Ik kijk TVD en kijk hier tegelijkquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:38 schreef Viro het volgende:
Ik ga One Piece kijken, zie wel wanneer er weer leven in het topic is.
Ik heb zo'n standaard glazen asbak, heb em een keer op de grond laten vallen waardoor er een stukje vanaf is.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:41 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb echt zo'n lelijke kitscherige glazen asbak
Sorry man, ik ben geen spiegel. Maar ik kan het waarderen dat je jezelf eerlijk kan bekijken.quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:15 schreef Sardu het volgende:
[..]
[..]
Ik begrijp dus helemaal niet waarom je dat hier doet. Ga lekker in Onz de debiel uithangen in plaats van in dit topic. Iedereen loopt normaal te doen en jij meet je het imago van stakkertje aan.![]()
Ik geloof er geen kut van en tot op heden. Op basis van je posts ben je in mijn ogen dus ook een stakkertje met bewijsdrang. Nu kan ik een heel verhaal typen over mensen die compenseren op internet voor hun normale leven, maar jij als "psychologie student" zal dit natuurlijk al lang weten.
Ok. Binnenkort rook je vast wel weerquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:52 schreef Unscrewed het volgende:
Ik ben samen met een maat naar het kanaal gelopen en we hebben onze pakken shag in het kanaal gesmeten. Stoppen met roken poging #5. We roken allebei al meer dan 2 jaar. Maar nu accepteer ik het ook gewoon, weet je. Die andere keren twijfelde ik nog, maar nu niet. Er komt gewoon een tijd dat het voelt alsof je moet stoppen. Nu ben ik ook bezig met een chick, zij vind het ook goed dat ik stop, dus nog meer extra motivatie.
Blowen doe ik wel, maar uitsluitend in het weekend en niet met de reden om te roken maar echt gewoon om te blowen.
Is het mogelijk om je FOK!-account te verwijderen?quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ok. Binnenkort rook je vast wel weer
quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:56 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Is het mogelijk om je FOK!-account te verwijderen?
Waarom zeg je niet gewoon pas dat je gestopt bent als je gewoon een tijd gestopt bént?quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:52 schreef Unscrewed het volgende:
Ik ben samen met een maat naar het kanaal gelopen en we hebben onze pakken shag in het kanaal gesmeten. Stoppen met roken poging #5. We roken allebei al meer dan 2 jaar. Maar nu accepteer ik het ook gewoon, weet je. Die andere keren twijfelde ik nog, maar nu niet. Er komt gewoon een tijd dat het voelt alsof je moet stoppen. Nu ben ik ook bezig met een chick, zij vind het ook goed dat ik stop, dus nog meer extra motivatie.
Blowen doe ik wel, maar uitsluitend in het weekend en niet met de reden om te roken maar echt gewoon om te blowen.
Nope.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:56 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Is het mogelijk om je FOK!-account te verwijderen?
eensquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Waarom zeg je niet gewoon pas dat je gestopt bent als je gewoon een tijd gestopt bént?
Ik vind dat niks, zeggen dat je gaat stoppen.
Beter gewoon volhouden dat je zwaar gaat minderen en er veel bewuster op gaat letten enzo, en uiteindelijk blijkt dat je eigenlijk nooit meer rookt dus gewoon gestopt bent, dan elke keer weer je brein zitten upfucken dat je jezelf elke keer weer teleur stelt als je weer eens wat rookt.
Ja. Doe ik jullie een plezier en mezelf ook. Win-Win.quote:
Omdat ik er nu wel zeker over ben voor de 1e keer?quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Waarom zeg je niet gewoon pas dat je gestopt bent als je gewoon een tijd gestopt bént?
Ik vind dat niks, zeggen dat je gaat stoppen.
Beter gewoon volhouden dat je zwaar gaat minderen en er veel bewuster op gaat letten enzo, en uiteindelijk blijkt dat je eigenlijk nooit meer rookt dus gewoon gestopt bent, dan elke keer weer je brein zitten upfucken dat je jezelf elke keer weer teleur stelt als je weer eens wat rookt.
Ja tchog. Dikke boeiend als je af en toe op feestjes nog wat rookt ofzo de eerste tijd. Desnoods nog 1 pakje per maand ofzo weetje. Altijd nog beter dan 1 pakje per dag roken. Is eigenlijk niet gestopt zijn, maar daarom moet je 't ook niet zo noemenquote:
Van mij hoef je niet weg hoor, maar heb je dit niet vaker gezegd? Dat je het hier zat was en toen kwam je ook terug. Je komt vanzelf wel weerquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:03 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja. Doe ik jullie een plezier en mezelf ook. Win-Win.
Je bent ergens nooit zeker van tot het 'voltooid' is.quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:03 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Omdat ik er nu wel zeker over ben voor de 1e keer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |