Ik heb volgens mij een maat 68 liggen die heel lang valt, bijna maat 80 als ik mij goed herinner. Als ik er vandaag aan toekom duik ik de doos even in.quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:08 schreef mousemicky het volgende:
Heeft er iemand nog jongensbroekjes maat 74 liggen die smal vallen bij kont/ pijpen? Of gewoon 68 die heel lang vallen? De meeste merken vallen bij J. als pofbroeken (en da's alleen leuk als ik m ook als Zwarte Piet verkleed)...
Voorkeur voor 'simpele' broeken zonder printjes en zakken overal... Kleur mag wel(groen, of rood, of okergeel
)
Graagquote:Op zaterdag 2 november 2013 08:04 schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij een maat 68 liggen die heel lang valt, bijna maat 80 als ik mij goed herinner. Als ik er vandaag aan toekom duik ik de doos even in.
de maat 68 kon ik niet meer vinden. Is waarschijnlijk al richting iemand anders verdwenen met de maat 80 mee.quote:Op zaterdag 2 november 2013 09:06 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Graag. Kun je een fotootje maken?
Thanks voor de foto's, en jammer van de 68. Denk dat de broekjes op de foto 'm namelijk echt veel te wijd zullen zijnquote:Op zondag 3 november 2013 15:42 schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]
de maat 68 kon ik niet meer vinden. Is waarschijnlijk al richting iemand anders verdwenen met de maat 80 mee.
Ik heb dit nog in maat 74:
[ afbeelding ]
En dit in maat 80
[ afbeelding ]
Die is leuk. Maar staat ean dan ook niet gok ik. Die is 90 cm en smal.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:53 schreef Lamb29 het volgende:
Ik heb dit jurkje van Kik kid liggen maar hij staat O. niet leuk
Hij is maat 98, maar valt lang en smal. Met haar nu 102cm vind ik hem nog steeds te lang, maar het bovenlijfje zit nu wel goed. M.i. dus een jurkje voor een echt lange smalle dame!
Nieuw met kaartjes nog.. Alleen gepast..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je de taille opmeet wil ik nog wel voor je meten hoor. Geen probleemquote:Op zondag 3 november 2013 16:42 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Thanks voor de foto's, en jammer van de 68. Denk dat de broekjes op de foto 'm namelijk echt veel te wijd zullen zijn.
Woensdag maar eens naar de stad, kijken wat de HEMA daar heeft, en meteen even langs Zara en Name it. En deze keer niet vergeten een broek die goed zit qua breedte mee te nemen om te vergelijken. T moet alleen langer, want dikker wil ie maar niet echt worden
Kd wat voor maat is dat kikkid jurkje?quote:Op zondag 3 november 2013 22:18 schreef Kleurdoos het volgende:
http://www.mijnalbum.nl/Album=3HOORDQA
hier ga ik shitloads uploaden
gestreepte smafolk is weg, en t mini kidscasepakje ook
62.quote:Op zondag 3 november 2013 22:35 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Kd wat voor maat is dat kikkid jurkje?
Hm scheisse.quote:Op zondag 3 november 2013 22:36 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
62.
ik heb nog wel grotere liggen.
Ik was er zo blij mee, maar vind Luus geen jurkjeskabouter
kijk morgen ff!quote:Op zondag 3 november 2013 22:38 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Hm scheisse.
Liva is wel echt van de jurkjes vind ik. Maar da's vooral omdat de meeste broekjes te wijd of te kort zijn.
Owkeequote:
Haai! Ik wil wel eea. De hema romper met hobbelpaardje, het bijpassende broekje en de twee roze leggings uit mt 50/56.quote:Op zondag 3 november 2013 17:28 schreef danic het volgende:
Zo. Ondanks geen reactie toch alles op de foto gezet.
Bij interesse graag een pm.
En er zitten ook best wat uni kledingstukken tussen, dus jongensmama's, kijk gerust.
Meisjes maat 50/56:
http://www.mijnalbum.nl/Album=7XX83RLG
Meisjes maat 62:
http://www.mijnalbum.nl/Album=84QUV8V6
Meisjes maat 68:
http://www.mijnalbum.nl/Album=NHJGIP4U
Meisjes maat 74:
http://www.mijnalbum.nl/Album=3FCW3FYR
Meisjes maat 80:
http://www.mijnalbum.nl/Album=7PZJTPII
Oh jij was snel! Heb geedit, ook wat betreft de rompersquote:Op maandag 4 november 2013 06:43 schreef danic het volgende:
Prima! Ze zijn voor jou. Ik moet nu werken maar zal het vanavond bij elkaar zoeken.
Wat betreft die drie rompers....is dat het setje met de grijze en met een bloemetjesromper? Of het setje met een witte met een kindje in een mandje?
Ik hoor wel of je nog meer gevonden hebt in maat 68.
Oh whaha helemaal niet gezien!quote:Op maandag 4 november 2013 06:45 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Oh jij was snel! Heb geedit, ook wat betreft de rompers
Nog een edit:
Mt. 74 graag het hemasetje en het losse hema tuniekje. En mt. 80 de hema shirtjes (bruin met bloem en roze met boom)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Belle heeft voorrang bij de La Queue du Chat items.
Cathmar en Kyara bij de Alba en Moonkidsjurkjes.
Ophelia bij het Kidscase jurkjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kleertjes maat 68 t/m 86
Niet in Album:
Ik heb ook nog veel rompers met lange mouw in alle kleuren maat 68.
En nog diverse slofjes.
[ Bericht 16% gewijzigd door kleinzusje op 04-11-2013 16:38:09 ]All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
quote:Op maandag 4 november 2013 16:22 schreef kleinzusje het volgende:
Weer wat kleertjes van mijn kind![]()
eerst hier dan op FB of MP
De Alba jurkjes zijn DUUR super mooi, maar staan haar echt niet helaas. Breed model en kort.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Belle heeft voorrang bij de La Queue du Chat items.
Cathmar en Kyara bij de Alba en Moonkidsjurkjes.
Ophelia bij het Kidscase jurkjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kleertjes maat 68 t/m 86
Niet in Album:
Ik heb ook nog veel rompers met lange mouw in alle kleuren maat 68.
En nog diverse slofjes.
Ik wil heel graag van je overnemen:
- La Queue du Chat blauw tuniekje 18maanden
- La Queue du Chat tuinbroekje
En rompers, misschien kun je een foto van een hele stapel maken, voor de kleuren? Ik zoek o.a. roze (licht en donker), groen, rood!?
Daar heb je wel gelijk in. Zat ik later ook aan te denken. Volgende keer ga ik dat doenquote:Op maandag 4 november 2013 19:48 schreef amaranta het volgende:
Niet dat ik interesse heb, maar dat 'die heeft voorrang' verhaal kan toch ook buiten dit topic om? Stuur de betreffende user ff een pm met fotos en als die persoon niet wil dan kunnen ze alsnog hier.
Maar misschien ligt het wel aan mij hoor. Het is weer bijna die tijd van de maand.
Ooh, die zijn geniaal leuk inderdaad! (weer een merk om bij te kwijlen, en bedankt KZquote:Op maandag 4 november 2013 18:59 schreef bellelena het volgende:
[..]
Ik wil heel graag van je overnemen:
- La Queue du Chat blauw tuniekje 18maanden
- La Queue du Chat tuinbroekje
Helaas !quote:Op maandag 4 november 2013 20:27 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ooh, die zijn geniaal leuk inderdaad! (weer een merk om bij te kwijlen, en bedankt KZ![]()
)
De KC wordt hem niet (ik heb al een jurkje dat er heel erg op lijkt), maar mocht de Metsolakoper afhaken dan hou ik me aanbevolen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Excuses voor de gare foto's, slecht licht en dreumesje in de buurt![]()
[ Bericht 10% gewijzigd door kleinzusje op 05-11-2013 16:08:01 ]All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:59 schreef kleinzusje het volgende:
Kleertjes/Rompers en slofjes toegevoegd. Zie album:
kleertjes van af maat 68 en slofjesIk heb interesse in een paar dingen, maar zit mobiel en kan de DM-knop niet vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Excuses voor de gare foto's, slecht licht en dreumesje in de buurt![]()
Zou je mij een berichtje kunnen sturen zodat ik kan replyen?
Gevonden ?quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:19 schreef Juud-- het volgende:
[..]
Ik heb interesse in een paar dingen, maar zit mobiel en kan de DM-knop niet vindenZou je mij een berichtje kunnen sturen zodat ik kan replyen?
quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:59 schreef kleinzusje het volgende:
Kleertjes/Rompers en slofjes toegevoegd. Zie album:
kleertjes van af maat 68 en slofjeshaha nep metsola handmade van originele metsola stofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Excuses voor de gare foto's, slecht licht en dreumesje in de buurt![]()
quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
haha nep metsola handmade van originele metsola stof
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumpsuit Smafolk 62SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Joggingbroekjes 50/56/62SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog meer broekjes (50-74)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'t shirts, ook leuk met een lange mouwen romper 68SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lindex rompers 62SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vestjes 50/56/62SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OverigenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Positiejurk Queen Mum mt sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door mousemicky op 06-11-2013 11:31:59 ]![]()
Ik heb nog een paar van deze:quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:03 schreef L4cs4p het volgende:
Ik zoek jongens goed aanblijvende winterslofjes ongeveer 12,5 cm. Bruin, navy, zwart, iig zonder bont![]()
Oxxy's misschien? Iemand?
http://www.boumy.eu/collection/boumy-boots/brogues-blue![]()
En ik vond tussen de schone was ook nog deze zipsuit van H&M, maat 68. Hij past niet meerquote:Op woensdag 6 november 2013 11:26 schreef mousemicky het volgende:
J.'s kast even opgeruimd, en de dozen met hele kleine kleertjes opgeruimd. Hopelijk kan ik er iemand anders blij mee maken! Jongensdingetjes 50-68 en in 50/56/62 ook joggingbroekjes/ jumpsuits, zeker ook geschikt voor meisjes. Reacties mogen in DM/PM.
. Kan al gedragen worden vanaf maat 62! Wil er graag 7,50 voor hebben.
![]()
![]()
mensen; iemand een tip over waar de sintmaartenstokjes dit jaar te koop zijn? Ben vandaag bij trekpleister, blokker en kruidvat geweest. Iemand al ergens wat gekocht? (anders ga ik wederom voor niets...)05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)![]()
Sintmaartenstokjes? Wat zijn dat?quote:Op woensdag 6 november 2013 15:24 schreef Beessie-Jen het volgende:
mensen; iemand een tip over waar de sintmaartenstokjes dit jaar te koop zijn? Ben vandaag bij trekpleister, blokker en kruidvat geweest. Iemand al ergens wat gekocht? (anders ga ik wederom voor niets...)Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.![]()
MM, dat zijn de lage slofjes, maar ik zoek echt iets hogers en warmers en daar zit allemaal bont op![]()
Cyntiaa, ik vind ze niet zo mooi, sorry![]()
![]()
Vind je deze al te veel bont? Want dat is alleen de voering, en niet een omgeslagen randje...quote:Op woensdag 6 november 2013 18:42 schreef L4cs4p het volgende:
MM, dat zijn de lage slofjes, maar ik zoek echt iets hogers en warmers en daar zit allemaal bont op![]()
Cyntiaa, ik vind ze niet zo mooi, sorry
http://baby-schoenen.nl/winkel/product_info.php/products_id/184
Of je moet voor deze gaan, geen heel warme slofjes, wel hoog, maar geen bont:
http://baby-schoenen.nl/winkel/product_info.php/products_id/168![]()
Speelgoedwinkel!! Suffiequote:Op woensdag 6 november 2013 15:24 schreef Beessie-Jen het volgende:
mensen; iemand een tip over waar de sintmaartenstokjes dit jaar te koop zijn? Ben vandaag bij trekpleister, blokker en kruidvat geweest. Iemand al ergens wat gekocht? (anders ga ik wederom voor niets...)
Sarcasme. Herken het.![]()
Die eerste vind ik verschrikkelijkquote:Op woensdag 6 november 2013 18:49 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Vind je deze al te veel bont? Want dat is alleen de voering, en niet een omgeslagen randje...
http://baby-schoenen.nl/winkel/product_info.php/products_id/184
Of je moet voor deze gaan, geen heel warme slofjes, wel hoog, maar geen bont:
http://baby-schoenen.nl/winkel/product_info.php/products_id/168Dat randje langs de laars vind ik erg meisjes-achtig
Die tweede vind ik wel leuk, maar dan hoop ik die tweedehands te kunnen kopen![]()
![]()
(Bijna) alle pakjes zijn de deur uit
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)![]()
Ik wil deze voor mijn jochie, vind dat bont dat wel weer grappig, en wil dat ie warme voeten heeft:quote:Op woensdag 6 november 2013 18:52 schreef L4cs4p het volgende:
[..]
Die eerste vind ik verschrikkelijkDat randje langs de laars vind ik erg meisjes-achtig
Die tweede vind ik wel leuk, maar dan hoop ik die tweedehands te kunnen kopen
http://baby-schoenen.nl/winkel/product_info.php/products_id/394
Maar deze vind ik ook wel leuk, baby gympies:
http://baby-schoenen.nl/winkel/product_info.php/products_id/194![]()
Bij de Action idd. Heb ik ze gister gekochtquote:Op woensdag 6 november 2013 15:24 schreef Beessie-Jen het volgende:
mensen; iemand een tip over waar de sintmaartenstokjes dit jaar te koop zijn? Ben vandaag bij trekpleister, blokker en kruidvat geweest. Iemand al ergens wat gekocht? (anders ga ik wederom voor niets...)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.![]()
Op de site van de Albert Heijn staat dat ze ze hebben. Heb ze niet in de winkel gezien, maar ook niet nasr gezocht.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:24 schreef Beessie-Jen het volgende:
mensen; iemand een tip over waar de sintmaartenstokjes dit jaar te koop zijn? Ben vandaag bij trekpleister, blokker en kruidvat geweest. Iemand al ergens wat gekocht? (anders ga ik wederom voor niets...)I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.![]()
Mooie jumpsuits.
In goede staat, niet in de droger geweest of in aanraking met huisdieren.
Vraagprijs staat vermeld, maar indien je een ander bedrag in gedachten hebt, pm me gerust![]()
Dan komen we er wel uit.
Zara, maat 62.
6,50 euro
HJORTH 68-74 VERKOCHT
10 euro
Hema 56
4,50 euro
Katvig 56
10 euro
JNY design.se 62 VERKOCHT
10 euro
[ Bericht 0% gewijzigd door ymme op 07-11-2013 11:01:17 ]![]()
Bruna! Zitten nog extra gekleurde lampjes in het stokje kwam ik later achter.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:24 schreef Beessie-Jen het volgende:
mensen; iemand een tip over waar de sintmaartenstokjes dit jaar te koop zijn? Ben vandaag bij trekpleister, blokker en kruidvat geweest. Iemand al ergens wat gekocht? (anders ga ik wederom voor niets...)![]()
![]()
Nog maar een keer in de herhaling, want ondergesneeuwd door de Sint Maartenstokjes (die hier niet te koop zijn, wij doen niet aan Sint Maarten).
Ook 2 winterjasjes en 1 warm vest:
KikKid vest mt, 68 (met mijn sloffen er ook op), 7,50
BFC soepel jasje (toch te klein nu) mt. 68, 7.50
Jasje van Little Feet/ moodstreet mt. 68, 6,50
En het H&M sterrenpak mt 68, 7,50(aan-foto op verzoek
)
De rest staat een paar pagina's hiervoor:quote:Op woensdag 6 november 2013 11:26 schreef mousemicky het volgende:
J.'s kast even opgeruimd, en de dozen met hele kleine kleertjes opgeruimd. Hopelijk kan ik er iemand anders blij mee maken! Jongensdingetjes 50-68 en in 50/56/62 ook joggingbroekjes/ jumpsuits, zeker ook geschikt voor meisjes. Reacties mogen in DM/PM.
[ Bericht 71% gewijzigd door mousemicky op 07-11-2013 14:46:54 ]![]()
No offence MM, maar kon je je post van gistermiddag niet meer aanpassen dat je het overgrote deel een pagina later nog eens post?![]()
![]()
Sorry, was niet de bedoeling, aanpassen geklikt ipv quote, als t goed is nu aangepast hierboven.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:43 schreef Mineola het volgende:
No offence MM, maar kon je je post van gistermiddag niet meer aanpassen dat je het overgrote deel een pagina later nog eens post?![]()
Action!quote:Op woensdag 6 november 2013 15:24 schreef Beessie-Jen het volgende:
mensen; iemand een tip over waar de sintmaartenstokjes dit jaar te koop zijn? Ben vandaag bij trekpleister, blokker en kruidvat geweest. Iemand al ergens wat gekocht? (anders ga ik wederom voor niets...)![]()
binnen, thnx! ook voor de sokkies! zwart <3quote:Op woensdag 6 november 2013 18:57 schreef kleinzusje het volgende:
(Bijna) alle pakjes zijn de deur uit
Forum Opties Forumhop: Hop naar: