Met die cola valt het trouwens best mee. Als je verder tenminste geen koffie o.i.d. drinkt.quote:Op maandag 4 november 2013 08:33 schreef nummer_zoveel het volgende:
Milkshake van de Mac mag niet? Wat is dat nu weer, ik bestelde al geen cola ivm te veel cafeine omdat dat ook al niet goed is.
Nee nog voor eiwitten.quote:Op maandag 4 november 2013 10:39 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Whehe ja kozijn :p
Mawaba iets lekkers...hmm goed idee!
Denk je dat je blaasontsteking hebt?
Dat weet ik, maar verbaasde me er over dat je dus na een paar kopjes koffie ook al geen milkshake meer mag in de Mac.quote:Op maandag 4 november 2013 10:42 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Met die cola valt het trouwens best mee. Als je verder tenminste geen koffie o.i.d. drinkt.
De max is 100mg/dag. Een blikje bevat ongeveer 33mg cafeïne. Dus je zou drie blikjes per dag mogen. Ik beperk het zelf overigens ook tot max 1glas/blikje per dag (als ik het drink), maar dat is ook omdat cola in het algemeen gewoon niet super gezond is.
Dat is dus ook niet zoquote:Op maandag 4 november 2013 11:26 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar verbaasde me er over dat je dus na een paar kopjes koffie ook al geen milkshake meer mag in de Mac.
Onder het motto lekker verder irriteren: Het is, "iets irriteert je" en "ergeren aan iets"quote:Op maandag 4 november 2013 12:32 schreef nummer_zoveel het volgende:
Dat je als zwangere nog de weg durft over te steken met al die gevaren om je heen....
Sorry, ben verder in een slecht humeur vandaag en irriteer me aan alles.
Irritanteling!quote:Op maandag 4 november 2013 12:57 schreef Theeleuter het volgende:
[..]
Onder het motto lekker verder irriteren: Het is, "iets irriteert je" en "ergeren aan iets"![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |