Is het voor jou nou trouwens 'makkelijker' om zwanger te zijn? Maak je je minder druk om pijntjes en krampjes e.d. dan de vrouwen die je begeleid? (Je bent trouwens toch vk, of vergis ik me nu?quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:44 schreef WupWup het volgende:
Ik weet niet, had echt geen bijzondere dingen gedaan. Wel de afgelopen twee dagen een groeispurt gehad, inclusief mega-asociale vreetbuiendus misschien was dit een staartje ervan?
Heel herkenbaarquote:Op dinsdag 5 november 2013 10:54 schreef Dot. het volgende:
Hier een voortdurende vreetkick, mn lunch is al op voor het lunchtijd is en dan eet ik dus nog maar iets anders. Er gaan dagelijks wel 1-2 bananen doorheen op mn werk en gisteren ook nog eens 5 mandarijnen en elke ochtend een grote kom Brinta. En dan 's avonds nog zo veel mogelijk avondeten (als ik het lust, groente vind ik nog steeds vies) en vaak vlak voor het slapen ook nog iets, anders ben ik gegarandeerd om 5 uur wakker met honger
ik kwam even spieken speciaal voor jou maar wat ontzettend fijn om te horen!quote:Op dinsdag 5 november 2013 09:07 schreef Chanty het volgende:
Hartje gezienschatting is dat ik 8 wk+5 ben. UD wordt voorlopig dus 12 juni. Zal vanavond een foto van ons boontje plaatsen. Ben zo opgelucht en blij en moest natuurlijk huilen
![]()
Volgende week terugkomen voor bloedafname voor de combinatietest en dan doet hij nog een keer en echo om te kijken of nog steeds alles goed is.
Oh wat fijnquote:Op dinsdag 5 november 2013 09:07 schreef Chanty het volgende:
Hartje gezienschatting is dat ik 8 wk+5 ben. UD wordt voorlopig dus 12 juni. Zal vanavond een foto van ons boontje plaatsen. Ben zo opgelucht en blij en moest natuurlijk huilen
![]()
Volgende week terugkomen voor bloedafname voor de combinatietest en dan doet hij nog een keer en echo om te kijken of nog steeds alles goed is.
Hm, dubbel denk ik. Kleine dingen kan ik makkelijk plaatsen, bijvoorbeeld het onderscheid tussen bandenpijn en groeipijn en voor de oplossing tegen maagzuur of obstipatie hoef ik niet te bellen. Maar zoals gisteravond merk ik wel dat te veel weten ook niet relaxed is, want in plaats van gewoon harde buiken te nemen zoals het is, gaan mijn gedachten al naar een premature partus bij 27 weken, inclusief fulltime kolven en een langdurig verblijf in het Ronald mcdonaldhuis. Totaal niet reëel natuurlijkquote:Op dinsdag 5 november 2013 10:54 schreef Dot. het volgende:
[..]
Is het voor jou nou trouwens 'makkelijker' om zwanger te zijn? Maak je je minder druk om pijntjes en krampjes e.d. dan de vrouwen die je begeleid? (Je bent trouwens toch vk, of vergis ik me nu?)
Hier een voortdurende vreetkick, mn lunch is al op voor het lunchtijd is en dan eet ik dus nog maar iets anders. Er gaan dagelijks wel 1-2 bananen doorheen op mn werk en gisteren ook nog eens 5 mandarijnen en elke ochtend een grote kom Brinta. En dan 's avonds nog zo veel mogelijk avondeten (als ik het lust, groente vind ik nog steeds vies) en vaak vlak voor het slapen ook nog iets, anders ben ik gegarandeerd om 5 uur wakker met honger
Jeeej!!quote:Op dinsdag 5 november 2013 09:07 schreef Chanty het volgende:
![]()
Schopjes zijn volgens mij harder dan de stompjes. Maar dat weet ik alleen doordat ik de ligging weet.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:08 schreef Burdie het volgende:
Voelen jullie trouwens qua schopjes verschil tussen handjes en voetjes?
Gisteren voelde ik schoppen rondom mijn navel, en vlak daarna in mijn lies.
Vanmorgen weer trouwens, ik denk dat baby nu aan het ontdekken is dat hij ook met beide tegelijk kan bewegen.
Ik moet trouwens van elk schopje giechelen, vind het zo lief.
Heel begrijpelijk iddquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:39 schreef WupWup het volgende:
[..]
Hm, dubbel denk ik. Kleine dingen kan ik makkelijk plaatsen, bijvoorbeeld het onderscheid tussen bandenpijn en groeipijn en voor de oplossing tegen maagzuur of obstipatie hoef ik niet te bellen. Maar zoals gisteravond merk ik wel dat te veel weten ook niet relaxed is, want in plaats van gewoon harde buiken te nemen zoals het is, gaan mijn gedachten al naar een premature partus bij 27 weken, inclusief fulltime kolven en een langdurig verblijf in het Ronald mcdonaldhuis. Totaal niet reëel natuurlijkIk hoop vooral dat ik met de bevalling straks gewoon weer de knop kan omzetten, net als bij de eerste en dan niet meer als vlk nadenk.
Fijn van de goede echo! Maar jij hebt dus gewoon meteen de uitslag gekregen? Of heb je al eerder bloed laten prikken voor de combinatietest? Ik kan eind deze week pas daarvoor bellen namelijk.quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:27 schreef Kursor het volgende:
Chanty en Enfermera! Fijn die goede echo's.
Ik heb vanmorgen ook weer een echo gehad ivm nekplooimeting. Kindje deed het nog en was flink eigenwijs. De echoscopiste heeft veel punten gemeten/bekeken, maar nekplooi kwam steeds niet goed in beeld. Tussendoor naar de wc, nog niet, weer een rondje lopen...uiteindelijk hadden we zo'n 35(!) minuten later een goede meting. Risico's varieerden van 1:420 tot 1:670. Netjes dus, maar wel wat hoger ten opzichte van normaal. Volgens de mevrouw veroorzaakt door de factor hormoonwaarden. Die waren aan de lage kant. Heb ik weer...tijden lang lekgeprikt omdat m'n hCG niet snel daalde, is het nu juist weer laag. Ik hoop voor nu dat er langzaam wat vertrouwen komt in mezelf en dit kindje. Ben nog steeds vreselijk moe...en ik kan helaas echt al veel minder door m'n bekken.
Hier doet de site het wel? Welk recept zoek je?quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:26 schreef Mabawa. het volgende:
Kursor goede echo!
Pfff ik wilde een recept van ah maken. Van de week alles gekocht. Kip uit de vriezer gehaald... is de website niet bereikbaarhopelijk zometeen wel dus en anders maar zelf gaan experimenteren!
http://www.ah.nl/allerhan(...)en/?rq=kipdrumsticksquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:34 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Hier doet de site het wel? Welk recept zoek je?
Ingrediëntenquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:35 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
http://www.ah.nl/allerhan(...)en/?rq=kipdrumsticks
Nomquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:35 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
http://www.ah.nl/allerhan(...)en/?rq=kipdrumsticks
Edit: Hij doet het nu wel gelukkig!! Maar even kopieren voor de zekerheid
Dank je trouwensquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:36 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ingrediënten
1 schaal kipdrumsticks gekruid (590 g)
1 zak pondje kriel (500 g)
1 bakje cherry tomaten (250 g), gehalveerd
1 pak sperziebonen (450 g, diepvries)
1 ui, in parten
6 el olijfolie
Verwarm de oven voor op 200 °C. Verdeel de kipdrumsticks, aardappelen, cherrytomaten, sperziebonen en de ui in de ovenschaal of braadslee. Bestrooi met peper en zout naar smaak en besprenkel met de olijfolie. Bak in ca. 40 min. gaar.
Eigenlijk niet hequote:Op dinsdag 5 november 2013 16:36 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Dank je trouwens
Had niet kunnen mislukken eigenlijk
Lekker!quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:36 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ingrediënten
1 schaal kipdrumsticks gekruid (590 g)
1 zak pondje kriel (500 g)
1 bakje cherry tomaten (250 g), gehalveerd
1 pak sperziebonen (450 g, diepvries)
1 ui, in parten
6 el olijfolie
Verwarm de oven voor op 200 °C. Verdeel de kipdrumsticks, aardappelen, cherrytomaten, sperziebonen en de ui in de ovenschaal of braadslee. Bestrooi met peper en zout naar smaak en besprenkel met de olijfolie. Bak in ca. 40 min. gaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |