abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132851341
Zwangerschap & geboorte

08 november: Bla_Bla_Bla (meisje)
12 november: Limone (meisje)
22 november: martine1984 (jongetje)
23 november: Mabawa. (jongetje)
27 november: Purple010 (jongetje)

05 december: Sethiwe
06 december: angelatje (jongetje)
***11 december: ProjSkippy & KixAss456***
***14 december: Soempie & Wiebelkont*** (meisje)

2014

03 januari: ikke_84 (jongetje)
07 januari: Vanyel (jongetje)
08 januari: Flowerbox (meisje)
14 januari: Oksel (papa)
25 januari: Lelie81 (meisje)
30 januari: NoBoNo (heit)

03 februari: DJMomo (jongetje)
07 februari: WupWup (meisje)
09 februari: RunForrestRun (meisje)
10 februari: Axia (jongetje)
***16 februari: Burdie & WebSpider***
18 februari: Alixia (tweeling)
19 februari: nummer_zoveel (jongetje)
Eind februari: gateway (papa)

05 maart: klaprooss (jongetje)
17 maart: Kimpossible (meisje)
18 maart: _NIKKI_ (tweeling, 2 jommetjes)
18 maart: Dot. (jongen)
25 maart: Theeleuter
26 maart: Rijstebuiltje

04 april: Bolletje (jongen)
05 april: Mevr_Mus
06 april: Babbel1
07 april: Butterflower (meisje)
11 april: Aisly
11 april: Musique (tweeling)
15 april: Tienervader (papa)
26 april: Poppejans

06 mei: Cocotrimonium
13 mei: Ikina
15 mei: Fazzoletti
18 mei: Kursor
18 mei: Take_A_Picture
23 mei: Thistleweed

***Juni: Chanty & DirtyHarry***
04 juni: Enfermera
08 juni: Hobbesje
10 juni: Kwisted
11 juni: Cantare
----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

[ Bericht 0% gewijzigd door Sethiwe op 04-11-2013 22:38:21 ]
pi_132851388
En weer verder...

Mochten er wijzigingen zijn, laat het dan maar weten!
pi_132851782
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 14:07 schreef Sethiwe het volgende:
En weer verder...

Mochten er wijzigingen zijn, laat het dan maar weten!
Ja :Y Graag D-day voor mij veranderen naar 6 mei :)
pi_132853727
Mooi topicnummer!
pi_132855115
quote:
10s.gif Op zondag 3 november 2013 15:00 schreef Limone het volgende:
Mooi topicnummer!
Ja he :)

Ik besloot dat ik vandaag het badkamerraam ging schuren en verven...dus :')
pi_132855267
wow, 1250! jubuleumnummer!

Ben aan het genieten van een iphone/ipadloze dag, Sjaak en ik in lounge pak (hij meer fashionable dan ik, as always :{ ). Dus, laterrrrrrrr! :W
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_132855304
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 14:16 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ja :Y Graag D-day voor mij veranderen naar 6 mei :)
Gedaan
pi_132855312
Enjoy Mo!
  zondag 3 november 2013 @ 16:40:48 #9
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_132857568
Woeptiedoe zeg! :o
Nu alweer een deeltje verder..

Hier nog steeds alles gemoedelijk en kalm..
Ik heb wel de afgelopen weken een enorme tietgroeispurt gemaakt!
Ik ben maar eens gaan kijken voor een meegroei bh en ik ben van B naar D gegaan oeioei :X :@

Verder hebben we aanstaande vrijdag onze SEO.. :)
En please say isn't so, zijn we woensdag alweer 20 weken! Hallo tijd ?! Foetsie ofzo! :o :X
Het gaat echt snel zeg! O+ :s)
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_132858085
Sethiwe, hier nog volop in de rotzooi van het dak. Het weer werkt niet mee en in de regen kunnen ze niet werken ivm dat het gereedschap niet nat mag worden. Dus vrijdag zijn ze vroeg naar huis gegaan en ben bang dat er morgen ook weinig gedaan wordt :'( wel hebben ze een mannetje erbij geregeld. En hopelijk is het de 15de klaar...dan ben ik 37 weken...
En dan moet boven verder nog alles geïsoleerd worden en kamers gemaakt etc.
Maar de baby slaapt de eerste tijd bij ons op de slaapkamer. Daar staan ook de meubeltjes nu :)
pi_132858392
quote:
17s.gif Op zondag 3 november 2013 16:40 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Woeptiedoe zeg! :o
Nu alweer een deeltje verder..

Hier nog steeds alles gemoedelijk en kalm..
Ik heb wel de afgelopen weken een enorme tietgroeispurt gemaakt!
Ik ben maar eens gaan kijken voor een meegroei bh en ik ben van B naar D gegaan oeioei :X :@

Verder hebben we aanstaande vrijdag onze SEO.. :)
En please say isn't so, zijn we woensdag alweer 20 weken! Hallo tijd ?! Foetsie ofzo! :o :X
Het gaat echt snel zeg! O+ :s)
+1

Dinsdag 20 weken en donderdag echo. Tieten van C naar D en heb nu maar 1 passende BH die vorige zwangerschap pas na bevalling nodig was. (Dan zijn ze pas groot!!!!)

Druk bezig alle sinterklaascadeau's te verzamelen. Altijd lastig, dus begin ik er op tijd mee. Alleen nog cadeau voor 5-jarig neefje te gaan, zelfs buikbaby heeft al een cadeau O+
pi_132858521
Rijst en Theeleuter ook alweer bijna 20 weken. Spannend de SEO!

Man en ik hebben heel hard gewerkt vandaag. Vooral veel rommel/kleertjes van L. opgeruimd en alles. En de twee bedjes voor de babies in elkaar gezet. O+ Alleen nog even matrasjes scoren want die wilde ik niet tweedehands kopen ivm hygiëne.
Alleen ben ik nu na al dat gesjouw enzo wel een beetje aan mijn einde geloof ik. Straks na het eten lekker in bad en dan met een kruikje op de bank. :)
pi_132859715
angelatje, wat balen dat je in de rotzooi zit, volgens mij zou ik hoogzwanger helemaal gek worden...

Nikki, goed bezig!

Hier hoeven we waarschijnlijk niks te doen qua kamer voor de baby er is. We zijn aan het nieuwbouwen en het huis is ergens in de zomer klaar, dus een kamer maken heeft geen zin. De baby slaapt de eerste tijd toch bij ons. Ergens wel lekker. :D

Verder weinig bijgelezen. De afgelopen 2 dagen voelde ik me zowaar enigszins energiek, maar na mijn middagslaapje vandaag ben ik DOOD. Dit vind ik echt het allerergste aan zwanger he, die moeheid. Dat opstaan gewoon teveel gevraagd is. Nouja nog maar 7 maanden. :) :')
  zondag 3 november 2013 @ 17:49:56 #14
30252 Soempie
Procreating
pi_132860075
Werd het bij de vorige twee keer in het tweede trimester niet beter, wat vermoeidheid betreft, Cantare?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_132860093
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 15:34 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

[..]

Ja he :)

Ik besloot dat ik vandaag het badkamerraam ging schuren en verven...dus :')
Gek! Wel mooi geworden?

Lekker zo'n dagje Momo!

Oh Cantare, ik kan je een hand geven en zo uit bed trekken ;). Dit was mijn zondag:

- Wakker worden
- ontbijten
- hometrainer
- slapen
- lunch met vriendin
- slapen
- eten
- beetje handwerken
- slapen

Ik zal het wel nodig hebben, maar men :@ :D
pi_132860275
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 17:49 schreef Soempie het volgende:
Werd het bij de vorige twee keer in het tweede trimester niet beter, wat vermoeidheid betreft, Cantare?
Nope :'( beide keren 9 maanden moe geweest. Natuurlijk wel met wat ups en downs, maar ik sleepte me toch wel voornamelijk voort. Da's ook eigenlijk de grootste reden dat we heel erg twijfelden over een derde, ik vind het afzien.

Ik merk wel dat het goed is om wel wat bezig te blijven, op mijn werkdagen voel ik me tot nu toe het best.

De verloskundige heeft me trouwens het nummer gegeven van een natuurarts waar sommige moeie cliënten goede ervaringen mee hebben, daar ga ik binnenkort een afspraak mee maken onder het motto 'baat het niet dan schaadt het niet'.
pi_132860348
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 17:50 schreef Limone het volgende:

[..]

Gek! Wel mooi geworden?

Lekker zo'n dagje Momo!

Oh Cantare, ik kan je een hand geven en zo uit bed trekken ;). Dit was mijn zondag:

- Wakker worden
- ontbijten
- hometrainer
- slapen
- lunch met vriendin
- slapen
- eten
- beetje handwerken
- slapen

Ik zal het wel nodig hebben, maar men :@ :D
Lekker toch, uitgebreid kunnen zwelgen in je moeheid ;) mag ook wel met jouw termijn!
  zondag 3 november 2013 @ 18:08:31 #18
30252 Soempie
Procreating
pi_132860672
Die vermoeidheid is ook echt afzien he. Ik vond het echt verschrikkelijk het eerste trimester en ik was blij dat het beter werd. Lijkt me heel zwaar als het de hele zwangerschap duurt, zeker als er al andere kindjes zijn. -O-

En hier gaat het ook beter als ik meer doe op een dag. Vanmorgen een flinke boswandeling gemaakt en vanmiddag met dreumes M. een kartonnen huis versierd. En daarna kon ik makkelijk nog huishouden doen. Als ik eerder op de bank plof kom ik er ook veel moeilijker weer af. :P
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_132860966
Rijst en Theeleuter bijna de seo! Spannend hoor.

Oh dames ook ik kan helaas een handje schudden wat betreft die vermoeidheid. Echt heel vervelend vooral als er al een of meerdere kindjes rondlopen.
Wat je zegt herken ik wel Soempie, als je iets doen dan gaat het iets beter. Juist daarom vond ik het zo moeilijk om me eraan over te geven. Maar uiteindelijk kickte het er op de meest ongelegen momenten het hardste in.
Cantare, ben benieuwd of en wat die natuurarts voor je kan betekenen.

Ik zei net nog tegen mijn vriend dat ik morgen mijn verplichtingen in de ochtend doe zodat ik in de middag kan tukken. We krijgen eters, wel gezellig! Zal er morgen vlak voor ze komen zeker tegenop zien maar het uiteindelijk heel leuk vinden
pi_132861007
Rijstebuiltje van B naar D :D dat is pas een groeispurt ja!

Goed bezig nikki :)

Cantare ben benieuwd of die natuurarts iets voor je kan betekenen

Klinkt als een prima dagje limone :D slapen overdag lijkt me zo lekker!

Het verfwerk ziet er beter uit als het was...laat ik het daar op houden ;) nee hoor best aardig. Morgen of overmorgen nog een laagje en dan is het goed.
  zondag 3 november 2013 @ 18:43:55 #21
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_132861722
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 18:19 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Rijstebuiltje van B naar D :D dat is pas een groeispurt ja!
Weet je wat nog het leuke was.. ik was met een indirecte collega de stad ingegaan!
Nadat ik thuis kwam zei k tegen Rijstelief: "Zoek de verschillen" ..
Todat hij mijn oude en nieuwe bh zag _O-
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_132861940
quote:
1s.gif Op zondag 3 november 2013 17:58 schreef Cantare het volgende:

[..]

Lekker toch, uitgebreid kunnen zwelgen in je moeheid ;) mag ook wel met jouw termijn!
Ja! Zwelgen is het goede woord :). En het mag en daarom kan ik me er wat beter aan overgeven. Maar als je nog zeven maanden moet (met twee kleintjes) is het natuurlijk een ander verhaal. Ben benieuwd waarmee de natuurarts komt.

quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 18:18 schreef Mabawa. het volgende:
Rijst en Theeleuter bijna de seo! Spannend hoor.

.

Ik zei net nog tegen mijn vriend dat ik morgen mijn verplichtingen in de ochtend doe zodat ik in de middag kan tukken. We krijgen eters, wel gezellig! Zal er morgen vlak voor ze komen zeker tegenop zien maar het uiteindelijk heel leuk vinden
:D Mooi man, zelfinzicht ;)

Och Bla, ik ben benieuwd wat je aan het doen bent als de bevalling begint. De dakgoot aan het ontbladeren? Vloertje aan het leggen? :P
pi_132862166
quote:
10s.gif Op zondag 3 november 2013 18:51 schreef Limone het volgende:

[..]

:D Mooi man, zelfinzicht ;)

Och Bla, ik ben benieuwd wat je aan het doen bent als de bevalling begint. De dakgoot aan het ontbladeren? Vloertje aan het leggen? :P
Ja je leert jezelf goed kennen tijdens zo'n zwangerschap :') Hahaha nee eerlijk gezegd heb ik dat altijd. Ben niet zo dol op bezoek, ik ga liever zelf.. Dan kan ik ook zelf bepalen wanneer ik wegga :')

Enne waarschijnlijk is bla dan bij de buren de ramen aan het zemen want thuis is ze al klaar ;)

Ik heb trek in een milkshake!
  zondag 3 november 2013 @ 19:03:56 #24
30252 Soempie
Procreating
pi_132862284
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 18:59 schreef Mabawa. het volgende:

Hier wordt er nu een gehaald voor me. :@ :D
pi_132862358
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 19:03 schreef Soempie het volgende:

[..]

Hier wordt er nu een gehaald voor me. :@ :D
Ben alleen momenteel dus als ik het wil moet ik echt zelf gaan }:|
Geniet ervan!
pi_132862423
Een milkshake, daar heb ik al maanden trek in Mabawa! Maar ondanks dat het wel schijnt te kunnen bijvoorbeeld bij McDonalds doe ik het uit voorzorg toch maar niet. Al moet ik me wel altijd inhouden als dochterlief er eentje heeft.
pi_132862737
Oeh dat wordt nog even doorbikkelen dan :D
pi_132862985
Herkenbaar Mabawa, qua bezoek. ;) En dan zit je straks met die bubs aan kraamvisite... Misschien gaan wij dit keer wel voor een kraamfeest.
pi_132863090
Trouwens, ondanks de moeheid had ik hoogzwanger ook nog wel oplevingen waarbij ik meubels in elkaar zette en om half 11 's avonds onkruid uit de tuin stond te trekken. :')
pi_132863202
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 19:27 schreef Cantare het volgende:
Herkenbaar Mabawa, qua bezoek. ;) En dan zit je straks met die bubs aan kraamvisite... Misschien gaan wij dit keer wel voor een kraamfeest.
Ja bah. Gelukkig voelen mensen zich dan over het algemeen gedwongen om snel weg te gaan. Toch? Ja toch? Zeg maar gewoon dat het zo is :')
Anders ga ik gewoon uitgebreid zitten gapen. Helpt meestal wel ;)
pi_132863599
Whehe ja wie weet wat ik nog aan klusjes tegen kom :p
Maar voor morgen eerst met D naar de huisarts want die lag net te huilen van de oorpijn. Zielig hoor, oorpijn sucks het meest van alle pijn.

En mawaba herkenbaar hoor qua bezoek ;)
pi_132863610
Ik ben een keer bij mensen waarvan ik verwachtte dat ze te lang zouden blijven in bed blijven zitten tijdens de visite. :@ Ze bleven dus ook niet lang. :D

Verder heeft kraamvisite wel meestal het fatsoen om snel weg te gaan. Na max. een uurtje ofzo. En ik heb vorige keer in de eerste week naast de opa's en oma en oom en tante van de baby alleen mijn beste vriendin gezien. De rest moest lekker wachten want wij waren aan het cocoonen. O+ Ga ik nu weer doen.
De opa's en oom en tante waren er trouwens 's nachts om een uur of 5-half 6 al, (L. was om 3:24 uur geboren). Met roze taart van de nachtbakker en al. :D
pi_132863839
Willen jullie niet graag bezoek tijdens de kraamweek, omdat er dan kraamzorg is?

Vriendin, vond het echt jammer dat al het bezoek erna pas kwam. En dat deed juist iedereen om niet te snel op de stoep te staan....

Hier willen zelfs de collega's van mn man langskomen. Heel lief maar ik ken die mensen niet. Geloof dat het de secretaresses werden.
pi_132863892
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 18:59 schreef Mabawa. het volgende:

[..]

Ja je leert jezelf goed kennen tijdens zo'n zwangerschap :') Hahaha nee eerlijk gezegd heb ik dat altijd. Ben niet zo dol op bezoek, ik ga liever zelf.. Dan kan ik ook zelf bepalen wanneer ik wegga :')

Enne waarschijnlijk is bla dan bij de buren de ramen aan het zemen want thuis is ze al klaar ;)

gehehe :D Nou, ik ben mijzelf ook wel tegen gekomen :'). Misschien kan Bla bij angelatje helpen?

Lekker milkshake. Nooit gedronken voor de zwangerschap, maar daar heb ik duidelijk wat laten liggen. :9~

Op tietenverhalen reageer ik maar niet. Mijn tieten zijn geen cup gegroeid en geven ook nog geen melk }:|
pi_132864005
quote:
1s.gif Op zondag 3 november 2013 19:42 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik ben een keer bij mensen waarvan ik verwachtte dat ze te lang zouden blijven in bed blijven zitten tijdens de visite. :@ Ze bleven dus ook niet lang. :D

Verder heeft kraamvisite wel meestal het fatsoen om snel weg te gaan. Na max. een uurtje ofzo. En ik heb vorige keer in de eerste week naast de opa's en oma en oom en tante van de baby alleen mijn beste vriendin gezien. De rest moest lekker wachten want wij waren aan het cocoonen. O+ Ga ik nu weer doen.
De opa's en oom en tante waren er trouwens 's nachts om een uur of 5-half 6 al, (L. was om 3:24 uur geboren). Met roze taart van de nachtbakker en al. :D
Jaa goede tip! Dat ga ik ook doen denk ik.
Ja mijn vader en moeder bel ik 's nachts en die komen ook direct. Mijn zus zo snel mogelijk overdag. De rest zal geleidelijk wel binnen druppelen. Een paar vriendinnen wil ik ook zsm hier hebben hoor.
Ik weet helemaal niet hoe ik me verder ga voelen, misschien mag iedereen wel snel komen maar ik houd er ook rekening mee dat ik wil cocoonen. Zie het wel.
pi_132864145
Oh er was nog een pagina! :9

Bezoek...bezoek.. ik weet het nog niet. Ik heb nu heel erg behoefte aan cocoonen, maar hoe dat na de bevalling is? De eerste week wil ik alleen naaste familie en goede vrienden (onze getuigen). Maar dat denk ik nu, wie weet wil ik iedereen wel zien de eerste week! Babyshowen O+
pi_132864164
Ik wil wel bezoek hoor paars. Maar sommige mensen liever niet te lang. ;)

Limoentje, hier zijn boobies wel gegroeid maar dat had ik liever niet. Ze waren al zo giga. Als ik in mn tepel knijp komen er wel wat druppels maar ik zou Skips niet kunnen verslaan bij een wedstrijdje verspuiten hoor!
pi_132864437
Ik wilde niet al het bezoek in de eerste week. Eerst maar even met zijn drietjes wennen aan de nieuwe situatie. Sowieso hebben we nooit meer dan één bezoek per dag gepland. En voor nu twijfel ik over een kraamfeest, want twee babies enzo dus waarschijnlijk hebben we genoeg aan onszelf. Al vind ik kraamfeesten zelf eigenlijk altijd een beetje onpersoonlijk. Weinig tijd om even de ouders te spreken enzo. Daarom staat het me eigenlijk wel een beetje tegen om zelf een kraamfeest te geven.
  zondag 3 november 2013 @ 20:04:08 #39
30252 Soempie
Procreating
pi_132864517
Hier kwamen de eerste dagen de opa's, oma's en onze zussen met aanhang langs. Daarna moest iedereen doordeweeks ook gewoon werken. Samen met z'n drietjes (en kraamzorg) waren dat echt heel mooie dagen. O+ Zo relaxed en vol liefde (wow, wat klef :D). Maar aan de andere kant had ik ook wel zoiets van: ik wil M. showen aan de hele wereld! :o *O*

Na die week vond ik het daarom ook wel heel tof dat er veel vrienden langs zijn geweest en dat ze lekker lang bleven plakken. Sommige vrienden in groepjes (samen lunchen hier, bijvoorbeeld) en anderen alleen. M. was een heel tevreden, makkelijke baby, dus dat kon ook wel makkelijk.
pi_132864523
Moeheid is echt een nare bijwerking van het zwanger zijn. Zeker als je in je hoofd nog veel moet maar dat je lichaam eigenlijk niet meer wil. Hopelijk kan de natuurarts je helpen cantara.

Tieten zijn hier explosief gegroeid en ik was de omvang van mn vorige zwangerschap nog niet eens kwijt. Zit nu op een f cup. Heb mezelf voor genomen om als het niet minder is na een jaar dan ga ik kijken naar een verkleining heb er veel last van.

Een dikke knuffel voor Angela ik duim heel hard voor je dat alles op tijd goed komt.

Milkshake vergrijp me regelmatig aan, heerlijk tegen maagzuur. Waarom durf jij dat niet aan nikki?

Manlief heeft last van nesteldrang, vandaag de zolder opgeruimd en heel veel weg gegooid. Morgen gaat hij naar de vuilstort voor de rest. De babykamer heeft nieuwe sloten gekregen. Bed moest gisteren in eens omhoog. En ik moet morgen mn uitzet lijstje na lopen en de missende zaken regelen van hem. Dus ik weet wat me te doen staat morgen ;) vandaag de hemel geverfd maar helaas pakt de verf niet op de stof dus ik denk dat er maar geen hemel boven het bedje komt.
pi_132864641
Er kunnen Listeria bacteriën in zitten Martine, daarom durf ik niet.

En fijn zo'n nestaldrang man, een stuk beter dan dat je achter zijn kont aan moet zitten. :)
pi_132864976
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 19:48 schreef Limone het volgende:

[..]

gehehe :D Nou, ik ben mijzelf ook wel tegen gekomen :'). Misschien kan Bla bij angelatje helpen?

Graag :D

Hier nog steeds geen melk...al blijft vriendje het elke dag proberen :Y)

De kraamzorgmevrouw adviseerde mij om de kraamvisite in de slaapkamer te ontvangen en zelf dan op bed te blijven want dan blijven ze niet zo lang ;)

Kraamfeest ook over na gedacht maar met al die zooi in huis niet handig. En idd stuk onpersoonlijker. En wil iedereen ook de kans geven om de kleine even vast te houden en dat gaat dan niet lukken ;)
pi_132866607
Ik heb de dagen in het zhuis (vanwege de keizersnede) heel veel bezoek gehad. Vond ik super handig én gezellig :Y En daarna ook best veel visite thuis. Hoe meer zielen hoe meer vreugd, dat hadden wij een beetje. Maar goed, dat is ieder voor zich natuurlijk.

Sowieso wilde ik iedereen laten zien hoe super geweldig mijn dochter (!!!) was (en nog steeds is hoor :+ :Y Dus komt dat zien! :D O+
pi_132866777
Bij de eerste 2 vond ik een kraamfeest ook niet leuk, hoor. Maar we raken steeds praktischer ingesteld. ;) Ergens rond de geboorte van de baby wordt ons nieuwbouwhuis opgeleverd dus daar hebben we het al druk zat mee. Komt bij dat we al 2 kotertjes hebben rondlopen die ik de rust gun om zelf aan hun nieuwe broertje/zusje te wennen. Dus onze meest naasten mogen natuurlijk gerust zelf langskomen, maar ik heb dit keer niet zoveel zin om voor alle kennissen/collega's ook nog een ochtend of avond uit te trekken.

De meeste mensen blijven trouwens niet zo lang, maar ze zijn er wel. De collega's van mijn man bleven maar zitten... vreselijk! Op een gegeven moment ging ik maar boven kolven. Helaas zaten ze er nog steeds toen ik terugkwam. Toen zei ik maar dat ik ging slapen. Toen gingen ze geloof ik weg. :')

Qua vasthouden: de eerste gaf ik makkelijk aan alle visite, bij de 2e heb ik dat bewust niet gedaan. Ik realiseerde me toen veel meer dat mijn kind daar helemaal niets aan had, en het is maar zo kort dat die uk helemaal van jezelf is... O+ Duslang niet al het bezoek heeft haar gelijk vast gehad.
  zondag 3 november 2013 @ 21:06:01 #45
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132867714
Moe, check :').

Vandaag heb ik wel de laatste paar banen behang op de babykamer geplakt, na drie weken is het behangen dan eindelijk af :P.
Nu nog verven en kitten en dan kunnen we inrichten O+.
KuikenGuppy
  zondag 3 november 2013 @ 21:06:21 #46
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_132867733
Zo ik ben ook weer bijgelezen na een weekendje op pad te zijn geweest. Niet alle nieuwtjes van iedereen onthouden maar wilde Ikina vooral even heel veel beterschap wensen :*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  zondag 3 november 2013 @ 21:23:36 #47
30252 Soempie
Procreating
pi_132868894
M. heb ik eigenlijk alleen vast laten houden door de oma's en m'n twee zussen. De zussen van m'n man vonden het niet nodig (een heeft zelf kindjes en de andere twee vonden hem veel te klein en breekbaar om vast te houden). De mannen vonden het sowieso niet nodig. :D

Dit keer gaat het denk ik weer zo, net wat Cantare zegt. Laat de baby eerst maar eens rustig aan ons wennen en lekker bij ons snuffelen. *; We hebben dat trouwens aan niemand zo verteld. Veel mensen gaven het zelf al aan. O+
  zondag 3 november 2013 @ 21:26:29 #48
30252 Soempie
Procreating
pi_132869129
Wel superschattig trouwens: nichtje (2 jaar toen) van M. kwam bij hem kijken en gaf hem kusjes en ging zachtjes over z'n haartjes aaien.

Hoop dat M. dat straks ook bij z'n zusje doet. Maar misschien zegt hij alleen maar: 'nee baby!'. :{w :')
pi_132870283
Mijn man heeft net de babies voor het eerst voelen schoppen. O+ O+
  zondag 3 november 2013 @ 21:43:04 #50
30252 Soempie
Procreating
pi_132870382
Nikki O+ O+

Die van mij durft niet te voelen. :|W
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')