Wil wel het minimum van zeven uur slaap halen aangezien ik afgelopen nacht maar vier uurtjes erop had zittenquote:
gewoon bikkelen tochquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:23 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Wil wel het minimum van zeven uur slaap halen aangezien ik afgelopen nacht maar vier uurtjes erop had zitten
Of zoals Bob het zal zeggen: Neem een lijn pepquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gewoon bikkelen toch
redbull in tray'en kopen
Dat lukt mij niet, doe daarom altijd telefoon wegleggen en/of fok afsluiten op laptop.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kijk TVD en kijk hier tegelijk
ontspan je je gezicht als je met je ogen dichtgeknepen zit? terwijl je hard denkt 'ik moet slapen ik moet slapen kut ik lig klaarwakker kk nu kom ik niet aan genoeg uren slaap slaap'quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:23 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Wil wel het minimum van zeven uur slaap halen aangezien ik afgelopen nacht maar vier uurtjes erop had zitten
Maar bob is een beetje verslaafd heb ik het ideequote:Op zaterdag 2 november 2013 01:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Of zoals Bob het zal zeggen: Neem een lijn pep
Johquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Maar bob is een beetje verslaafd heb ik het idee
Nja heeft meer andere redenen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:25 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
ontspan je je gezicht als je met je ogen dichtgeknepen zit? terwijl je hard denkt 'ik moet slapen ik moet slapen kut ik lig klaarwakker kk nu kom ik niet aan genoeg uren slaap slaap'
Sorry ama, zal je volgende keer een waarschuwing geven als ik een oprecht gemeende vraag stel aan Unsquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wil je me niet laten stikken in de rook van mijn joint?
Ik heb vanavond twee redbull op. Misschien dat ze nu pas zijn aangeslagenquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gewoon bikkelen toch
redbull in tray'en kopen
Dat waardeer ikquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:27 schreef Viro het volgende:
[..]
Sorry ama, zal je volgende keer een waarschuwing geven als ik een oprecht gemeende vraag stel aan Uns
Ik drink die zooi normaal alleen als ik wakker wordquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:27 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik heb vanavond twee redbull op. Misschien dat ze nu pas zijn aangeslagen
Hier net laatste stukje lasagne opgegetenquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:22 schreef Amarantha het volgende:
Boehoe mijn lekkere honey-salted pinda's zijn op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |