quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: kinderjunksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ik wist zo snel niksquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:13 schreef Viro het volgende:
Ik zou er een heel ander TT van hebben gemaakt![]()
ow nee hequote:Op zaterdag 2 november 2013 00:13 schreef Viro het volgende:
Ik zou er een heel ander TT van hebben gemaakt![]()
Dit dusquote:
Zie mijn vorige postquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wist zo snel niksMaar zag dat na mij topic dichtging dus dicht.
Oh ja vergeten dat jij mij een beetje kentquote:
A, je hebt een crush op Krulquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:15 schreef Viro het volgende:
[..]
Dit dus
[..]
Zie mijn vorige post
[..]
Oh ja vergeten dat jij mij een beetje kentJa ik had weer zo'n blik in mijn ogen
Euh nee, nooit gemeet en te jongquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
A, je hebt een crush op Krul
Ja dat snap ik. Sexy Damon is gewoon één en al geilheid op je schermquote:
DIe andere gast is ook wel lekker hoorquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dat snap ik. Sexy Damon is gewoon één en al geilheid op je scherm
Stefan?quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:16 schreef Snowbells het volgende:
[..]
DIe andere gast is ook wel lekker hoor
Oh leuk, zorg er dan maar voor dat ik geen lapo krijg vanavondquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dat snap ik. Sexy Damon is gewoon één en al geilheid op je scherm
Ha-ha, ik ben nog wel even wakkerquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:17 schreef Viro het volgende:
[..]
Oh leuk, zorg er dan maar voor dat ik geen lapo krijg vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |