abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 november 2013 @ 16:36:00 #241
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_132929195
quote:
Ingrediënten

1 schaal kipdrumsticks gekruid (590 g)
1 zak pondje kriel (500 g)
1 bakje cherry tomaten (250 g), gehalveerd
1 pak sperziebonen (450 g, diepvries)
1 ui, in parten
6 el olijfolie

Verwarm de oven voor op 200 °C. Verdeel de kipdrumsticks, aardappelen, cherrytomaten, sperziebonen en de ui in de ovenschaal of braadslee. Bestrooi met peper en zout naar smaak en besprenkel met de olijfolie. Bak in ca. 40 min. gaar.
  dinsdag 5 november 2013 @ 16:36:09 #242
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_132929204
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 16:35 schreef Mabawa. het volgende:

[..]

http://www.ah.nl/allerhan(...)en/?rq=kipdrumsticks

Edit: Hij doet het nu wel gelukkig!! Maar even kopieren voor de zekerheid ;)
Nom :9

Kursor ook weer een goede echo! Hoop dat je wat meer vertrouwen durft te krijgen :*
pi_132929229
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 16:36 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Ingrediënten

1 ui, in parten
6 el olijfolie

Verwarm de oven voor op 200 °C. Verdeel de kipdrumsticks, aardappelen, cherrytomaten, sperziebonen en de ui in de ovenschaal of braadslee. Bestrooi met peper en zout naar smaak en besprenkel met de olijfolie. Bak in ca. 40 min. gaar.
Dank je trouwens :)
Had niet kunnen mislukken eigenlijk :')
pi_132929241
Kursor een goede echo *O*

ik lees wel mee hier hoor maar niet zoveel te melden. Dus dan maar zo ;)
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
  dinsdag 5 november 2013 @ 16:37:31 #245
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_132929259
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 16:36 schreef Mabawa. het volgende:

[..]

Dank je trouwens :)
Had niet kunnen mislukken eigenlijk :')
Eigenlijk niet he :D
pi_132929316
Wat een lekker en makkelijk recept! Bedankt voor de tip, dat ga ik ook eens maken. :Y) :9
  dinsdag 5 november 2013 @ 16:41:37 #247
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132929393
Ik bied wat positiekleding die mij niet (meer) past te koop aan, zie OUD / Vraag en aanbod deel 129
KuikenGuppy
pi_132929402
Ja hopelijk smaakt het net zo lekker als het eruit ziet :9
Ik wilde graag mijn vriend andere dingen voorschotelen maar niet al te moeilijk doen. Missie geslaagd denk ik.
pi_132929414
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 16:36 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Ingrediënten

1 ui, in parten
6 el olijfolie

Lekker! :9
  dinsdag 5 november 2013 @ 16:42:31 #250
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132929425
Doet me denken aan zo'n Römertopf gerecht, Mabawa.
Daarbij gooi je alles wat je lekker vind in de Römertopf (een soort aardewerken schaal) en dat zet je een uur in de oven, voila!
KuikenGuppy
pi_132929558
Ik moest even googlen maar ja inderdaad. Ideaal!
Ik gooi ook weleens koolvis, aardappeltjes en boontjes met wat kruiden in de folie. Ook altijd een succes, vooral voor luie kokers!
  dinsdag 5 november 2013 @ 16:47:20 #252
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132929601
Dat klinkt ook lekker, mabawa :9.
KuikenGuppy
pi_132929998
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 16:46 schreef Mabawa. het volgende:
Ik moest even googlen maar ja inderdaad. Ideaal!
Ik gooi ook weleens koolvis, aardappeltjes en boontjes met wat kruiden in de folie. Ook altijd een succes, vooral voor luie kokers!
Ipv boontjes gooien wij deze pakketjes met soepgroenten op de bbq, zal denk ook in de oven wel lekker zijn.

Vandaag hadden we hier stroomstoring, wat mis je die elektriciteit dan in ineens erg. Duurde gelukkig maar 1,5 uur.
  dinsdag 5 november 2013 @ 17:06:17 #254
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_132930262
Soempie, hoe was het gister eigenlijk bij de vk. Eiwitten nu wel goed?
pi_132930457
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2013 16:59 schreef Purple010 het volgende:

[..]

Ipv boontjes gooien wij deze pakketjes met soepgroenten op de bbq, zal denk ook in de oven wel lekker zijn.

Vandaag hadden we hier stroomstoring, wat mis je die elektriciteit dan in ineens erg. Duurde gelukkig maar 1,5 uur.
Alweer? Gisterochtend vroeg ook al op Zuid!

Hmmm bbq. Daar zou ik nu wel sateetjes en porkchops van lusten :9
pi_132931248
Enf, Chanty en Kursor, wat fijn van de goede echo's! *O*
Home is where the O+ is...
  dinsdag 5 november 2013 @ 17:52:08 #257
30252 Soempie
Procreating
pi_132931783
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 17:06 schreef Kyara het volgende:
Soempie, hoe was het gister eigenlijk bij de vk. Eiwitten nu wel goed?
Oh, helemaal vergeten te vertellen. Ja, eiwitten waren nu wel goed gelukkig. :Y Vreemd hoor, vorige week waren ze nog in twijfel over of ik naar het ziekenhuis moest of niet. 8)7

Vrijdag de liggingsecho. *O*
En met de doos kleertjes die ik net van je binnenkreeg ( O+ :* roze! *O* ) en het wiegje dat nu staat voelt het nu eindelijk echt en dichtbij. *;
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  dinsdag 5 november 2013 @ 17:57:04 #258
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_132931915
Ik ga later nog weer even een monsterpost doen, maar nu even kort:

CHANTYYYYYYYY *O*

en

KURSOR *O*

en

ENf! *O* Goede echo's!

--

Hier alles goed. Ons 'laatste weekend weg' was echt genieten. We waren naar Cochem, Duitsland. Mooie omgeving!

Er heeft ook inmiddels iemand een hoofd in m'n doosch geboord trouwens. Voelt fijn. :X
  dinsdag 5 november 2013 @ 17:57:04 #259
30252 Soempie
Procreating
pi_132931918
Oja, en ik ben echt zo niet helder. Ik had een chocoladeletter gekregen van Wiebel (man).

'Oeh lekker! Hadden ze nu al geen 'C' meer?
'Jawel...'
'Oh, waarom heb ik dan een '...'?'
'Omdat je niet de enige bent die ervan krijgt.
'Ik moet hem delen?'
'Ja, je deelt hem'
'Met wie dan? Ik ken zo niemand met de letter '..'?'
'...'
'ooooooh.. O+'

:')

Ik was al bijna bang dat de helft van de letter door m'n neus geboord zou worden, natuurlijk.` oO<
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_132932227
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 17:57 schreef Soempie het volgende:
Oja, en ik ben echt zo niet helder. Ik had een chocoladeletter gekregen van Wiebel (man).

'Oeh lekker! Hadden ze nu al geen 'C' meer?
'Jawel...'
'Oh, waarom heb ik dan een '...'?'
'Omdat je niet de enige bent die ervan krijgt.
'Ik moet hem delen?'
'Ja, je deelt hem'
'Met wie dan? Ik ken zo niemand met de letter '..'?'
'...'
'ooooooh.. O+'

:')

Ik was al bijna bang dat de helft van de letter door m'n neus geboord zou worden, natuurlijk.` oO<
:D Snugger!! Maar wat ontzettend lief van Wiebelkont O+
Fijn dat er geen eiwitten gevonden zijn.
  dinsdag 5 november 2013 @ 18:29:28 #261
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_132932903
Dank allemaal voor de felicitaties van de goede echo! :* Lief! O+

Sethiwe: haha nee idd :+ daar ben ik ook wel heel blij om. :P Nou eens kijken wanneer het wat minder wordt. Heb het idee dat het bij vlagen al minder wordt, maar dat zware gevoel in mn buik blijft wel nog.

Chanty geweldig, goeie echo!! O+ Heerlijk!!! *O*

Projskippy; whihi fijn is dat he, die bal tussen je benen :+

Ohja, heb trouwens besloten om geen combinatietest te doen. Mn gevoel en ratio staan nog steeds lijnrecht tegenover elkaar, en mn gevoel heeft eigenlijk gewonnen. Bob was zo lekker aan het bewegen op die echo, het voelt gewoon alsof het helemaal goed zit en ik wil genieten van mn laatste zwangerschap. Ik wil niet stressen om die test en eventuele vervolgtesten.
En ja, ik weet dat het misschien alsnog moet dan met 20 weken en dat is idd heel erg laat in de zwangerschap.. mja. Dat risico neem ik. Ik wil voor nu iig genieten. Plus ik kan gewoon weinig met kansberekeningen persoonlijk.

Soempie :D _O- Heerlijk. Ik trap nu ook veel sneller in geintjes van mn man/heb ze minder snel door. Hij vindt het geweldig, en dus meer grapjes, ik soms wat minder whaha :')
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_132933286
Hey allemaal,

Ik wil me ook alvast melden in het topic, t is nog eeeeeeerg pril(lees: 8 weken) maar we zijn in de wolken O+ .

Onze uitgerekende datum: 14 juni 2014!

Hebben we weer goed geregeld, precies op de verjaardag van mn zoontje _O- .

Zal mij overigens ook even voorstellen, wel zo netjes :D

Ik ben 23 jaar, inmiddels al 4 jaar en 5 maanden moeder van D. Nu dus in verwachting van nummer 2! O+

Groetjes!
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
  dinsdag 5 november 2013 @ 18:54:33 #263
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_132933652
Zo en nu ga ik eerst bij lezen en reageren :D

Nikki wat droom je toch steeds nare dingen. Onbewust toch denk ik bepaalde angsten of zo die je 's nachts parten spelen. En hopelijk stopt dat irritante trillen snel, anders gewoon ff bellen als het je niet lekker zit toch.

Martine spannend :D En ook de anderen die nu toch echt op springen staan :+ Is het niet eng om nu de deur uit te gaan. Ik heb zo'n horrorscenario in mijn hoofd dat je net bij de Appie aan de kassa staat of zo als je vliezen breken :')

Dot vreetbeer :D :9 Trouwens dat recept klonk lekker, nu heb ik trek in drumsticks. Hopelijk komt mijn vent zo thuis met veel vlees :+ (edit: het is spaghetti geworden, ook goed :9)

Wupwup lijkt me wel bijzonder om op twee manieren naar je eigen zwangerschap te kunnen kijken, maar kan me voorstellen dat je soms meer weet dan je lief is.

Burdie-baby-schopjes O+

Bla fijn dat je in ieder geval weer ben goedgekeurd en nu maar wachten hoe lang beeb nog wil blijven zitten :D

Kursor fijn dat de echo en combinatietest goed waren :) Hopelijk kun je ondanks je bekken nu toch echt gaan genieten :*

Sethiwe ook een goede echo *O*

Soempie fijn dat je eiwitten nu wel goed waren! en LOL @ chocoladeletterverhaal _O-

en ook nog maar een *O* voor het hoofd in de doos van skips :D

Jaleesa welkom :D

En iedereen bedankt voor alle lieve reacties O+ O+ O+ Zelfs mensen die speciaal hierheen komen O+ Qua datum: 11 juni, 12 juni, 15 juni,... ik vind het allemaal prima :D Desnoods op 3 juni (onze trouwdag) O+ Hoewel vaderdag natuurlijk wel heel erg tof is, zo'n mooi vaderdagscadeau krijgt mijn man dan noooooit meer :+

Wordt wel een hele drukke periode hier in dit topic zo midden juni :D

En dan nu nog even patsen met ons boontje *;

links is het hoofdje iig :P Heb verder nog op film de hele uitleg staan en daar is het knippertje ook goed op te zien O+
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_132935522
Kursor wat fijn dat alles er tot nu toe gewoon goed uitziet. Durf je het al een beetje te geloven?

Jaleesa gefeliciteerd!

Soempie ik moest lachen om je chocoladeletterverhaal. En dan serieus bang zijn dat je 'm met iemand anders moet delen. :D

Chanty wat een mooi boontje. O+
En ik denk dat je gelijk hebt m.b.t. angsten hoor. Ik heb vast weer zo'n rare droom gehad door het vreemde trillerige bibbertje in mijn buik. En verder kan ik me deze zwangerschap ook echt niet ontspannen. Ik maak me druk over hoe lang ik nog kan blijven werken, of de babies niet te vroeg gaan komen, rommel in huis wat nog opgeruimd moet worden voor het zover is, de bevalling, hoe we het straks allemaal gaan doen met een kleutertje en twee babies. Misschien komt het ook wel door vervelende ervaringen in mijn omgeving. Bij mijn zwemclubje van de vorige zwangerschap is een vrouw overleden tijdens de bevalling en bij mijn collega is een van de kindjes van haar tweeling met 39 weken overleden in haar buik. Zulk soort dingen maken me echt angstig. En daar komt bij dat ik eigenlijk teveel medisch gedoe weet, omdat ik dat altijd erg interessant vind. Alleen nu komt het me dus niet zo goed uit dat ik zoveel weet. :{

En mijn het bibber/trilgedoe in mijn buik is nog steeds niet weg. -O-
  dinsdag 5 november 2013 @ 20:02:13 #265
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_132936530
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 17:52 schreef Soempie het volgende:

[..]

Oh, helemaal vergeten te vertellen. Ja, eiwitten waren nu wel goed gelukkig. :Y Vreemd hoor, vorige week waren ze nog in twijfel over of ik naar het ziekenhuis moest of niet. 8)7

Vrijdag de liggingsecho. *O*
En met de doos kleertjes die ik net van je binnenkreeg ( O+ :* roze! *O* ) en het wiegje dat nu staat voelt het nu eindelijk echt en dichtbij. *;
fijn! Toch een opluchting lijkt me.

En die chocoladeletter _O- wel heel lief van wiebel trouwens O+

En fijn dat de doos goed aangekomen is. Ik heb hem maar gewoon volgepropt.
  dinsdag 5 november 2013 @ 20:07:57 #266
52229 Chanty
pi_132936825
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 19:42 schreef _NIKKI_ het volgende:
Kursor wat fijn dat alles er tot nu toe gewoon goed uitziet. Durf je het al een beetje te geloven?

Jaleesa gefeliciteerd!

Soempie ik moest lachen om je chocoladeletterverhaal. En dan serieus bang zijn dat je 'm met iemand anders moet delen. :D

Chanty wat een mooi boontje. O+
En ik denk dat je gelijk hebt m.b.t. angsten hoor. Ik heb vast weer zo'n rare droom gehad door het vreemde trillerige bibbertje in mijn buik. En verder kan ik me deze zwangerschap ook echt niet ontspannen. Ik maak me druk over hoe lang ik nog kan blijven werken, of de babies niet te vroeg gaan komen, rommel in huis wat nog opgeruimd moet worden voor het zover is, de bevalling, hoe we het straks allemaal gaan doen met een kleutertje en twee babies. Misschien komt het ook wel door vervelende ervaringen in mijn omgeving. Bij mijn zwemclubje van de vorige zwangerschap is een vrouw overleden tijdens de bevalling en bij mijn collega is een van de kindjes van haar tweeling met 39 weken overleden in haar buik. Zulk soort dingen maken me echt angstig. En daar komt bij dat ik eigenlijk teveel medisch gedoe weet, omdat ik dat altijd erg interessant vind. Alleen nu komt het me dus niet zo goed uit dat ik zoveel weet. :{

En mijn het bibber/trilgedoe in mijn buik is nog steeds niet weg. -O-
Kan ik me wel voorstellen hoor. Twee lijkt me best heftig en ik heb nog geen idee hoe 1 baby is :D Maar het gaat echt goedkomen! Je bent in goede handen en het gros van de tweelingen komt gewoon gezond ter wereld :*
pi_132938673
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 17:57 schreef Soempie het volgende:
:D

Wel lief O+

Jaleesa welkom!

Chanty, da's een mooi boontje!

Ik ben naar de slaapkamer gevlucht want lief heeft dat nieuwe Call of Duty peng-peng-poef-schiet'mneer-spel gekocht. Dus ik lig op bed Roy Donders, stylist van het zuiden te kijken en ondertussen ben ik mijn kookboeken aan het doorbladeren om te kijken welke taarten ik ga maken vrijdag, als ik jarig ben :Y) .

Afgelopen weekend hebben wij trouwens het kamertje in elkaar gezet *O* . Meubeltjes hadden we al twee weken maar 't moest nog in elkaar gedraaid worden. Nu alleen nog schilderen en dan zijn we zo goed als klaar. Fijn hoor O+ , ik word helemaal blij als ik daar binnen loop en de ingepakte kast zie.
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
pi_132941085
Ik wil ook zunne huispak! O+

En chocoladeletter.. Wat heel erg lief van je man, Soempie. Daar krijg je toch tranen van in je ogen? *;
pi_132941408
Om maar gelijk mee te posten,

De angsten waar jullie over praten zijn mij ook bekend in zekere zin.

Wanneer je de verloskundige gaat bellen om een eerste afspraak te maken vragen ze uiteraard naar de eerste dag van je laatste menstruatie. Dit was bij mij op 24aug. Bij de eerste echo zou ik dus rond de 9/10 weken moeten zijn volgens de berekening. Uiteindelijk bleek ik pas een kleine 6weken zwanger te zijn.

De dag na die eerste echo had ik opeens wat bloedverlies, dit hield gelukkig niet aan, maar tot op de dag van vandaag heb ik wel dagelijks bruin verlies ;(. Verloskundige al gebeld en die zei dat zolang het niet doorzet in bloeden dat het geen kwaad kan.. Maar daar hoor ik dus verschillende verhalen over.
Helaas is het dus afwachten tot de tweede echo op 20november... :'( tot die tijd in spanning, maar wil wel van het positieve uit blijven gaan, gezien ik nog steeds volop zwangerschaps symptomen heb..

Vervelend wel die onzekerheid, ben blij als ik voorbij de 'gevarenzone' ben
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_132942182
Was er wel een hartje te zien op die echo?
  dinsdag 5 november 2013 @ 22:13:28 #271
149959 SQ
snelle trees
pi_132943148
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2013 21:37 schreef JaleesaJoia het volgende:
Om maar gelijk mee te posten,

De angsten waar jullie over praten zijn mij ook bekend in zekere zin.

Wanneer je de verloskundige gaat bellen om een eerste afspraak te maken vragen ze uiteraard naar de eerste dag van je laatste menstruatie. Dit was bij mij op 24aug. Bij de eerste echo zou ik dus rond de 9/10 weken moeten zijn volgens de berekening. Uiteindelijk bleek ik pas een kleine 6weken zwanger te zijn.

De dag na die eerste echo had ik opeens wat bloedverlies, dit hield gelukkig niet aan, maar tot op de dag van vandaag heb ik wel dagelijks bruin verlies ;(. Verloskundige al gebeld en die zei dat zolang het niet doorzet in bloeden dat het geen kwaad kan.. Maar daar hoor ik dus verschillende verhalen over.
Helaas is het dus afwachten tot de tweede echo op 20november... :'( tot die tijd in spanning, maar wil wel van het positieve uit blijven gaan, gezien ik nog steeds volop zwangerschaps symptomen heb..

Vervelend wel die onzekerheid, ben blij als ik voorbij de 'gevarenzone' ben
dat klinkt erg herkenbaar ;( hopelijk is de uitkomst bij jou beter dan bij mij... :* Waarom mag je 20 november pas weer?
disclaimer
pi_132943508
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2013 21:55 schreef Limone het volgende:
Was er wel een hartje te zien op die echo?
Ze heeft een inwendige echo gemaakt omdat t nog zo klein was, er was al wel een heeeeeeel snel hartje te horen :Y
pi_132943555
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2013 21:31 schreef Limone het volgende:
Ik wil ook zunne huispak! O+
Met tijgerprint en glitters.
Knot op de kop en gaan!

Jaleesa, dat duurt nog wel eventjes.. Kan je wel zo lang wachten?
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
pi_132943601
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2013 22:13 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

dat klinkt erg herkenbaar ;( hopelijk is de uitkomst bij jou beter dan bij mij... :* Waarom mag je 20 november pas weer?
Dat is gewoon mn reguliere afspraak, zou dan rond de 11 weken zijn, ze zijn er volgens mij niet zo happig op om je eerder langs te laten komen om je gerust te stellen :'(
pi_132943680
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 22:21 schreef RunForrestRun het volgende:

[..]

Met tijgerprint en glitters.
Knot op de kop en gaan!

Jaleesa, dat duurt nog wel eventjes.. Kan je wel zo lang wachten?
Ik heb ze inmiddels in 2 weken al 2x gebeld. Voel me zo'n aansteller als ik alleen lichtbruin verlies heb en verder nog alle symtpomen, maar ze dan toch steeds panisch op ga bellen ;(
pi_132945002
Jj, ik zou ook ongerust zijn en ze zijn er om te bellen...

Toch ben ik bang dat het een kwestie van volhouden en geduld is, want ze kunnen toch niets doen! Zorg goed voor jezelf. Het is een lastige periode die eerste weken. Hoop dat je snel gerust gesteld wordt.
pi_132948639
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2013 22:24 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

Ik heb ze inmiddels in 2 weken al 2x gebeld. Voel me zo'n aansteller als ik alleen lichtbruin verlies heb en verder nog alle symtpomen, maar ze dan toch steeds panisch op ga bellen ;(
En een "pret"echo dan? Veel bureau's bieden er 1 aan van 15 min voor iets van 30¤. Misschien geeft het net de zekerheid die je nodig hebt.
  woensdag 6 november 2013 @ 03:37:04 #278
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_132950432
Mabawa, jij was laatst toch ook 's nachts zo misselijk? Of ben ik weer zo dement als een deur? :s)

Ik heb het nu voor de vierde nacht in een week ofzo. Jij nog tips? Of iemand anders?

Oh en 35 weken vandaag! *O*

[ Bericht 19% gewijzigd door ProjSkippy op 06-11-2013 03:47:37 ]
pi_132950492
Jompel voor skip! 35, wow!
Jij ook wakker trouweNs? Mijn vent had de mother of all hoestbuien. En nu ben ik dus wakker. -O-
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_132950549
Mooi boontje chanty :)

Jaleesa welkom!

Rfr het kamertje in elkaar gezet..leuk!

Chocolade letter O+

Ik kan niet slapen. Veel harde buiken en menstruatiepijn...maar niks regelmatigs.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_132950551
Nog meer wakkere zie ik..gezellig zo;)
pi_132950662
Oehh bla dat klinkt veelbelovend. Hoe gaat t nu?
pi_132950705
T lijkt rustiger nu..wel nog buiKpijn en harde buiken die pijnlijk zijn. Maar ben bang dat t niet meer dan voorwerk is.

Lang leve tlc O+
pi_132950886
Oh bla, ik schuw geen smerige details hoor :+ Toen ik de slijmprop verloor was daar geen twijfel over mogelijk. Was echt een wittig/doorzichtig naaktslakje/stukje(s) van een naaktslak :s)

Chanty, ze lijkt op jou! O+
vindt t echt zo tof voor je, goede echo! :Y

JJ, welkom!

Jongens.... Ik heb sinds vandaag gewoon geen baby meer maar een dreumes! Waaaaaah!!
pi_132950925
Ook voorwerk is werk, bla! *O*
pi_132950985
Gefeliciteerd, Coco! Ik weet dat nog wel, vorig jaar. *O* :s)
pi_132951206
Oeh, Bla, spannend!

Jj, daar zou ik ook vaker om bellen hoor.

Ik had dit weekend iemand op bezoek met een verkoudheid en werd vanochtend wakker met keelpijn }:| En ik kon eigenlijk nog langer blijven liggen ook }:|
  woensdag 6 november 2013 @ 08:11:51 #288
52229 Chanty
pi_132951234
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 07:27 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh bla, ik schuw geen smerige details hoor :+ Toen ik de slijmprop verloor was daar geen twijfel over mogelijk. Was echt een wittig/doorzichtig naaktslakje/stukje(s) van een naaktslak :s)

vindt t echt zo tof voor je, goede echo! :Y

JJ, welkom!

Jongens.... Ik heb sinds vandaag gewoon geen baby meer maar een dreumes! Waaaaaah!!
:D _O- O+

En gefeliciteerd met je kleine dreumes *O*
pi_132951358
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 07:27 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ja ik heb toch even gegoogled :D en het lijkt er verdacht veel op.
Maar alles is zo afgezwakt....
Moest wel huilen toen manlief zijn jas aan deed en niet eens vroeg of het serieus was en hij evt thuis moest blijven...hormonen :@ :')

quote:
:D

quote:
Gefeliciteerd!!!
pi_132951497
oh daar had ik ook van moeten krijsen huilen, hoor Bla!

Maar het duurt nu vast niet lang meer. Zul je zien dat het vanmiddag in alle hevigheid terugkomt!
pi_132951503
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2013 03:37 schreef ProjSkippy het volgende:
Mabawa, jij was laatst toch ook 's nachts zo misselijk? Of ben ik weer zo dement als een deur? :s)

Ik heb het nu voor de vierde nacht in een week ofzo. Jij nog tips? Of iemand anders?

Oh en 35 weken vandaag! *O*
Ja blugh, heb alleen geen tips. Heb met een bakje tussen mn benen op de bank gezeten, meer niet :') Heb je iets gegeten vannacht? Misschien dat dat nog helpt? Ik word wel regelmatig tussen 5.30 en 7.30 wakker met misselijke honger en moet dan echt iets eten. Maar zo vaak 's nachts wakker worden zal je niet veel goeds doen. :*

*O* 35 weken, jippiee!!!

Bla voorwerk!! Joehooeee! En ik snap je huilactie wel hoor! :*

Coco gefeliciteerd met je dreumes!!
pi_132951621
Oh! Ik had nog niet *O* voor de 35 wkn gedaan :)

Dat misselijk zijn lijkt me wel irritant trouwens. Helaas geen tips..
  woensdag 6 november 2013 @ 08:50:57 #293
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132951642
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 08:39 schreef Mabawa. het volgende:
Ja blugh, heb alleen geen tips. Heb met een bakje tussen mn benen op de bank gezeten, meer niet :')
Ik las dit met het slijmpropverhaal in mijn achterhoofd, en vond het ietwat raar :').

Spannend, bla!

Skip 35 weken *O*.

Coco van harte O+.

Mijn bekken doet belachelijk veel pijn, dus ik ga maar weer eens proberen het rustig aan te doen vandaag -O-
KuikenGuppy
pi_132951684
Bla spannend hoor. Probeer anders nog even te slapen mocht het dan terug komen heb je meer energie. Kan me goed voorstellen dat je baalt van je man. Je kunt hem altijd nog bellen dat hij thuis moet komen.

Welkom nieuw zwangere ( sorry ben ff je naam vergeten) die onzekerheid is moordend maar helaas is er niet zoveel aan te doen. Sterkte!

Vanacht redelijk geslapen. 3 keer er uit gegaan om te plassen te drinken en chocolade te eten :) nu weer een nieuwe drukke dag met wasjes, gordijnen vermaken samen met mn nicht en vanmiddag op verjaardag bij mn mams. Ow ja ook nog ff de wieg ophalen.
pi_132951838
Slapen kan ik overdag nooit..en nu al helemaal niet want dochtertje is ziek thuis.
En man voelde zich ook wel schuldig hoor...hij is geen hork, hij had t gewoon niet echt door ;)

Enne doe jij een beetje rustig aan? Ziet eruit als een iets te druk dagje ;)
pi_132951890
JaleesaJoia welkom en gefeliciteerd.

Burdie sterkte met je bekken.
En nou ben ik iets te visueel ingesteld en zie ik bla al druk in de weer met plastic bakjes om de slijmprop op te vangen.

Coco gefeliciteerd met je dreumes.

Bla spannend hoor.

Martine klinkt als een drukke dag.

Skips balen van die nachtelijke misselijkheid.
Maar wel 35 weken!!

Ik hoop dat ik vandaag een betere start heb als gisteren, want door het eruit gooien van mijn ontbijt, was ik de rest van de ochtend en middag beroerd. Vandaag wil ik wel een productief dagje hebben.
pi_132951929
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2013 22:20 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

Ze heeft een inwendige echo gemaakt omdat t nog zo klein was, er was al wel een heeeeeeel snel hartje te horen :Y
Oooh, dat verkleint de kans dat het misgaat aanzienlijk! :)
pi_132952205
Proj alweer 35 weken *O*

Blabla, dat zou ik ook hebben hoor. }:| mannen soms...

Burdie, doe je rustig aan met je bekken? je hebt leuk positiespul te koop. Helaas verkoopverbod ingesteld voorlopig hier :X

Ik ben alweer 31 weken vandaag *O* Nog 5 weekies werkuuh *O*
pi_132952513
Mabawa, weet je verloskundige ook dat je last hebt van nachtelijke misselijkheid?
  woensdag 6 november 2013 @ 10:02:28 #300
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132952883
@flower, het mag allemaal voor zo goed als niets weg ;).

Ik baal zo, kan nauwelijks nog de trap op en af :{.
KuikenGuppy
  woensdag 6 november 2013 @ 10:03:28 #301
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132952915
Dicht!
KuikenGuppy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')