quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: kinderjunksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ik wist zo snel niksquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:13 schreef Viro het volgende:
Ik zou er een heel ander TT van hebben gemaakt![]()
ow nee hequote:Op zaterdag 2 november 2013 00:13 schreef Viro het volgende:
Ik zou er een heel ander TT van hebben gemaakt![]()
Dit dusquote:
Zie mijn vorige postquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wist zo snel niksMaar zag dat na mij topic dichtging dus dicht.
Oh ja vergeten dat jij mij een beetje kentquote:
A, je hebt een crush op Krulquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:15 schreef Viro het volgende:
[..]
Dit dus
[..]
Zie mijn vorige post
[..]
Oh ja vergeten dat jij mij een beetje kentJa ik had weer zo'n blik in mijn ogen
Euh nee, nooit gemeet en te jongquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
A, je hebt een crush op Krul
Ja dat snap ik. Sexy Damon is gewoon één en al geilheid op je schermquote:
DIe andere gast is ook wel lekker hoorquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dat snap ik. Sexy Damon is gewoon één en al geilheid op je scherm
Stefan?quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:16 schreef Snowbells het volgende:
[..]
DIe andere gast is ook wel lekker hoor
Oh leuk, zorg er dan maar voor dat ik geen lapo krijg vanavondquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dat snap ik. Sexy Damon is gewoon één en al geilheid op je scherm
Ha-ha, ik ben nog wel even wakkerquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:17 schreef Viro het volgende:
[..]
Oh leuk, zorg er dan maar voor dat ik geen lapo krijg vanavond
Heb je het tegen mij?quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:19 schreef Viro het volgende:
Komt ze weer daarmee, moet je juist niet doen bij mij![]()
Bahquote:
Oh dat duurt nog wel even dus voor ik daar ben hahaquote:
Ik was Twilight fan (was meteen over na het laatste deel haha) en ondanks dat er ook weerwolven en vampieren in TVD zitten vind ik Twilight wel slechter en sowieso veel meer gezwijmel. In de TVD zit meer actiequote:Op zaterdag 2 november 2013 00:26 schreef Viro het volgende:
Als Twilight een beetje hetzelfde is als TVD dan weet ik al dat ik niet naar de Twilight marathon schoonzusje ga![]()
Dank je, dan weet ik voldoendequote:Op zaterdag 2 november 2013 00:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik was Twilight fan (was meteen over na het laatste deel haha) en ondanks dat er ook weerwolven en vampieren in TVD zitten vind ik Twilight wel slechter en sowieso veel meer gezwijmel. In de TVD zit meer actie
tuurlijk johquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:24 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik las bebaard
Broekie, wacht maar tot jij 25 bent dan piep je anders
Twilight is ook echt meer voor tieners denk ikquote:
Ik heb eerste 10 episodes van S1 van TVD gezien toen de serie net begonnen was. Vond het niet leuk dus daarom ermee gestopt.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Twilight is ook echt meer voor tieners denk ikTVD daar in tegen is ook leuk als je in de 20 bent
god zal je straffquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:35 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga even soppen. Uhm The Vampire Diaries kijken
ALDOquote:
Dit heb ik altijd al gewild en wil ik nog steedsquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:07 schreef Snowbells het volgende:
Ik wil echt iemand die hele dag op m'n rug kan kriebelen en masseren
Ian Somerhalderquote:
Ik kijk TVD en kijk hier tegelijkquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:38 schreef Viro het volgende:
Ik ga One Piece kijken, zie wel wanneer er weer leven in het topic is.
Ik heb zo'n standaard glazen asbak, heb em een keer op de grond laten vallen waardoor er een stukje vanaf is.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:41 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb echt zo'n lelijke kitscherige glazen asbak
Sorry man, ik ben geen spiegel. Maar ik kan het waarderen dat je jezelf eerlijk kan bekijken.quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:15 schreef Sardu het volgende:
[..]
[..]
Ik begrijp dus helemaal niet waarom je dat hier doet. Ga lekker in Onz de debiel uithangen in plaats van in dit topic. Iedereen loopt normaal te doen en jij meet je het imago van stakkertje aan.![]()
Ik geloof er geen kut van en tot op heden. Op basis van je posts ben je in mijn ogen dus ook een stakkertje met bewijsdrang. Nu kan ik een heel verhaal typen over mensen die compenseren op internet voor hun normale leven, maar jij als "psychologie student" zal dit natuurlijk al lang weten.
Ok. Binnenkort rook je vast wel weerquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:52 schreef Unscrewed het volgende:
Ik ben samen met een maat naar het kanaal gelopen en we hebben onze pakken shag in het kanaal gesmeten. Stoppen met roken poging #5. We roken allebei al meer dan 2 jaar. Maar nu accepteer ik het ook gewoon, weet je. Die andere keren twijfelde ik nog, maar nu niet. Er komt gewoon een tijd dat het voelt alsof je moet stoppen. Nu ben ik ook bezig met een chick, zij vind het ook goed dat ik stop, dus nog meer extra motivatie.
Blowen doe ik wel, maar uitsluitend in het weekend en niet met de reden om te roken maar echt gewoon om te blowen.
Is het mogelijk om je FOK!-account te verwijderen?quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ok. Binnenkort rook je vast wel weer
quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:56 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Is het mogelijk om je FOK!-account te verwijderen?
Waarom zeg je niet gewoon pas dat je gestopt bent als je gewoon een tijd gestopt bént?quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:52 schreef Unscrewed het volgende:
Ik ben samen met een maat naar het kanaal gelopen en we hebben onze pakken shag in het kanaal gesmeten. Stoppen met roken poging #5. We roken allebei al meer dan 2 jaar. Maar nu accepteer ik het ook gewoon, weet je. Die andere keren twijfelde ik nog, maar nu niet. Er komt gewoon een tijd dat het voelt alsof je moet stoppen. Nu ben ik ook bezig met een chick, zij vind het ook goed dat ik stop, dus nog meer extra motivatie.
Blowen doe ik wel, maar uitsluitend in het weekend en niet met de reden om te roken maar echt gewoon om te blowen.
Nope.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:56 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Is het mogelijk om je FOK!-account te verwijderen?
eensquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Waarom zeg je niet gewoon pas dat je gestopt bent als je gewoon een tijd gestopt bént?
Ik vind dat niks, zeggen dat je gaat stoppen.
Beter gewoon volhouden dat je zwaar gaat minderen en er veel bewuster op gaat letten enzo, en uiteindelijk blijkt dat je eigenlijk nooit meer rookt dus gewoon gestopt bent, dan elke keer weer je brein zitten upfucken dat je jezelf elke keer weer teleur stelt als je weer eens wat rookt.
Ja. Doe ik jullie een plezier en mezelf ook. Win-Win.quote:
Omdat ik er nu wel zeker over ben voor de 1e keer?quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Waarom zeg je niet gewoon pas dat je gestopt bent als je gewoon een tijd gestopt bént?
Ik vind dat niks, zeggen dat je gaat stoppen.
Beter gewoon volhouden dat je zwaar gaat minderen en er veel bewuster op gaat letten enzo, en uiteindelijk blijkt dat je eigenlijk nooit meer rookt dus gewoon gestopt bent, dan elke keer weer je brein zitten upfucken dat je jezelf elke keer weer teleur stelt als je weer eens wat rookt.
Ja tchog. Dikke boeiend als je af en toe op feestjes nog wat rookt ofzo de eerste tijd. Desnoods nog 1 pakje per maand ofzo weetje. Altijd nog beter dan 1 pakje per dag roken. Is eigenlijk niet gestopt zijn, maar daarom moet je 't ook niet zo noemenquote:
Van mij hoef je niet weg hoor, maar heb je dit niet vaker gezegd? Dat je het hier zat was en toen kwam je ook terug. Je komt vanzelf wel weerquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:03 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja. Doe ik jullie een plezier en mezelf ook. Win-Win.
Je bent ergens nooit zeker van tot het 'voltooid' is.quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:03 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Omdat ik er nu wel zeker over ben voor de 1e keer?
Dit zei ik 1x eerder, ja. Maar toen FB'de/W'appde iemand me. Dus ik wil mijn account verwijderen, dan heb ik ook niks te kiezen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Van mij hoef je niet weg hoor, maar heb je dit niet vaker gezegd? Dat je het hier zat was en toen kwam je ook terug. Je komt vanzelf wel weer
Morgen komt mijn e-sigaret dinges binnenquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:05 schreef Amarantha het volgende:
Ik rook nu 8 jaar en ik moet echt niet denken aan stoppen nu
Een FOK!account kan niet verwijderd worden.quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:05 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dit zei ik 1x eerder, ja. Maar toen FB'de/W'appde iemand me. Dus ik wil mijn account verwijderen, dan heb ik ook niks te kiezen.
Ik kom 1 dag voor mijn dood op FOK! om te melden of ik gestopt ben.quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je bent ergens nooit zeker van tot het 'voltooid' is.
Vriendin van me is pas weer begonnen met roken na 4 jaar gestopt te zijn geweest. Die was daar ook zeker over destijds.
Je kan het voor jezelf wel volhouden. Maar is voor jezelf gewoon prettiger om tegen jezelf te zeggen wat ik net zei
Zoals ik al zei.. We zien je vanzelf wel weer terugquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:05 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dit zei ik 1x eerder, ja. Maar toen FB'de/W'appde iemand me. Dus ik wil mijn account verwijderen, dan heb ik ook niks te kiezen.
Haha dat is lullig, dus je FOK! profiel blijf altijd bestaan zolang FOK! bestaatquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Een FOK!account kan niet verwijderd worden.
Of in principe zouden de admins dat wel kunnen, maar dat doen ze niet.
Nou dat is dan mooi kut.quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Een FOK!account kan niet verwijderd worden.
Of in principe zouden de admins dat wel kunnen, maar dat doen ze niet.
Ach morgen voel je je beter en vind je het hier wel weer leukquote:
Precies ik kan mij echt ergeren aan mensen die "gestopt" zijn met iets maar het dan toch nog vaak doenquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja tchog. Dikke boeiend als je af en toe op feestjes nog wat rookt ofzo de eerste tijd. Desnoods nog 1 pakje per maand ofzo weetje. Altijd nog beter dan 1 pakje per dag roken. Is eigenlijk niet gestopt zijn, maar daarom moet je 't ook niet zo noemen
Maybe. Ik heb vandaag ook niks gegeten tussen 07.00 en 18.00, dus zat in een ziek rare mindset. Had wel 2 espresso's op.quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ach morgen voel je je beter en vind je het hier wel weer leuk
Huisgenoot van me was 2 jaar terug helemaal trots dat ze niet meer rookte, maar ze bleef wel joints roken. Tja dan vind ik ook niet echt dat je bent gestopt met rokenquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:09 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Precies ik kan mij echt ergeren aan mensen die "gestopt" zijn met iets maar het dan toch nog vaak doen![]()
En dat doet je besluiten dat je FOK! haat?quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:10 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Maybe. Ik heb vandaag ook niks gegeten tussen 07.00 en 18.00, dus zat in een ziek rare mindset. Had wel 2 espresso's op.
Mentaal ben ik ziek uitgeput.
Ik wel, zolang je niet gaat blowen om het te compenseren. Maar als je toch al blowde en even veel blowt nog steeds dan ben je gestopt met roken maar niet met blowen. Grgr.quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Huisgenoot van me was 2 jaar terug helemaal trots dat ze niet meer rookte, maar ze bleef wel joints roken. Tja dan vind ik ook niet echt dat je bent gestopt met roken
Nee. De 50/50 sfeer die hier hangt.quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En dat doet je besluiten dat je FOK! haat?
Oh maar misschien heeft dat te maken met je troll berichtjes? Als je nou gewoon jezelf bent en niet elke keer je verstopt achter iemand die rare opmerkingen maakt dan is de sfeer hier beter en vind iedereen je gewoon chillquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:11 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nee. De 50/50 sfeer die hier hangt.
Wil je me niet laten stikken in de rook van mijn joint?quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:21 schreef Viro het volgende:
Uns, heb je die chick al agressief gefixed of wacht je daar nog mee?
agressief in de kont geneukt heb ik uit betrouwbare bronnen vernomenquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:21 schreef Viro het volgende:
Wil wel het minimum van zeven uur slaap halen aangezien ik afgelopen nacht maar vier uurtjes erop had zittenquote:
gewoon bikkelen tochquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:23 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Wil wel het minimum van zeven uur slaap halen aangezien ik afgelopen nacht maar vier uurtjes erop had zitten
Of zoals Bob het zal zeggen: Neem een lijn pepquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gewoon bikkelen toch
redbull in tray'en kopen
Dat lukt mij niet, doe daarom altijd telefoon wegleggen en/of fok afsluiten op laptop.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kijk TVD en kijk hier tegelijk
ontspan je je gezicht als je met je ogen dichtgeknepen zit? terwijl je hard denkt 'ik moet slapen ik moet slapen kut ik lig klaarwakker kk nu kom ik niet aan genoeg uren slaap slaap'quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:23 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Wil wel het minimum van zeven uur slaap halen aangezien ik afgelopen nacht maar vier uurtjes erop had zitten
Maar bob is een beetje verslaafd heb ik het ideequote:Op zaterdag 2 november 2013 01:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Of zoals Bob het zal zeggen: Neem een lijn pep
Johquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Maar bob is een beetje verslaafd heb ik het idee
Nja heeft meer andere redenen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:25 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
ontspan je je gezicht als je met je ogen dichtgeknepen zit? terwijl je hard denkt 'ik moet slapen ik moet slapen kut ik lig klaarwakker kk nu kom ik niet aan genoeg uren slaap slaap'
Sorry ama, zal je volgende keer een waarschuwing geven als ik een oprecht gemeende vraag stel aan Unsquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wil je me niet laten stikken in de rook van mijn joint?
Ik heb vanavond twee redbull op. Misschien dat ze nu pas zijn aangeslagenquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gewoon bikkelen toch
redbull in tray'en kopen
Dat waardeer ikquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:27 schreef Viro het volgende:
[..]
Sorry ama, zal je volgende keer een waarschuwing geven als ik een oprecht gemeende vraag stel aan Uns
Ik drink die zooi normaal alleen als ik wakker wordquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:27 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik heb vanavond twee redbull op. Misschien dat ze nu pas zijn aangeslagen
Hier net laatste stukje lasagne opgegetenquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:22 schreef Amarantha het volgende:
Boehoe mijn lekkere honey-salted pinda's zijn op
Ah ook lekkerquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:29 schreef Viro het volgende:
[..]
Hier net laatste stukje lasagne opgegeten![]()
gast wees discreetquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:30 schreef FL_Freak het volgende:
Broeken naar beneden want lompe is gearriveerd
Vertel, gewoon doenquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:31 schreef Viro het volgende:
[..]
You're welcome
Wou eerst wat anders posten maar stoners kennende toch maar niet gedaan
Voorruit hahaquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Vooruit...geen voorruit, dat zou niet best zijn
Dat valt mee, heb in hoogtij dagen van ONZ Radio en Radio49 in mij eentje bijna 1000 posts op een dag gemaakt ofzoquote:
Ik steek je neer zoals ze in de wespen hood doen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je bent een nare wesp jij [ afbeelding ]
Whatquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:34 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat valt mee, heb in hoogtij dagen van ONZ Radio en Radio49 in mij eentje bijna 1000 posts op een dag gemaakt ofzo![]()
Wespen hebben geen hood mafkees. het zijn wespen geen mensenquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:35 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik steek je neer zoals ze in de wespen hood doen.
Oké manquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Wespen hebben geen hood mafkees. het zijn wespen geen mensen
Dadelijk prikt ze jequote:Op zaterdag 2 november 2013 01:39 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
wat is ze hier ik ben bang voor bijen
No-life.quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:40 schreef Viro het volgende:
[..]
Topics waren binnen gemiddeld binnen 15 minuten vol
geen reserves hebbenquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:41 schreef Trollscience het volgende:
[..]
een scene zonder eten helaas
mss heb ik HET hongerr in me buikje
Ben je ooit een keer nog te vinden in brabant ?quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:40 schreef wietparkiet het volgende:
emo is niet meteen scene fl doe niet zo generaliserend racist
nee wel in me stadje utregquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:41 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ben je ooit een keer nog te vinden in brabant ?
Het was ook maar een grapjequote:Op zaterdag 2 november 2013 01:43 schreef Viro het volgende:
[..]
Helemaal niet, met 6 @ 8 man op skype een show maken voor +/- 40 a 50 luisteraars
Mij een no-lifer noemen he?! Ik hoop dat je je verslikt in een doperwtjequote:Op zaterdag 2 november 2013 01:43 schreef Amarantha het volgende:
Zondag voor het eerst eten bij mijn vader in zijn nieuwe huis
quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:48 schreef Viro het volgende:
[..]
Mij een no-lifer noemen he?! Ik hoop dat je je verslikt in een doperwtje
Het waren leuke tijdenquote:
Yesquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:03 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja. Doe ik jullie een plezier en mezelf ook. Win-Win.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 10:54 schreef Nestalgie het volgende:
Volgende meet is in zimbabwe. Ik betaal de tickets.
Dikke kans dat wij dan allemaal al dood zijnquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:07 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik kom 1 dag voor mijn dood op FOK! om te melden of ik gestopt ben.
Jupquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha dat is lullig, dus je FOK! profiel blijf altijd bestaan zolang FOK! bestaat
Daarom moet je nooit zeggen dat je gaat stoppen/gestopt bent. Maar gewoon niet meer roken en verder niksquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:09 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Precies ik kan mij echt ergeren aan mensen die "gestopt" zijn met iets maar het dan toch nog vaak doen![]()
Allebei bazenfilmsquote:Op zaterdag 2 november 2013 11:23 schreef Flippiee het volgende:
Mensen die niet film1 hebben en moeten kiezen tussen Minoes en Abeltje kijken
Vroeger deed ik dat nooit.quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh maar misschien heeft dat te maken met je troll berichtjes? Als je nou gewoon jezelf bent en niet elke keer je verstopt achter iemand die rare opmerkingen maakt dan is de sfeer hier beter en vind iedereen je gewoon chill
Onoquote:
Ik ga geen meisje met potentie tot serieuze relatie 'agressief fixen.'quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:21 schreef Viro het volgende:
quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:22 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
agressief in de kont geneukt heb ik uit betrouwbare bronnen vernomen
WhatsApp, jwzquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:24 schreef Onorgineel het volgende:
hey maar uns je gaat stoppen en onze gevoelige tinychat 0906 sessies dan
Iddquote:Op zaterdag 2 november 2013 11:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja daaromIk kijk nu ook abeltje. Best tof stiekem
Dat zullen wel werkdagen zijn die daar over heen gaanquote:Op zaterdag 2 november 2013 11:26 schreef Moira. het volgende:
Oh kut, er staat nog 'bezig met verwerken' bij de bestelling van die e-smoker die ik donderdag om 16:30 heb gedaan
Denk dat ik 'm maandag pas heb dan
Nja er stond "voor 16:00 besteld, morgen in huis", dus als ik een half uur eerder had besteld had ik 'm gister alquote:Op zaterdag 2 november 2013 11:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat zullen wel werkdagen zijn die daar over heen gaan
Al op je 5e zo verknipt zijnquote:Op zaterdag 2 november 2013 11:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Idd
Ik keek het met het destijds 5 jarige dochtertje van m'n ex, en die vond het niks
Verknipte jeugd van tegenwoordig
Ik had destijds helemaal geen 5-jarig dochtertjequote:Op zaterdag 2 november 2013 11:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Idd
Ik keek het met het destijds 5 jarige dochtertje van m'n ex, en die vond het niks
Verknipte jeugd van tegenwoordig
Mm dat is waar. Is een pakketbezorger al langs geweest dan?quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nja er stond "voor 16:00 besteld, morgen in huis", dus als ik een half uur eerder had besteld had ik 'm gister al
Zou je toch denken dat het gister verwerkt is en op de bus is gedaan, en dan vandaag binnen zou komen?
quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:28 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik had destijds helemaal geen 5-jarig dochtertje
Nopequote:Op zaterdag 2 november 2013 11:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mm dat is waar. Is een pakketbezorger al langs geweest dan?
Rip in peacequote:Op zaterdag 2 november 2013 11:55 schreef wietparkiet het volgende:
mijn longen piepen ook en ik ben 18
Normaal gesproken geen last van. Wel als ik een nacht goed heb zitten blowen in een rokerige ruimte. Rokershokken in kroegen zijn ook vaak te benauwd en ga ik liever buiten staan.quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:55 schreef wietparkiet het volgende:
mijn longen piepen ook en ik ben 18
oh ik heb gewoon bronchitisquote:Op zaterdag 2 november 2013 12:52 schreef Sardu het volgende:
[..]
Normaal gesproken geen last van. Wel als ik een nacht goed heb zitten blowen in een rokerige ruimte. Rokershokken in kroegen zijn ook vaak te benauwd en ga ik liever buiten staan.
Ik ook, is in de puberteit weg gegaan, kreeg longontsteking bij mijn bronchiën en dat slijm is er nu nog steeds omdat ik rook en mijn longen het dus niet opruimen... als dat meer dan 6 maanden aanhoud, kan ik chronische bronchitis krijgen. Nog een reden om te stoppen met die vieze kankerstokjes.quote:
Waarom pest je je moeder na alles wat ze voor je gedaan heeft?quote:Op zaterdag 2 november 2013 13:06 schreef Snowbells het volgende:
Moeder die de was zit op te vouwen, sneaky de deur van die kamer dichtduwen.
'Huh ik had hem toch open?'![]()
Ik blijf gewoon lekker door gaanquote:Op zaterdag 2 november 2013 13:10 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik ook, is in de puberteit weg gegaan, kreeg longontsteking bij mijn bronchiën en dat slijm is er nu nog steeds omdat ik rook en mijn longen het dus niet opruimen... als dat meer dan 6 maanden aanhoud, kan ik chronische bronchitis krijgen. Nog een reden om te stoppen met die vieze kankerstokjes.
Ik heb liever The Joker's versie: "What doesn't kill you, simply makes you stranger."quote:Op zaterdag 2 november 2013 13:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon lekker door gaan
what doesnt kill me makes me stronger toch :s
Feit: ieder mens dat water heeft gedronken is uiteindelijk dood gegaan of gaat nog dood.quote:Op zaterdag 2 november 2013 13:13 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik heb liever The Joker's versie: "What doesn't kill you, simply makes you stranger."
Tevens worden die dingen wel je dood als je ouder bent en doorgaat, kan ik je bijna verzekeren.
Heb zo 'date' met meisje.quote:
Lijkt me echt fucked up om de hele tijd benauwd te zijn. Slijm ophoesten ken ik dan weer wel, maar is de schuld van roken.quote:Op zaterdag 2 november 2013 13:10 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik ook, is in de puberteit weg gegaan, kreeg longontsteking bij mijn bronchiën en dat slijm is er nu nog steeds omdat ik rook en mijn longen het dus niet opruimen... als dat meer dan 6 maanden aanhoud, kan ik chronische bronchitis krijgen. Nog een reden om te stoppen met die vieze kankerstokjes.
Feit: in sigaretten zitten 4000 chemicaliën, waarvan 70 kankerverwekkend.quote:Op zaterdag 2 november 2013 13:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Feit: ieder mens dat water heeft gedronken is uiteindelijk dood gegaan of gaat nog dood.
Ik heb daar ook last van; wakker worden alsof je bijna stikt, de hele ochtend hoesten, stopt meteen na mijn 1e sigaret of na een bakje koffie.quote:Op zaterdag 2 november 2013 13:18 schreef Sardu het volgende:
[..]
Lijkt me echt fucked up om de hele tijd benauwd te zijn. Slijm ophoesten ken ik dan weer wel, maar is de schuld van roken.
Longoesters 's ochtends.
Klopt, koffie en een peuk doen wonderen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 13:24 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik heb daar ook last van; wakker worden alsof je bijna stikt, de hele ochtend hoesten, stopt meteen na mijn 1e sigaret of na een bakje koffie.
Toen ik 3 dagen was gestopt was het al bijna weg, maar nu is het volop terug.
Eigenlijk kan ik ieder argument om te blijven roken die ik zelf bedenk als excuus om toch te roken, meteen onderuit schoppen, en heb geaccepteerd dat ik stop. Daarom denk ik dat ik deze keer wel kan stoppen, de vorige keer was het meer impulsief, twijfelde nog en in plaats van "verslavings"-argumenten onderuit te schoppen, ging ik ze negeren en verdringen.
En ik ben gestopt samen met een maat, dus ik kan terug vallen op hem. Het meisje als extra motivatie, want die vind het goed dat ik stop en die bronchitis shit is ook goeie motivatie + het feit dat roken nutteloos voelt.
Succes,quote:Op zaterdag 2 november 2013 13:18 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Heb zo 'date' met meisje.
Wens me succes
Jij?
hou dr rekening mee dat de eerste 100 hijsjes vaak naar brand en poep smaken, ik zou deze niet inhaleren als ik jou was. en sowieso de liquid lekker lang in laten trekken, langer dan in de gebruiksaanwijzing staat.quote:Op zaterdag 2 november 2013 14:44 schreef Moira. het volgende:
Mijn vaders kwam me net vertellen dat mijn pakketje met e-sigaret binnen is
Thuis gelijk uitproberen straks
Zou graag brand en poep proevenquote:Op zaterdag 2 november 2013 16:36 schreef Studeur het volgende:
[..]
hou dr rekening mee dat de eerste 100 hijsjes vaak naar brand en poep smaken, ik zou deze niet inhaleren als ik jou was. en sowieso de liquid lekker lang in laten trekken, langer dan in de gebruiksaanwijzing staat.
ook; welke liquid heb je?
Jezus fattyquote:Op zaterdag 2 november 2013 17:31 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
'friet heb ik al op, dadelijk pizza
Ik heb red tobacco, energy en er zit blijkbaar ook een (gratis) flesje strawberry bij.quote:Op zaterdag 2 november 2013 16:36 schreef Studeur het volgende:
[..]
hou dr rekening mee dat de eerste 100 hijsjes vaak naar brand en poep smaken, ik zou deze niet inhaleren als ik jou was. en sowieso de liquid lekker lang in laten trekken, langer dan in de gebruiksaanwijzing staat.
ook; welke liquid heb je?
Ziet er ingewikkeld uitquote:Op zaterdag 2 november 2013 17:41 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]
JOOOAAAHHGauw eens testen of ik weet hoe dit allemaal in elkaar moet zodat ik het werkend krijg
Iddquote:
Maar is dat zwarte ding nou de supersmoker? Ziet er wel lomp uit danquote:Op zaterdag 2 november 2013 17:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Idd
Collega zei dat het heel makkelijk zo "woep-woep" erop te zetten is![]()
Maar ik heb de nieuwere versie die allemaal losse onderdelen heeft, zodat het makkelijker (en goedkoper) te vervangen is als iets kapot is ofzo
Wel handig though, als je eenmaal weet hoe het werkt
Gelukkig zit er een handleiding in het Engels bijFf lezen
Ja het is ook best lomp, je moet ook een knopje indrukken om te hijsen. Maar je voelt wel echt weerstand als je hijst (zoals aan een filter van een peuk) en je blaast echt 'rook' uit (best veel van die damp), en vanwege de nicotine zit je ook wel 'vol' na 10 minuutjes hijsenquote:Op zaterdag 2 november 2013 17:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maar is dat zwarte ding nou de supersmoker? Ziet er wel lomp uit dan
Is wel onzin though, als je een waterkoker aan zet heb je meer waterdampquote:Op zaterdag 2 november 2013 17:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat het best veel geweigerd word door de hoeveelheid rook
Over 4 weken is het een slet omdat ze vreemdgaatquote:Op zaterdag 2 november 2013 17:54 schreef Unscrewed het volgende:
En ze lijkt best wel op het perfecte meisje.
Hoop dat het wat wordt, danquote:Op zaterdag 2 november 2013 17:54 schreef Unscrewed het volgende:
Dat meisje waar ik mee bezig ben had iets interessants te vertellen;
Ze zag mij op school, vond me interessant en wilde met me praten maar wou dat ik naar haar toe kwam. Ze dacht na school nog aan me.
Wat ik nou interessant vind is dat ik haar zag op school, ik vond haar ook interessant en wilde ook met haar praten.. wilde nog op haar afstappen maar ze was opeens weg.. terwijl ik nooit zomaar op een meisje afstap, het voelde gewoon goed.. alsof haar gedachte mij beïnvloedde. :p
Dag erna zag ik haar weer in de pauze, ik ging er meteen op af, gesprekje beginnen, etc. Was meteen al chill.
Dude, dit moet goed komen.
Nee.quote:Op zaterdag 2 november 2013 17:55 schreef wietparkiet het volgende:
Over 4 weken is het een slet omdat ze vreemdgaat
Mooiboy.quote:Op zaterdag 2 november 2013 17:54 schreef Unscrewed het volgende:
Ze zag mij op school, vond me interessant en wilde met me praten maar wou dat ik naar haar toe kwam. Ze dacht na school nog aan me.
Wat ik nou interessant vind is dat ik haar zag op school, ik vond haar ook interessant en wilde ook met haar praten.. wilde nog op haar afstappen maar ze was opeens weg.. terwijl ik nooit zomaar op een meisje afstap, het voelde gewoon goed.. alsof haar gedachte mij beïnvloedde. :p
Dag erna zag ik haar weer in de pauze, ik ging er meteen op af, gesprekje beginnen, etc. Was meteen al chill.
Je weet dat de meest onschuldig ogende meisjes de grootste sletten zijn?quote:Op zaterdag 2 november 2013 17:55 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nee.
Ik zie meteen wanneer een meisje een slet is.
Uitstraling.
Dit meisje is sowieso geen slet.
Je ogen kunnen de grootste verraders zijn hequote:Op zaterdag 2 november 2013 17:55 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nee.
Uitstraling.
Dit meisje is sowieso geen slet.
Me 2.quote:
Ze oogt niet onschuldig, ze oogt gewoon normaal, een beetje verlegen maar ook weer niet té, ze durft wel zeg maar.quote:Op zaterdag 2 november 2013 17:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je weet dat de meest onschuldig ogende meisjes de grootste sletten zijn?
Uitstraling vind ik meer gevoel.quote:Op zaterdag 2 november 2013 17:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Je ogen kunnen de grootste verraders zijn he
Okeequote:Op zaterdag 2 november 2013 17:58 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Uitstraling vind ik meer gevoel.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 17:55 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nee.
Gast, mannen weten dat gewoon, hoor. Waarom denk je dat al die 'fix-b0iis' altijd bij de sletjes zitten, omdat ze geen fuck kunnen en die sletjes geen uitdaging zijn voor hun.quote:
Vreemdgaan vind ik wel echt een dieptepunt.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:01 schreef Moira. het volgende:
Of iemand ooit in een relatie zou vreemdgaan of niet is natuurlijk op geen manier op voorhand te bepalen.
Eerste jaren van mijn relatie met Piet dacht ik dat ik nooit zou vreemdgaan, uiteindelijk toch paar keer gedaan in het laatste half jaar.
Van Piet zelf zou ik het eerste half jaar ook nooit hebben gedacht dat hij zou vreemdgaan, en toen kwamen er later meerdere apen uit z'n mouw
quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vreemdgaan vind ik wel echt een dieptepunt.
Wil jij mijn backup-meisje zijn?quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:03 schreef RockNijntje het volgende:
Ik zou dumpen voor vreemdgaan. Wat de situatie ook is, dat lijkt me altijd minder pijnlijk.
Wat schuift dat?quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:04 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Wil jij mijn backup-meisje zijn?
Nouja... mij.quote:
Ik ben er bijna zeker van dat we onbewust in elkaars hoofd zitten. Ik heb ongelovelijk vaak dat ik iets denk en iemand anders zegt het, of andersom. Ga er maar eens op letten, als je met iemand bent. Vergelijk je gedachte met wat er gezegd wordt.quote:Op zaterdag 2 november 2013 17:54 schreef Unscrewed het volgende:
Nee.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:09 schreef Nestalgie het volgende:
Stelling: als je met een meisje hebt wat niet wil neuken, mag je dan vreemdgaan?
Ik denk dat er iets is als toonhoogte, stel er is een geluid op de achtergrond van 15Hz die je niet meer hoort, en je hoort op de voorgrond een geluid die van 8Hz naar 15Hz gaat en stopt, hoor je ook opeens het geluid op de achtergrond. Ik denk dat dat ook zo is met breinen, je zit gewoon op een bepaalde toonhoogte, en als je beide op dezelfde toonhoogte zit, kan je best dezelfde gedachtes, vibe, mindset, etc. hebben. En anderen kunnen jou naar hun toonhoogte brengen door eerst op die van jou te zitten en dan te surfen naar die van hun, zeg maar. ;')quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:07 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ik ben er bijna zeker van dat we onbewust in elkaars hoofd zitten. Ik heb ongelovelijk vaak dat ik iets denk en iemand anders zegt het, of andersom. Ga er maar eens op letten, als je met iemand bent. Vergelijk je gedachte met wat er gezegd wordt.
Oh. Dit is serieus best wel een teleurstelling.quote:
Je bent jong en te schattig/naïef.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:10 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Oh. Dit is serieus best wel een teleurstelling.![]()
Naïef? Ugh. Ik dacht dat jij wel verder kon denken dan FOK!quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je bent jong en te schattig/naïef.
Het valt mij echt op dat ik vaak de zelfde gedachte als mensen heb. Ik gebruik mijn gedachte soms om iets te vragen, bijv mag ik nog jonko dan denk ik aan die jonko en dan geeft diegene het. En als hij het niet geeft zeg ik ey kkr geef de jayh a zwerriequote:Op zaterdag 2 november 2013 18:09 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik denk dat er iets is als toonhoogte, stel er is een geluid op de achtergrond van 15Hz die je niet meer hoort, en je hoort op de voorgrond een geluid die van 8Hz naar 15Hz gaat en stopt, hoor je ook opeens het geluid op de achtergrond. Ik denk dat dat ook zo is met breinen, je zit gewoon op een bepaalde toonhoogte, en als je beide op dezelfde toonhoogte zit, kan je best dezelfde gedachtes, vibe, mindset, etc. hebben.
Maar een theorie. Maar hier heb ik al veel bewijs voor.
Hoe oud ben jij dan?quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hee wil jij mijn backup meisje zijn?quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Bijna iedereen is naïef als het op liefde aankomt (had het niet over andere onderwerpen). Maar zo net als dat drama toen met dat eerdere meisje, leek bijna of je jezelf van kant wilde makenquote:Op zaterdag 2 november 2013 18:13 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Naïef? Ugh. Ik dacht dat jij wel verder kon denken dan FOK!
Siebzeeehn.quote:
Kut jouw leeftijd en woonplaats zijn okquote:Op zaterdag 2 november 2013 18:14 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Hee wil jij mijn backup meisje zijn?
17? ik ben 16 hier mijn nummer 0682373828 bel me :$quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Bijna iedereen is naïef als het op liefde aankomt (had het niet over andere onderwerpen). Maar zo net als dat drama toen met dat eerdere meisje, leek bijna of je jezelf van kant wilde maken. Dat noem ik opzich wel naïef.
[..]
Siebzeeehn.
Maar ik ben lelijkquote:Op zaterdag 2 november 2013 18:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Kut jouw leeftijd en woonplaats zijn ok.
Die hele relatie was één groot dieptepuntquote:Op zaterdag 2 november 2013 18:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vreemdgaan vind ik wel echt een dieptepunt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |