Hihiquote:Op zondag 3 november 2013 16:19 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
BG heeft volgens mij een paar waardige opvolgers hier..al komen ze hier niet meer allemaal volgens mij
Beuken?quote:Op zondag 3 november 2013 15:35 schreef Painore het volgende:
Daarnaast wordt er over het algemeen niet gebeukt bij ons
Donequote:Op zondag 3 november 2013 18:03 schreef kreuk050 het volgende:
Zou iemand mij willen toevoegen aan de crew? Psn:KREUKNEUS
Gelukt! Thanxquote:Op zondag 3 november 2013 16:22 schreef Painore het volgende:
[..]
Merryweather mercenaries op iemand afsturen, dan komen ze in die jeep aanrijden en kun je hem afpakken.
quote:Op zondag 3 november 2013 18:21 schreef Grielen het volgende:
[ afbeelding ]
PUT YOUR MOUTH ON THE CURB
Sandking strikes again
Noo manquote:
picfail link failquote:Op zondag 3 november 2013 20:01 schreef Chillings het volgende:
Een van de grootste vehicle mythes is bevestigd:
[ ]
skip naar 05:59 voor de resultaten
Was gewoon algemeen bekend en absoluut geen mythe.. Misschien vaker racen en dan merk je ook het verschilquote:Op zondag 3 november 2013 20:01 schreef Chillings het volgende:
Een van de grootste vehicle mythes is bevestigd:
skip naar 05:59 voor de resultaten
probeerde op internet naar informatie te zoeken, iedereen zegt wat anders.quote:Op zondag 3 november 2013 20:10 schreef Painore het volgende:
[..]
Was gewoon algemeen bekend en absoluut geen mythe.. Misschien vaker racen en dan merk je ook het verschil
Intredastingquote:Op zondag 3 november 2013 20:11 schreef Chillings het volgende:
[..]
probeerde op internet naar informatie te zoeken, iedereen zegt wat anders.
kwam ik eindelijk op reddit waar iemand deze video heeft gemaakt.
Ik doe ook mee, niet fysiek, maar ik denk aan jullie!quote:Op zondag 3 november 2013 20:18 schreef PicoMMP het volgende:
Om 20;30: SUPERLEUKE SOCIALE RACES, hosted by me. Komt allen
hallon wat is je psnquote:Op zondag 3 november 2013 20:18 schreef PicoMMP het volgende:
Om 20;30: SUPERLEUKE SOCIALE RACES, hosted by me. Komt allen
ik heb wel weer wat geld nodig na die ellende van daarnet. Heeft panini al zijn auto's alweer uit de impound/insurance?quote:Op zondag 3 november 2013 20:24 schreef PicoMMP het volgende:
PAINORE IS HOST, EKTE BAZEN KOMEN RACEN OM 20:30
had ik maar als mijn 5e post op dit forum "penis"quote:Op zondag 3 november 2013 20:37 schreef kensei het volgende:
[..]
1 dag geregistreerd en direct al kwaliteitsposts
een race zonder schade is een bazenrace.quote:
ja, da gaat mijn nooit lukkenquote:Op zondag 3 november 2013 20:38 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
een race zonder schade is een bazenrace.
Een race met headset erbij is een bazenracequote:Op zondag 3 november 2013 20:38 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
een race zonder schade is een bazenrace.
Panini host nu Grand Tourquote:Op zondag 3 november 2013 20:48 schreef kamikazebanaan het volgende:
host zo anders even een nieuwe 16 mans race..ik kom er namelijk niet meer in omdat ik er eerder vanavond uit gekicked ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |