
Beste auto in de sportklasse blijft de Elegy en die is gratis. Carbonizzare is wel iets sneller maar heeft een veeeel slechtere wegligging en je wordt bij elk klein tikje van de weg gereden. Elegy is gewoon de beste auto in de sportklasse, alleen bij een paar races (route 68 & the commute) heb je meer aan de carbo, omdat je daar veel lange rechte stukken hebtquote:Op maandag 4 november 2013 18:19 schreef SosuaCafe het volgende:
Huh. Ineens mn comet weg. Nergens meer te vinden, insurance alles. Grmbl.
Dan toch maar sparen voor zo'n carbinopizza? Of hebben jullie een beter idee voor een sport klasse?
net een turbo in gebouwd. Heeft het nog zin om na de max verder te tunen?quote:Op maandag 4 november 2013 18:23 schreef kensei het volgende:
[..]
Beste auto in de sportklasse blijft de Elegy en die is gratis. Carbonizzare is wel iets sneller maar heeft een veeeel slechtere wegligging en je wordt bij elke klein tikje van de weg gereden. Elegy is gewoon de beste auto in de sportklasse, alleen bij een paar races (route 68 & the commute) heb je meer aan de carbo, omdat je daar veel lange rechte stukken hebt
Ja, dat balkje in de LSC geeft een vertekend beeldquote:Op maandag 4 november 2013 18:27 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
net een turbo in gebouwd. Heeft het nog zin om na de max verder te tunen?
Upgrades doen niks, is puur esthetisch.quote:Op maandag 4 november 2013 18:27 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
net een turbo in gebouwd. Heeft het nog zin om na de max verder te tunen?
Haha hoe doe je dat? Kan het nergens vinden,of moet dat via de pcquote:Op maandag 4 november 2013 16:32 schreef kensei het volgende:
[..]
Jackie neem even een avatar dan gooi ik je zo in de OP
http://forum.fok.nl/fok/usericon_managerquote:Op maandag 4 november 2013 18:50 schreef arsenaljack het volgende:
[..]
Haha hoe doe je dat? Kan het nergens vinden,of moet dat via de pc
quote:Op maandag 4 november 2013 18:46 schreef Painore het volgende:
[..]
Upgrades doen niks, is puur esthetisch.
unaible to connect to sessionquote:Op maandag 4 november 2013 19:43 schreef Painore het volgende:
[..]
Ik start wel een crew sessie, kunnen we weer even kutten. Jack, we need you!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |