Dit zei ik 1x eerder, ja. Maar toen FB'de/W'appde iemand me. Dus ik wil mijn account verwijderen, dan heb ik ook niks te kiezen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Van mij hoef je niet weg hoor, maar heb je dit niet vaker gezegd? Dat je het hier zat was en toen kwam je ook terug. Je komt vanzelf wel weer
Morgen komt mijn e-sigaret dinges binnenquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:05 schreef Amarantha het volgende:
Ik rook nu 8 jaar en ik moet echt niet denken aan stoppen nu
Een FOK!account kan niet verwijderd worden.quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:05 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dit zei ik 1x eerder, ja. Maar toen FB'de/W'appde iemand me. Dus ik wil mijn account verwijderen, dan heb ik ook niks te kiezen.
Ik kom 1 dag voor mijn dood op FOK! om te melden of ik gestopt ben.quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je bent ergens nooit zeker van tot het 'voltooid' is.
Vriendin van me is pas weer begonnen met roken na 4 jaar gestopt te zijn geweest. Die was daar ook zeker over destijds.
Je kan het voor jezelf wel volhouden. Maar is voor jezelf gewoon prettiger om tegen jezelf te zeggen wat ik net zei
Zoals ik al zei.. We zien je vanzelf wel weer terugquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:05 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dit zei ik 1x eerder, ja. Maar toen FB'de/W'appde iemand me. Dus ik wil mijn account verwijderen, dan heb ik ook niks te kiezen.
Haha dat is lullig, dus je FOK! profiel blijf altijd bestaan zolang FOK! bestaatquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Een FOK!account kan niet verwijderd worden.
Of in principe zouden de admins dat wel kunnen, maar dat doen ze niet.
Nou dat is dan mooi kut.quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Een FOK!account kan niet verwijderd worden.
Of in principe zouden de admins dat wel kunnen, maar dat doen ze niet.
Ach morgen voel je je beter en vind je het hier wel weer leukquote:
Precies ik kan mij echt ergeren aan mensen die "gestopt" zijn met iets maar het dan toch nog vaak doenquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja tchog. Dikke boeiend als je af en toe op feestjes nog wat rookt ofzo de eerste tijd. Desnoods nog 1 pakje per maand ofzo weetje. Altijd nog beter dan 1 pakje per dag roken. Is eigenlijk niet gestopt zijn, maar daarom moet je 't ook niet zo noemen
Maybe. Ik heb vandaag ook niks gegeten tussen 07.00 en 18.00, dus zat in een ziek rare mindset. Had wel 2 espresso's op.quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ach morgen voel je je beter en vind je het hier wel weer leuk
Huisgenoot van me was 2 jaar terug helemaal trots dat ze niet meer rookte, maar ze bleef wel joints roken. Tja dan vind ik ook niet echt dat je bent gestopt met rokenquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:09 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Precies ik kan mij echt ergeren aan mensen die "gestopt" zijn met iets maar het dan toch nog vaak doen![]()
En dat doet je besluiten dat je FOK! haat?quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:10 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Maybe. Ik heb vandaag ook niks gegeten tussen 07.00 en 18.00, dus zat in een ziek rare mindset. Had wel 2 espresso's op.
Mentaal ben ik ziek uitgeput.
Ik wel, zolang je niet gaat blowen om het te compenseren. Maar als je toch al blowde en even veel blowt nog steeds dan ben je gestopt met roken maar niet met blowen. Grgr.quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Huisgenoot van me was 2 jaar terug helemaal trots dat ze niet meer rookte, maar ze bleef wel joints roken. Tja dan vind ik ook niet echt dat je bent gestopt met roken
Nee. De 50/50 sfeer die hier hangt.quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En dat doet je besluiten dat je FOK! haat?
Oh maar misschien heeft dat te maken met je troll berichtjes? Als je nou gewoon jezelf bent en niet elke keer je verstopt achter iemand die rare opmerkingen maakt dan is de sfeer hier beter en vind iedereen je gewoon chillquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:11 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nee. De 50/50 sfeer die hier hangt.
Wil je me niet laten stikken in de rook van mijn joint?quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:21 schreef Viro het volgende:
Uns, heb je die chick al agressief gefixed of wacht je daar nog mee?
agressief in de kont geneukt heb ik uit betrouwbare bronnen vernomenquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:21 schreef Viro het volgende:
Uns, heb je die chick al agressief gefixed of wacht je daar nog mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |