Jaquote:Op zondag 3 november 2013 14:07 schreef Sethiwe het volgende:
En weer verder...
Mochten er wijzigingen zijn, laat het dan maar weten!
Gedaanquote:Op zondag 3 november 2013 14:16 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
JaGraag D-day voor mij veranderen naar 6 mei
+1quote:Op zondag 3 november 2013 16:40 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Woeptiedoe zeg!
Nu alweer een deeltje verder..
Hier nog steeds alles gemoedelijk en kalm..
Ik heb wel de afgelopen weken een enorme tietgroeispurt gemaakt!
Ik ben maar eens gaan kijken voor een meegroei bh en ik ben van B naar D gegaan oeioei![]()
![]()
Verder hebben we aanstaande vrijdag onze SEO..
En please say isn't so, zijn we woensdag alweer 20 weken! Hallo tijd ?! Foetsie ofzo!![]()
![]()
Het gaat echt snel zeg!![]()
Gek! Wel mooi geworden?quote:Op zondag 3 november 2013 15:34 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
Ja he
Ik besloot dat ik vandaag het badkamerraam ging schuren en verven...dus
Nopequote:Op zondag 3 november 2013 17:49 schreef Soempie het volgende:
Werd het bij de vorige twee keer in het tweede trimester niet beter, wat vermoeidheid betreft, Cantare?
Lekker toch, uitgebreid kunnen zwelgen in je moeheidquote:Op zondag 3 november 2013 17:50 schreef Limone het volgende:
[..]
Gek! Wel mooi geworden?
Lekker zo'n dagje Momo!
Oh Cantare, ik kan je een hand geven en zo uit bed trekken. Dit was mijn zondag:
- Wakker worden
- ontbijten
- hometrainer
- slapen
- lunch met vriendin
- slapen
- eten
- beetje handwerken
- slapen
Ik zal het wel nodig hebben, maar men![]()
Weet je wat nog het leuke was.. ik was met een indirecte collega de stad ingegaan!quote:Op zondag 3 november 2013 18:19 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Rijstebuiltje van B naar Ddat is pas een groeispurt ja!
Ja! Zwelgen is het goede woordquote:Op zondag 3 november 2013 17:58 schreef Cantare het volgende:
[..]
Lekker toch, uitgebreid kunnen zwelgen in je moeheidmag ook wel met jouw termijn!
quote:Op zondag 3 november 2013 18:18 schreef Mabawa. het volgende:
Rijst en Theeleuter bijna de seo! Spannend hoor.
.
Ik zei net nog tegen mijn vriend dat ik morgen mijn verplichtingen in de ochtend doe zodat ik in de middag kan tukken. We krijgen eters, wel gezellig! Zal er morgen vlak voor ze komen zeker tegenop zien maar het uiteindelijk heel leuk vinden
Ja je leert jezelf goed kennen tijdens zo'n zwangerschapquote:Op zondag 3 november 2013 18:51 schreef Limone het volgende:
[..]Mooi man, zelfinzicht
Och Bla, ik ben benieuwd wat je aan het doen bent als de bevalling begint. De dakgoot aan het ontbladeren? Vloertje aan het leggen?
Hier wordt er nu een gehaald voor me.quote:
Ben alleen momenteel dus als ik het wil moet ik echt zelf gaanquote:Op zondag 3 november 2013 19:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hier wordt er nu een gehaald voor me.![]()
Ja bah. Gelukkig voelen mensen zich dan over het algemeen gedwongen om snel weg te gaan. Toch? Ja toch? Zeg maar gewoon dat het zo isquote:Op zondag 3 november 2013 19:27 schreef Cantare het volgende:
Herkenbaar Mabawa, qua bezoek.En dan zit je straks met die bubs aan kraamvisite... Misschien gaan wij dit keer wel voor een kraamfeest.
gehehequote:Op zondag 3 november 2013 18:59 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Ja je leert jezelf goed kennen tijdens zo'n zwangerschapHahaha nee eerlijk gezegd heb ik dat altijd. Ben niet zo dol op bezoek, ik ga liever zelf.. Dan kan ik ook zelf bepalen wanneer ik wegga
![]()
Enne waarschijnlijk is bla dan bij de buren de ramen aan het zemen want thuis is ze al klaar
Ik heb trek in een milkshake!
Jaa goede tip! Dat ga ik ook doen denk ik.quote:Op zondag 3 november 2013 19:42 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik ben een keer bij mensen waarvan ik verwachtte dat ze te lang zouden blijven in bed blijven zitten tijdens de visite.Ze bleven dus ook niet lang.
![]()
Verder heeft kraamvisite wel meestal het fatsoen om snel weg te gaan. Na max. een uurtje ofzo. En ik heb vorige keer in de eerste week naast de opa's en oma en oom en tante van de baby alleen mijn beste vriendin gezien. De rest moest lekker wachten want wij waren aan het cocoonen.Ga ik nu weer doen.
De opa's en oom en tante waren er trouwens 's nachts om een uur of 5-half 6 al, (L. was om 3:24 uur geboren). Met roze taart van de nachtbakker en al.
Graagquote:Op zondag 3 november 2013 19:48 schreef Limone het volgende:
[..]
geheheNou, ik ben mijzelf ook wel tegen gekomen
. Misschien kan Bla bij angelatje helpen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |