Ingrediëntenquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:35 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
http://www.ah.nl/allerhan(...)en/?rq=kipdrumsticks
Nomquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:35 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
http://www.ah.nl/allerhan(...)en/?rq=kipdrumsticks
Edit: Hij doet het nu wel gelukkig!! Maar even kopieren voor de zekerheid
Dank je trouwensquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:36 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ingrediënten
1 schaal kipdrumsticks gekruid (590 g)
1 zak pondje kriel (500 g)
1 bakje cherry tomaten (250 g), gehalveerd
1 pak sperziebonen (450 g, diepvries)
1 ui, in parten
6 el olijfolie
Verwarm de oven voor op 200 °C. Verdeel de kipdrumsticks, aardappelen, cherrytomaten, sperziebonen en de ui in de ovenschaal of braadslee. Bestrooi met peper en zout naar smaak en besprenkel met de olijfolie. Bak in ca. 40 min. gaar.
Eigenlijk niet hequote:Op dinsdag 5 november 2013 16:36 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Dank je trouwens
Had niet kunnen mislukken eigenlijk
Lekker!quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:36 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ingrediënten
1 schaal kipdrumsticks gekruid (590 g)
1 zak pondje kriel (500 g)
1 bakje cherry tomaten (250 g), gehalveerd
1 pak sperziebonen (450 g, diepvries)
1 ui, in parten
6 el olijfolie
Verwarm de oven voor op 200 °C. Verdeel de kipdrumsticks, aardappelen, cherrytomaten, sperziebonen en de ui in de ovenschaal of braadslee. Bestrooi met peper en zout naar smaak en besprenkel met de olijfolie. Bak in ca. 40 min. gaar.
Ipv boontjes gooien wij deze pakketjes met soepgroenten op de bbq, zal denk ook in de oven wel lekker zijn.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:46 schreef Mabawa. het volgende:
Ik moest even googlen maar ja inderdaad. Ideaal!
Ik gooi ook weleens koolvis, aardappeltjes en boontjes met wat kruiden in de folie. Ook altijd een succes, vooral voor luie kokers!
Alweer? Gisterochtend vroeg ook al op Zuid!quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:59 schreef Purple010 het volgende:
[..]
Ipv boontjes gooien wij deze pakketjes met soepgroenten op de bbq, zal denk ook in de oven wel lekker zijn.
Vandaag hadden we hier stroomstoring, wat mis je die elektriciteit dan in ineens erg. Duurde gelukkig maar 1,5 uur.
Oh, helemaal vergeten te vertellen. Ja, eiwitten waren nu wel goed gelukkig.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:06 schreef Kyara het volgende:
Soempie, hoe was het gister eigenlijk bij de vk. Eiwitten nu wel goed?
quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:57 schreef Soempie het volgende:
Oja, en ik ben echt zo niet helder. Ik had een chocoladeletter gekregen van Wiebel (man).
'Oeh lekker! Hadden ze nu al geen 'C' meer?
'Jawel...'
'Oh, waarom heb ik dan een '...'?'
'Omdat je niet de enige bent die ervan krijgt.
'Ik moet hem delen?'
'Ja, je deelt hem'
'Met wie dan? Ik ken zo niemand met de letter '..'?'
'...'
'ooooooh..'
![]()
Ik was al bijna bang dat de helft van de letter door m'n neus geboord zou worden, natuurlijk.`![]()
fijn! Toch een opluchting lijkt me.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oh, helemaal vergeten te vertellen. Ja, eiwitten waren nu wel goed gelukkig.Vreemd hoor, vorige week waren ze nog in twijfel over of ik naar het ziekenhuis moest of niet.
![]()
Vrijdag de liggingsecho.![]()
En met de doos kleertjes die ik net van je binnenkreeg (![]()
roze!
) en het wiegje dat nu staat voelt het nu eindelijk echt en dichtbij.
Kan ik me wel voorstellen hoor. Twee lijkt me best heftig en ik heb nog geen idee hoe 1 baby isquote:Op dinsdag 5 november 2013 19:42 schreef _NIKKI_ het volgende:
Kursor wat fijn dat alles er tot nu toe gewoon goed uitziet. Durf je het al een beetje te geloven?
Jaleesa gefeliciteerd!
Soempie ik moest lachen om je chocoladeletterverhaal. En dan serieus bang zijn dat je 'm met iemand anders moet delen.
Chanty wat een mooi boontje.
En ik denk dat je gelijk hebt m.b.t. angsten hoor. Ik heb vast weer zo'n rare droom gehad door het vreemde trillerige bibbertje in mijn buik. En verder kan ik me deze zwangerschap ook echt niet ontspannen. Ik maak me druk over hoe lang ik nog kan blijven werken, of de babies niet te vroeg gaan komen, rommel in huis wat nog opgeruimd moet worden voor het zover is, de bevalling, hoe we het straks allemaal gaan doen met een kleutertje en twee babies. Misschien komt het ook wel door vervelende ervaringen in mijn omgeving. Bij mijn zwemclubje van de vorige zwangerschap is een vrouw overleden tijdens de bevalling en bij mijn collega is een van de kindjes van haar tweeling met 39 weken overleden in haar buik. Zulk soort dingen maken me echt angstig. En daar komt bij dat ik eigenlijk teveel medisch gedoe weet, omdat ik dat altijd erg interessant vind. Alleen nu komt het me dus niet zo goed uit dat ik zoveel weet.
En mijn het bibber/trilgedoe in mijn buik is nog steeds niet weg.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:57 schreef Soempie het volgende:
Ik was al bijna bang dat de helft van de letter door m'n neus geboord zou worden, natuurlijk.`![]()
dat klinkt erg herkenbaarquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:37 schreef JaleesaJoia het volgende:
Om maar gelijk mee te posten,
De angsten waar jullie over praten zijn mij ook bekend in zekere zin.
Wanneer je de verloskundige gaat bellen om een eerste afspraak te maken vragen ze uiteraard naar de eerste dag van je laatste menstruatie. Dit was bij mij op 24aug. Bij de eerste echo zou ik dus rond de 9/10 weken moeten zijn volgens de berekening. Uiteindelijk bleek ik pas een kleine 6weken zwanger te zijn.
De dag na die eerste echo had ik opeens wat bloedverlies, dit hield gelukkig niet aan, maar tot op de dag van vandaag heb ik wel dagelijks bruin verlies. Verloskundige al gebeld en die zei dat zolang het niet doorzet in bloeden dat het geen kwaad kan.. Maar daar hoor ik dus verschillende verhalen over.
Helaas is het dus afwachten tot de tweede echo op 20november...tot die tijd in spanning, maar wil wel van het positieve uit blijven gaan, gezien ik nog steeds volop zwangerschaps symptomen heb..
Vervelend wel die onzekerheid, ben blij als ik voorbij de 'gevarenzone' ben
Ze heeft een inwendige echo gemaakt omdat t nog zo klein was, er was al wel een heeeeeeel snel hartje te horenquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:55 schreef Limone het volgende:
Was er wel een hartje te zien op die echo?
Met tijgerprint en glitters.quote:
Dat is gewoon mn reguliere afspraak, zou dan rond de 11 weken zijn, ze zijn er volgens mij niet zo happig op om je eerder langs te laten komen om je gerust te stellenquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat klinkt erg herkenbaarhopelijk is de uitkomst bij jou beter dan bij mij...
Waarom mag je 20 november pas weer?
Ik heb ze inmiddels in 2 weken al 2x gebeld. Voel me zo'n aansteller als ik alleen lichtbruin verlies heb en verder nog alle symtpomen, maar ze dan toch steeds panisch op ga bellenquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:21 schreef RunForrestRun het volgende:
[..]
Met tijgerprint en glitters.
Knot op de kop en gaan!
Jaleesa, dat duurt nog wel eventjes.. Kan je wel zo lang wachten?
En een "pret"echo dan? Veel bureau's bieden er 1 aan van 15 min voor iets van 30¤. Misschien geeft het net de zekerheid die je nodig hebt.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:24 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik heb ze inmiddels in 2 weken al 2x gebeld. Voel me zo'n aansteller als ik alleen lichtbruin verlies heb en verder nog alle symtpomen, maar ze dan toch steeds panisch op ga bellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 november 2013 07:27 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh bla, ik schuw geen smerige details hoorToen ik de slijmprop verloor was daar geen twijfel over mogelijk. Was echt een wittig/doorzichtig naaktslakje/stukje(s) van een naaktslak
Chanty, ze lijkt op jou!
vindt t echt zo tof voor je, goede echo!
JJ, welkom!
Jongens.... Ik heb sinds vandaag gewoon geen baby meer maar een dreumes! Waaaaaah!!
Ja ik heb toch even gegoogledquote:Op woensdag 6 november 2013 07:27 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh bla, ik schuw geen smerige details hoorToen ik de slijmprop verloor was daar geen twijfel over mogelijk. Was echt een wittig/doorzichtig naaktslakje/stukje(s) van een naaktslak
quote:Chanty, ze lijkt op jou!
Gefeliciteerd!!!quote:Jongens.... Ik heb sinds vandaag gewoon geen baby meer maar een dreumes! Waaaaaah!!
Ja blugh, heb alleen geen tips. Heb met een bakje tussen mn benen op de bank gezeten, meer nietquote:Op woensdag 6 november 2013 03:37 schreef ProjSkippy het volgende:
Mabawa, jij was laatst toch ook 's nachts zo misselijk? Of ben ik weer zo dement als een deur?![]()
Ik heb het nu voor de vierde nacht in een week ofzo. Jij nog tips? Of iemand anders?
Oh en 35 weken vandaag!
Ik las dit met het slijmpropverhaal in mijn achterhoofd, en vond het ietwat raarquote:Op woensdag 6 november 2013 08:39 schreef Mabawa. het volgende:
Ja blugh, heb alleen geen tips. Heb met een bakje tussen mn benen op de bank gezeten, meer niet![]()
Oooh, dat verkleint de kans dat het misgaat aanzienlijk!quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:20 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ze heeft een inwendige echo gemaakt omdat t nog zo klein was, er was al wel een heeeeeeel snel hartje te horen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |