ik gnorktequote:Ingrediënten
Kaas (Emmentaler en Gruyère) 54%, (Vacherin Fribourgeois 18%), witte wijn, water, zetmeel, Kirsch brandewijn, smeltzout (E 339), zout, kruiden, stabilisator (E410)
Extra informatie
- Gemaakt van gepasteuriseerde melk; dus geen probleem voor zwangere vrouwen.
- Bevat alcohol.
- Gluten vrij.

Vorig jaar hadden ze die bij de Aldi, ze zullen die binnenkort ook wel weer in het assortiment hebben.quote:

Nee, niet echt eigenlijkquote:Op maandag 4 november 2013 12:38 schreef Burdie het volgende:
@Dot: heb je een recept? Ik smacht al maanden naar kaasfondue.
 Gewoon kaas nemen die je lekker vindt, meestal doe ik een mengeling van 1-2 scherpe kazen met jonge kaas, raspen en smelten met wat vocht erbij (normaal gesproken dus wijn, maar je kunt ook gewoon water, melk of bouillon nemen) en eventueel nog wat binden met een maizenapapje.
 Gewoon kaas nemen die je lekker vindt, meestal doe ik een mengeling van 1-2 scherpe kazen met jonge kaas, raspen en smelten met wat vocht erbij (normaal gesproken dus wijn, maar je kunt ook gewoon water, melk of bouillon nemen) en eventueel nog wat binden met een maizenapapje.

).
).   
  En dat opaatje... die zag natuurlijk zijn kans schoon
  En dat opaatje... die zag natuurlijk zijn kans schoon 

Hahaquote:Op maandag 4 november 2013 13:14 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zat even te lurken en ging zoeken op kaasfondue kant en klaar.
Dit komt letterlijk rechtstreeks van de productinfo van de fabrikant:
[..]
ik gnorkte
 Daar zat iemand niet op te letten. Al klopt het wel dat gepasteuriseerde melk mag
  Daar zat iemand niet op te letten. Al klopt het wel dat gepasteuriseerde melk mag   

Deze laat ik maar eens aan me voorbijgaanquote:Trekpleister heeft alleen vrijdag 9 november een knal actie. Op Pampers New Baby krijgt u 50% korting op 2 pakken! Er zijn maximaal 4 pakken per klant te koop.

Dank!!quote:Op maandag 4 november 2013 14:56 schreef Theeleuter het volgende:
Voor dames die nog steeds pampers new baby te kort komen:
[..]
Deze laat ik maar eens aan me voorbijgaan

Niet 100%quote:Op maandag 4 november 2013 15:28 schreef Purple010 het volgende:
Uhm verdampt de alcohol niet uit de kaasfondue?

Het is wel meer:quote:Op maandag 4 november 2013 15:42 schreef Limone het volgende:
[..]
Niet 100%
Maar die 0.03% die overblijft, gedeeld door het aantal personen waarmee je die kaasfondue eet, vond ik de ene keer verwaarloosbaar, terwijl ik het de andere keer juist daarom niet heb gegeten. Inconsequent.. Ik ben het
van http://www.alcoholdebaas.nl/u-en-alcohol/alcoholvrij-drinken.aspxquote:Om u een indruk te geven van de verdamppercentages: als u een gerecht even laat koken is 15% van de alcohol verdampt. Bij flamberen verdampt 25%. Na 15 minuten laten pruttelen is 60% van de alcohol weg. Na 1 uur koken 75%. In alle gevallen blijft er alcohol in het gerecht achter. Daarnaast verdampt sterke drank niet sneller dan bier of wijn.

quote:Op maandag 4 november 2013 15:42 schreef Limone het volgende:
[..]
Niet 100%
Maar die 0.03% die overblijft, gedeeld door het aantal personen waarmee je die kaasfondue eet, vond ik de ene keer verwaarloosbaar, terwijl ik het de andere keer juist daarom niet heb gegeten. Inconsequent.. Ik ben het
die 0.03% is gechargeerd... Voordat hier allerlei onderzoeken worden geplaatst.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |