oke, ik moet ook opnieuw opstarten. Ik probeerde iemand te joinen maar zie al 2 minuten lang wolkjesquote:Op zondag 3 november 2013 14:11 schreef Painore het volgende:
Raze, ik kom je wel ff inmaken. Ben aan her opstarten
in dit topic zouden we aardig blijvenquote:
De reden dat ik de komende dagen lekker thuis mag blijvenquote:Onderzoek naar hamstringblessures in voetbal
Uit onderzoek blijkt dat in de eerste twee maanden van het voetbalseizoen de meeste hamstringblessures voorkomen. Een verklaring hiervoor is de toenemende belasting aan het begin van het seizoen. De meeste hamstringblessures zijn in de tweede helft van de wedstrijd gerapporteerd, op het moment dat er door vermoeidheid veranderingen te bespeuren zijn in de looptechniek.
De hamstrings krijgen in een wedstrijd vaak amper de tijd om uit te rusten. Het ene moment ben je na een sprint aan het afremmen, het andere moment doe je mee in een vlotte combinatie. In beide situaties staan de knieën in licht gebogen positie. In deze positie spannen de hamstrings excentrisch (bij deze krachtvorm verlengt de spier tijdens het aanspannen, zoals bij een kniebuiging waarbij de voet contact houdt met de ondergrond) aan.
De excentrische kracht in de hamstrings neemt gedurende de wedstrijd af en bij een gelijkopgaande wedstrijd neemt de belasting in de eindfase vaak toe, met een hamstringblessure tot mogelijk gevolg. Dit in tegenstelling tot de quadriceps (voorste dijbeenspier) wiens kracht vergelijkbaar is met die aan het begin van de wedstrijd. Bij voetballers komt een hamstringblessure dan ook vaker voor dan een scheur in de quadriceps.
Symptomen van een hamstringblessure
Een hamstringblessure is meestal een vrij acute blessure. Je voelt een korte en felle pijn. Afhankelijk van de ernst van de blessure kunnen er symptomen optreden tijdens het sporten, maar ook bij lichte belasting zoals lopen. Een spierscheuring kunnen we onderverdelen in verschillende graden. Een hamstringblessure van graad twee is meer uitgebreid dan die van graad 1. In de duur van de behandeling zit amper verschil.
Eerstegraads spierscheuring: Bij een eerstegraads hamstringblessure zal minder dan vijf procent van de spiervezels verrekt en/of beschadigd zijn.
het overbruggen van lichte weerstand tijdens het buigen van de knie geeft een licht oncomfortabel gevoel;
Op wandeltempo is er amper tot geen pijn te voelen;
Het geeft een licht verkrampt gevoel;
Minimale zwelling.
Bij een eerste- en tweedegraads hamstringblessure volstaat het volgen van een revalidatieprogramma bij een fysiotherapeut en is een operatie vaak niet nodig. De eerste drie dagen zal in het teken staan van rust. Om de zwelling te verminderen zal je het been regelmatig hoog moeten houden en eventueel compressieverband gebruiken. Ook ijzen zorgt voor een vermindering van de zwelling, maar heeft als nadeel dat het fysiologisch herstel enige vertraging oploopt. De vierde dag mag er begonnen worden met lichte oefeningen zoals fietsen.
Dat lijkt mij erg onwaarschijnlijkquote:
ik moest gewoon eerst normaal online ingaan, vanuit story lukte het niet directquote:Op zondag 3 november 2013 15:10 schreef editoor het volgende:
[..]
oh, wat bij mij helpt is het spel helemaal opnieuw opstarten.
Das gek, een optie in het spel gebruiken terwijl het niet ervoor bedoeld is?quote:Op zondag 3 november 2013 15:09 schreef Chillings het volgende:
speelt er iemand het spel nog waarvoor het bedoelt was? in plaats van races te boosten en de held uit te hangen met hoge rank.
Als je graag co-op missies speelt voeg me toe: fatieh
quote:Op zondag 3 november 2013 15:09 schreef Chillings het volgende:
speelt er iemand het spel nog waarvoor het bedoelt was? in plaats van races te boosten en de held uit te hangen met hoge rank.
Als je graag co-op missies speelt voeg me toe: fatieh
hihi ik stop ook de hele tijd voor rood licht enzoquote:Op zondag 3 november 2013 15:15 schreef Painore het volgende:
[..]
Das gek, een optie in het spel gebruiken terwijl het niet ervoor bedoeld is?
volgens mij heeft rockstar gewoon haat aan mensen die wel sociaal willen zijn, daarom hebben ze de rewards van co-op missies met 50% verlaagd en je kan ze ook niet replayen.quote:Op zondag 3 november 2013 15:15 schreef Painore het volgende:
[..]
Das gek, een optie in het spel gebruiken terwijl het niet ervoor bedoeld is?
je moet een keer komen meespelen in de avond, in plaats van de invites te rejecten. Want het is enorm sociaalquote:Op zondag 3 november 2013 15:21 schreef Chillings het volgende:
[..]
volgens mij heeft rockstar gewoon haat aan mensen die wel sociaal willen zijn, daarom hebben ze de rewards van co-op missies met 50% verlaagd en je kan ze ook niet replayen.
maar een kut race van 1 mile waarvoor je 7000 dollar krijgt en 2000 rp, die kan je oneindig replayen.
Beter zijn die heists zo goed als de single player, anders kan rockstar gedag zeggen naar 30% van de online players.
Daar zal rockstar niet wakker van liggen, want hoe meer mensen online hoe meer geld het kost om draaiend te houden.quote:Op zondag 3 november 2013 15:21 schreef Chillings het volgende:
[..]
anders kan rockstar gedag zeggen naar 30% van de online players.
er zitten wel een paar goede tussen ; Titan of a Job, Landing Gear, Extradition, Base Invaders, Los Santos Connection.quote:Op zondag 3 november 2013 15:19 schreef kensei het volgende:
Die missies bij online zijn om te huilen waarom zou je die spelen
Wel sociaal zijn? Jij speel een paar missies met 1 tot 3 andere gasten. Wij zijn met 16 man en maken er een groot feest van!quote:Op zondag 3 november 2013 15:21 schreef Chillings het volgende:
[..]
volgens mij heeft rockstar gewoon haat aan mensen die wel sociaal willen zijn, daarom hebben ze de rewards van co-op missies met 50% verlaagd en je kan ze ook niet replayen.
maar een kut race van 1 mile waarvoor je 7000 dollar krijgt en 2000 rp, die kan je oneindig replayen.
Beter zijn die heists zo goed als de single player, anders kan rockstar gedag zeggen naar 30% van de online players.
Sociaal zijn word je met rally race, bij normale race beukt iedereen tegen mekaar aan en op het laatst ontsnapt er iemand uit het gebeuk en wordt eerste.quote:Op zondag 3 november 2013 15:28 schreef Painore het volgende:
[..]
Wel sociaal zijn? Jij speel een paar missies met 1 tot 3 andere gasten. Wij zijn met 16 man en maken er een groot feest van!
Dus je bent boos omdat je geen races kan winnen?quote:Op zondag 3 november 2013 15:30 schreef Chillings het volgende:
[..]
Sociaal zijn word je met rally race, bij normale race beukt iedereen tegen mekaar aan en op het laatst ontsnapt er iemand uit het gebeuk en wordt eerste.
En meestal is diegene weer de grootste noob die het slechts rijd van de hele groep.
hoe kan je dat leuk vinden?
omdat ik die noob benquote:Op zondag 3 november 2013 15:30 schreef Chillings het volgende:
[..]
Sociaal zijn word je met rally race, bij normale race beukt iedereen tegen mekaar aan en op het laatst ontsnapt er iemand uit het gebeuk en wordt eerste.
En meestal is diegene weer de grootste noob die het slechts rijd van de hele groep.
Zeer tegenstrijdig verhaal.. Races zijn niet sociaal, maar rally races wel?quote:Op zondag 3 november 2013 15:30 schreef Chillings het volgende:
[..]
Is ook zo bij gTa races. Of wil je dat in normale races mensen gewoon door elkaar heen kunnen rijden?quote:Op zondag 3 november 2013 15:42 schreef Vijf_voor het volgende:
Eigenlijk moet iedereen bij de eerste 100m invincible zijn.
Canis mesa?quote:Op zondag 3 november 2013 15:46 schreef Janeiros het volgende:
Goedenmiddag allun. Ik zie diverse foto's met zo'n jeep/buggy. Waar is dat ding te vinden? Dus die met de band oppe achterkant.
quote:Op zondag 3 november 2013 15:49 schreef Painore het volgende:
[..]
Canis mesa?
PSN vloog er uit, kom straks wel weer online.
dat is dat merryweather ding toch?quote:
- Kappen met je gebash.quote:Op zondag 3 november 2013 15:57 schreef Chillings het volgende:
Voordat Gta Online uitkwam had ik gehoord dat er 500 missies zouden zijn?
er zijn totaal 85 missies die je krijgt van Npc's, Rockstar lult.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |