abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132851341
Zwangerschap & geboorte

08 november: Bla_Bla_Bla (meisje)
12 november: Limone (meisje)
22 november: martine1984 (jongetje)
23 november: Mabawa. (jongetje)
27 november: Purple010 (jongetje)

05 december: Sethiwe
06 december: angelatje (jongetje)
***11 december: ProjSkippy & KixAss456***
***14 december: Soempie & Wiebelkont*** (meisje)

2014

03 januari: ikke_84 (jongetje)
07 januari: Vanyel (jongetje)
08 januari: Flowerbox (meisje)
14 januari: Oksel (papa)
25 januari: Lelie81 (meisje)
30 januari: NoBoNo (heit)

03 februari: DJMomo (jongetje)
07 februari: WupWup (meisje)
09 februari: RunForrestRun (meisje)
10 februari: Axia (jongetje)
***16 februari: Burdie & WebSpider***
18 februari: Alixia (tweeling)
19 februari: nummer_zoveel (jongetje)
Eind februari: gateway (papa)

05 maart: klaprooss (jongetje)
17 maart: Kimpossible (meisje)
18 maart: _NIKKI_ (tweeling, 2 jommetjes)
18 maart: Dot. (jongen)
25 maart: Theeleuter
26 maart: Rijstebuiltje

04 april: Bolletje (jongen)
05 april: Mevr_Mus
06 april: Babbel1
07 april: Butterflower (meisje)
11 april: Aisly
11 april: Musique (tweeling)
15 april: Tienervader (papa)
26 april: Poppejans

06 mei: Cocotrimonium
13 mei: Ikina
15 mei: Fazzoletti
18 mei: Kursor
18 mei: Take_A_Picture
23 mei: Thistleweed

***Juni: Chanty & DirtyHarry***
04 juni: Enfermera
08 juni: Hobbesje
10 juni: Kwisted
11 juni: Cantare
----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

[ Bericht 0% gewijzigd door Sethiwe op 04-11-2013 22:38:21 ]
pi_132851388
En weer verder...

Mochten er wijzigingen zijn, laat het dan maar weten!
pi_132851782
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 14:07 schreef Sethiwe het volgende:
En weer verder...

Mochten er wijzigingen zijn, laat het dan maar weten!
Ja :Y Graag D-day voor mij veranderen naar 6 mei :)
pi_132853727
Mooi topicnummer!
pi_132855115
quote:
10s.gif Op zondag 3 november 2013 15:00 schreef Limone het volgende:
Mooi topicnummer!
Ja he :)

Ik besloot dat ik vandaag het badkamerraam ging schuren en verven...dus :')
pi_132855267
wow, 1250! jubuleumnummer!

Ben aan het genieten van een iphone/ipadloze dag, Sjaak en ik in lounge pak (hij meer fashionable dan ik, as always :{ ). Dus, laterrrrrrrr! :W
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_132855304
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 14:16 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ja :Y Graag D-day voor mij veranderen naar 6 mei :)
Gedaan
pi_132855312
Enjoy Mo!
  zondag 3 november 2013 @ 16:40:48 #9
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_132857568
Woeptiedoe zeg! :o
Nu alweer een deeltje verder..

Hier nog steeds alles gemoedelijk en kalm..
Ik heb wel de afgelopen weken een enorme tietgroeispurt gemaakt!
Ik ben maar eens gaan kijken voor een meegroei bh en ik ben van B naar D gegaan oeioei :X :@

Verder hebben we aanstaande vrijdag onze SEO.. :)
En please say isn't so, zijn we woensdag alweer 20 weken! Hallo tijd ?! Foetsie ofzo! :o :X
Het gaat echt snel zeg! O+ :s)
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_132858085
Sethiwe, hier nog volop in de rotzooi van het dak. Het weer werkt niet mee en in de regen kunnen ze niet werken ivm dat het gereedschap niet nat mag worden. Dus vrijdag zijn ze vroeg naar huis gegaan en ben bang dat er morgen ook weinig gedaan wordt :'( wel hebben ze een mannetje erbij geregeld. En hopelijk is het de 15de klaar...dan ben ik 37 weken...
En dan moet boven verder nog alles geïsoleerd worden en kamers gemaakt etc.
Maar de baby slaapt de eerste tijd bij ons op de slaapkamer. Daar staan ook de meubeltjes nu :)
pi_132858392
quote:
17s.gif Op zondag 3 november 2013 16:40 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Woeptiedoe zeg! :o
Nu alweer een deeltje verder..

Hier nog steeds alles gemoedelijk en kalm..
Ik heb wel de afgelopen weken een enorme tietgroeispurt gemaakt!
Ik ben maar eens gaan kijken voor een meegroei bh en ik ben van B naar D gegaan oeioei :X :@

Verder hebben we aanstaande vrijdag onze SEO.. :)
En please say isn't so, zijn we woensdag alweer 20 weken! Hallo tijd ?! Foetsie ofzo! :o :X
Het gaat echt snel zeg! O+ :s)
+1

Dinsdag 20 weken en donderdag echo. Tieten van C naar D en heb nu maar 1 passende BH die vorige zwangerschap pas na bevalling nodig was. (Dan zijn ze pas groot!!!!)

Druk bezig alle sinterklaascadeau's te verzamelen. Altijd lastig, dus begin ik er op tijd mee. Alleen nog cadeau voor 5-jarig neefje te gaan, zelfs buikbaby heeft al een cadeau O+
pi_132858521
Rijst en Theeleuter ook alweer bijna 20 weken. Spannend de SEO!

Man en ik hebben heel hard gewerkt vandaag. Vooral veel rommel/kleertjes van L. opgeruimd en alles. En de twee bedjes voor de babies in elkaar gezet. O+ Alleen nog even matrasjes scoren want die wilde ik niet tweedehands kopen ivm hygiëne.
Alleen ben ik nu na al dat gesjouw enzo wel een beetje aan mijn einde geloof ik. Straks na het eten lekker in bad en dan met een kruikje op de bank. :)
pi_132859715
angelatje, wat balen dat je in de rotzooi zit, volgens mij zou ik hoogzwanger helemaal gek worden...

Nikki, goed bezig!

Hier hoeven we waarschijnlijk niks te doen qua kamer voor de baby er is. We zijn aan het nieuwbouwen en het huis is ergens in de zomer klaar, dus een kamer maken heeft geen zin. De baby slaapt de eerste tijd toch bij ons. Ergens wel lekker. :D

Verder weinig bijgelezen. De afgelopen 2 dagen voelde ik me zowaar enigszins energiek, maar na mijn middagslaapje vandaag ben ik DOOD. Dit vind ik echt het allerergste aan zwanger he, die moeheid. Dat opstaan gewoon teveel gevraagd is. Nouja nog maar 7 maanden. :) :')
  zondag 3 november 2013 @ 17:49:56 #14
30252 Soempie
Procreating
pi_132860075
Werd het bij de vorige twee keer in het tweede trimester niet beter, wat vermoeidheid betreft, Cantare?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_132860093
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 15:34 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

[..]

Ja he :)

Ik besloot dat ik vandaag het badkamerraam ging schuren en verven...dus :')
Gek! Wel mooi geworden?

Lekker zo'n dagje Momo!

Oh Cantare, ik kan je een hand geven en zo uit bed trekken ;). Dit was mijn zondag:

- Wakker worden
- ontbijten
- hometrainer
- slapen
- lunch met vriendin
- slapen
- eten
- beetje handwerken
- slapen

Ik zal het wel nodig hebben, maar men :@ :D
pi_132860275
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 17:49 schreef Soempie het volgende:
Werd het bij de vorige twee keer in het tweede trimester niet beter, wat vermoeidheid betreft, Cantare?
Nope :'( beide keren 9 maanden moe geweest. Natuurlijk wel met wat ups en downs, maar ik sleepte me toch wel voornamelijk voort. Da's ook eigenlijk de grootste reden dat we heel erg twijfelden over een derde, ik vind het afzien.

Ik merk wel dat het goed is om wel wat bezig te blijven, op mijn werkdagen voel ik me tot nu toe het best.

De verloskundige heeft me trouwens het nummer gegeven van een natuurarts waar sommige moeie cliënten goede ervaringen mee hebben, daar ga ik binnenkort een afspraak mee maken onder het motto 'baat het niet dan schaadt het niet'.
pi_132860348
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 17:50 schreef Limone het volgende:

[..]

Gek! Wel mooi geworden?

Lekker zo'n dagje Momo!

Oh Cantare, ik kan je een hand geven en zo uit bed trekken ;). Dit was mijn zondag:

- Wakker worden
- ontbijten
- hometrainer
- slapen
- lunch met vriendin
- slapen
- eten
- beetje handwerken
- slapen

Ik zal het wel nodig hebben, maar men :@ :D
Lekker toch, uitgebreid kunnen zwelgen in je moeheid ;) mag ook wel met jouw termijn!
  zondag 3 november 2013 @ 18:08:31 #18
30252 Soempie
Procreating
pi_132860672
Die vermoeidheid is ook echt afzien he. Ik vond het echt verschrikkelijk het eerste trimester en ik was blij dat het beter werd. Lijkt me heel zwaar als het de hele zwangerschap duurt, zeker als er al andere kindjes zijn. -O-

En hier gaat het ook beter als ik meer doe op een dag. Vanmorgen een flinke boswandeling gemaakt en vanmiddag met dreumes M. een kartonnen huis versierd. En daarna kon ik makkelijk nog huishouden doen. Als ik eerder op de bank plof kom ik er ook veel moeilijker weer af. :P
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_132860966
Rijst en Theeleuter bijna de seo! Spannend hoor.

Oh dames ook ik kan helaas een handje schudden wat betreft die vermoeidheid. Echt heel vervelend vooral als er al een of meerdere kindjes rondlopen.
Wat je zegt herken ik wel Soempie, als je iets doen dan gaat het iets beter. Juist daarom vond ik het zo moeilijk om me eraan over te geven. Maar uiteindelijk kickte het er op de meest ongelegen momenten het hardste in.
Cantare, ben benieuwd of en wat die natuurarts voor je kan betekenen.

Ik zei net nog tegen mijn vriend dat ik morgen mijn verplichtingen in de ochtend doe zodat ik in de middag kan tukken. We krijgen eters, wel gezellig! Zal er morgen vlak voor ze komen zeker tegenop zien maar het uiteindelijk heel leuk vinden
pi_132861007
Rijstebuiltje van B naar D :D dat is pas een groeispurt ja!

Goed bezig nikki :)

Cantare ben benieuwd of die natuurarts iets voor je kan betekenen

Klinkt als een prima dagje limone :D slapen overdag lijkt me zo lekker!

Het verfwerk ziet er beter uit als het was...laat ik het daar op houden ;) nee hoor best aardig. Morgen of overmorgen nog een laagje en dan is het goed.
  zondag 3 november 2013 @ 18:43:55 #21
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_132861722
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 18:19 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Rijstebuiltje van B naar D :D dat is pas een groeispurt ja!
Weet je wat nog het leuke was.. ik was met een indirecte collega de stad ingegaan!
Nadat ik thuis kwam zei k tegen Rijstelief: "Zoek de verschillen" ..
Todat hij mijn oude en nieuwe bh zag _O-
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_132861940
quote:
1s.gif Op zondag 3 november 2013 17:58 schreef Cantare het volgende:

[..]

Lekker toch, uitgebreid kunnen zwelgen in je moeheid ;) mag ook wel met jouw termijn!
Ja! Zwelgen is het goede woord :). En het mag en daarom kan ik me er wat beter aan overgeven. Maar als je nog zeven maanden moet (met twee kleintjes) is het natuurlijk een ander verhaal. Ben benieuwd waarmee de natuurarts komt.

quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 18:18 schreef Mabawa. het volgende:
Rijst en Theeleuter bijna de seo! Spannend hoor.

.

Ik zei net nog tegen mijn vriend dat ik morgen mijn verplichtingen in de ochtend doe zodat ik in de middag kan tukken. We krijgen eters, wel gezellig! Zal er morgen vlak voor ze komen zeker tegenop zien maar het uiteindelijk heel leuk vinden
:D Mooi man, zelfinzicht ;)

Och Bla, ik ben benieuwd wat je aan het doen bent als de bevalling begint. De dakgoot aan het ontbladeren? Vloertje aan het leggen? :P
pi_132862166
quote:
10s.gif Op zondag 3 november 2013 18:51 schreef Limone het volgende:

[..]

:D Mooi man, zelfinzicht ;)

Och Bla, ik ben benieuwd wat je aan het doen bent als de bevalling begint. De dakgoot aan het ontbladeren? Vloertje aan het leggen? :P
Ja je leert jezelf goed kennen tijdens zo'n zwangerschap :') Hahaha nee eerlijk gezegd heb ik dat altijd. Ben niet zo dol op bezoek, ik ga liever zelf.. Dan kan ik ook zelf bepalen wanneer ik wegga :')

Enne waarschijnlijk is bla dan bij de buren de ramen aan het zemen want thuis is ze al klaar ;)

Ik heb trek in een milkshake!
  zondag 3 november 2013 @ 19:03:56 #24
30252 Soempie
Procreating
pi_132862284
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 18:59 schreef Mabawa. het volgende:

Hier wordt er nu een gehaald voor me. :@ :D
pi_132862358
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 19:03 schreef Soempie het volgende:

[..]

Hier wordt er nu een gehaald voor me. :@ :D
Ben alleen momenteel dus als ik het wil moet ik echt zelf gaan }:|
Geniet ervan!
pi_132862423
Een milkshake, daar heb ik al maanden trek in Mabawa! Maar ondanks dat het wel schijnt te kunnen bijvoorbeeld bij McDonalds doe ik het uit voorzorg toch maar niet. Al moet ik me wel altijd inhouden als dochterlief er eentje heeft.
pi_132862737
Oeh dat wordt nog even doorbikkelen dan :D
pi_132862985
Herkenbaar Mabawa, qua bezoek. ;) En dan zit je straks met die bubs aan kraamvisite... Misschien gaan wij dit keer wel voor een kraamfeest.
pi_132863090
Trouwens, ondanks de moeheid had ik hoogzwanger ook nog wel oplevingen waarbij ik meubels in elkaar zette en om half 11 's avonds onkruid uit de tuin stond te trekken. :')
pi_132863202
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 19:27 schreef Cantare het volgende:
Herkenbaar Mabawa, qua bezoek. ;) En dan zit je straks met die bubs aan kraamvisite... Misschien gaan wij dit keer wel voor een kraamfeest.
Ja bah. Gelukkig voelen mensen zich dan over het algemeen gedwongen om snel weg te gaan. Toch? Ja toch? Zeg maar gewoon dat het zo is :')
Anders ga ik gewoon uitgebreid zitten gapen. Helpt meestal wel ;)
pi_132863599
Whehe ja wie weet wat ik nog aan klusjes tegen kom :p
Maar voor morgen eerst met D naar de huisarts want die lag net te huilen van de oorpijn. Zielig hoor, oorpijn sucks het meest van alle pijn.

En mawaba herkenbaar hoor qua bezoek ;)
pi_132863610
Ik ben een keer bij mensen waarvan ik verwachtte dat ze te lang zouden blijven in bed blijven zitten tijdens de visite. :@ Ze bleven dus ook niet lang. :D

Verder heeft kraamvisite wel meestal het fatsoen om snel weg te gaan. Na max. een uurtje ofzo. En ik heb vorige keer in de eerste week naast de opa's en oma en oom en tante van de baby alleen mijn beste vriendin gezien. De rest moest lekker wachten want wij waren aan het cocoonen. O+ Ga ik nu weer doen.
De opa's en oom en tante waren er trouwens 's nachts om een uur of 5-half 6 al, (L. was om 3:24 uur geboren). Met roze taart van de nachtbakker en al. :D
pi_132863839
Willen jullie niet graag bezoek tijdens de kraamweek, omdat er dan kraamzorg is?

Vriendin, vond het echt jammer dat al het bezoek erna pas kwam. En dat deed juist iedereen om niet te snel op de stoep te staan....

Hier willen zelfs de collega's van mn man langskomen. Heel lief maar ik ken die mensen niet. Geloof dat het de secretaresses werden.
pi_132863892
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 18:59 schreef Mabawa. het volgende:

[..]

Ja je leert jezelf goed kennen tijdens zo'n zwangerschap :') Hahaha nee eerlijk gezegd heb ik dat altijd. Ben niet zo dol op bezoek, ik ga liever zelf.. Dan kan ik ook zelf bepalen wanneer ik wegga :')

Enne waarschijnlijk is bla dan bij de buren de ramen aan het zemen want thuis is ze al klaar ;)

gehehe :D Nou, ik ben mijzelf ook wel tegen gekomen :'). Misschien kan Bla bij angelatje helpen?

Lekker milkshake. Nooit gedronken voor de zwangerschap, maar daar heb ik duidelijk wat laten liggen. :9~

Op tietenverhalen reageer ik maar niet. Mijn tieten zijn geen cup gegroeid en geven ook nog geen melk }:|
pi_132864005
quote:
1s.gif Op zondag 3 november 2013 19:42 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik ben een keer bij mensen waarvan ik verwachtte dat ze te lang zouden blijven in bed blijven zitten tijdens de visite. :@ Ze bleven dus ook niet lang. :D

Verder heeft kraamvisite wel meestal het fatsoen om snel weg te gaan. Na max. een uurtje ofzo. En ik heb vorige keer in de eerste week naast de opa's en oma en oom en tante van de baby alleen mijn beste vriendin gezien. De rest moest lekker wachten want wij waren aan het cocoonen. O+ Ga ik nu weer doen.
De opa's en oom en tante waren er trouwens 's nachts om een uur of 5-half 6 al, (L. was om 3:24 uur geboren). Met roze taart van de nachtbakker en al. :D
Jaa goede tip! Dat ga ik ook doen denk ik.
Ja mijn vader en moeder bel ik 's nachts en die komen ook direct. Mijn zus zo snel mogelijk overdag. De rest zal geleidelijk wel binnen druppelen. Een paar vriendinnen wil ik ook zsm hier hebben hoor.
Ik weet helemaal niet hoe ik me verder ga voelen, misschien mag iedereen wel snel komen maar ik houd er ook rekening mee dat ik wil cocoonen. Zie het wel.
pi_132864145
Oh er was nog een pagina! :9

Bezoek...bezoek.. ik weet het nog niet. Ik heb nu heel erg behoefte aan cocoonen, maar hoe dat na de bevalling is? De eerste week wil ik alleen naaste familie en goede vrienden (onze getuigen). Maar dat denk ik nu, wie weet wil ik iedereen wel zien de eerste week! Babyshowen O+
pi_132864164
Ik wil wel bezoek hoor paars. Maar sommige mensen liever niet te lang. ;)

Limoentje, hier zijn boobies wel gegroeid maar dat had ik liever niet. Ze waren al zo giga. Als ik in mn tepel knijp komen er wel wat druppels maar ik zou Skips niet kunnen verslaan bij een wedstrijdje verspuiten hoor!
pi_132864437
Ik wilde niet al het bezoek in de eerste week. Eerst maar even met zijn drietjes wennen aan de nieuwe situatie. Sowieso hebben we nooit meer dan één bezoek per dag gepland. En voor nu twijfel ik over een kraamfeest, want twee babies enzo dus waarschijnlijk hebben we genoeg aan onszelf. Al vind ik kraamfeesten zelf eigenlijk altijd een beetje onpersoonlijk. Weinig tijd om even de ouders te spreken enzo. Daarom staat het me eigenlijk wel een beetje tegen om zelf een kraamfeest te geven.
  zondag 3 november 2013 @ 20:04:08 #39
30252 Soempie
Procreating
pi_132864517
Hier kwamen de eerste dagen de opa's, oma's en onze zussen met aanhang langs. Daarna moest iedereen doordeweeks ook gewoon werken. Samen met z'n drietjes (en kraamzorg) waren dat echt heel mooie dagen. O+ Zo relaxed en vol liefde (wow, wat klef :D). Maar aan de andere kant had ik ook wel zoiets van: ik wil M. showen aan de hele wereld! :o *O*

Na die week vond ik het daarom ook wel heel tof dat er veel vrienden langs zijn geweest en dat ze lekker lang bleven plakken. Sommige vrienden in groepjes (samen lunchen hier, bijvoorbeeld) en anderen alleen. M. was een heel tevreden, makkelijke baby, dus dat kon ook wel makkelijk.
pi_132864523
Moeheid is echt een nare bijwerking van het zwanger zijn. Zeker als je in je hoofd nog veel moet maar dat je lichaam eigenlijk niet meer wil. Hopelijk kan de natuurarts je helpen cantara.

Tieten zijn hier explosief gegroeid en ik was de omvang van mn vorige zwangerschap nog niet eens kwijt. Zit nu op een f cup. Heb mezelf voor genomen om als het niet minder is na een jaar dan ga ik kijken naar een verkleining heb er veel last van.

Een dikke knuffel voor Angela ik duim heel hard voor je dat alles op tijd goed komt.

Milkshake vergrijp me regelmatig aan, heerlijk tegen maagzuur. Waarom durf jij dat niet aan nikki?

Manlief heeft last van nesteldrang, vandaag de zolder opgeruimd en heel veel weg gegooid. Morgen gaat hij naar de vuilstort voor de rest. De babykamer heeft nieuwe sloten gekregen. Bed moest gisteren in eens omhoog. En ik moet morgen mn uitzet lijstje na lopen en de missende zaken regelen van hem. Dus ik weet wat me te doen staat morgen ;) vandaag de hemel geverfd maar helaas pakt de verf niet op de stof dus ik denk dat er maar geen hemel boven het bedje komt.
pi_132864641
Er kunnen Listeria bacteriën in zitten Martine, daarom durf ik niet.

En fijn zo'n nestaldrang man, een stuk beter dan dat je achter zijn kont aan moet zitten. :)
pi_132864976
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 19:48 schreef Limone het volgende:

[..]

gehehe :D Nou, ik ben mijzelf ook wel tegen gekomen :'). Misschien kan Bla bij angelatje helpen?

Graag :D

Hier nog steeds geen melk...al blijft vriendje het elke dag proberen :Y)

De kraamzorgmevrouw adviseerde mij om de kraamvisite in de slaapkamer te ontvangen en zelf dan op bed te blijven want dan blijven ze niet zo lang ;)

Kraamfeest ook over na gedacht maar met al die zooi in huis niet handig. En idd stuk onpersoonlijker. En wil iedereen ook de kans geven om de kleine even vast te houden en dat gaat dan niet lukken ;)
pi_132866607
Ik heb de dagen in het zhuis (vanwege de keizersnede) heel veel bezoek gehad. Vond ik super handig én gezellig :Y En daarna ook best veel visite thuis. Hoe meer zielen hoe meer vreugd, dat hadden wij een beetje. Maar goed, dat is ieder voor zich natuurlijk.

Sowieso wilde ik iedereen laten zien hoe super geweldig mijn dochter (!!!) was (en nog steeds is hoor :+ :Y Dus komt dat zien! :D O+
pi_132866777
Bij de eerste 2 vond ik een kraamfeest ook niet leuk, hoor. Maar we raken steeds praktischer ingesteld. ;) Ergens rond de geboorte van de baby wordt ons nieuwbouwhuis opgeleverd dus daar hebben we het al druk zat mee. Komt bij dat we al 2 kotertjes hebben rondlopen die ik de rust gun om zelf aan hun nieuwe broertje/zusje te wennen. Dus onze meest naasten mogen natuurlijk gerust zelf langskomen, maar ik heb dit keer niet zoveel zin om voor alle kennissen/collega's ook nog een ochtend of avond uit te trekken.

De meeste mensen blijven trouwens niet zo lang, maar ze zijn er wel. De collega's van mijn man bleven maar zitten... vreselijk! Op een gegeven moment ging ik maar boven kolven. Helaas zaten ze er nog steeds toen ik terugkwam. Toen zei ik maar dat ik ging slapen. Toen gingen ze geloof ik weg. :')

Qua vasthouden: de eerste gaf ik makkelijk aan alle visite, bij de 2e heb ik dat bewust niet gedaan. Ik realiseerde me toen veel meer dat mijn kind daar helemaal niets aan had, en het is maar zo kort dat die uk helemaal van jezelf is... O+ Duslang niet al het bezoek heeft haar gelijk vast gehad.
  zondag 3 november 2013 @ 21:06:01 #45
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132867714
Moe, check :').

Vandaag heb ik wel de laatste paar banen behang op de babykamer geplakt, na drie weken is het behangen dan eindelijk af :P.
Nu nog verven en kitten en dan kunnen we inrichten O+.
KuikenGuppy
  zondag 3 november 2013 @ 21:06:21 #46
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_132867733
Zo ik ben ook weer bijgelezen na een weekendje op pad te zijn geweest. Niet alle nieuwtjes van iedereen onthouden maar wilde Ikina vooral even heel veel beterschap wensen :*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  zondag 3 november 2013 @ 21:23:36 #47
30252 Soempie
Procreating
pi_132868894
M. heb ik eigenlijk alleen vast laten houden door de oma's en m'n twee zussen. De zussen van m'n man vonden het niet nodig (een heeft zelf kindjes en de andere twee vonden hem veel te klein en breekbaar om vast te houden). De mannen vonden het sowieso niet nodig. :D

Dit keer gaat het denk ik weer zo, net wat Cantare zegt. Laat de baby eerst maar eens rustig aan ons wennen en lekker bij ons snuffelen. *; We hebben dat trouwens aan niemand zo verteld. Veel mensen gaven het zelf al aan. O+
  zondag 3 november 2013 @ 21:26:29 #48
30252 Soempie
Procreating
pi_132869129
Wel superschattig trouwens: nichtje (2 jaar toen) van M. kwam bij hem kijken en gaf hem kusjes en ging zachtjes over z'n haartjes aaien.

Hoop dat M. dat straks ook bij z'n zusje doet. Maar misschien zegt hij alleen maar: 'nee baby!'. :{w :')
pi_132870283
Mijn man heeft net de babies voor het eerst voelen schoppen. O+ O+
  zondag 3 november 2013 @ 21:43:04 #50
30252 Soempie
Procreating
pi_132870382
Nikki O+ O+

Die van mij durft niet te voelen. :|W
  zondag 3 november 2013 @ 21:43:47 #51
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132870430
quote:
1s.gif Op zondag 3 november 2013 21:41 schreef _NIKKI_ het volgende:
Mijn man heeft net de babies voor het eerst voelen schoppen. O+ O+
O+ O+
KuikenGuppy
pi_132870455
Ahh O+

Soempie, bij je eigen kids is dat wel helemaal super hoor. Voor je het weet slaan ze elkaar de hersens in, maar gelukkig heb je dan de foto's nog. ;)

Onzes ergens in de kraamweek:

zondag 3 november 2013 @ 21:44:26 #53
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132870474
Kan je ze trouwens onderscheiden, Nikki? Of (nog) niet?
KuikenGuppy
  zondag 3 november 2013 @ 21:45:02 #54
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132870519
Ah wat lief Cantare O+.
KuikenGuppy
pi_132870601
Wat een enorm kind trouwens, nu ik het zo zie. Dat hoofd! :o Logisch wel dat het niet pastte. :')
  zondag 3 november 2013 @ 21:50:25 #56
30252 Soempie
Procreating
pi_132870869
Ohh, Cantare, wat een mooie foto's. O+ En ook een :D voor de rest van je opmerking. Volgens mij zit er tussen jouw oudste en -nu nog- jongste wel wat meer leeftijdsverschil dan hier.

quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 21:44 schreef Burdie het volgende:
Dat vroeg ik me ook net af.
pi_132871234
2 jaar en 4 dagen schelen ze. En jouwes straks?
pi_132871519
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 21:44 schreef Burdie het volgende:
Ja, baby A ligt head down aan de linkerkant, die wordt ook most likely als eerste geboren want hij ligt het dichtst bij de uitgang. En zijn broer ligt ongeveer met zijn hoofd bij de kont van baby A en ligt een beetje schuin boven op hem met zijn beentjes naar beneden. Maar wel duidelijk meer aan de rechterkant dan in het midden of links. En soms zijn ze samen wakker maar ook heel vaak niet. Nog steeds vind ik het allemaal bizar, bij L. voelden ik gewoon en voelde ik "de baby" en was het goed. En nu denk ik na welke baby ik eigenlijk precies voel en vraag ik me af of die ander het nog wel 'doet' bijvoorbeeld.

Edit: Cantare wat een enorm schattige foto's! O+
  zondag 3 november 2013 @ 22:06:50 #59
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_132871969
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 19:54 schreef Mabawa. het volgende:
Ik wil wel bezoek hoor paars. Maar sommige mensen liever niet te lang. ;)

Limoentje, hier zijn boobies wel gegroeid maar dat had ik liever niet. Ze waren al zo giga. Als ik in mn tepel knijp komen er wel wat druppels maar ik zou Skips niet kunnen verslaan bij een wedstrijdje verspuiten hoor!
_O-.

Verder reageer ik later even, ik ga genieten van de laatste nacht van ons weekendje weg. O+
  zondag 3 november 2013 @ 22:15:21 #60
30252 Soempie
Procreating
pi_132872459
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 21:56 schreef Cantare het volgende:
2 jaar en 4 dagen schelen ze. En jouwes straks?
Ah, dat is bijna hetzelfde dan. Ik ben 14 december uitgerekend en een maand later wordt M. 2 jaar.

Nikki, kon je man net ook echt beide kindjes voelen?

Geniet ze Skips. Laatste weekendje samen weg voor de baby komt?
pi_132872815
Ja Soempie. Het was echt schattig, ze bleven ook echt een minuut of 10 af en toe schoppen. En dan voel je het dus echt op twee verschillende plekken op mijn buik. :)
pi_132874547
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 21:43 schreef Soempie het volgende:
Nikki O+ O+

Die van mij durft niet te voelen. :|W
Herkenbaar, gewoon blijven aanmoedigen.

Milkshake van de Mac gewoon gedronken niet echt bij nagedacht....neem aan dat ze daar geen risico's nemen...kan het nu niet meer terugdraaien.

Vind de op bed blijven tip qua bezoek wel slim! Ik heb in ieder geval een hele nette pyama van mn moeder gehad voor dat soort momenten!

Verder moet ik echt nog bhaas kopen voor na de bevalling, want heb niks groters meer. On elegante dingen. Ik wil gewoon weer eens mooie lingerie ipv die tenten. Zou kerst daarvoor te vroeg zijn?
pi_132874636
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 22:21 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ja Soempie. Het was echt schattig, ze bleven ook echt een minuut of 10 af en toe schoppen. En dan voel je het dus echt op twee verschillende plekken op mijn buik. :)
Au, eentje kan de boel al flink verbouwen, laat staan als ze met zn tweeën aan de gang gaan. Sterkte!
  maandag 4 november 2013 @ 08:10:49 #64
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_132880530
Dames, dames, ik hou jullie echt niet bij meer.

Ik las iets over hormonen en mannen die er niet mee om kunnen gaan? Ik ben heel erg goed in woestijnpolitiek en meeveren hoor, totdat VL echt te ver gaat dan is het van: Okay het kan me nu niet schelen wat je moet doen om je hormonen te kalmeren, maar je gaat nu te ver en val mij er niet mee lastig!
Werkt vaak choquerend en goed! Hahahaha

Heb wel even een vraagje....mijn schoonzus heeft een Lodger wrapper original die ze gebruikte voor in de reiswieg en straks bij de volgende weer. Deze bestaat uit 2 delen. Nou wil VL er ook 1 en dat is prima, maar bestaan al die Lodger wrappers uit 2 delen of zie ik op de plaatjes de voor en de achterkant?
pi_132880653
Mijn hormonen vallen nog alles mee eigenlijk :) En dat zegt mijn vriend ook :P

Ikina, beterschap! Leuk dat je vriend de baby's heeft gevoeld Nikki! Hier stopt de baby telkens als vriend z'n hand op m'n buik legt.
pi_132880686
Milkshake van de Mac mag niet? Wat is dat nu weer, ik bestelde al geen cola ivm te veel cafeine omdat dat ook al niet goed is.
pi_132880712
Milshake apparaten van de mac worden elke dag schoongemaakt. Dus als je een miljshake wilt dan het beste die van de mac.

Cantare wat een super schattige foto's

Angelaatje ik kom wel jou kant op als ik weer een klus aanval heb ..al zijn die zeldzaam ;)

Skip fijn weekend gehad?
pi_132880766
Purple, ligt eraan. Ga je borstvoeding geven? Moeten er nog kilo's af na de bevalling? Dan zou ik nog even wachten, je weet niet wat het effect daarvan op je borsten is. Maar anders kun je na een maand best nieuwe bh's kopen, denk ik.
pi_132880947
Helse nacht gehad, met zweten en zuks (de hele zwangerschap nog geen last van gehad). Ik ga zo nog even terug in bed en probeer het daarna gewoon opnieuw! Nellie zit nog veilig in haar buidel. :)
pi_132881300
Limone welterusten hoop dat je nog een paar uurtjes kunt pakken.

Purple ik sluit me aan bij cantare.

Nobono de lodger wrapper is dat de omslagdoek? Ik dacht dat deze uit 1 deel bestaat. Zelf heb ik de draagzak versie echter kan ik je deze niet aanraden. Er mee dragen is niet prettig, daarom gebruik ik hem in de maxicosi als dekentje dan is hij lekker warm voor de baby.

Vandaag weer veel op het programma staan. Babykamer verder inrichten en de ledikant deken afmaken verder nog even een paar lakens verven. Of zal ik eerst nog maar een paar wassen draaien....
pi_132881998
Klinkt niet fijn limone! Hopelijk slaap je nog even en voel je je straks weer prima.

Mooi to do lijstje martine ;)

Hier het raam net voor de 2e x geverfd en ben eigenlijk wel klaar voor vandaag..dus ga lekker bankhangen!
pi_132882126
Bah Limone, doe nog maar lekker een paar uurtjes tukken!

Goed zo Bla, ook jij nu lekker rustig aan.

Martine nog een hoop te doen, succes! Let je wel goed op jezelf?

Nikki O+ O+ Wat leuk dat je ze ook echt uit elkaar kunt houden.

Hoop dat je een fijn weekendje weg had Skips!

Cantare die foto, zo zoet! Grappig dat je kleine E nu zo'n blondie is :)

Zo, mijn planning voor vandaag: Boodschappenlijstje maken, plasje naar zh brengen, boodschappen doen, was afhalen en opbergen, beetje opruimen, eten voorbereiden en daarna op de bank met thee en iets lekkers. * Mabawa. noteert iets lekker op boodschappenlijstje
  maandag 4 november 2013 @ 10:19:09 #73
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132882162
Geverfd raam, bla?
Wij doen er gordijnen voor ;).
KuikenGuppy
pi_132882472
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 08:41 schreef Cantare het volgende:
Purple, ligt eraan. Ga je borstvoeding geven? Moeten er nog kilo's af na de bevalling? Dan zou ik nog even wachten, je weet niet wat het effect daarvan op je borsten is. Maar anders kun je na een maand best nieuwe bh's kopen, denk ik.
Ga ik proberen ja! Ach ik zie wel. Misschien koop ik nog een mega en gelijk een leuke.
pi_132882557
Whehe ja kozijn :p

Mawaba iets lekkers...hmm goed idee!
Denk je dat je blaasontsteking hebt?
pi_132882601
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 08:33 schreef nummer_zoveel het volgende:
Milkshake van de Mac mag niet? Wat is dat nu weer, ik bestelde al geen cola ivm te veel cafeine omdat dat ook al niet goed is.
Met die cola valt het trouwens best mee. Als je verder tenminste geen koffie o.i.d. drinkt.

De max is 100mg/dag. Een blikje bevat ongeveer 33mg cafeïne. Dus je zou drie blikjes per dag mogen. Ik beperk het zelf overigens ook tot max 1glas/blikje per dag (als ik het drink), maar dat is ook omdat cola in het algemeen gewoon niet super gezond is.
pi_132882705
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 10:39 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Whehe ja kozijn :p

Mawaba iets lekkers...hmm goed idee!
Denk je dat je blaasontsteking hebt?
Nee nog voor eiwitten.
pi_132882948
Ah oke..nou hopen dat ze niks vinden!

Cola drink ik hier soms ook. Kan volgens mij in beperkte mate niet veel kwaad.
  maandag 4 november 2013 @ 11:03:33 #79
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132882993
Ik drink nu ook rustig cola en koffie, in het eerste trimester heb ik dat wel laten staan, maar nu iets van max 5-6 glazen/kopjes per week.
KuikenGuppy
pi_132883004
Cola :9

Enne verder een ego jompel. 27w! Woei! Derde trimester!?

[ Bericht 3% gewijzigd door DJMomo op 04-11-2013 12:52:48 ]
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_132883023
Mensen mensen cola kan echt prima mbt caffeine :D
Echt lees je in voor je jezelf dingen gaat verbieden..

koffie bevat echt veel en veel meer caffeine, veel soorten thee ook :+

http://www.voedingscentrum.nl/encyclopedie/cafeine.aspx
  maandag 4 november 2013 @ 11:05:42 #82
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132883047
Derde trimester voor Mo *O*
KuikenGuppy
pi_132883095
Gefeliciteerd DJMomo
pi_132883211
Ik kon koffie niet meer binnenhouden in het begin en nu mis ik het niet meer. Ik heb meer zin in een glas koude witte wijn, terwijl ik normaal gesproken echt amper wijn drink :') Cola en andere dranken met koolzuur vind ik altijd al smerig.
pi_132883231
Cola drink ik ook gewoon hoor. Cola Vanilla O+

En Ohyeahh Welkom in het 3e trimester Mo!
pi_132883549
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 10:42 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Met die cola valt het trouwens best mee. Als je verder tenminste geen koffie o.i.d. drinkt.

De max is 100mg/dag. Een blikje bevat ongeveer 33mg cafeïne. Dus je zou drie blikjes per dag mogen. Ik beperk het zelf overigens ook tot max 1glas/blikje per dag (als ik het drink), maar dat is ook omdat cola in het algemeen gewoon niet super gezond is.
Dat weet ik, maar verbaasde me er over dat je dus na een paar kopjes koffie ook al geen milkshake meer mag in de Mac.
pi_132883742
27 wkn voor momo *O*
  maandag 4 november 2013 @ 11:51:07 #88
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132884089
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 11:26 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Dat weet ik, maar verbaasde me er over dat je dus na een paar kopjes koffie ook al geen milkshake meer mag in de Mac.
Dat is dus ook niet zo ;).

Waar het verhaal vandaan komt, is dat het kan gebeuren dat er in softijsmachines en milkshakemachines (zijn in feite dezelfde soort machines) de listeria bacterie aanwezig is.
Om dit te voorkomen, moet de machine dagelijks helemaal goed gereinigd worden, of gewoon een heel snelle doorloopsnelheid hebben (bijvoorbeeld op een warme zomerdag, als het softijs niet aan te slepen is).
Bij één of andere louche snackbar in het buurtwinkelcentrum, waar het frituurvet een maand lang mee gaat, zou ik dus geen milkshake, softijsje of ander niet-voorverpakt ijsje kopen. Bij de Mc worden daarentegen zoveel milkshakes, softijsjes, mcflurries, sundays etc. verkocht dat daar het risico gewoon nihil is. Maar als je helemaal 'safe' wilt zijn, sla je milkshakes dus over.
(Ik niet hoor, werkt me net iets te goed tegen misselijkheid en maagzuur :D).
KuikenGuppy
pi_132884260
Helemaal safe kun je niet zijn. Nooit. En het lijkt me ook niet echt genieten als je daar zo mee bezig bent. Je leest de meest rare verhalen op internet over wat er allemaal wel niet meer mag als je zwanger bent en zoals ik al eerder zei, in de loop der jaren wordt de lijst alleen maar langer.
  maandag 4 november 2013 @ 12:27:11 #90
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132885169
Klopt, maar ik kan zoiets dus niet negeren. Ik kan niet lezen: "hier moet je mee oppassen" en dat dan onbezorgd gewoon blijven gebruiken als voorheen.

Even iets heel anders trouwens, zijn jullie ook zo benauwd? En hebben jullie tips? -O-.
KuikenGuppy
pi_132885313
Ik heb altijd wel milkshakes genomen.. Maar wel gelet op waar ik het nam. :Y
pi_132885339
Nee, natuurlijk, geen alcohol, drugs, medicijnen, sigaretten, vele soorten rauw vlees, veel koffie enz. Of verflucht inademen.
Maar dat er nu ook al bij staat geen ham te mogen, of salami? Nou, ik geniet er van hoor. Er blijft anders zo weinig over. Of dat mensen je om de oren slaan met dat zoetstoffen heel slecht zijn als je zwanger bent hoor!

Dat je als zwangere nog de weg durft over te steken met al die gevaren om je heen....
Sorry, ben verder in een slecht humeur vandaag en irriteer me aan alles.

Benauwd: ja. Ik hijg als een astmatische bejaarde als ik de trap op loop of bij andere inspanning. En m'n neus zit dicht. :(
pi_132885427
Ik ben ook wel voorzichtiger dan dat ik had gedacht dat ik zou zijn. Kaasfondue hoef ik bijv ook niet uit een pakje ivm de wijn, maar volgens mij zit er bijna niks meer in. Maar ja, verse kaasfondue is zo gemaakt en vaak nog lekkerder ook :)

Ik mag ook op mijn werk gebruik maken van een stoelmasseur en nu zegt de ene dat het alleen een ontspanningsmassage mag zijn tijdens de zwangerschap ivm drukpunten die je baarmoeder kunnen stimuleren en de ander weer dat een Shiatsu massage juist heel goed kan zijn als je bepaalde punten idd vermijd. Maar ik voel me toch prettiger bij diegene die alleen de ontspanningsmassage doet.
  maandag 4 november 2013 @ 12:38:39 #94
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132885521
@Dot: heb je een recept? Ik smacht al maanden naar kaasfondue :9.
KuikenGuppy
pi_132886046
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 12:32 schreef nummer_zoveel het volgende:
Dat je als zwangere nog de weg durft over te steken met al die gevaren om je heen....
Sorry, ben verder in een slecht humeur vandaag en irriteer me aan alles.
Onder het motto lekker verder irriteren: Het is, "iets irriteert je" en "ergeren aan iets" :6
Overigens zit ik hier heerlijk aan een broodje salami en milkshakes van de mac zijn ook errug lekker!
Drink 2 kopjes koffie op een dag en soms neem ik ook wat cola.

Verder aan de groene of rooibos thee.....

Bedoel, als je alle kans op iets wilt uitsluiten kan je beter direct je graf in :s)

En dan als positieve noot: *O* Go Mo Go *O*
pi_132886098
Alcohol verdampt veel minder dan je denkt!
pi_132886298
Momo, derde trimester! *O* 't Schiet op!

Hier houd ik me alleen aan het lijstje van de VK. :Y)
pi_132886367
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 12:57 schreef Theeleuter het volgende:

[..]

Onder het motto lekker verder irriteren: Het is, "iets irriteert je" en "ergeren aan iets" :6
Irritanteling! }:|
pi_132886387
Je hebt toch ook van die pakjes kaasfondue zonder alcohol?
  maandag 4 november 2013 @ 13:11:55 #100
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132886429
Ik heb ze nog niet kunnen vinden.
KuikenGuppy
  maandag 4 november 2013 @ 13:14:09 #101
149959 SQ
snelle trees
pi_132886489
Ik zat even te lurken en ging zoeken op kaasfondue kant en klaar.
Dit komt letterlijk rechtstreeks van de productinfo van de fabrikant:

quote:
Ingrediënten
Kaas (Emmentaler en Gruyère) 54%, (Vacherin Fribourgeois 18%), witte wijn, water, zetmeel, Kirsch brandewijn, smeltzout (E 339), zout, kruiden, stabilisator (E410)

Extra informatie
- Gemaakt van gepasteuriseerde melk; dus geen probleem voor zwangere vrouwen.
- Bevat alcohol.

- Gluten vrij.
ik gnorkte :')
disclaimer
  maandag 4 november 2013 @ 13:14:29 #102
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132886498
:')!
KuikenGuppy
pi_132886507
hahahahaha _O-
  maandag 4 november 2013 @ 13:15:20 #104
30252 Soempie
Procreating
pi_132886518
:') _O-
pi_132886796
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 13:11 schreef Burdie het volgende:
Ik heb ze nog niet kunnen vinden.
Vorig jaar hadden ze die bij de Aldi, ze zullen die binnenkort ook wel weer in het assortiment hebben.
pi_132886836
http://www.aldi.nl/aldi_kaasfondue_7525_7524_680_78.html

Geen idee of het lekker is. Zelf maken zal toch lekkerder zijn.
pi_132887426
quote:
11s.gif Op maandag 4 november 2013 12:38 schreef Burdie het volgende:
@Dot: heb je een recept? Ik smacht al maanden naar kaasfondue :9.
Nee, niet echt eigenlijk :D Gewoon kaas nemen die je lekker vindt, meestal doe ik een mengeling van 1-2 scherpe kazen met jonge kaas, raspen en smelten met wat vocht erbij (normaal gesproken dus wijn, maar je kunt ook gewoon water, melk of bouillon nemen) en eventueel nog wat binden met een maizenapapje.
pi_132888044
Omg hoe confronterend is het als je bij de AH aan een meisje vraagt of ze dat pak melk voor je zou willen pakken... Laatste 2 anderhalf literpakken halfvolle melk stonden helemaal achteraan onderaan en mijn heupen werken niet mee vandaag dus ik dacht 'laat me eens braaf naar mijn lichaam luisteren' (de boodschappen waren eigenlijk al teveel ...en ik loop net weg en ik zie een heel oud krom mannetje met rollator naar dat laatste pak wijzen en de AHmedewerker pakt het voor voor hem.
Ik voelde me heel even oud en krom en kreeg serieus tranen in mijn ogen :')

Maar! Toen ik net naar boven liep strompelde was ik toch wel blij dat ik het heb gevraagd en ondertussen kan ik gewoon weer lachen.

Haha SQ betrouwbare fabrikant :')
Aldi en Lidl hebben rond de feestdagen inderdaad altijd een alcoholvrije variant. Ideaal als je spontaan bedenkt dat je over een uurtje wil kaasfonduen. Jummie :Y) :9
pi_132888343
Ik hou van kaas maar kaasfondue lijkt me toch best smerig op de een of andere manier :D

En mawaba goed bezig hoor!

Ik verveel me, maar mijn bekken werkt niet mee..dus badkamer poetsen zit er niet in en iets anders kan ik niet verzinnen....heeeeeelp :P
pi_132888740
Aan een heel dik boek beginnen? :P
  maandag 4 november 2013 @ 14:30:53 #111
30252 Soempie
Procreating
pi_132888747
Als ik me verveel is de badkamer poetsen wel het laatste waar ik aan denk. :o
pi_132888970
Als ik me straks verveel tijdens mijn verlof ga ik veel series kijken. We zijn al flink aan het downloaden. :P
pi_132889007
Morning! Ik begin vandaag even opnieuw. Heb nog lekker geslapen en toen vervolgens al mijn afspraken van vandaag afgezegd. Daar was ik blijkbaar gespannen van, want nu is mijn hoofdpijn bijna weg en moet ik ook niet meer huilen en vreten (en heb wel behoorlijk gesnaaid :@). *O*

Oooh Mabawa! Wat goed dat je het hebt gevraagd. *O* En dat opaatje... die zag natuurlijk zijn kans schoon ;)

[ Bericht 1% gewijzigd door Limone op 04-11-2013 14:44:43 ]
pi_132889324
quote:
99s.gif Op maandag 4 november 2013 13:14 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zat even te lurken en ging zoeken op kaasfondue kant en klaar.
Dit komt letterlijk rechtstreeks van de productinfo van de fabrikant:

[..]

ik gnorkte :')
Haha _O- Daar zat iemand niet op te letten. Al klopt het wel dat gepasteuriseerde melk mag :')
pi_132889528
Dik boek..nah kan me al niet op de tv concentreren, laat staan een boek ;)

Nummer zoveel..ja maar op een gegeven moment ben je daar ook klaar mee ;)

Limone gooeeeeed!

Soempie, niet? Hier de beste optie bij verveling..daarna voel ik me namelijke voldaan en is op de bank voor de tv hangen niet langer vervelen maar relaxen :D
pi_132889647
Voor dames die nog steeds pampers new baby te kort komen:

quote:
Trekpleister heeft alleen vrijdag 9 november een knal actie. Op Pampers New Baby krijgt u 50% korting op 2 pakken! Er zijn maximaal 4 pakken per klant te koop.
Deze laat ik maar eens aan me voorbijgaan :s)
  maandag 4 november 2013 @ 14:57:00 #117
30252 Soempie
Procreating
pi_132889663
Neuh, huishouden sowieso niet. We hebben vorige week besloten dat er in het nieuwe jaar toch echt een schoonmaker/ schoonmaakster voor ons minihuisje komt. :@
pi_132889696
Ghehe ja wij ook hoor. Vanaf februari :)
pi_132889882
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 14:56 schreef Theeleuter het volgende:
Voor dames die nog steeds pampers new baby te kort komen:

[..]

Deze laat ik maar eens aan me voorbijgaan :s)
Dank!!

Vanmorgen bij de verloskundige het hartje gehoord! En hij/zij gaf tot twee keer toe een schop tegen de doppler apparatuur haha!
Volgende week weet ik als de baby er goed voor ligt,het geslacht. Ben erg nieuwsgierig
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_132890033
Wat leuk PJ! Wij hebben gisteren voor het eerst het hartje gehoord :) Echt tof O+
Tralalalaaa
pi_132890546
Uhm verdampt de alcohol niet uit de kaasfondue?
pi_132890959
O+ voor de hartjes
pi_132891082
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 15:28 schreef Purple010 het volgende:
Uhm verdampt de alcohol niet uit de kaasfondue?
Niet 100%

Maar die 0.03% die overblijft, gedeeld door het aantal personen waarmee je die kaasfondue eet, vond ik de ene keer verwaarloosbaar, terwijl ik het de andere keer juist daarom niet heb gegeten. Inconsequent.. Ik ben het :')

die 0.03% is gechargeerd... Voordat hier allerlei onderzoeken worden geplaatst.
pi_132891152
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 15:42 schreef Limone het volgende:

[..]

Niet 100%

Maar die 0.03% die overblijft, gedeeld door het aantal personen waarmee je die kaasfondue eet, vond ik de ene keer verwaarloosbaar, terwijl ik het de andere keer juist daarom niet heb gegeten. Inconsequent.. Ik ben het :')
Het is wel meer:

quote:
Om u een indruk te geven van de verdamppercentages: als u een gerecht even laat koken is 15% van de alcohol verdampt. Bij flamberen verdampt 25%. Na 15 minuten laten pruttelen is 60% van de alcohol weg. Na 1 uur koken 75%. In alle gevallen blijft er alcohol in het gerecht achter. Daarnaast verdampt sterke drank niet sneller dan bier of wijn.
van http://www.alcoholdebaas.nl/u-en-alcohol/alcoholvrij-drinken.aspx

Al weet ik natuurlijk niet hoe lang die kaas heeft gekookt voor het het pakje in ging :)
pi_132891170
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 15:42 schreef Limone het volgende:

[..]

Niet 100%

die 0.03% is gechargeerd... Voordat hier allerlei onderzoeken worden geplaatst.
:D

Ik had het toevallig net opgezocht hoe het zat, dus hij zat onder mn CTRL+V
pi_132891208
Ik ben te weinig ninja. ;(
pi_132891690
Ha Limoentje, welkom op maandag 4 november part 2! Wat goed dat je je afspraken hebt afgezegd.

Kloppende hartjes! *O* Fijn altijd!

Mijn oh zo goede planning is natuurlijk gigantisch uitgelopen en nu heb ik geen tijd meer voor een dutje. En nu... nu zie ik op tegen de eters vanavond :') Zelfkennis: I haz it :7

Bla kan ik een beetje van jouw schoonmaakdrang krijgen?
pi_132892566
Hihi mawaba :) ach ook zonder dutje zag je er tegenop ;)
En mijn schoonmaak drang mag je hebben!

Heb net het bedje en wiegje maar eens opgemaakt. ..omdat het kan. En mijn avondeten bestaat uit kaassoufles en broodje bitterbal..ook omdat het kan en dochterlief eet gezond hij oma. Best goed geregeld vindt ik zelf :+
pi_132892760
Ff een snelle vraag heb sinds gisteren af en toe tintelingen aan de bovenkant van mijn buik. Vandaag is het erger geworden. Niet constant maar wel duidelijk aanwezig. Iemand die dit herkent?
pi_132892859
Martine echt tintelingen (dus geen pijn ofzo maar wel irritant) heb ik als baby te hoog aan de zijkant in mijn rib zit. Althans zo heb ik dat voor mezelf verklaard. Ik kan m dan ook naar beneden duwen en dan wordt het minder.

Zeker goed geregeld Bla! Beetje jammer dat ik nu ook bitterballen wil }:| * Mabawa. gaat maar beginnen met lasagne nummer 2, scheelt straks weer
pi_132892938
Ik heb die tintelingen (een beetje zoals een slapende voet) als ik teveel dubbelgevouwen heb gezeten. Ik moet dan gewoon meer rechtop gaan zitten en dan is het weg.

Hang in there Mabawa! :Y)

en natuurlijk..... hartjes! Joepie! O+
pi_132892942
Niet herkenbaar martine. Heb het wel geregeld aan de onderkant van mijn linkerborst...irritant! :)

Hihi sorry!
pi_132893039
Ik vind dit wachten op de bevalling trouwens heel erg lijken op het wachten op een tweede streepje. Bij elk krampje denk ik: "Zou het? Zou dit het begin zijn? Goed onthouden voor als ik zo mijn bevallingsverhaal ga opschrijven..!" :') :s)
pi_132893220
Zo ben ik tegenwoordig blij met elke vorm van menstruatie pijn in de hoop dat het iets helpt :')
  maandag 4 november 2013 @ 16:59:26 #135
30252 Soempie
Procreating
pi_132893819
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 16:36 schreef Limone het volgende:
Ik vind dit wachten op de bevalling trouwens heel erg lijken op het wachten op een tweede streepje. Bij elk krampje denk ik: "Zou het? Zou dit het begin zijn? Goed onthouden voor als ik zo mijn bevallingsverhaal ga opschrijven..!" :') :s)

En dan is het zo vaak niks, dat als het straks echt begint je het niet meer direct opmerkt. :+

quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 15:58 schreef Mabawa. het volgende:
En nu... nu zie ik op tegen de eters vanavond :') Zelfkennis: I haz it :7

Dan vind je het straks in elk geval ook heel leuk. :Y)
  maandag 4 november 2013 @ 17:01:24 #136
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_132893869
Hee vluggerds!

Mabawa straks is t stikke leuk :s)

Hier ook geen tintelingen maar ik ben ook nog maar 21 weken onderweg.

Bla dat klinkt lekker! Ik eet vanavond buiten de deur, bij iemand die ook parttime cateraar is dus ik ben benieuwd!

Tap, heerlijk he, die hartslag!

Ik kan niet verder teruglezen want mobiel, maar ongetwijfeld *O* voor mijlpalen en zulks!

Vanochtend sticker gekregen van de vk, doen alles volgens t boekje! Mag alleen niet meer paardrijden :'( en ik moet naar de bekkenfysio. Maar dat werd gecompenseerd door n heerlijke hartslag en een bloeddruk van 115/65!
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_132894313
Aahw niet meer paardrijden -O-
Ik mis het ook..en dochter ook zei ze vanmorgen (heb haar les een paar wkn terug stilgezet omdat zelf pony uit de wei halen en opzadelen voor haar nog niet te doen is en voor mij ook wat zwaar werd)
  maandag 4 november 2013 @ 17:24:54 #138
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_132894564
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 17:16 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Aahw niet meer paardrijden -O-
Ik mis het ook..en dochter ook zei ze vanmorgen (heb haar les een paar wkn terug stilgezet omdat zelf pony uit de wei halen en opzadelen voor haar nog niet te doen is en voor mij ook wat zwaar werd)
Stom he! Ik had hem ook zo niet zien aankomen. Rijd nog lekker m'n rondjes en paard loopt beter als ooit tevoren, maar in m'n omgeving hoorde ik steeds meer gepiep. Het ging dus meer om m'n gemoedsrust, maar toen floot ze me keihard terug. Want na 20 weken en icm m'n bekkenklachten vond ze het toch maar tijd om het zadel in de kast te laten hangen. Meh. Gelukkig gisteren heel lekker gesjouwd, das een fijne afsluiter.

Oh en om de boel nog even op te beuren zag ze wel een heel duidelijke relatie tussen zware bevallingen en amazones, omdat dat gat in die bekkenbodem gewoon vaak te strak gespierd is en daardoor komt het hoofdje er heel moeilijk door. Thanks ^O^ Hahaha. Nou ja, toch niks meer aan te doen. Ik heb donderdag al een afspraak bij de bekkenfysio en zo geen idee wat ik daarvan moet verwachten.. Ervaring, Anyone?
pi_132895000
Hmm ik dacht altijd dat dat een fabeltje was...
Maar fijn dat je gister een fijne afsluiter had :)
pi_132895051
Jammer dat je niet meer mag paardrijden Kim! Hier geen ervaring met bekkenfysio gelukkig. Succes donderdag.

quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 16:59 schreef Soempie het volgende:

[..]

En dan is het zo vaak niks, dat als het straks echt begint je het niet meer direct opmerkt. :+

Dat denk ik soms ook ja. Ben echt benieuwd hoe en wanneer en of het uberhaupt begint. Ik heb er zo'n zin in!
pi_132895448
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 17:40 schreef Mabawa. het volgende:
Jammer dat je niet meer mag paardrijden Kim! Hier geen ervaring met bekkenfysio gelukkig. Succes donderdag.

[..]

Dat denk ik soms ook ja. Ben echt benieuwd hoe en wanneer en of het uberhaupt begint. Ik heb er zo'n zin in!
:') Ja soms ben ik daar ook bang voor. Zo meteen blijft ze gewoon zitten. :D

Ach wat jammer dat je niet meer mag paardrijden, Kim. En dat van die bekkenbodemspier heb ik ook wel eens gehoord. maar dan als positieve noot, dat je na de bevalling juist geen problemen hebt met urineverlies e.d. :)

Pfff ik kijk nu 'I'm having their baby' en die ene beviel net met echt de hele gemeente + cameraploeg naast haar bed. Dat lijkt mij toch wat veul :')

ik moest wel huilen, natuurlijk.
pi_132895565
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 17:54 schreef Limone het volgende:

[..]

:') Ja soms ben ik daar ook bang voor. Zo meteen blijft ze gewoon zitten. :D

Ach wat jammer dat je niet meer mag paardrijden, Kim. En dat van die bekkenbodemspier heb ik ook wel eens gehoord. maar dan als positieve noot, dat je na de bevalling juist geen problemen hebt met urineverlies e.d. :)

Pfff ik kijk nu 'I'm having their baby' en die ene beviel net met echt de hele gemeente + cameraploeg naast haar bed. Dat lijkt mij toch wat veul :')

ik moest wel huilen, natuurlijk.
Ja toch! Mensen zeggen altijd 'Er is 'r nog nooit eentje blijven zitten' Zul je net zien dat ik de eerste ben, ik heb altijd van die rare dingen dus waarom niet. Wie heeft er nou zonne- én koude allergie bijvoorbeeld???? |:(

:D Huilebalk!
Neefje vroeg gisteren waarom ik moest huilen... We waren Aladdin aan het kijken! :')
pi_132896357
Het gaat er niet om hoe goed die spieren getraind zijn, het gaat erom hoe je ermee omgaat. Dwz, kun je bewust je bekkenbodem spannen en ontspannen en zit je niet met een continue hoge spierspanning. In dat laatste geval kun je flink baat hebben bij bekkenbodemtherapie, voor bestaande klachten maar ook als voorbereiding op de bevalling, dus eigenlijk preventief.
pi_132896384
*harde buiken heeft* :{
  maandag 4 november 2013 @ 18:34:16 #145
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132896897
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2013 17:24 schreef Kimpossible het volgende:
Ik heb donderdag al een afspraak bij de bekkenfysio en zo geen idee wat ik daarvan moet verwachten.. Ervaring, Anyone?
Yes, ik ben er drie keer geweest intussen.
De eerste keer was het vooral praten, werd er uitgelegd hoe het bekken precies werkt en waarom ik klachten had. Toen ook gelijk een aantal tips mee gekregen om de boel te ontlasten (ik moet nu elke 3 uur een kwartier rust nemen, echt gaan liggen).
De tweede keer heeft ze een mij aantal oefeningen laten doen, en mij geleerd hoe ik het beste kan lopen als ik pijn heb (niet als een pinguïn gaan waggelen, maar juist actief lopen waarbij je armen mee zwaaien) en de derde keer heeft ze me oefeningen laten doen voor het bekkenbodem en uitgelegd hoe ik die kan trainen.
Met de info en oefeningen kan ik vooralsnog uit de voeten, dus ik heb even geen nieuwe afspraak staan. Hopelijk kan ik zo erger voorkomen.
KuikenGuppy
  maandag 4 november 2013 @ 18:35:28 #146
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132896940
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 18:19 schreef WupWup het volgende:
Het gaat er niet om hoe goed die spieren getraind zijn, het gaat erom hoe je ermee omgaat. Dwz, kun je bewust je bekkenbodem spannen en ontspannen en zit je niet met een continue hoge spierspanning. In dat laatste geval kun je flink baat hebben bij bekkenbodemtherapie, voor bestaande klachten maar ook als voorbereiding op de bevalling, dus eigenlijk preventief.
Ja dit, daar heb ik dus oefeningen voor gekregen van de bekkenfysio. Mijn bekkenbodemspieren schijnen best goed te zijn, voor een ongetrainde :+.

Balen joh, van die harde buiken :{. Kruikje erop en lekker bankhangen?
KuikenGuppy
pi_132898110
Hier denk ik ook bij ieder krampje / steekje zal het gaan beginnen? Vanavond al paar harde buiken gehad en dat irritante getintel. Zodra de harde buik weg trekt begint muk direct te bewegen. Wat vervolgens wederom weer een harde buik lijkt te triggeren. Heb net de oudste op bed gelegd zodat ik kan rusten op de bank. Manlief is aan het werk. Verwacht niet dat het doorzet want het is niet pijnlijk.
pi_132902513
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 18:20 schreef WupWup het volgende:
Man een kruikje laten maken en jij lekker op de bank liggen? :)

Ik heb vandaag iets vreemds in mijn buik. Het voelt een beetje aan als een trekkend spiertje wat je bijvoorbeeld ook in je arm of bij je oog kan hebben, maar dan zit het onderin mijn buik. Kunnen daar intern ook trekkende spiertjes zijn of zou het een van de babies zijn die zo ligt te trillen/bibberen. Het heeft echt een hele tijd geduurd vanmiddag en nu heb ik het weer. :?
pi_132903487
Is het niet een baby die de hik heeft?
pi_132903673
Nee, want dat is af en toe een hik, dat had L. ook in mijn buik. Deze babies hebben dat nog niet gehad. Dit voelt totaal anders, echt als een trekkend spiertje, maar dan binnenin mijn buik aan de onderkant. Het is dus echt een heel snel bibberend/trillerig gevoel. Ik weet echt niet wat ik ervan moet denken en of het gewoon iets in mij is of dat het een van de babies is.
  maandag 4 november 2013 @ 21:06:21 #151
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_132904760
Ik val even binnen O+ Ik heb vanmiddag mn echo gehad, alles goed! Kloppend hartje, schoppende beentjes, oh O+ ben flieft! Oh, en werknaam Bob want we denken nu allebei dat het een jongen is :') Ben benieuwd over 10 weken of we gelijk hebben haha :D
Ben 2 daagjes teruggezet, dus nu 9w5d. Ud 4 juni volgend jaar. Wil iemand dat in de OP aanpassen ajbdankjew? :D
Oh en ik denk echt dat ik bob al voel met z'n getrappel :@ O+
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_132904883
Jeuj enf een goeie echoooo!! Heel fijn!
  maandag 4 november 2013 @ 21:08:50 #153
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_132904911
Ja he. Ben zooo blij! O+
pi_132904925
Enf O+
Life is what happens while you are busy making other plans...
  maandag 4 november 2013 @ 21:12:03 #155
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_132905073
Enf wat top! Enne, kindjes met werknaam Bob worden héle leuke baby's O+
  maandag 4 november 2013 @ 21:13:36 #156
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_132905159
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 21:12 schreef GotC het volgende:
Enf wat top! Enne, kindjes met werknaam Bob worden héle leuke baby's O+
Whaha ja precies! :D Ik moest ook al gelijk aan jou denken toen ik deze naam uitkoos O+ :')
  maandag 4 november 2013 @ 21:15:34 #157
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_132905269
quote:
6s.gif Op maandag 4 november 2013 21:13 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Whaha ja precies! :D Ik moest ook al gelijk aan jou denken toen ik deze naam uitkoos O+ :')
:D We voelen ons vereerd O+
  maandag 4 november 2013 @ 21:28:53 #158
52229 Chanty
pi_132906002
Enf *O*

En *O* voor alle anderen die ook vandaag de dag weer zijn doorkomen ondanks vermoeidheid, gebrek aan milkshakes, bekkenpijn en wat ik niet nog meer allemaal heb gelezen :P

Vriendinnetje die ik bijna 20 jaar ken, belde me vanavond (we bellen nooit want ik hou niet van bellen :P, dus ik wist eigenlijk al hoe laat het was vooral omdat ik al een vermoeden had nav een mailwisseling een aantal weken terug).
Dus ze zegt: ik heb belangrijk nieuws daarom bel ik.
En ik antwoord: dat is mooi want ik heb ook belangrijk nieuws en had je morgen een berichtje willen sturen. Maar jij eerst, je bent zwanger zeker?! :D
Zij: Ja :D Jij ook?
ik: :Y

Supertof O+ Jammer dat er 200km tussen zit maar we gaan toch proberen zoveel mogelijk samen te zwangeren :D

Vond het zo lief dat ze belde. Ze zag er een beetje tegenop om het me te vertellen want ze weet dat wij al twee jaar proberen en bij haar was het in een keer raak, maar nu konden we samen goed nieuws delen :)

Morgen echo, dan weet ik zeker dat ik zwanger ben!
pi_132907196
Oh wat leuk Chanty!
En succes morgen bij de echo!!!
Tralalalaaa
pi_132908085
Jippie Enf!! Wat fijn! *O*

Spannend Chanty! Hoe laat mag je morgen? En heel erg leuk van je vriendinnetje O+
pi_132908107
Dom dom dom
pi_132908299
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 18:20 schreef WupWup het volgende:
Oh nee. Is het al wat rustiger ondertussen?

*O* goede echo voor Enf!!

Chanty wat leuk! Ik zwanger ook samen met een vriendin, gezellig hoor!
pi_132908407
Zo bezoek weg! En ja het was natuurlijk heel erg gezellig :)

Eerste dat ik deed toen de deur dicht was, was beha losmaken. Ik ga zo denk ik even een warme douche nemen want harde buiken en last van mijn rug. Dan lekker naar bed en hopelijk goed slapen!
pi_132908540
Oh? O-) harde buiken en rugpijn? Oh? O-)
pi_132908695
Nee joh gek. Die van mij blijft nog wel even zitten ;)
pi_132908895
Ik lees goede echo's en hartjes *O*
en een duo-zwangerschap voor Chanty *O*
En een heleboel moeheid, daar sluit ik me van harte bij aan :D

Verder kan ik niks teruglezen want mobiel en echte zwangerschapsdementie :')..
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
  maandag 4 november 2013 @ 22:37:41 #167
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_132909380
Bedankt bur en wup! Ik ben heel benieuwd. Het klinkt alsof ik er veel aan ga hebben, maar tegelijkertijd maakte me bij specialistische zorg altijd direct in stilte af of ik het wel ' erg genoeg heb ' :'). Dat ik bij die fysio kom en dat zij denkt 'wat doet díe hier nou weer?'. Maar ja, das mijn eeuwige manco.

Enf! Jeej! *O*

Chanty wat leuk!

Mabawa goed dat het gezellig was! En bh los: heel herkenbaar!

En wat een harde buiken hier dames. Beetje rustig aan he? :*
pi_132909678
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 21:06 schreef Enfermera het volgende:
Ik val even binnen O+ Ik heb vanmiddag mn echo gehad, alles goed! Kloppend hartje, schoppende beentjes, oh O+ ben flieft! Oh, en werknaam Bob want we denken nu allebei dat het een jongen is :') Ben benieuwd over 10 weken of we gelijk hebben haha :D
Ben 2 daagjes teruggezet, dus nu 9w5d. Ud 4 juni volgend jaar. Wil iemand dat in de OP aanpassen ajbdankjew? :D
Oh en ik denk echt dat ik bob al voel met z'n getrappel :@ O+
Gedaan! Fijn dat je een goede echo hebt. Toch fijn dat die misselijkheid niet voor niets is.

Chanty spannend morgen de echo.

Wupwup lekker rustig aan doen, hopelijk zijn de harde buiken alweer weg.

Pvoesss hoe gaat het nu bij jou?

Kp wat balen dat je gelijk moet stoppen met paardrijden :{

Ikina hoe gaat het met je, zakt de pijn al wat af?
pi_132910196
Chanty leuk is dat he! Ik heb ook zo'n gelijk oplopende vriendin. Daar kan je de gekste dingen mee delen!

Harde buiken , check.
Beginnende weeën denk t nog niet...
  maandag 4 november 2013 @ 23:26:38 #170
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132911627
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2013 22:37 schreef Kimpossible het volgende:
Bedankt bur en wup! Ik ben heel benieuwd. Het klinkt alsof ik er veel aan ga hebben, maar tegelijkertijd maakte me bij specialistische zorg altijd direct in stilte af of ik het wel ' erg genoeg heb ' :'). Dat ik bij die fysio kom en dat zij denkt 'wat doet díe hier nou weer?'. Maar ja, das mijn eeuwige manco.
Mijn klachten waren ook nog niet heel ernstig hoor, toen ik naar de fysio ging. Ik kreeg van haar alleen maar lof dat ik zo vroeg actie durfde te ondernemen, je kunt zoveel voorkomen als je 'vroeg' in de zwangerschap al een paar kleine aanpassingen maakt :).

@Mabawa, spannend :D
KuikenGuppy
pi_132912545
Niks spannnends hier hoor. Harde buiken zijn alleen 'pijnlijk' bij beweging. Soort van menstruatie/diarreepijn :@ niets ergs dus, verder zijn ze pijnloos maar irritant.

Truste! :*
pi_132915480
En Mabawa?
pi_132915539
Chanty succes bij de echo vandaag. :* En wat leuk dat je vriendinnetje ook zwanger is! :)

Eng een goede echo! Gefeliciteerd! *O*

Mabawa maar lekker een dagje rustig aan doen vandaag. :)

KP goed dat je actie onderneemt. Ik hoop dat je snel verbetering merkt/ze je goede tips kunnen geven waardoor het beter gaat.

Brrrr.. ik heb weer een nachtmerrie gehad. We zaten in het ziekenhuis met een babietje die veel te vroeg geboren was en niemand vertelde ons wat we moesten doen. Het kindje zat aan allerlei draadjes, maar we moesten er gewoon mee rondsjouwen en Het kindje ging huilen en er waren geen flesjes, geen melk, er stonden alleen twee dames twee hele grote pannen soep te koken. Blij dat ik wakker schrok.
pi_132915620
Goedemorgen, man de deur uit dus terug naar bed. Zzzzzzzz

Was even benieuwd naar nieuws van Mabawa..
pi_132915624
Chanty, succes vandaag!

Enf, hurray voor de mooie echo! *O*
pi_132915936
En vaag... het bibberige/trillerige gevoel onder in mijn buik is er nog steeds. En stiekem vind ik het echt niet leuk dat ik niet weet waar het van komt. -O-
pi_132915956
Oh mabawa aan het voorwerk?

Hier zo bloed prikken en rondleiding op een basis school. Ik kan leukere dingen bedenken. :X
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_132916036
Fijn Enf! En veel succes Chanty!

Nikki, het kan toch ook gewoon een trillend spiertje zijn?...

En hopelijk alles weer rustig bij wup en Mabawa!

Ik kon echt m'n bed niet uitkomen vanochtend. Morgen lekker een dagje thuis werken, dan kan ik fijn wat later beginnen :)
pi_132916208
Nikki anders gewoon even vk bellen?

En mawaba, harde buiken al minder?
En purple?

Chanty tegelijk met vriendin zwanger, leuk he..zo ging het bij mij en mijn beste vriendinnetje ook, echt superleuk.

Zometeen weer naar de gyn...mijn vaste uitje van de week :')
En eigenlijk wil ik de bladeren uit de tuin hebben..maar de biobak is vol...zo irritant!
  dinsdag 5 november 2013 @ 09:07:00 #180
52229 Chanty
pi_132916268
Hartje gezien O+ schatting is dat ik 8 wk+5 ben. UD wordt voorlopig dus 12 juni. Zal vanavond een foto van ons boontje plaatsen. Ben zo opgelucht en blij en moest natuurlijk huilen :D :'(

Volgende week terugkomen voor bloedafname voor de combinatietest en dan doet hij nog een keer en echo om te kijken of nog steeds alles goed is.
pi_132916289
Fijn Chanty! *O*
pi_132916297
O+ O+ O+

Oh, wat heel erg fijn voor jou jullie! Heel erg gefeliciteerd :*

*O* *O* *O*
pi_132916302
Wat fijn chanty O+
  dinsdag 5 november 2013 @ 09:09:52 #184
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_132916314
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 09:07 schreef Chanty het volgende:
Hartje gezien O+ schatting is dat ik 8 wk+5 ben. UD wordt voorlopig dus 12 juni. Zal vanavond een foto van ons boontje plaatsen. Ben zo opgelucht en blij en moest natuurlijk huilen :D :'(

Volgende week terugkomen voor bloedafname voor de combinatietest en dan doet hij nog een keer en echo om te kijken of nog steeds alles goed is.
Ohhh Chanty :'( O+ Wat geweldig fijn! Enne, ik zou mikken op 11 juni ;)

Enf ook een goede echo, super *O*
pi_132916412
Chanty, awesome nieuws!!! *O* O+
pi_132916416
Chanty, wat fijn! *O*
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
  dinsdag 5 november 2013 @ 09:17:18 #187
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_132916423
Chanty *O*

Nik, kan het niet gewoon een trillend spiertje zijn doordat de druk opbouwt?
  dinsdag 5 november 2013 @ 09:18:09 #188
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_132916439
Even uit de leesstand voor Chanty! *O* Super!

Dan kan ik meteen wel even tegen Nikki zeggen dat ik die zenuwtrekjes ook heb gehad in mijn buik.
pi_132916622
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 09:18 schreef Spees_Eend het volgende:

Dan kan ik meteen wel even tegen Nikki zeggen dat ik die zenuwtrekjes ook heb gehad in mijn buik.
Spees fijn om te lezen dat ik niet de enige ben. Ging het wel weer weg? En bleef het bij jou ook hele dagen bibberen? Ik vind het eerlijkgezegd best een beetje irritant. Het leid me echt een beetje af van mijn werk ook.

Chanty!!! Wat enorm fijn! Gefeliciteerd! *O*
pi_132916639
Wisten jullie trouwens dat boerenkaas alleen zo mag heten als hij is gemaakt van rauwe melk?
pi_132916666
quote:

Oh wauw, wat geweldig voor je *O* O+
  dinsdag 5 november 2013 @ 09:36:31 #192
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_132916694
quote:

Bijzonder he! *O*
  dinsdag 5 november 2013 @ 09:44:03 #193
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_132916794
Chanty! *O* O+ wat geweldig nieuws!
pi_132916935
Chanty *O* *O* *O* Superfijn dat alles goed was, en helemaal leuk dat je volgende week weer een echo krijgt O+
Tralalalaaa
pi_132917078
Wat fijn chanty!!!!!!!
  dinsdag 5 november 2013 @ 10:05:47 #196
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_132917121
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2013 09:31 schreef _NIKKI_ het volgende:

[..]

Spees fijn om te lezen dat ik niet de enige ben. Ging het wel weer weg? En bleef het bij jou ook hele dagen bibberen? Ik vind het eerlijkgezegd best een beetje irritant. Het leid me echt een beetje af van mijn werk ook.

Chanty!!! Wat enorm fijn! Gefeliciteerd! *O*
Ik weet eigenlijk niet meer precies hoe lang het duurde... Wel een tijdje en met enige regelmaat. Alleen ik las het net van jou en ik dacht Ohhhhja! Dat was ik vergeten maar dat had ik ook! :) Het ging wel weg hoor!
  dinsdag 5 november 2013 @ 10:08:55 #197
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132917176
Chanty, wat goed :D *O* O+!
Ben zo blij voor jullie!!!!!

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 09:32 schreef Dot. het volgende:
Wisten jullie trouwens dat boerenkaas alleen zo mag heten als hij is gemaakt van rauwe melk?
Nee, maar bij harde kaas maakt.dat niet uit, daar kan listeria sowieso niet in leven/groeien.
KuikenGuppy
  dinsdag 5 november 2013 @ 10:10:00 #198
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132917201
15 juni is trouwens vaderdag, ook een leuke datum ;).
KuikenGuppy
pi_132917476
* Mabawa. meldt zich! :O Goedemorgen.
Ik heb me toch een goede nacht gehad joh. En dan ook nog eens pas om 10 uur wakker worden. Wow!
Alles rustig hier!

Chanty een goede echo!!! *O* Wat ontzettend fijn. Ik ben echt heel blij voor je :*
pi_132917559
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2013 10:08 schreef Burdie het volgende:
Chanty, wat goed :D *O* O+!
Ben zo blij voor jullie!!!!!

[..]

Nee, maar bij harde kaas maakt.dat niet uit, daar kan listeria sowieso niet in leven/groeien.
Oh echt? Dat wist ik niet. Had ik dus toch die lekkere Emmentaler kunnen eten in Frankrijk }:|
pi_132917800
Chanty wat fijn dat je een knipper hebt! Gefeliciteerd.

Enf bij jou las ik ook een goede echo.

Nog geen verse beebs?

Gister was het erg druk in mn buik. Veel harde buiken en een hoop gerommel. Voor de zekerheid was ik toch maar even op een handdoek gaan zitten. Maar hij zit nog in zijn huisje. Vanmorgen toen ik mn zoon naar school ging brengen had ik enorme druk op mn doos. Dacht dat ik moest plassen maar dat hielp niet. Denk dat hij is ingedaald. Net trouwens de proefdruk van het kaartje gekregen :)
pi_132917828
Hier is er weer een rustige buik, bedankt voor het vragen :) Op een gegeven moment kwamen ze a 2-3 minuten, maar totaal niet pijnlijk. Baby reageerde er ook steeds enorm op, die zal het wel krap hebben gehad :D

Chanty, hieperdepiep! *O*

Mawaba, fijn dat jij ook een rustige nacht hebt gehad!
pi_132917883
Ha goed zo Wup! Kwamen ze spontaan of had je te veel gedaan of iets?
pi_132917946
Ik weet niet, had echt geen bijzondere dingen gedaan. Wel de afgelopen twee dagen een groeispurt gehad, inclusief mega-asociale vreetbuien :') dus misschien was dit een staartje ervan?
pi_132918059
Haha nou wie weet. Hopelijk blijft t voorlopig nog rustig ;)
pi_132918172
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 10:44 schreef WupWup het volgende:
Ik weet niet, had echt geen bijzondere dingen gedaan. Wel de afgelopen twee dagen een groeispurt gehad, inclusief mega-asociale vreetbuien :') dus misschien was dit een staartje ervan?
Is het voor jou nou trouwens 'makkelijker' om zwanger te zijn? Maak je je minder druk om pijntjes en krampjes e.d. dan de vrouwen die je begeleid? (Je bent trouwens toch vk, of vergis ik me nu? :D)

Hier een voortdurende vreetkick, mn lunch is al op voor het lunchtijd is en dan eet ik dus nog maar iets anders. Er gaan dagelijks wel 1-2 bananen doorheen op mn werk en gisteren ook nog eens 5 mandarijnen en elke ochtend een grote kom Brinta. En dan 's avonds nog zo veel mogelijk avondeten (als ik het lust, groente vind ik nog steeds vies) en vaak vlak voor het slapen ook nog iets, anders ben ik gegarandeerd om 5 uur wakker met honger :')
  dinsdag 5 november 2013 @ 11:02:32 #207
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132918384
Oja, geboortekaartje! De naamslingers zijn klaar, tijd om aan het kaartje te werken ;).
Ik heb het echt enorm op m'n heupen :').
KuikenGuppy
  dinsdag 5 november 2013 @ 11:04:31 #208
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132918422
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 10:54 schreef Dot. het volgende:
Hier een voortdurende vreetkick, mn lunch is al op voor het lunchtijd is en dan eet ik dus nog maar iets anders. Er gaan dagelijks wel 1-2 bananen doorheen op mn werk en gisteren ook nog eens 5 mandarijnen en elke ochtend een grote kom Brinta. En dan 's avonds nog zo veel mogelijk avondeten (als ik het lust, groente vind ik nog steeds vies) en vaak vlak voor het slapen ook nog iets, anders ben ik gegarandeerd om 5 uur wakker met honger :')
Heel herkenbaar :'). Soms probeer ik objectief naar mezelf te kijken, en dan zie ik alleen maar zo'n diertje dat obsessief overal naar voedsel aan het zoeken is :P.
Mijn vreetkick wordt trouwens wel minder als ik meer boterhammetjes eet bij ontbijt en lunch ;).
KuikenGuppy
  dinsdag 5 november 2013 @ 11:20:19 #209
149959 SQ
snelle trees
pi_132918803
quote:

ik kwam even spieken speciaal voor jou maar wat ontzettend fijn om te horen! O+ O+
disclaimer
pi_132918979
Chanty supernieuws *O* *O* *O*
  dinsdag 5 november 2013 @ 11:28:03 #211
30252 Soempie
Procreating
pi_132919021
Chanty wat een ontzettend goed nieuws! *O*

Nikki, hier ook een trillend spiertje gehad. Ik dacht alleen dat dat dan de baby was geweest (voelde het vooral voor ik de baby echt kon voelen draaien en schoppen).
pi_132919149
quote:

Oh wat fijn *O* O+ Kindjes van 12 juni zijn geweldig leuk en lief :Y
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_132919375
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 10:54 schreef Dot. het volgende:

[..]

Is het voor jou nou trouwens 'makkelijker' om zwanger te zijn? Maak je je minder druk om pijntjes en krampjes e.d. dan de vrouwen die je begeleid? (Je bent trouwens toch vk, of vergis ik me nu? :D)

Hm, dubbel denk ik. Kleine dingen kan ik makkelijk plaatsen, bijvoorbeeld het onderscheid tussen bandenpijn en groeipijn en voor de oplossing tegen maagzuur of obstipatie hoef ik niet te bellen. Maar zoals gisteravond merk ik wel dat te veel weten ook niet relaxed is, want in plaats van gewoon harde buiken te nemen zoals het is, gaan mijn gedachten al naar een premature partus bij 27 weken, inclusief fulltime kolven en een langdurig verblijf in het Ronald mcdonaldhuis. Totaal niet reëel natuurlijk :') Ik hoop vooral dat ik met de bevalling straks gewoon weer de knop kan omzetten, net als bij de eerste en dan niet meer als vlk nadenk.
  dinsdag 5 november 2013 @ 12:08:01 #214
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132920223
Voelen jullie trouwens qua schopjes verschil tussen handjes en voetjes?
Gisteren voelde ik schoppen rondom mijn navel, en vlak daarna in mijn lies.
Vanmorgen weer trouwens, ik denk dat baby nu aan het ontdekken is dat hij ook met beide tegelijk kan bewegen :+.
Ik moet trouwens van elk schopje giechelen, vind het zo lief O+.
KuikenGuppy
pi_132920322
Chanty wat heerlijk een goede echo! Gefeliciteerd!!

ik heb in mn eerste zwangerschap nooit kunnen voelen of ik nou een.handje of voetje voelde schoppen.Ook geen enkel idee gehad van hoe de baby lag e.d
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_132920472
quote:

Jeeej!! *O* O+ :'( ^O^ *;
S. 2014
J. 2016
pi_132920640
Het is dat ik weet hoe de baby ligt..anders kon ik het verschil tussen handjes en voetjes ook niet voelen.

Net terug van de vk. Ze schatte de baby 3100/3200 gram en mijn bloeddruk was 110/65
Alles weer oke dus.
En vandaag officieel langer zwanger als van D :)
pi_132920888
Enf super dat je een goede echo had! Lekker gevoel is dat toch weer elke keer.

Kim balen dat je niet meer mag paardrijden als je dat zo leuk vindt. Ik loop ook bij bekkentherapie en ik kreeg juist op me kop omdat ik te laat was gekomen. Dus het is alleen maar goed als je op tijd aan de bel trekt. Hopelijk heb je er snel wat aan.

Mabawa fijn dat je lekker hebt geslapen en alles nu weer rustig is. Ik moest wel een beetje lachen om je winkel avontuur :P En nu heb ik ook nog zin in Lasagne :Y)

Bij Wup ook weer alles rustig ^O^

Martine ook al aan het rommelen geweest....Jullie houden het wel spannend hoor.
Je bent ook wel heel druk geweest de afgelopen dagen. En de kaartjes klaar!! Wat fijn!!

Nikki alweer z'n nare droom }:| Wordt je dan niet steeds heel moe wakker? Wat stom dat trillend gevoel in je buik. Helpt het ook niet als je er een warme kruik ofzo op legt, misschien dat het spiertje dan kan/gaat ontspannen?

Pvoesss Alles rustig bij jou? Je moet je kleintje nog wel een hele tijd binnen houden hoor. Hopelijk kan je wat meer rust nemen.

Chanty *O* *O* *O* Wat super dat je een goede knipper hebt!!

Bla wat fijn dat je weer goed gekeurd bent. En dat is een mooi gewicht toch (ik heb er nog niet zo veel verstand van :') ). Je bloeddruk is iig heel netjes!

Hier is de poets gekte begonnen :D Ik heb alle kledingkasten, de keuken en provisiekast al uitgemest en gepoetst. En de kleine heeft nu een eigen schapje in de keuken waar alle flessen enz staan O+ Ook nooit geweten dat ik strijken zo leuk zou gaan vinden. Heerlijk om al die kleine kleertjes strak in de kast te hebben hangen. (normaal strijk ik nooit :7 )
pi_132921434
Gefeliciteerd Chanty *O*
pi_132921823
Chanty wat geweldig!! *O* O+ O+

Enf ook gefeliciteerd met de goede echo! *O* O+ O+
pi_132922663
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 12:08 schreef Burdie het volgende:
Voelen jullie trouwens qua schopjes verschil tussen handjes en voetjes?
Gisteren voelde ik schoppen rondom mijn navel, en vlak daarna in mijn lies.
Vanmorgen weer trouwens, ik denk dat baby nu aan het ontdekken is dat hij ook met beide tegelijk kan bewegen :+.
Ik moet trouwens van elk schopje giechelen, vind het zo lief O+.
Schopjes zijn volgens mij harder dan de stompjes. Maar dat weet ik alleen doordat ik de ligging weet.
  dinsdag 5 november 2013 @ 13:32:41 #222
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_132922802
chanty & Enf, gefeliciteerd met jullie goede echo's!
pi_132922805
Hihi poetsgekte bij ikke toegeslagen :) fijn om daar aan toe te geven he!
Ik heb net ook even door t huis "gerend"

En ja dat is een mooi gewicht..net ietsjes onder gemiddeld, maar d was 3050 gram dus had niet veel zwaarder verwacht
pi_132924084
Chanty! *O* wat superfijn dat de echo goed was O+

vanavond ga ik echt weer eens bijlezen en reageren :')
pi_132924336
Chanty wat fijn, gefeliciteerd! *O*
pi_132924453
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2013 11:39 schreef WupWup het volgende:

[..]

Hm, dubbel denk ik. Kleine dingen kan ik makkelijk plaatsen, bijvoorbeeld het onderscheid tussen bandenpijn en groeipijn en voor de oplossing tegen maagzuur of obstipatie hoef ik niet te bellen. Maar zoals gisteravond merk ik wel dat te veel weten ook niet relaxed is, want in plaats van gewoon harde buiken te nemen zoals het is, gaan mijn gedachten al naar een premature partus bij 27 weken, inclusief fulltime kolven en een langdurig verblijf in het Ronald mcdonaldhuis. Totaal niet reëel natuurlijk :') Ik hoop vooral dat ik met de bevalling straks gewoon weer de knop kan omzetten, net als bij de eerste en dan niet meer als vlk nadenk.
Heel begrijpelijk idd :X Al 'weet' ik inmiddels ook best veel n.a.v. verhalen hier op Fok en zulke doemscenario's zie ik mezelf ook wel bedenken :')
pi_132924624
Chanty en Enfermera *O*! Fijn die goede echo's.

Ik heb vanmorgen ook weer een echo gehad ivm nekplooimeting. Kindje deed het nog en was flink eigenwijs. De echoscopiste heeft veel punten gemeten/bekeken, maar nekplooi kwam steeds niet goed in beeld. Tussendoor naar de wc, nog niet, weer een rondje lopen...uiteindelijk hadden we zo'n 35(!) minuten later een goede meting. Risico's varieerden van 1:420 tot 1:670. Netjes dus, maar wel wat hoger ten opzichte van normaal. Volgens de mevrouw veroorzaakt door de factor hormoonwaarden. Die waren aan de lage kant. Heb ik weer...tijden lang lekgeprikt omdat m'n hCG niet snel daalde, is het nu juist weer laag. Ik hoop voor nu dat er langzaam wat vertrouwen komt in mezelf en dit kindje. Ben nog steeds vreselijk moe...en ik kan helaas echt al veel minder door m'n bekken.
pi_132924737
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 14:27 schreef Kursor het volgende:
Chanty en Enfermera *O*! Fijn die goede echo's.

Ik heb vanmorgen ook weer een echo gehad ivm nekplooimeting. Kindje deed het nog en was flink eigenwijs. De echoscopiste heeft veel punten gemeten/bekeken, maar nekplooi kwam steeds niet goed in beeld. Tussendoor naar de wc, nog niet, weer een rondje lopen...uiteindelijk hadden we zo'n 35(!) minuten later een goede meting. Risico's varieerden van 1:420 tot 1:670. Netjes dus, maar wel wat hoger ten opzichte van normaal. Volgens de mevrouw veroorzaakt door de factor hormoonwaarden. Die waren aan de lage kant. Heb ik weer...tijden lang lekgeprikt omdat m'n hCG niet snel daalde, is het nu juist weer laag. Ik hoop voor nu dat er langzaam wat vertrouwen komt in mezelf en dit kindje. Ben nog steeds vreselijk moe...en ik kan helaas echt al veel minder door m'n bekken.
Fijn van de goede echo! Maar jij hebt dus gewoon meteen de uitslag gekregen? Of heb je al eerder bloed laten prikken voor de combinatietest? Ik kan eind deze week pas daarvoor bellen namelijk.

Nekplooi was overigens 1,1mm, dus wat dat betreft ben ik zelf al positief.
pi_132924903
Coco, ik heb 2,5 week terug bij hetzelfde bureau de termijnecho gehad en toen werd ook gelijk bloed afgenomen voor de combinatietest. Daarom nu inderdaad al de uitslag. Anders was het ook een (kleine) week wachten.

Ik weet eigenlijk niet welke meting gebruikt is voor de berekening. Ze heeft er meerdere gedaan omdat kindje 'getwist' lag en de navelstreng verstoorde het beeld ook nog. Ze had per beeld twee meetpunten en die weken flink van elkaar af. Boven 1.4mm en onder was dan 0.3mm bijvoorbeeld.
pi_132924951
Fijn dat je een goede echo had Kursor! Wel balen van je vermoeidheid en je bekken :*
Tralalalaaa
  dinsdag 5 november 2013 @ 14:42:15 #231
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_132925057
Chanty & Enf gefeliciteerd met jullie goede echo! *O*
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_132926378
echo's! *O*
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  dinsdag 5 november 2013 @ 15:27:53 #233
30252 Soempie
Procreating
pi_132926627
Kursor ook een goede echo en combinatietest. *O*
pi_132927837
Kursor fijn dat de echo goed was. Wel balen dat je nu al beperkt wordt door je bekkenklachten.

Ik heb ook een echo gehad en baby lag netjes met zijn hoofdje naar beneden, verder ook weer goedgekeurd.
  dinsdag 5 november 2013 @ 16:18:14 #235
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132928582
Kursor wat fijn *O* hopelijk komt het vertrouwen nu snel :*.

En kom eens antwoord geven in het SecretSanta topic? ;).
KuikenGuppy
pi_132928712
Allemaal goede echo's! *O* *O*
It will set you free
pi_132928831
Ook even voor alle goede echo's. *O* *O* *O*
pi_132928863
*O* Kursor goede echo!

Pfff ik wilde een recept van ah maken. Van de week alles gekocht. Kip uit de vriezer gehaald... is de website niet bereikbaar :X hopelijk zometeen wel dus en anders maar zelf gaan experimenteren!
  dinsdag 5 november 2013 @ 16:34:36 #239
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_132929150
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 16:26 schreef Mabawa. het volgende:
*O* Kursor goede echo!

Pfff ik wilde een recept van ah maken. Van de week alles gekocht. Kip uit de vriezer gehaald... is de website niet bereikbaar :X hopelijk zometeen wel dus en anders maar zelf gaan experimenteren!
Hier doet de site het wel? Welk recept zoek je?
pi_132929169
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 16:34 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Hier doet de site het wel? Welk recept zoek je?
http://www.ah.nl/allerhan(...)en/?rq=kipdrumsticks

Edit: Hij doet het nu wel gelukkig!! Maar even kopieren voor de zekerheid ;)
  dinsdag 5 november 2013 @ 16:36:00 #241
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_132929195
quote:
Ingrediënten

1 schaal kipdrumsticks gekruid (590 g)
1 zak pondje kriel (500 g)
1 bakje cherry tomaten (250 g), gehalveerd
1 pak sperziebonen (450 g, diepvries)
1 ui, in parten
6 el olijfolie

Verwarm de oven voor op 200 °C. Verdeel de kipdrumsticks, aardappelen, cherrytomaten, sperziebonen en de ui in de ovenschaal of braadslee. Bestrooi met peper en zout naar smaak en besprenkel met de olijfolie. Bak in ca. 40 min. gaar.
  dinsdag 5 november 2013 @ 16:36:09 #242
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_132929204
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 16:35 schreef Mabawa. het volgende:

[..]

http://www.ah.nl/allerhan(...)en/?rq=kipdrumsticks

Edit: Hij doet het nu wel gelukkig!! Maar even kopieren voor de zekerheid ;)
Nom :9

Kursor ook weer een goede echo! Hoop dat je wat meer vertrouwen durft te krijgen :*
pi_132929229
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 16:36 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Ingrediënten

1 ui, in parten
6 el olijfolie

Verwarm de oven voor op 200 °C. Verdeel de kipdrumsticks, aardappelen, cherrytomaten, sperziebonen en de ui in de ovenschaal of braadslee. Bestrooi met peper en zout naar smaak en besprenkel met de olijfolie. Bak in ca. 40 min. gaar.
Dank je trouwens :)
Had niet kunnen mislukken eigenlijk :')
pi_132929241
Kursor een goede echo *O*

ik lees wel mee hier hoor maar niet zoveel te melden. Dus dan maar zo ;)
  dinsdag 5 november 2013 @ 16:37:31 #245
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_132929259
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 16:36 schreef Mabawa. het volgende:

[..]

Dank je trouwens :)
Had niet kunnen mislukken eigenlijk :')
Eigenlijk niet he :D
pi_132929316
Wat een lekker en makkelijk recept! Bedankt voor de tip, dat ga ik ook eens maken. :Y) :9
  dinsdag 5 november 2013 @ 16:41:37 #247
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132929393
Ik bied wat positiekleding die mij niet (meer) past te koop aan, zie OUD / Vraag en aanbod deel 129
KuikenGuppy
pi_132929402
Ja hopelijk smaakt het net zo lekker als het eruit ziet :9
Ik wilde graag mijn vriend andere dingen voorschotelen maar niet al te moeilijk doen. Missie geslaagd denk ik.
pi_132929414
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 16:36 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Ingrediënten

1 ui, in parten
6 el olijfolie

Lekker! :9
  dinsdag 5 november 2013 @ 16:42:31 #250
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132929425
Doet me denken aan zo'n Römertopf gerecht, Mabawa.
Daarbij gooi je alles wat je lekker vind in de Römertopf (een soort aardewerken schaal) en dat zet je een uur in de oven, voila!
KuikenGuppy
pi_132929558
Ik moest even googlen maar ja inderdaad. Ideaal!
Ik gooi ook weleens koolvis, aardappeltjes en boontjes met wat kruiden in de folie. Ook altijd een succes, vooral voor luie kokers!
  dinsdag 5 november 2013 @ 16:47:20 #252
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132929601
Dat klinkt ook lekker, mabawa :9.
KuikenGuppy
pi_132929998
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 16:46 schreef Mabawa. het volgende:
Ik moest even googlen maar ja inderdaad. Ideaal!
Ik gooi ook weleens koolvis, aardappeltjes en boontjes met wat kruiden in de folie. Ook altijd een succes, vooral voor luie kokers!
Ipv boontjes gooien wij deze pakketjes met soepgroenten op de bbq, zal denk ook in de oven wel lekker zijn.

Vandaag hadden we hier stroomstoring, wat mis je die elektriciteit dan in ineens erg. Duurde gelukkig maar 1,5 uur.
  dinsdag 5 november 2013 @ 17:06:17 #254
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_132930262
Soempie, hoe was het gister eigenlijk bij de vk. Eiwitten nu wel goed?
pi_132930457
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2013 16:59 schreef Purple010 het volgende:

[..]

Ipv boontjes gooien wij deze pakketjes met soepgroenten op de bbq, zal denk ook in de oven wel lekker zijn.

Vandaag hadden we hier stroomstoring, wat mis je die elektriciteit dan in ineens erg. Duurde gelukkig maar 1,5 uur.
Alweer? Gisterochtend vroeg ook al op Zuid!

Hmmm bbq. Daar zou ik nu wel sateetjes en porkchops van lusten :9
pi_132931248
Enf, Chanty en Kursor, wat fijn van de goede echo's! *O*
Home is where the O+ is...
  dinsdag 5 november 2013 @ 17:52:08 #257
30252 Soempie
Procreating
pi_132931783
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 17:06 schreef Kyara het volgende:
Soempie, hoe was het gister eigenlijk bij de vk. Eiwitten nu wel goed?
Oh, helemaal vergeten te vertellen. Ja, eiwitten waren nu wel goed gelukkig. :Y Vreemd hoor, vorige week waren ze nog in twijfel over of ik naar het ziekenhuis moest of niet. 8)7

Vrijdag de liggingsecho. *O*
En met de doos kleertjes die ik net van je binnenkreeg ( O+ :* roze! *O* ) en het wiegje dat nu staat voelt het nu eindelijk echt en dichtbij. *;
  dinsdag 5 november 2013 @ 17:57:04 #258
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_132931915
Ik ga later nog weer even een monsterpost doen, maar nu even kort:

CHANTYYYYYYYY *O*

en

KURSOR *O*

en

ENf! *O* Goede echo's!

--

Hier alles goed. Ons 'laatste weekend weg' was echt genieten. We waren naar Cochem, Duitsland. Mooie omgeving!

Er heeft ook inmiddels iemand een hoofd in m'n doosch geboord trouwens. Voelt fijn. :X
  dinsdag 5 november 2013 @ 17:57:04 #259
30252 Soempie
Procreating
pi_132931918
Oja, en ik ben echt zo niet helder. Ik had een chocoladeletter gekregen van Wiebel (man).

'Oeh lekker! Hadden ze nu al geen 'C' meer?
'Jawel...'
'Oh, waarom heb ik dan een '...'?'
'Omdat je niet de enige bent die ervan krijgt.
'Ik moet hem delen?'
'Ja, je deelt hem'
'Met wie dan? Ik ken zo niemand met de letter '..'?'
'...'
'ooooooh.. O+'

:')

Ik was al bijna bang dat de helft van de letter door m'n neus geboord zou worden, natuurlijk.` oO<
pi_132932227
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 17:57 schreef Soempie het volgende:
Oja, en ik ben echt zo niet helder. Ik had een chocoladeletter gekregen van Wiebel (man).

'Oeh lekker! Hadden ze nu al geen 'C' meer?
'Jawel...'
'Oh, waarom heb ik dan een '...'?'
'Omdat je niet de enige bent die ervan krijgt.
'Ik moet hem delen?'
'Ja, je deelt hem'
'Met wie dan? Ik ken zo niemand met de letter '..'?'
'...'
'ooooooh.. O+'

:')

Ik was al bijna bang dat de helft van de letter door m'n neus geboord zou worden, natuurlijk.` oO<
:D Snugger!! Maar wat ontzettend lief van Wiebelkont O+
Fijn dat er geen eiwitten gevonden zijn.
  dinsdag 5 november 2013 @ 18:29:28 #261
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_132932903
Dank allemaal voor de felicitaties van de goede echo! :* Lief! O+

Sethiwe: haha nee idd :+ daar ben ik ook wel heel blij om. :P Nou eens kijken wanneer het wat minder wordt. Heb het idee dat het bij vlagen al minder wordt, maar dat zware gevoel in mn buik blijft wel nog.

Chanty geweldig, goeie echo!! O+ Heerlijk!!! *O*

Projskippy; whihi fijn is dat he, die bal tussen je benen :+

Ohja, heb trouwens besloten om geen combinatietest te doen. Mn gevoel en ratio staan nog steeds lijnrecht tegenover elkaar, en mn gevoel heeft eigenlijk gewonnen. Bob was zo lekker aan het bewegen op die echo, het voelt gewoon alsof het helemaal goed zit en ik wil genieten van mn laatste zwangerschap. Ik wil niet stressen om die test en eventuele vervolgtesten.
En ja, ik weet dat het misschien alsnog moet dan met 20 weken en dat is idd heel erg laat in de zwangerschap.. mja. Dat risico neem ik. Ik wil voor nu iig genieten. Plus ik kan gewoon weinig met kansberekeningen persoonlijk.

Soempie :D _O- Heerlijk. Ik trap nu ook veel sneller in geintjes van mn man/heb ze minder snel door. Hij vindt het geweldig, en dus meer grapjes, ik soms wat minder whaha :')
pi_132933286
Hey allemaal,

Ik wil me ook alvast melden in het topic, t is nog eeeeeeerg pril(lees: 8 weken) maar we zijn in de wolken O+ .

Onze uitgerekende datum: 14 juni 2014!

Hebben we weer goed geregeld, precies op de verjaardag van mn zoontje _O- .

Zal mij overigens ook even voorstellen, wel zo netjes :D

Ik ben 23 jaar, inmiddels al 4 jaar en 5 maanden moeder van D. Nu dus in verwachting van nummer 2! O+

Groetjes!
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
  dinsdag 5 november 2013 @ 18:54:33 #263
52229 Chanty
pi_132933652
Zo en nu ga ik eerst bij lezen en reageren :D

Nikki wat droom je toch steeds nare dingen. Onbewust toch denk ik bepaalde angsten of zo die je 's nachts parten spelen. En hopelijk stopt dat irritante trillen snel, anders gewoon ff bellen als het je niet lekker zit toch.

Martine spannend :D En ook de anderen die nu toch echt op springen staan :+ Is het niet eng om nu de deur uit te gaan. Ik heb zo'n horrorscenario in mijn hoofd dat je net bij de Appie aan de kassa staat of zo als je vliezen breken :')

Dot vreetbeer :D :9 Trouwens dat recept klonk lekker, nu heb ik trek in drumsticks. Hopelijk komt mijn vent zo thuis met veel vlees :+ (edit: het is spaghetti geworden, ook goed :9)

Wupwup lijkt me wel bijzonder om op twee manieren naar je eigen zwangerschap te kunnen kijken, maar kan me voorstellen dat je soms meer weet dan je lief is.

Burdie-baby-schopjes O+

Bla fijn dat je in ieder geval weer ben goedgekeurd en nu maar wachten hoe lang beeb nog wil blijven zitten :D

Kursor fijn dat de echo en combinatietest goed waren :) Hopelijk kun je ondanks je bekken nu toch echt gaan genieten :*

Sethiwe ook een goede echo *O*

Soempie fijn dat je eiwitten nu wel goed waren! en LOL @ chocoladeletterverhaal _O-

en ook nog maar een *O* voor het hoofd in de doos van skips :D

Jaleesa welkom :D

En iedereen bedankt voor alle lieve reacties O+ O+ O+ Zelfs mensen die speciaal hierheen komen O+ Qua datum: 11 juni, 12 juni, 15 juni,... ik vind het allemaal prima :D Desnoods op 3 juni (onze trouwdag) O+ Hoewel vaderdag natuurlijk wel heel erg tof is, zo'n mooi vaderdagscadeau krijgt mijn man dan noooooit meer :+

Wordt wel een hele drukke periode hier in dit topic zo midden juni :D

En dan nu nog even patsen met ons boontje *;

links is het hoofdje iig :P Heb verder nog op film de hele uitleg staan en daar is het knippertje ook goed op te zien O+
pi_132935522
Kursor wat fijn dat alles er tot nu toe gewoon goed uitziet. Durf je het al een beetje te geloven?

Jaleesa gefeliciteerd!

Soempie ik moest lachen om je chocoladeletterverhaal. En dan serieus bang zijn dat je 'm met iemand anders moet delen. :D

Chanty wat een mooi boontje. O+
En ik denk dat je gelijk hebt m.b.t. angsten hoor. Ik heb vast weer zo'n rare droom gehad door het vreemde trillerige bibbertje in mijn buik. En verder kan ik me deze zwangerschap ook echt niet ontspannen. Ik maak me druk over hoe lang ik nog kan blijven werken, of de babies niet te vroeg gaan komen, rommel in huis wat nog opgeruimd moet worden voor het zover is, de bevalling, hoe we het straks allemaal gaan doen met een kleutertje en twee babies. Misschien komt het ook wel door vervelende ervaringen in mijn omgeving. Bij mijn zwemclubje van de vorige zwangerschap is een vrouw overleden tijdens de bevalling en bij mijn collega is een van de kindjes van haar tweeling met 39 weken overleden in haar buik. Zulk soort dingen maken me echt angstig. En daar komt bij dat ik eigenlijk teveel medisch gedoe weet, omdat ik dat altijd erg interessant vind. Alleen nu komt het me dus niet zo goed uit dat ik zoveel weet. :{

En mijn het bibber/trilgedoe in mijn buik is nog steeds niet weg. -O-
  dinsdag 5 november 2013 @ 20:02:13 #265
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_132936530
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 17:52 schreef Soempie het volgende:

[..]

Oh, helemaal vergeten te vertellen. Ja, eiwitten waren nu wel goed gelukkig. :Y Vreemd hoor, vorige week waren ze nog in twijfel over of ik naar het ziekenhuis moest of niet. 8)7

Vrijdag de liggingsecho. *O*
En met de doos kleertjes die ik net van je binnenkreeg ( O+ :* roze! *O* ) en het wiegje dat nu staat voelt het nu eindelijk echt en dichtbij. *;
fijn! Toch een opluchting lijkt me.

En die chocoladeletter _O- wel heel lief van wiebel trouwens O+

En fijn dat de doos goed aangekomen is. Ik heb hem maar gewoon volgepropt.
  dinsdag 5 november 2013 @ 20:07:57 #266
52229 Chanty
pi_132936825
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 19:42 schreef _NIKKI_ het volgende:
Kursor wat fijn dat alles er tot nu toe gewoon goed uitziet. Durf je het al een beetje te geloven?

Jaleesa gefeliciteerd!

Soempie ik moest lachen om je chocoladeletterverhaal. En dan serieus bang zijn dat je 'm met iemand anders moet delen. :D

Chanty wat een mooi boontje. O+
En ik denk dat je gelijk hebt m.b.t. angsten hoor. Ik heb vast weer zo'n rare droom gehad door het vreemde trillerige bibbertje in mijn buik. En verder kan ik me deze zwangerschap ook echt niet ontspannen. Ik maak me druk over hoe lang ik nog kan blijven werken, of de babies niet te vroeg gaan komen, rommel in huis wat nog opgeruimd moet worden voor het zover is, de bevalling, hoe we het straks allemaal gaan doen met een kleutertje en twee babies. Misschien komt het ook wel door vervelende ervaringen in mijn omgeving. Bij mijn zwemclubje van de vorige zwangerschap is een vrouw overleden tijdens de bevalling en bij mijn collega is een van de kindjes van haar tweeling met 39 weken overleden in haar buik. Zulk soort dingen maken me echt angstig. En daar komt bij dat ik eigenlijk teveel medisch gedoe weet, omdat ik dat altijd erg interessant vind. Alleen nu komt het me dus niet zo goed uit dat ik zoveel weet. :{

En mijn het bibber/trilgedoe in mijn buik is nog steeds niet weg. -O-
Kan ik me wel voorstellen hoor. Twee lijkt me best heftig en ik heb nog geen idee hoe 1 baby is :D Maar het gaat echt goedkomen! Je bent in goede handen en het gros van de tweelingen komt gewoon gezond ter wereld :*
pi_132938673
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 17:57 schreef Soempie het volgende:

Wel lief O+

Jaleesa welkom!

Chanty, da's een mooi boontje!

Ik ben naar de slaapkamer gevlucht want lief heeft dat nieuwe Call of Duty peng-peng-poef-schiet'mneer-spel gekocht. Dus ik lig op bed Roy Donders, stylist van het zuiden te kijken en ondertussen ben ik mijn kookboeken aan het doorbladeren om te kijken welke taarten ik ga maken vrijdag, als ik jarig ben :Y) .

Afgelopen weekend hebben wij trouwens het kamertje in elkaar gezet *O* . Meubeltjes hadden we al twee weken maar 't moest nog in elkaar gedraaid worden. Nu alleen nog schilderen en dan zijn we zo goed als klaar. Fijn hoor O+ , ik word helemaal blij als ik daar binnen loop en de ingepakte kast zie.
It will set you free
pi_132941085
Ik wil ook zunne huispak! O+

En chocoladeletter.. Wat heel erg lief van je man, Soempie. Daar krijg je toch tranen van in je ogen? *;
pi_132941408
Om maar gelijk mee te posten,

De angsten waar jullie over praten zijn mij ook bekend in zekere zin.

Wanneer je de verloskundige gaat bellen om een eerste afspraak te maken vragen ze uiteraard naar de eerste dag van je laatste menstruatie. Dit was bij mij op 24aug. Bij de eerste echo zou ik dus rond de 9/10 weken moeten zijn volgens de berekening. Uiteindelijk bleek ik pas een kleine 6weken zwanger te zijn.

De dag na die eerste echo had ik opeens wat bloedverlies, dit hield gelukkig niet aan, maar tot op de dag van vandaag heb ik wel dagelijks bruin verlies ;(. Verloskundige al gebeld en die zei dat zolang het niet doorzet in bloeden dat het geen kwaad kan.. Maar daar hoor ik dus verschillende verhalen over.
Helaas is het dus afwachten tot de tweede echo op 20november... :'( tot die tijd in spanning, maar wil wel van het positieve uit blijven gaan, gezien ik nog steeds volop zwangerschaps symptomen heb..

Vervelend wel die onzekerheid, ben blij als ik voorbij de 'gevarenzone' ben
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_132942182
Was er wel een hartje te zien op die echo?
  dinsdag 5 november 2013 @ 22:13:28 #271
149959 SQ
snelle trees
pi_132943148
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2013 21:37 schreef JaleesaJoia het volgende:
Om maar gelijk mee te posten,

De angsten waar jullie over praten zijn mij ook bekend in zekere zin.

Wanneer je de verloskundige gaat bellen om een eerste afspraak te maken vragen ze uiteraard naar de eerste dag van je laatste menstruatie. Dit was bij mij op 24aug. Bij de eerste echo zou ik dus rond de 9/10 weken moeten zijn volgens de berekening. Uiteindelijk bleek ik pas een kleine 6weken zwanger te zijn.

De dag na die eerste echo had ik opeens wat bloedverlies, dit hield gelukkig niet aan, maar tot op de dag van vandaag heb ik wel dagelijks bruin verlies ;(. Verloskundige al gebeld en die zei dat zolang het niet doorzet in bloeden dat het geen kwaad kan.. Maar daar hoor ik dus verschillende verhalen over.
Helaas is het dus afwachten tot de tweede echo op 20november... :'( tot die tijd in spanning, maar wil wel van het positieve uit blijven gaan, gezien ik nog steeds volop zwangerschaps symptomen heb..

Vervelend wel die onzekerheid, ben blij als ik voorbij de 'gevarenzone' ben
dat klinkt erg herkenbaar ;( hopelijk is de uitkomst bij jou beter dan bij mij... :* Waarom mag je 20 november pas weer?
disclaimer
pi_132943508
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2013 21:55 schreef Limone het volgende:
Was er wel een hartje te zien op die echo?
Ze heeft een inwendige echo gemaakt omdat t nog zo klein was, er was al wel een heeeeeeel snel hartje te horen :Y
pi_132943555
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2013 21:31 schreef Limone het volgende:
Ik wil ook zunne huispak! O+
Met tijgerprint en glitters.
Knot op de kop en gaan!

Jaleesa, dat duurt nog wel eventjes.. Kan je wel zo lang wachten?
It will set you free
pi_132943601
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2013 22:13 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

dat klinkt erg herkenbaar ;( hopelijk is de uitkomst bij jou beter dan bij mij... :* Waarom mag je 20 november pas weer?
Dat is gewoon mn reguliere afspraak, zou dan rond de 11 weken zijn, ze zijn er volgens mij niet zo happig op om je eerder langs te laten komen om je gerust te stellen :'(
pi_132943680
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 22:21 schreef RunForrestRun het volgende:

[..]

Met tijgerprint en glitters.
Knot op de kop en gaan!

Jaleesa, dat duurt nog wel eventjes.. Kan je wel zo lang wachten?
Ik heb ze inmiddels in 2 weken al 2x gebeld. Voel me zo'n aansteller als ik alleen lichtbruin verlies heb en verder nog alle symtpomen, maar ze dan toch steeds panisch op ga bellen ;(
pi_132945002
Jj, ik zou ook ongerust zijn en ze zijn er om te bellen...

Toch ben ik bang dat het een kwestie van volhouden en geduld is, want ze kunnen toch niets doen! Zorg goed voor jezelf. Het is een lastige periode die eerste weken. Hoop dat je snel gerust gesteld wordt.
pi_132948639
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2013 22:24 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

Ik heb ze inmiddels in 2 weken al 2x gebeld. Voel me zo'n aansteller als ik alleen lichtbruin verlies heb en verder nog alle symtpomen, maar ze dan toch steeds panisch op ga bellen ;(
En een "pret"echo dan? Veel bureau's bieden er 1 aan van 15 min voor iets van 30¤. Misschien geeft het net de zekerheid die je nodig hebt.
  woensdag 6 november 2013 @ 03:37:04 #278
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_132950432
Mabawa, jij was laatst toch ook 's nachts zo misselijk? Of ben ik weer zo dement als een deur? :s)

Ik heb het nu voor de vierde nacht in een week ofzo. Jij nog tips? Of iemand anders?

Oh en 35 weken vandaag! *O*

[ Bericht 19% gewijzigd door ProjSkippy op 06-11-2013 03:47:37 ]
pi_132950492
Jompel voor skip! 35, wow!
Jij ook wakker trouweNs? Mijn vent had de mother of all hoestbuien. En nu ben ik dus wakker. -O-
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_132950549
Mooi boontje chanty :)

Jaleesa welkom!

Rfr het kamertje in elkaar gezet..leuk!

Chocolade letter O+

Ik kan niet slapen. Veel harde buiken en menstruatiepijn...maar niks regelmatigs.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_132950551
Nog meer wakkere zie ik..gezellig zo;)
pi_132950662
Oehh bla dat klinkt veelbelovend. Hoe gaat t nu?
pi_132950705
T lijkt rustiger nu..wel nog buiKpijn en harde buiken die pijnlijk zijn. Maar ben bang dat t niet meer dan voorwerk is.

Lang leve tlc O+
pi_132950886
Oh bla, ik schuw geen smerige details hoor :+ Toen ik de slijmprop verloor was daar geen twijfel over mogelijk. Was echt een wittig/doorzichtig naaktslakje/stukje(s) van een naaktslak :s)

Chanty, ze lijkt op jou! O+
vindt t echt zo tof voor je, goede echo! :Y

JJ, welkom!

Jongens.... Ik heb sinds vandaag gewoon geen baby meer maar een dreumes! Waaaaaah!!
pi_132950925
Ook voorwerk is werk, bla! *O*
pi_132950985
Gefeliciteerd, Coco! Ik weet dat nog wel, vorig jaar. *O* :s)
pi_132951206
Oeh, Bla, spannend!

Jj, daar zou ik ook vaker om bellen hoor.

Ik had dit weekend iemand op bezoek met een verkoudheid en werd vanochtend wakker met keelpijn }:| En ik kon eigenlijk nog langer blijven liggen ook }:|
  woensdag 6 november 2013 @ 08:11:51 #288
52229 Chanty
pi_132951234
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 07:27 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh bla, ik schuw geen smerige details hoor :+ Toen ik de slijmprop verloor was daar geen twijfel over mogelijk. Was echt een wittig/doorzichtig naaktslakje/stukje(s) van een naaktslak :s)

vindt t echt zo tof voor je, goede echo! :Y

JJ, welkom!

Jongens.... Ik heb sinds vandaag gewoon geen baby meer maar een dreumes! Waaaaaah!!
:D _O- O+

En gefeliciteerd met je kleine dreumes *O*
pi_132951358
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 07:27 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ja ik heb toch even gegoogled :D en het lijkt er verdacht veel op.
Maar alles is zo afgezwakt....
Moest wel huilen toen manlief zijn jas aan deed en niet eens vroeg of het serieus was en hij evt thuis moest blijven...hormonen :@ :')

quote:

quote:
Gefeliciteerd!!!
pi_132951497
oh daar had ik ook van moeten krijsen huilen, hoor Bla!

Maar het duurt nu vast niet lang meer. Zul je zien dat het vanmiddag in alle hevigheid terugkomt!
pi_132951503
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2013 03:37 schreef ProjSkippy het volgende:
Mabawa, jij was laatst toch ook 's nachts zo misselijk? Of ben ik weer zo dement als een deur? :s)

Ik heb het nu voor de vierde nacht in een week ofzo. Jij nog tips? Of iemand anders?

Oh en 35 weken vandaag! *O*
Ja blugh, heb alleen geen tips. Heb met een bakje tussen mn benen op de bank gezeten, meer niet :') Heb je iets gegeten vannacht? Misschien dat dat nog helpt? Ik word wel regelmatig tussen 5.30 en 7.30 wakker met misselijke honger en moet dan echt iets eten. Maar zo vaak 's nachts wakker worden zal je niet veel goeds doen. :*

*O* 35 weken, jippiee!!!

Bla voorwerk!! Joehooeee! En ik snap je huilactie wel hoor! :*

Coco gefeliciteerd met je dreumes!!
pi_132951621
Oh! Ik had nog niet *O* voor de 35 wkn gedaan :)

Dat misselijk zijn lijkt me wel irritant trouwens. Helaas geen tips..
  woensdag 6 november 2013 @ 08:50:57 #293
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132951642
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 08:39 schreef Mabawa. het volgende:
Ja blugh, heb alleen geen tips. Heb met een bakje tussen mn benen op de bank gezeten, meer niet :')
Ik las dit met het slijmpropverhaal in mijn achterhoofd, en vond het ietwat raar :').

Spannend, bla!

Skip 35 weken *O*.

Coco van harte O+.

Mijn bekken doet belachelijk veel pijn, dus ik ga maar weer eens proberen het rustig aan te doen vandaag -O-
KuikenGuppy
pi_132951684
Bla spannend hoor. Probeer anders nog even te slapen mocht het dan terug komen heb je meer energie. Kan me goed voorstellen dat je baalt van je man. Je kunt hem altijd nog bellen dat hij thuis moet komen.

Welkom nieuw zwangere ( sorry ben ff je naam vergeten) die onzekerheid is moordend maar helaas is er niet zoveel aan te doen. Sterkte!

Vanacht redelijk geslapen. 3 keer er uit gegaan om te plassen te drinken en chocolade te eten :) nu weer een nieuwe drukke dag met wasjes, gordijnen vermaken samen met mn nicht en vanmiddag op verjaardag bij mn mams. Ow ja ook nog ff de wieg ophalen.
pi_132951838
Slapen kan ik overdag nooit..en nu al helemaal niet want dochtertje is ziek thuis.
En man voelde zich ook wel schuldig hoor...hij is geen hork, hij had t gewoon niet echt door ;)

Enne doe jij een beetje rustig aan? Ziet eruit als een iets te druk dagje ;)
pi_132951890
JaleesaJoia welkom en gefeliciteerd.

Burdie sterkte met je bekken.
En nou ben ik iets te visueel ingesteld en zie ik bla al druk in de weer met plastic bakjes om de slijmprop op te vangen.

Coco gefeliciteerd met je dreumes.

Bla spannend hoor.

Martine klinkt als een drukke dag.

Skips balen van die nachtelijke misselijkheid.
Maar wel 35 weken!!

Ik hoop dat ik vandaag een betere start heb als gisteren, want door het eruit gooien van mijn ontbijt, was ik de rest van de ochtend en middag beroerd. Vandaag wil ik wel een productief dagje hebben.
pi_132951929
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2013 22:20 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

Ze heeft een inwendige echo gemaakt omdat t nog zo klein was, er was al wel een heeeeeeel snel hartje te horen :Y
Oooh, dat verkleint de kans dat het misgaat aanzienlijk! :)
pi_132952205
Proj alweer 35 weken *O*

Blabla, dat zou ik ook hebben hoor. }:| mannen soms...

Burdie, doe je rustig aan met je bekken? je hebt leuk positiespul te koop. Helaas verkoopverbod ingesteld voorlopig hier :X

Ik ben alweer 31 weken vandaag *O* Nog 5 weekies werkuuh *O*
pi_132952513
Mabawa, weet je verloskundige ook dat je last hebt van nachtelijke misselijkheid?
  woensdag 6 november 2013 @ 10:02:28 #300
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132952883
@flower, het mag allemaal voor zo goed als niets weg ;).

Ik baal zo, kan nauwelijks nog de trap op en af :{.
KuikenGuppy
  woensdag 6 november 2013 @ 10:03:28 #301
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132952915
Dicht!
KuikenGuppy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')