abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 november 2013 @ 22:13:28 #271
149959 SQ
snelle trees
pi_132943148
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2013 21:37 schreef JaleesaJoia het volgende:
Om maar gelijk mee te posten,

De angsten waar jullie over praten zijn mij ook bekend in zekere zin.

Wanneer je de verloskundige gaat bellen om een eerste afspraak te maken vragen ze uiteraard naar de eerste dag van je laatste menstruatie. Dit was bij mij op 24aug. Bij de eerste echo zou ik dus rond de 9/10 weken moeten zijn volgens de berekening. Uiteindelijk bleek ik pas een kleine 6weken zwanger te zijn.

De dag na die eerste echo had ik opeens wat bloedverlies, dit hield gelukkig niet aan, maar tot op de dag van vandaag heb ik wel dagelijks bruin verlies ;(. Verloskundige al gebeld en die zei dat zolang het niet doorzet in bloeden dat het geen kwaad kan.. Maar daar hoor ik dus verschillende verhalen over.
Helaas is het dus afwachten tot de tweede echo op 20november... :'( tot die tijd in spanning, maar wil wel van het positieve uit blijven gaan, gezien ik nog steeds volop zwangerschaps symptomen heb..

Vervelend wel die onzekerheid, ben blij als ik voorbij de 'gevarenzone' ben
dat klinkt erg herkenbaar ;( hopelijk is de uitkomst bij jou beter dan bij mij... :* Waarom mag je 20 november pas weer?
disclaimer
pi_132943508
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2013 21:55 schreef Limone het volgende:
Was er wel een hartje te zien op die echo?
Ze heeft een inwendige echo gemaakt omdat t nog zo klein was, er was al wel een heeeeeeel snel hartje te horen :Y
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_132943555
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2013 21:31 schreef Limone het volgende:
Ik wil ook zunne huispak! O+
Met tijgerprint en glitters.
Knot op de kop en gaan!

Jaleesa, dat duurt nog wel eventjes.. Kan je wel zo lang wachten?
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
pi_132943601
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2013 22:13 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

dat klinkt erg herkenbaar ;( hopelijk is de uitkomst bij jou beter dan bij mij... :* Waarom mag je 20 november pas weer?
Dat is gewoon mn reguliere afspraak, zou dan rond de 11 weken zijn, ze zijn er volgens mij niet zo happig op om je eerder langs te laten komen om je gerust te stellen :'(
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_132943680
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 22:21 schreef RunForrestRun het volgende:

[..]

Met tijgerprint en glitters.
Knot op de kop en gaan!

Jaleesa, dat duurt nog wel eventjes.. Kan je wel zo lang wachten?
Ik heb ze inmiddels in 2 weken al 2x gebeld. Voel me zo'n aansteller als ik alleen lichtbruin verlies heb en verder nog alle symtpomen, maar ze dan toch steeds panisch op ga bellen ;(
pi_132945002
Jj, ik zou ook ongerust zijn en ze zijn er om te bellen...

Toch ben ik bang dat het een kwestie van volhouden en geduld is, want ze kunnen toch niets doen! Zorg goed voor jezelf. Het is een lastige periode die eerste weken. Hoop dat je snel gerust gesteld wordt.
pi_132948639
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2013 22:24 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

Ik heb ze inmiddels in 2 weken al 2x gebeld. Voel me zo'n aansteller als ik alleen lichtbruin verlies heb en verder nog alle symtpomen, maar ze dan toch steeds panisch op ga bellen ;(
En een "pret"echo dan? Veel bureau's bieden er 1 aan van 15 min voor iets van 30¤. Misschien geeft het net de zekerheid die je nodig hebt.
  woensdag 6 november 2013 @ 03:37:04 #278
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_132950432
Mabawa, jij was laatst toch ook 's nachts zo misselijk? Of ben ik weer zo dement als een deur? :s)

Ik heb het nu voor de vierde nacht in een week ofzo. Jij nog tips? Of iemand anders?

Oh en 35 weken vandaag! *O*

[ Bericht 19% gewijzigd door ProjSkippy op 06-11-2013 03:47:37 ]
pi_132950492
Jompel voor skip! 35, wow!
Jij ook wakker trouweNs? Mijn vent had de mother of all hoestbuien. En nu ben ik dus wakker. -O-
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_132950549
Mooi boontje chanty :)

Jaleesa welkom!

Rfr het kamertje in elkaar gezet..leuk!

Chocolade letter O+

Ik kan niet slapen. Veel harde buiken en menstruatiepijn...maar niks regelmatigs.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_132950551
Nog meer wakkere zie ik..gezellig zo;)
pi_132950662
Oehh bla dat klinkt veelbelovend. Hoe gaat t nu?
pi_132950705
T lijkt rustiger nu..wel nog buiKpijn en harde buiken die pijnlijk zijn. Maar ben bang dat t niet meer dan voorwerk is.

Lang leve tlc O+
pi_132950886
Oh bla, ik schuw geen smerige details hoor :+ Toen ik de slijmprop verloor was daar geen twijfel over mogelijk. Was echt een wittig/doorzichtig naaktslakje/stukje(s) van een naaktslak :s)

Chanty, ze lijkt op jou! O+
vindt t echt zo tof voor je, goede echo! :Y

JJ, welkom!

Jongens.... Ik heb sinds vandaag gewoon geen baby meer maar een dreumes! Waaaaaah!!
pi_132950925
Ook voorwerk is werk, bla! *O*
pi_132950985
Gefeliciteerd, Coco! Ik weet dat nog wel, vorig jaar. *O* :s)
pi_132951206
Oeh, Bla, spannend!

Jj, daar zou ik ook vaker om bellen hoor.

Ik had dit weekend iemand op bezoek met een verkoudheid en werd vanochtend wakker met keelpijn }:| En ik kon eigenlijk nog langer blijven liggen ook }:|
  woensdag 6 november 2013 @ 08:11:51 #288
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_132951234
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 07:27 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh bla, ik schuw geen smerige details hoor :+ Toen ik de slijmprop verloor was daar geen twijfel over mogelijk. Was echt een wittig/doorzichtig naaktslakje/stukje(s) van een naaktslak :s)

vindt t echt zo tof voor je, goede echo! :Y

JJ, welkom!

Jongens.... Ik heb sinds vandaag gewoon geen baby meer maar een dreumes! Waaaaaah!!
:D _O- O+

En gefeliciteerd met je kleine dreumes *O*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_132951358
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 07:27 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ja ik heb toch even gegoogled :D en het lijkt er verdacht veel op.
Maar alles is zo afgezwakt....
Moest wel huilen toen manlief zijn jas aan deed en niet eens vroeg of het serieus was en hij evt thuis moest blijven...hormonen :@ :')

quote:
:D

quote:
Gefeliciteerd!!!
pi_132951497
oh daar had ik ook van moeten krijsen huilen, hoor Bla!

Maar het duurt nu vast niet lang meer. Zul je zien dat het vanmiddag in alle hevigheid terugkomt!
pi_132951503
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2013 03:37 schreef ProjSkippy het volgende:
Mabawa, jij was laatst toch ook 's nachts zo misselijk? Of ben ik weer zo dement als een deur? :s)

Ik heb het nu voor de vierde nacht in een week ofzo. Jij nog tips? Of iemand anders?

Oh en 35 weken vandaag! *O*
Ja blugh, heb alleen geen tips. Heb met een bakje tussen mn benen op de bank gezeten, meer niet :') Heb je iets gegeten vannacht? Misschien dat dat nog helpt? Ik word wel regelmatig tussen 5.30 en 7.30 wakker met misselijke honger en moet dan echt iets eten. Maar zo vaak 's nachts wakker worden zal je niet veel goeds doen. :*

*O* 35 weken, jippiee!!!

Bla voorwerk!! Joehooeee! En ik snap je huilactie wel hoor! :*

Coco gefeliciteerd met je dreumes!!
pi_132951621
Oh! Ik had nog niet *O* voor de 35 wkn gedaan :)

Dat misselijk zijn lijkt me wel irritant trouwens. Helaas geen tips..
  woensdag 6 november 2013 @ 08:50:57 #293
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132951642
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 08:39 schreef Mabawa. het volgende:
Ja blugh, heb alleen geen tips. Heb met een bakje tussen mn benen op de bank gezeten, meer niet :')
Ik las dit met het slijmpropverhaal in mijn achterhoofd, en vond het ietwat raar :').

Spannend, bla!

Skip 35 weken *O*.

Coco van harte O+.

Mijn bekken doet belachelijk veel pijn, dus ik ga maar weer eens proberen het rustig aan te doen vandaag -O-
KuikenGuppy
pi_132951684
Bla spannend hoor. Probeer anders nog even te slapen mocht het dan terug komen heb je meer energie. Kan me goed voorstellen dat je baalt van je man. Je kunt hem altijd nog bellen dat hij thuis moet komen.

Welkom nieuw zwangere ( sorry ben ff je naam vergeten) die onzekerheid is moordend maar helaas is er niet zoveel aan te doen. Sterkte!

Vanacht redelijk geslapen. 3 keer er uit gegaan om te plassen te drinken en chocolade te eten :) nu weer een nieuwe drukke dag met wasjes, gordijnen vermaken samen met mn nicht en vanmiddag op verjaardag bij mn mams. Ow ja ook nog ff de wieg ophalen.
pi_132951838
Slapen kan ik overdag nooit..en nu al helemaal niet want dochtertje is ziek thuis.
En man voelde zich ook wel schuldig hoor...hij is geen hork, hij had t gewoon niet echt door ;)

Enne doe jij een beetje rustig aan? Ziet eruit als een iets te druk dagje ;)
pi_132951890
JaleesaJoia welkom en gefeliciteerd.

Burdie sterkte met je bekken.
En nou ben ik iets te visueel ingesteld en zie ik bla al druk in de weer met plastic bakjes om de slijmprop op te vangen.

Coco gefeliciteerd met je dreumes.

Bla spannend hoor.

Martine klinkt als een drukke dag.

Skips balen van die nachtelijke misselijkheid.
Maar wel 35 weken!!

Ik hoop dat ik vandaag een betere start heb als gisteren, want door het eruit gooien van mijn ontbijt, was ik de rest van de ochtend en middag beroerd. Vandaag wil ik wel een productief dagje hebben.
pi_132951929
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2013 22:20 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

Ze heeft een inwendige echo gemaakt omdat t nog zo klein was, er was al wel een heeeeeeel snel hartje te horen :Y
Oooh, dat verkleint de kans dat het misgaat aanzienlijk! :)
pi_132952205
Proj alweer 35 weken *O*

Blabla, dat zou ik ook hebben hoor. }:| mannen soms...

Burdie, doe je rustig aan met je bekken? je hebt leuk positiespul te koop. Helaas verkoopverbod ingesteld voorlopig hier :X

Ik ben alweer 31 weken vandaag *O* Nog 5 weekies werkuuh *O*
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_132952513
Mabawa, weet je verloskundige ook dat je last hebt van nachtelijke misselijkheid?
  woensdag 6 november 2013 @ 10:02:28 #300
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132952883
@flower, het mag allemaal voor zo goed als niets weg ;).

Ik baal zo, kan nauwelijks nog de trap op en af :{.
KuikenGuppy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')