abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132917800
Chanty wat fijn dat je een knipper hebt! Gefeliciteerd.

Enf bij jou las ik ook een goede echo.

Nog geen verse beebs?

Gister was het erg druk in mn buik. Veel harde buiken en een hoop gerommel. Voor de zekerheid was ik toch maar even op een handdoek gaan zitten. Maar hij zit nog in zijn huisje. Vanmorgen toen ik mn zoon naar school ging brengen had ik enorme druk op mn doos. Dacht dat ik moest plassen maar dat hielp niet. Denk dat hij is ingedaald. Net trouwens de proefdruk van het kaartje gekregen :)
pi_132917828
Hier is er weer een rustige buik, bedankt voor het vragen :) Op een gegeven moment kwamen ze a 2-3 minuten, maar totaal niet pijnlijk. Baby reageerde er ook steeds enorm op, die zal het wel krap hebben gehad :D

Chanty, hieperdepiep! *O*

Mawaba, fijn dat jij ook een rustige nacht hebt gehad!
pi_132917883
Ha goed zo Wup! Kwamen ze spontaan of had je te veel gedaan of iets?
pi_132917946
Ik weet niet, had echt geen bijzondere dingen gedaan. Wel de afgelopen twee dagen een groeispurt gehad, inclusief mega-asociale vreetbuien :') dus misschien was dit een staartje ervan?
pi_132918059
Haha nou wie weet. Hopelijk blijft t voorlopig nog rustig ;)
pi_132918172
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 10:44 schreef WupWup het volgende:
Ik weet niet, had echt geen bijzondere dingen gedaan. Wel de afgelopen twee dagen een groeispurt gehad, inclusief mega-asociale vreetbuien :') dus misschien was dit een staartje ervan?
Is het voor jou nou trouwens 'makkelijker' om zwanger te zijn? Maak je je minder druk om pijntjes en krampjes e.d. dan de vrouwen die je begeleid? (Je bent trouwens toch vk, of vergis ik me nu? :D)

Hier een voortdurende vreetkick, mn lunch is al op voor het lunchtijd is en dan eet ik dus nog maar iets anders. Er gaan dagelijks wel 1-2 bananen doorheen op mn werk en gisteren ook nog eens 5 mandarijnen en elke ochtend een grote kom Brinta. En dan 's avonds nog zo veel mogelijk avondeten (als ik het lust, groente vind ik nog steeds vies) en vaak vlak voor het slapen ook nog iets, anders ben ik gegarandeerd om 5 uur wakker met honger :')
  dinsdag 5 november 2013 @ 11:02:32 #207
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132918384
Oja, geboortekaartje! De naamslingers zijn klaar, tijd om aan het kaartje te werken ;).
Ik heb het echt enorm op m'n heupen :').
KuikenGuppy
  dinsdag 5 november 2013 @ 11:04:31 #208
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132918422
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 10:54 schreef Dot. het volgende:
Hier een voortdurende vreetkick, mn lunch is al op voor het lunchtijd is en dan eet ik dus nog maar iets anders. Er gaan dagelijks wel 1-2 bananen doorheen op mn werk en gisteren ook nog eens 5 mandarijnen en elke ochtend een grote kom Brinta. En dan 's avonds nog zo veel mogelijk avondeten (als ik het lust, groente vind ik nog steeds vies) en vaak vlak voor het slapen ook nog iets, anders ben ik gegarandeerd om 5 uur wakker met honger :')
Heel herkenbaar :'). Soms probeer ik objectief naar mezelf te kijken, en dan zie ik alleen maar zo'n diertje dat obsessief overal naar voedsel aan het zoeken is :P.
Mijn vreetkick wordt trouwens wel minder als ik meer boterhammetjes eet bij ontbijt en lunch ;).
KuikenGuppy
  dinsdag 5 november 2013 @ 11:20:19 #209
149959 SQ
snelle trees
pi_132918803
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 09:07 schreef Chanty het volgende:
Hartje gezien O+ schatting is dat ik 8 wk+5 ben. UD wordt voorlopig dus 12 juni. Zal vanavond een foto van ons boontje plaatsen. Ben zo opgelucht en blij en moest natuurlijk huilen :D :'(

Volgende week terugkomen voor bloedafname voor de combinatietest en dan doet hij nog een keer en echo om te kijken of nog steeds alles goed is.
ik kwam even spieken speciaal voor jou maar wat ontzettend fijn om te horen! O+ O+
disclaimer
pi_132918979
Chanty supernieuws *O* *O* *O*
  dinsdag 5 november 2013 @ 11:28:03 #211
30252 Soempie
Procreating
pi_132919021
Chanty wat een ontzettend goed nieuws! *O*

Nikki, hier ook een trillend spiertje gehad. Ik dacht alleen dat dat dan de baby was geweest (voelde het vooral voor ik de baby echt kon voelen draaien en schoppen).
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_132919149
quote:
Hartje gezien O+ schatting is dat ik 8 wk+5 ben. UD wordt voorlopig dus 12 juni. Zal vanavond een foto van ons boontje plaatsen. Ben zo opgelucht en blij en moest natuurlijk huilen :D :'(

Volgende week terugkomen voor bloedafname voor de combinatietest en dan doet hij nog een keer en echo om te kijken of nog steeds alles goed is.
Oh wat fijn *O* O+ Kindjes van 12 juni zijn geweldig leuk en lief :Y
Venus in pocketformaat
Š loveli
pi_132919375
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 10:54 schreef Dot. het volgende:

[..]

Is het voor jou nou trouwens 'makkelijker' om zwanger te zijn? Maak je je minder druk om pijntjes en krampjes e.d. dan de vrouwen die je begeleid? (Je bent trouwens toch vk, of vergis ik me nu? :D)

Hm, dubbel denk ik. Kleine dingen kan ik makkelijk plaatsen, bijvoorbeeld het onderscheid tussen bandenpijn en groeipijn en voor de oplossing tegen maagzuur of obstipatie hoef ik niet te bellen. Maar zoals gisteravond merk ik wel dat te veel weten ook niet relaxed is, want in plaats van gewoon harde buiken te nemen zoals het is, gaan mijn gedachten al naar een premature partus bij 27 weken, inclusief fulltime kolven en een langdurig verblijf in het Ronald mcdonaldhuis. Totaal niet reëel natuurlijk :') Ik hoop vooral dat ik met de bevalling straks gewoon weer de knop kan omzetten, net als bij de eerste en dan niet meer als vlk nadenk.
  dinsdag 5 november 2013 @ 12:08:01 #214
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132920223
Voelen jullie trouwens qua schopjes verschil tussen handjes en voetjes?
Gisteren voelde ik schoppen rondom mijn navel, en vlak daarna in mijn lies.
Vanmorgen weer trouwens, ik denk dat baby nu aan het ontdekken is dat hij ook met beide tegelijk kan bewegen :+.
Ik moet trouwens van elk schopje giechelen, vind het zo lief O+.
KuikenGuppy
pi_132920322
Chanty wat heerlijk een goede echo! Gefeliciteerd!!

ik heb in mn eerste zwangerschap nooit kunnen voelen of ik nou een.handje of voetje voelde schoppen.Ook geen enkel idee gehad van hoe de baby lag e.d
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_132920472
quote:

Jeeej!! *O* O+ :'( ^O^ *;
S. 2014
J. 2016
pi_132920640
Het is dat ik weet hoe de baby ligt..anders kon ik het verschil tussen handjes en voetjes ook niet voelen.

Net terug van de vk. Ze schatte de baby 3100/3200 gram en mijn bloeddruk was 110/65
Alles weer oke dus.
En vandaag officieel langer zwanger als van D :)
pi_132920888
Enf super dat je een goede echo had! Lekker gevoel is dat toch weer elke keer.

Kim balen dat je niet meer mag paardrijden als je dat zo leuk vindt. Ik loop ook bij bekkentherapie en ik kreeg juist op me kop omdat ik te laat was gekomen. Dus het is alleen maar goed als je op tijd aan de bel trekt. Hopelijk heb je er snel wat aan.

Mabawa fijn dat je lekker hebt geslapen en alles nu weer rustig is. Ik moest wel een beetje lachen om je winkel avontuur :P En nu heb ik ook nog zin in Lasagne :Y)

Bij Wup ook weer alles rustig ^O^

Martine ook al aan het rommelen geweest....Jullie houden het wel spannend hoor.
Je bent ook wel heel druk geweest de afgelopen dagen. En de kaartjes klaar!! Wat fijn!!

Nikki alweer z'n nare droom }:| Wordt je dan niet steeds heel moe wakker? Wat stom dat trillend gevoel in je buik. Helpt het ook niet als je er een warme kruik ofzo op legt, misschien dat het spiertje dan kan/gaat ontspannen?

Pvoesss Alles rustig bij jou? Je moet je kleintje nog wel een hele tijd binnen houden hoor. Hopelijk kan je wat meer rust nemen.

Chanty *O* *O* *O* Wat super dat je een goede knipper hebt!!

Bla wat fijn dat je weer goed gekeurd bent. En dat is een mooi gewicht toch (ik heb er nog niet zo veel verstand van :') ). Je bloeddruk is iig heel netjes!

Hier is de poets gekte begonnen :D Ik heb alle kledingkasten, de keuken en provisiekast al uitgemest en gepoetst. En de kleine heeft nu een eigen schapje in de keuken waar alle flessen enz staan O+ Ook nooit geweten dat ik strijken zo leuk zou gaan vinden. Heerlijk om al die kleine kleertjes strak in de kast te hebben hangen. (normaal strijk ik nooit :7 )
pi_132921434
Gefeliciteerd Chanty *O*
pi_132921823
Chanty wat geweldig!! *O* O+ O+

Enf ook gefeliciteerd met de goede echo! *O* O+ O+
pi_132922663
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 12:08 schreef Burdie het volgende:
Voelen jullie trouwens qua schopjes verschil tussen handjes en voetjes?
Gisteren voelde ik schoppen rondom mijn navel, en vlak daarna in mijn lies.
Vanmorgen weer trouwens, ik denk dat baby nu aan het ontdekken is dat hij ook met beide tegelijk kan bewegen :+.
Ik moet trouwens van elk schopje giechelen, vind het zo lief O+.
Schopjes zijn volgens mij harder dan de stompjes. Maar dat weet ik alleen doordat ik de ligging weet.
  dinsdag 5 november 2013 @ 13:32:41 #222
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_132922802
chanty & Enf, gefeliciteerd met jullie goede echo's!
pi_132922805
Hihi poetsgekte bij ikke toegeslagen :) fijn om daar aan toe te geven he!
Ik heb net ook even door t huis "gerend"

En ja dat is een mooi gewicht..net ietsjes onder gemiddeld, maar d was 3050 gram dus had niet veel zwaarder verwacht
pi_132924084
Chanty! *O* wat superfijn dat de echo goed was O+

vanavond ga ik echt weer eens bijlezen en reageren :')
pi_132924336
Chanty wat fijn, gefeliciteerd! *O*
pi_132924453
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2013 11:39 schreef WupWup het volgende:

[..]

Hm, dubbel denk ik. Kleine dingen kan ik makkelijk plaatsen, bijvoorbeeld het onderscheid tussen bandenpijn en groeipijn en voor de oplossing tegen maagzuur of obstipatie hoef ik niet te bellen. Maar zoals gisteravond merk ik wel dat te veel weten ook niet relaxed is, want in plaats van gewoon harde buiken te nemen zoals het is, gaan mijn gedachten al naar een premature partus bij 27 weken, inclusief fulltime kolven en een langdurig verblijf in het Ronald mcdonaldhuis. Totaal niet reëel natuurlijk :') Ik hoop vooral dat ik met de bevalling straks gewoon weer de knop kan omzetten, net als bij de eerste en dan niet meer als vlk nadenk.
Heel begrijpelijk idd :X Al 'weet' ik inmiddels ook best veel n.a.v. verhalen hier op Fok en zulke doemscenario's zie ik mezelf ook wel bedenken :')
pi_132924624
Chanty en Enfermera *O*! Fijn die goede echo's.

Ik heb vanmorgen ook weer een echo gehad ivm nekplooimeting. Kindje deed het nog en was flink eigenwijs. De echoscopiste heeft veel punten gemeten/bekeken, maar nekplooi kwam steeds niet goed in beeld. Tussendoor naar de wc, nog niet, weer een rondje lopen...uiteindelijk hadden we zo'n 35(!) minuten later een goede meting. Risico's varieerden van 1:420 tot 1:670. Netjes dus, maar wel wat hoger ten opzichte van normaal. Volgens de mevrouw veroorzaakt door de factor hormoonwaarden. Die waren aan de lage kant. Heb ik weer...tijden lang lekgeprikt omdat m'n hCG niet snel daalde, is het nu juist weer laag. Ik hoop voor nu dat er langzaam wat vertrouwen komt in mezelf en dit kindje. Ben nog steeds vreselijk moe...en ik kan helaas echt al veel minder door m'n bekken.
pi_132924737
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 14:27 schreef Kursor het volgende:
Chanty en Enfermera *O*! Fijn die goede echo's.

Ik heb vanmorgen ook weer een echo gehad ivm nekplooimeting. Kindje deed het nog en was flink eigenwijs. De echoscopiste heeft veel punten gemeten/bekeken, maar nekplooi kwam steeds niet goed in beeld. Tussendoor naar de wc, nog niet, weer een rondje lopen...uiteindelijk hadden we zo'n 35(!) minuten later een goede meting. Risico's varieerden van 1:420 tot 1:670. Netjes dus, maar wel wat hoger ten opzichte van normaal. Volgens de mevrouw veroorzaakt door de factor hormoonwaarden. Die waren aan de lage kant. Heb ik weer...tijden lang lekgeprikt omdat m'n hCG niet snel daalde, is het nu juist weer laag. Ik hoop voor nu dat er langzaam wat vertrouwen komt in mezelf en dit kindje. Ben nog steeds vreselijk moe...en ik kan helaas echt al veel minder door m'n bekken.
Fijn van de goede echo! Maar jij hebt dus gewoon meteen de uitslag gekregen? Of heb je al eerder bloed laten prikken voor de combinatietest? Ik kan eind deze week pas daarvoor bellen namelijk.

Nekplooi was overigens 1,1mm, dus wat dat betreft ben ik zelf al positief.
pi_132924903
Coco, ik heb 2,5 week terug bij hetzelfde bureau de termijnecho gehad en toen werd ook gelijk bloed afgenomen voor de combinatietest. Daarom nu inderdaad al de uitslag. Anders was het ook een (kleine) week wachten.

Ik weet eigenlijk niet welke meting gebruikt is voor de berekening. Ze heeft er meerdere gedaan omdat kindje 'getwist' lag en de navelstreng verstoorde het beeld ook nog. Ze had per beeld twee meetpunten en die weken flink van elkaar af. Boven 1.4mm en onder was dan 0.3mm bijvoorbeeld.
pi_132924951
Fijn dat je een goede echo had Kursor! Wel balen van je vermoeidheid en je bekken :*
Tralalalaaa
  dinsdag 5 november 2013 @ 14:42:15 #231
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_132925057
Chanty & Enf gefeliciteerd met jullie goede echo! *O*
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_132926378
echo's! *O*
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  dinsdag 5 november 2013 @ 15:27:53 #233
30252 Soempie
Procreating
pi_132926627
Kursor ook een goede echo en combinatietest. *O*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_132927837
Kursor fijn dat de echo goed was. Wel balen dat je nu al beperkt wordt door je bekkenklachten.

Ik heb ook een echo gehad en baby lag netjes met zijn hoofdje naar beneden, verder ook weer goedgekeurd.
  dinsdag 5 november 2013 @ 16:18:14 #235
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132928582
Kursor wat fijn *O* hopelijk komt het vertrouwen nu snel :*.

En kom eens antwoord geven in het SecretSanta topic? ;).
KuikenGuppy
pi_132928712
Allemaal goede echo's! *O* *O*
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
pi_132928831
Ook even voor alle goede echo's. *O* *O* *O*
pi_132928863
*O* Kursor goede echo!

Pfff ik wilde een recept van ah maken. Van de week alles gekocht. Kip uit de vriezer gehaald... is de website niet bereikbaar :X hopelijk zometeen wel dus en anders maar zelf gaan experimenteren!
  dinsdag 5 november 2013 @ 16:34:36 #239
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_132929150
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 16:26 schreef Mabawa. het volgende:
*O* Kursor goede echo!

Pfff ik wilde een recept van ah maken. Van de week alles gekocht. Kip uit de vriezer gehaald... is de website niet bereikbaar :X hopelijk zometeen wel dus en anders maar zelf gaan experimenteren!
Hier doet de site het wel? Welk recept zoek je?
pi_132929169
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 16:34 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Hier doet de site het wel? Welk recept zoek je?
http://www.ah.nl/allerhan(...)en/?rq=kipdrumsticks

Edit: Hij doet het nu wel gelukkig!! Maar even kopieren voor de zekerheid ;)
  dinsdag 5 november 2013 @ 16:36:00 #241
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_132929195
quote:
Ingrediënten

1 schaal kipdrumsticks gekruid (590 g)
1 zak pondje kriel (500 g)
1 bakje cherry tomaten (250 g), gehalveerd
1 pak sperziebonen (450 g, diepvries)
1 ui, in parten
6 el olijfolie

Verwarm de oven voor op 200 °C. Verdeel de kipdrumsticks, aardappelen, cherrytomaten, sperziebonen en de ui in de ovenschaal of braadslee. Bestrooi met peper en zout naar smaak en besprenkel met de olijfolie. Bak in ca. 40 min. gaar.
  dinsdag 5 november 2013 @ 16:36:09 #242
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_132929204
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 16:35 schreef Mabawa. het volgende:

[..]

http://www.ah.nl/allerhan(...)en/?rq=kipdrumsticks

Edit: Hij doet het nu wel gelukkig!! Maar even kopieren voor de zekerheid ;)
Nom :9

Kursor ook weer een goede echo! Hoop dat je wat meer vertrouwen durft te krijgen :*
pi_132929229
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 16:36 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Ingrediënten

1 ui, in parten
6 el olijfolie

Verwarm de oven voor op 200 °C. Verdeel de kipdrumsticks, aardappelen, cherrytomaten, sperziebonen en de ui in de ovenschaal of braadslee. Bestrooi met peper en zout naar smaak en besprenkel met de olijfolie. Bak in ca. 40 min. gaar.
Dank je trouwens :)
Had niet kunnen mislukken eigenlijk :')
pi_132929241
Kursor een goede echo *O*

ik lees wel mee hier hoor maar niet zoveel te melden. Dus dan maar zo ;)
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
  dinsdag 5 november 2013 @ 16:37:31 #245
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_132929259
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 16:36 schreef Mabawa. het volgende:

[..]

Dank je trouwens :)
Had niet kunnen mislukken eigenlijk :')
Eigenlijk niet he :D
pi_132929316
Wat een lekker en makkelijk recept! Bedankt voor de tip, dat ga ik ook eens maken. :Y) :9
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
  dinsdag 5 november 2013 @ 16:41:37 #247
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132929393
Ik bied wat positiekleding die mij niet (meer) past te koop aan, zie OUD / Vraag en aanbod deel 129
KuikenGuppy
pi_132929402
Ja hopelijk smaakt het net zo lekker als het eruit ziet :9
Ik wilde graag mijn vriend andere dingen voorschotelen maar niet al te moeilijk doen. Missie geslaagd denk ik.
pi_132929414
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 16:36 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Ingrediënten

1 ui, in parten
6 el olijfolie

Lekker! :9
  dinsdag 5 november 2013 @ 16:42:31 #250
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132929425
Doet me denken aan zo'n Römertopf gerecht, Mabawa.
Daarbij gooi je alles wat je lekker vind in de Römertopf (een soort aardewerken schaal) en dat zet je een uur in de oven, voila!
KuikenGuppy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')