Ik maak een topic zo dood.quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:03 schreef Amarantha het volgende:
De rust is weer terug. Tijd om de Burger King op te zoeken. Ik ga gewoon niet voor de 3de keer naar de supermarktWel matig dat ik dat ben vergeten, had het wel betaald (geen bonnetje)
Ha. Ik geloof er geen barst van, ik heb nog nooit iemand dat in het echt horen zeggen, ik kan jaren lang vriendschappen behouden met allerlei verschillende soorten mensen; van 'gangsters' tot 'nerdjes' etc. Ik ben voor veel mensen een vertrouwingspersoon en ben heel eerlijk. Ik laat iedereen in zijn/haar waarde in het echt. Ik ben heel eerlijk tegen iedereen, als ik iets niet chill vind, zeg ik dat en blijf altijd mezelf. En nee, ik ben niet 'stil' en 'mysterieus.' Je zou me eens moeten zien met maten.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:56 schreef Sardu het volgende:
[..]
En nu zelf ook nog geloven in plaats van het hier neerplempen omdat het je al tig keer is verteld. Leuk voor je dat je nu met een rechte rug en vol trots achter je scherm zit met het gevoel dat je het allemaal beter weet. Je straalt het niet uit in je posts.
Nee, ik dacht ik zeg 1x hoe het echt zit, en als mensen dat niet willen accepteren, dan accepteer ik dat.quote:
quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:08 schreef Amarantha het volgende:
Jeetje je probeert jezelf wel heel erg te bewijzen op een forum
quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:07 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nee, ik dacht ik zeg 1x hoe het echt zit, en als mensen dat niet willen accepteren, dan accepteer ik dat.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:10 schreef Unscrewed het volgende:
Weetje, ik wees wel gewoon 100% mezelf hier vanaf nu. Dan zie je het zelf wel. Waarom zou ik ook trollen, ik vind het zelf niet eens meer grappig. En nu ga ik echt eten.
10/10 zou doenquote:Op vrijdag 1 november 2013 18:10 schreef Amarantha het volgende:
Plaatje van Damon tussendoor
[ afbeelding ][ afbeelding ]
hunter parrish is beterquote:Op vrijdag 1 november 2013 18:10 schreef Amarantha het volgende:
Plaatje van Damon tussendoor
[ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:
Ik begrijp dus helemaal niet waarom je dat hier doet. Ga lekker in Onz de debiel uithangen in plaats van in dit topic. Iedereen loopt normaal te doen en jij meet je het imago van stakkertje aan.quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:10 schreef Unscrewed het volgende:
Weetje, ik wees wel gewoon 100% mezelf hier vanaf nu. Dan zie je het zelf wel. Waarom zou ik ook trollen, ik vind het zelf niet eens meer grappig. En nu ga ik echt eten.
Ach, niet veel anders dan Disney, de animaties zijn wel retestrak en dat is waar het mij om gaat.quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:17 schreef Trollscience het volgende:
ik heb echt een bloedhekel aan pixar, toen ik klein was vond ik die films zo kut. gewoon de sfeer en de humor kreeg ik een naar gevoel van
Pixar was vroeger kut, maar Despicable Me 1 & 2 zijn een van de weinige leuke filmsquote:Op vrijdag 1 november 2013 18:17 schreef Trollscience het volgende:
ik heb echt een bloedhekel aan pixar, toen ik klein was vond ik die films zo kut. gewoon de sfeer en de humor kreeg ik een naar gevoel van
Meh te blondquote:Op vrijdag 1 november 2013 18:14 schreef Trollscience het volgende:
[..]
hunter parrish is beter
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
HATEN OP BLOND EH? IK WAS VROEGER GODVERDOMME OOK BLOND, KOM HIER DAN!!!!quote:
Ik had als baby blond haarquote:Op vrijdag 1 november 2013 18:41 schreef Sardu het volgende:
[..]
HATEN OP BLOND EH? IK WAS VROEGER GODVERDOMME OOK BLOND, KOM HIER DAN!!!!![]()
quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:41 schreef Sardu het volgende:
[..]
HATEN OP BLOND EH? IK WAS VROEGER GODVERDOMME OOK BLOND, KOM HIER DAN!!!!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |