Even in-game Lester bellen, dan krijg je het automatisch als het goed is. Ik kreeg het trouwens meteen toen ik inlogde, maar Lester kun je bellen als dat dus niet het geval is.quote:Op maandag 4 november 2013 12:21 schreef kreuk050 het volgende:
Ik heb de uitnodiging geaccepteerd maar er staat nog geen fok achter mn naam. Ps3 opnieuw starten?
2 weken geleden, toen weer vorige week, nu weer deze week (het eind van de week dan) zal nog wel ff durenquote:
250.000? Eh 500.000...quote:Op maandag 4 november 2013 13:08 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
2 weken geleden, toen weer vorige week, nu weer deze week (het eind van de week dan) zal nog wel ff duren
Daarbij hoop ik dat ze die glitch patchen, en gasten bannen die de Sell glitch gebruikt hebben, beetje bullshit om als level 60 in een race te komen met Supers, gasten zijn level 20-30 en hebben dat ding al zwaar uitgebouwd
Komt in 2 delen, dus eerst 250.000.quote:
Verrekte koekwous!quote:Op maandag 4 november 2013 13:08 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
2 weken geleden, toen weer vorige week, nu weer deze week (het eind van de week dan) zal nog wel ff duren
Daarbij hoop ik dat ze die glitch patchen, en gasten bannen die de Sell glitch gebruikt hebben, beetje bullshit om als level 60 in een race te komen met Supers, gasten zijn level 20-30 en hebben dat ding al zwaar uitgebouwd
quote:Op maandag 4 november 2013 14:51 schreef SchavuitPiet het volgende:
[..]
Verrekte koekwous!
Ja ik spee het bijna niet meer, het begint nogal te vervelen
Beetje racen en dezelfde missies/races spelen, maar wil wel die 250,000 hebben kan ik als ik sweekends als ik lam ben lekker rondklote in m'n vol getunede autotje
En rockstargames is zo slecht, was dit gebeurd met een andere ontwikkelaar dan was al gelijk de hel losgebarsten maar omdat iedereen dit zo'n goed spel vind maakt het allemaal niet uit
Ookal komen ze er volgende zomer mee
quote:Op maandag 4 november 2013 14:51 schreef SchavuitPiet het volgende:
[..]
Verrekte koekwous!
Beetje racen en dezelfde missies/races spelen, maar wil wel die 250,000 hebben kan ik als ik sweekends als ik lam ben lekker rondklote in m'n vol getunede autotje
En rockstargames is zo slecht, was dit gebeurd met een andere ontwikkelaar dan was al gelijk de hel losgebarsten maar omdat iedereen dit zo'n goed spel vind maakt het allemaal niet uit
Schavuit jij.quote:Op maandag 4 november 2013 14:51 schreef SchavuitPiet het volgende:
[..]
Verrekte koekwous!
Koop dan via de Playstation Store Gquote:Op maandag 4 november 2013 14:51 schreef SchavuitPiet het volgende:
[..]
Verrekte koekwous!
hoe krijgen we dat dan?quote:
mooi hequote:
ik slinger hem wel weer ff aanquote:Op maandag 4 november 2013 16:17 schreef thethoryd het volgende:
Iemand racen (of farmen) bij Down The Drain?
nodig mij maar uitquote:Op maandag 4 november 2013 16:17 schreef thethoryd het volgende:
Iemand racen (of farmen) bij Down The Drain?
Jackie neem even een avatar dan gooi ik je zo in de OPquote:Op maandag 4 november 2013 16:08 schreef arsenaljack het volgende:
Djthabest is een homo en een pussy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |