Is wel onzin though, als je een waterkoker aan zet heb je meer waterdampquote:Op zaterdag 2 november 2013 17:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat het best veel geweigerd word door de hoeveelheid rook
Over 4 weken is het een slet omdat ze vreemdgaatquote:Op zaterdag 2 november 2013 17:54 schreef Unscrewed het volgende:
En ze lijkt best wel op het perfecte meisje.
Hoop dat het wat wordt, danquote:Op zaterdag 2 november 2013 17:54 schreef Unscrewed het volgende:
Dat meisje waar ik mee bezig ben had iets interessants te vertellen;
Ze zag mij op school, vond me interessant en wilde met me praten maar wou dat ik naar haar toe kwam. Ze dacht na school nog aan me.
Wat ik nou interessant vind is dat ik haar zag op school, ik vond haar ook interessant en wilde ook met haar praten.. wilde nog op haar afstappen maar ze was opeens weg.. terwijl ik nooit zomaar op een meisje afstap, het voelde gewoon goed.. alsof haar gedachte mij beïnvloedde. :p
Dag erna zag ik haar weer in de pauze, ik ging er meteen op af, gesprekje beginnen, etc. Was meteen al chill.
Dude, dit moet goed komen.
Nee.quote:Op zaterdag 2 november 2013 17:55 schreef wietparkiet het volgende:
Over 4 weken is het een slet omdat ze vreemdgaat
Mooiboy.quote:Op zaterdag 2 november 2013 17:54 schreef Unscrewed het volgende:
Dat meisje waar ik mee bezig ben had iets interessants te vertellen;
Ze zag mij op school, vond me interessant en wilde met me praten maar wou dat ik naar haar toe kwam. Ze dacht na school nog aan me.
Wat ik nou interessant vind is dat ik haar zag op school, ik vond haar ook interessant en wilde ook met haar praten.. wilde nog op haar afstappen maar ze was opeens weg.. terwijl ik nooit zomaar op een meisje afstap, het voelde gewoon goed.. alsof haar gedachte mij beïnvloedde. :p
Dag erna zag ik haar weer in de pauze, ik ging er meteen op af, gesprekje beginnen, etc. Was meteen al chill.
Dude, dit moet goed komen.
Je weet dat de meest onschuldig ogende meisjes de grootste sletten zijn?quote:Op zaterdag 2 november 2013 17:55 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nee.
Ik zie meteen wanneer een meisje een slet is.
Uitstraling.
Dit meisje is sowieso geen slet.
Je ogen kunnen de grootste verraders zijn hequote:Op zaterdag 2 november 2013 17:55 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nee.
Uitstraling.
Dit meisje is sowieso geen slet.
Me 2.quote:
Ze oogt niet onschuldig, ze oogt gewoon normaal, een beetje verlegen maar ook weer niet té, ze durft wel zeg maar.quote:Op zaterdag 2 november 2013 17:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je weet dat de meest onschuldig ogende meisjes de grootste sletten zijn?
Uitstraling vind ik meer gevoel.quote:Op zaterdag 2 november 2013 17:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Je ogen kunnen de grootste verraders zijn he
Okeequote:Op zaterdag 2 november 2013 17:58 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Uitstraling vind ik meer gevoel.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 17:55 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nee.
Gast, mannen weten dat gewoon, hoor. Waarom denk je dat al die 'fix-b0iis' altijd bij de sletjes zitten, omdat ze geen fuck kunnen en die sletjes geen uitdaging zijn voor hun.quote:
Vreemdgaan vind ik wel echt een dieptepunt.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:01 schreef Moira. het volgende:
Of iemand ooit in een relatie zou vreemdgaan of niet is natuurlijk op geen manier op voorhand te bepalen.
Eerste jaren van mijn relatie met Piet dacht ik dat ik nooit zou vreemdgaan, uiteindelijk toch paar keer gedaan in het laatste half jaar.
Van Piet zelf zou ik het eerste half jaar ook nooit hebben gedacht dat hij zou vreemdgaan, en toen kwamen er later meerdere apen uit z'n mouw
quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vreemdgaan vind ik wel echt een dieptepunt.
Wil jij mijn backup-meisje zijn?quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:03 schreef RockNijntje het volgende:
Ik zou dumpen voor vreemdgaan. Wat de situatie ook is, dat lijkt me altijd minder pijnlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |