Bij de eerste 2 vond ik een kraamfeest ook niet leuk, hoor. Maar we raken steeds praktischer ingesteld.

Ergens rond de geboorte van de baby wordt ons nieuwbouwhuis opgeleverd dus daar hebben we het al druk zat mee. Komt bij dat we al 2 kotertjes hebben rondlopen die ik de rust gun om zelf aan hun nieuwe broertje/zusje te wennen. Dus onze meest naasten mogen natuurlijk gerust zelf langskomen, maar ik heb dit keer niet zoveel zin om voor alle kennissen/collega's ook nog een ochtend of avond uit te trekken.
De meeste mensen blijven trouwens niet zo lang, maar ze zijn er wel. De collega's van mijn man bleven maar zitten... vreselijk! Op een gegeven moment ging ik maar boven kolven. Helaas zaten ze er nog steeds toen ik terugkwam. Toen zei ik maar dat ik ging slapen. Toen gingen ze geloof ik weg.

Qua vasthouden: de eerste gaf ik makkelijk aan alle visite, bij de 2e heb ik dat bewust niet gedaan. Ik realiseerde me toen veel meer dat mijn kind daar helemaal niets aan had, en het is maar zo kort dat die uk helemaal van jezelf is...

Duslang niet al het bezoek heeft haar gelijk vast gehad.