Vreemdgaan vind ik wel echt een dieptepunt.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:01 schreef Moira. het volgende:
Of iemand ooit in een relatie zou vreemdgaan of niet is natuurlijk op geen manier op voorhand te bepalen.
Eerste jaren van mijn relatie met Piet dacht ik dat ik nooit zou vreemdgaan, uiteindelijk toch paar keer gedaan in het laatste half jaar.
Van Piet zelf zou ik het eerste half jaar ook nooit hebben gedacht dat hij zou vreemdgaan, en toen kwamen er later meerdere apen uit z'n mouw
quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vreemdgaan vind ik wel echt een dieptepunt.
Wil jij mijn backup-meisje zijn?quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:03 schreef RockNijntje het volgende:
Ik zou dumpen voor vreemdgaan. Wat de situatie ook is, dat lijkt me altijd minder pijnlijk.
Wat schuift dat?quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:04 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Wil jij mijn backup-meisje zijn?
Nouja... mij.quote:
Ik ben er bijna zeker van dat we onbewust in elkaars hoofd zitten. Ik heb ongelovelijk vaak dat ik iets denk en iemand anders zegt het, of andersom. Ga er maar eens op letten, als je met iemand bent. Vergelijk je gedachte met wat er gezegd wordt.quote:Op zaterdag 2 november 2013 17:54 schreef Unscrewed het volgende:
Dat meisje waar ik mee bezig ben had iets interessants te vertellen;
Ze zag mij op school, vond me interessant en wilde met me praten maar wou dat ik naar haar toe kwam. Ze dacht na school nog aan me.
Wat ik nou interessant vind is dat ik haar zag op school, ik vond haar ook interessant en wilde ook met haar praten.. wilde nog op haar afstappen maar ze was opeens weg.. terwijl ik nooit zomaar op een meisje afstap, het voelde gewoon goed.. alsof haar gedachte mij beïnvloedde. :p
Dag erna zag ik haar weer in de pauze, ik ging er meteen op af, gesprekje beginnen, etc. Was meteen al chill.
Dude, dit moet goed komen.
En ze lijkt best wel op het perfecte meisje.
Nee.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:09 schreef Nestalgie het volgende:
Stelling: als je met een meisje hebt wat niet wil neuken, mag je dan vreemdgaan?
Ik denk dat er iets is als toonhoogte, stel er is een geluid op de achtergrond van 15Hz die je niet meer hoort, en je hoort op de voorgrond een geluid die van 8Hz naar 15Hz gaat en stopt, hoor je ook opeens het geluid op de achtergrond. Ik denk dat dat ook zo is met breinen, je zit gewoon op een bepaalde toonhoogte, en als je beide op dezelfde toonhoogte zit, kan je best dezelfde gedachtes, vibe, mindset, etc. hebben. En anderen kunnen jou naar hun toonhoogte brengen door eerst op die van jou te zitten en dan te surfen naar die van hun, zeg maar. ;')quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:07 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ik ben er bijna zeker van dat we onbewust in elkaars hoofd zitten. Ik heb ongelovelijk vaak dat ik iets denk en iemand anders zegt het, of andersom. Ga er maar eens op letten, als je met iemand bent. Vergelijk je gedachte met wat er gezegd wordt.
Oh. Dit is serieus best wel een teleurstelling.quote:
Je bent jong en te schattig/naïef.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:10 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Oh. Dit is serieus best wel een teleurstelling.![]()
Naïef? Ugh. Ik dacht dat jij wel verder kon denken dan FOK!quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je bent jong en te schattig/naïef.
Het valt mij echt op dat ik vaak de zelfde gedachte als mensen heb. Ik gebruik mijn gedachte soms om iets te vragen, bijv mag ik nog jonko dan denk ik aan die jonko en dan geeft diegene het. En als hij het niet geeft zeg ik ey kkr geef de jayh a zwerriequote:Op zaterdag 2 november 2013 18:09 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik denk dat er iets is als toonhoogte, stel er is een geluid op de achtergrond van 15Hz die je niet meer hoort, en je hoort op de voorgrond een geluid die van 8Hz naar 15Hz gaat en stopt, hoor je ook opeens het geluid op de achtergrond. Ik denk dat dat ook zo is met breinen, je zit gewoon op een bepaalde toonhoogte, en als je beide op dezelfde toonhoogte zit, kan je best dezelfde gedachtes, vibe, mindset, etc. hebben.
Maar een theorie. Maar hier heb ik al veel bewijs voor.
Hoe oud ben jij dan?quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hee wil jij mijn backup meisje zijn?quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Bijna iedereen is naïef als het op liefde aankomt (had het niet over andere onderwerpen). Maar zo net als dat drama toen met dat eerdere meisje, leek bijna of je jezelf van kant wilde makenquote:Op zaterdag 2 november 2013 18:13 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Naïef? Ugh. Ik dacht dat jij wel verder kon denken dan FOK!
Siebzeeehn.quote:
Kut jouw leeftijd en woonplaats zijn okquote:Op zaterdag 2 november 2013 18:14 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Hee wil jij mijn backup meisje zijn?
17? ik ben 16 hier mijn nummer 0682373828 bel me :$quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Bijna iedereen is naïef als het op liefde aankomt (had het niet over andere onderwerpen). Maar zo net als dat drama toen met dat eerdere meisje, leek bijna of je jezelf van kant wilde maken. Dat noem ik opzich wel naïef.
[..]
Siebzeeehn.
Maar ik ben lelijkquote:Op zaterdag 2 november 2013 18:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Kut jouw leeftijd en woonplaats zijn ok.
Die hele relatie was één groot dieptepuntquote:Op zaterdag 2 november 2013 18:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vreemdgaan vind ik wel echt een dieptepunt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |