Ohhh Chantyquote:Op dinsdag 5 november 2013 09:07 schreef Chanty het volgende:
Hartje gezienschatting is dat ik 8 wk+5 ben. UD wordt voorlopig dus 12 juni. Zal vanavond een foto van ons boontje plaatsen. Ben zo opgelucht en blij en moest natuurlijk huilen
![]()
Volgende week terugkomen voor bloedafname voor de combinatietest en dan doet hij nog een keer en echo om te kijken of nog steeds alles goed is.
Spees fijn om te lezen dat ik niet de enige ben. Ging het wel weer weg? En bleef het bij jou ook hele dagen bibberen? Ik vind het eerlijkgezegd best een beetje irritant. Het leid me echt een beetje af van mijn werk ook.quote:Op dinsdag 5 november 2013 09:18 schreef Spees_Eend het volgende:
Dan kan ik meteen wel even tegen Nikki zeggen dat ik die zenuwtrekjes ook heb gehad in mijn buik.
Oh wauw, wat geweldig voor jequote:Op dinsdag 5 november 2013 09:07 schreef Chanty het volgende:
Hartje gezienschatting is dat ik 8 wk+5 ben. UD wordt voorlopig dus 12 juni. Zal vanavond een foto van ons boontje plaatsen. Ben zo opgelucht en blij en moest natuurlijk huilen
![]()
Volgende week terugkomen voor bloedafname voor de combinatietest en dan doet hij nog een keer en echo om te kijken of nog steeds alles goed is.
Bijzonder he!quote:Op dinsdag 5 november 2013 09:07 schreef Chanty het volgende:
![]()
Ik weet eigenlijk niet meer precies hoe lang het duurde... Wel een tijdje en met enige regelmaat. Alleen ik las het net van jou en ik dacht Ohhhhja! Dat was ik vergeten maar dat had ik ook!quote:Op dinsdag 5 november 2013 09:31 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Spees fijn om te lezen dat ik niet de enige ben. Ging het wel weer weg? En bleef het bij jou ook hele dagen bibberen? Ik vind het eerlijkgezegd best een beetje irritant. Het leid me echt een beetje af van mijn werk ook.
Chanty!!! Wat enorm fijn! Gefeliciteerd!
Nee, maar bij harde kaas maakt.dat niet uit, daar kan listeria sowieso niet in leven/groeien.quote:Op dinsdag 5 november 2013 09:32 schreef Dot. het volgende:
Wisten jullie trouwens dat boerenkaas alleen zo mag heten als hij is gemaakt van rauwe melk?
Oh echt? Dat wist ik niet. Had ik dus toch die lekkere Emmentaler kunnen eten in Frankrijkquote:Op dinsdag 5 november 2013 10:08 schreef Burdie het volgende:
Chanty, wat goed![]()
![]()
!
Ben zo blij voor jullie!!!!!
[..]
Nee, maar bij harde kaas maakt.dat niet uit, daar kan listeria sowieso niet in leven/groeien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |