Heb je het tegen mij?quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:19 schreef Viro het volgende:
Komt ze weer daarmee, moet je juist niet doen bij mij![]()
Bahquote:
Oh dat duurt nog wel even dus voor ik daar ben hahaquote:
Ik was Twilight fan (was meteen over na het laatste deel haha) en ondanks dat er ook weerwolven en vampieren in TVD zitten vind ik Twilight wel slechter en sowieso veel meer gezwijmel. In de TVD zit meer actiequote:Op zaterdag 2 november 2013 00:26 schreef Viro het volgende:
Als Twilight een beetje hetzelfde is als TVD dan weet ik al dat ik niet naar de Twilight marathon schoonzusje ga![]()
Dank je, dan weet ik voldoendequote:Op zaterdag 2 november 2013 00:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik was Twilight fan (was meteen over na het laatste deel haha) en ondanks dat er ook weerwolven en vampieren in TVD zitten vind ik Twilight wel slechter en sowieso veel meer gezwijmel. In de TVD zit meer actie
tuurlijk johquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:24 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik las bebaard
Broekie, wacht maar tot jij 25 bent dan piep je anders
Twilight is ook echt meer voor tieners denk ikquote:
Ik heb eerste 10 episodes van S1 van TVD gezien toen de serie net begonnen was. Vond het niet leuk dus daarom ermee gestopt.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Twilight is ook echt meer voor tieners denk ikTVD daar in tegen is ook leuk als je in de 20 bent
god zal je straffquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:35 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga even soppen. Uhm The Vampire Diaries kijken
ALDOquote:
Dit heb ik altijd al gewild en wil ik nog steedsquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:07 schreef Snowbells het volgende:
Ik wil echt iemand die hele dag op m'n rug kan kriebelen en masseren
Ian Somerhalderquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |