En ik maar denken dat het andersom wasquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:45 schreef badschaap het volgende:
nog een feitje:
Je kan spaghetti stokjes nooit in 2 delen breken, altijd in 3
nopequote:Op vrijdag 1 november 2013 22:45 schreef OmgevallenFlat het volgende:
iemand zeit dit:
Ze maken zo 1 elektriese apparaat en als je dan spel spelen dan doe je die apparaat en dan denken jij hersenen als je echt in die spel zit dat is in het maak
is dat waar
quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:46 schreef Spatieloos het volgende:
[ afbeelding ]
Druk maar op het blauwe, dan kom je er wel!
ja er staat brief politiek den haagquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:46 schreef Spatieloos het volgende:
[ afbeelding ]
Kom alsjeblieftquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:45 schreef Toto69 het volgende:
Ik ga naar bedstraks terug op mobiel *als het hier gezellig is that is*
Bye kusje xxx (nee heb geen chromosoom te veel)
Ik denk dat ze in Den Haag ook afvragen of het binnenkort komt of nooitquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:47 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja er staat brief politiek den haag
quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:46 schreef Spatieloos het volgende:
[ afbeelding ]
Okay byequote:Op vrijdag 1 november 2013 22:45 schreef Toto69 het volgende:
Ik ga naar bedstraks terug op mobiel *als het hier gezellig is that is*
Bye kusje xxx (nee heb geen chromosoom te veel)
Normaal Nederlansquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:50 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ach man je weet eens niet wat hosselen is ga maar even normaal nederlans op deze forum.
tieft toch op kuttrollquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:50 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ach man je weet eens niet wat hosselen is ga maar even normaal nederlans op deze forum.
There is another dudequote:
Ik heb alleen FOK!kers die ik gemeet heb op fbquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Waarom heb jij mij verwijdert van FB?
Arrogante koequote:Op vrijdag 1 november 2013 22:52 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb alleen FOK!kers die ik gemeet heb op fb
quote:
Heb je me daarom verwijderd?!quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:52 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:52 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
quote:
Ja maar ik heb je niet gemeetquote:
Ja, moet maar weer eens naar het badhuisquote:
quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:53 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
[..]
Ja maar ik heb je niet gemeet
Is onmogelijk.quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:53 schreef Spatieloos het volgende:
Is OF een troll
Ik dacht echt dat hij zo dom was
Binnenkort tochquote:
quote:
ik snap je niet manquote:
wij willen bloed zien!quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:55 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Val toch dood of zuig mark rutte
Kip.quote:
Oh.quote:
Ik zal je mijn geheimen tip gevenquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:54 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ben echt nog nooit zo hard getrolld als door OF, wat een baas is hij eigenlijk dan
Ik wil het leren!
quote:
Is het toevalligquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:58 schreef badschaap het volgende:
huh wtf op hot or not kom ik dezelfde foto tegen bij 2 verschillende namen
Het mag wel iets minder hoorquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:55 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Val toch dood of zuig mark rutte
nee weet niet meer hoe die banga's hetenquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:59 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is het toevallig
Voe?
Die kwam ik ook een paar keer tegen.
[ afbeelding ]
Is gewoon een model, en mensen nemen zulke foto's for some reason.
Ja, VA is ook een lul zoals hij op jou reageertquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:00 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja maar die gozer is echt altijd zo irritant, echt zo betwetertje
Lagg je niet als de tering?quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:00 schreef badschaap het volgende:
waarom heb ik verspreid over 2 schermen 21 tabbladen open staan?
ehh tfoe ik zweer djoek hem eh matti!quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:00 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ho ho ho.quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]![]()
en daarna een BigTasty bij de McDonalds ernaast
nee.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:01 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Lagg je niet als de tering?
Ik djoek helemaal niks of niemand ik hoef geen strafbladquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:01 schreef badschaap het volgende:
[..]
ehh tfoe ik zweer djoek hem eh matti!
Ik heb echt zo goedkoop internet niet normaal het is echt sloom en valt telkens uitquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:01 schreef badschaap het volgende:
[..]
nee.
Allersnelste internet wat een consument kan kopen he
Frietje is voor mij al genoeg.quote:
Jij moet er nog van groeienquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:02 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Frietje is voor mij al genoeg.
Ach ja kijk tegen mensen als jou doe ik gewoon normaal omdat ik dat wederzijds respect noem terwijl VA al bij het kleinste foutjequote:Op vrijdag 1 november 2013 23:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, VA is ook een lul zoals hij op jou reageert
Ik ben gewoon lang.quote:
mijne is glasvezelquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:01 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik heb echt zo goedkoop internet niet normaal het is echt sloom en valt telkens uit
Wie zijn dat?quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:52 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
vingers dichter vij elkaar houden.quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:45 schreef badschaap het volgende:
nog een feitje:
Je kan spaghetti stokjes nooit in 2 delen breken, altijd in 3
Trek het je niet aan johquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:02 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ach ja kijk tegen mensen als jou doe ik gewoon normaal omdat ik dat wederzijds respect noem terwijl VA al bij het kleinste foutjedoet en daar kan die niet mee stoppen, lijkt een obsessie
Glasvezel komt hier binnenkort maar ze moeten het nog leggen, en lagg je niet met bf 4?quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:03 schreef badschaap het volgende:
[..]
mijne is glasvezel![]()
op battlefield 4 ook. Die andere mensen hebben een ping van 33 ofzo, kom ik eraan met een ping van 7
Pesterdquote:
Ik weet best veel ook echt beter heb ik het ideequote:Op vrijdag 1 november 2013 22:57 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik zal je mijn geheimen tip geven
Gewoon mensen zoals VA in de buurt hebben, die overal op in gaan en zelf alles beter weten. Kan grappige situaties opleveren vooral omdat hij denkt dat hij altijd alles beter weet.
Voe <3quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:59 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is het toevallig
Voe?
[ afbeelding ]
Voequote:Op vrijdag 1 november 2013 22:59 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is het toevallig
Voe?
[ afbeelding ]
is echt geniaal joh. een film heb ik binnen 3 minuten binnenquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:04 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Glasvezel komt hier binnenkort maar ze moeten het nog leggen, en lagg je niet met bf 4?
Zoals ik al zeiquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik weet best veel ook echt beter heb ik het idee
Jij weet niets manquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik weet best veel ook echt beter heb ik het idee
quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, VA is ook een lul zoals hij op jou reageert
quote:
Ik deed ooit is over een bestand van 14 gb 80 uurquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:04 schreef badschaap het volgende:
[..]
is echt geniaal joh. een film heb ik binnen 3 minuten binnen
Gevoelloze zelfingenomen zakquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]!
Soms hang ik even de klootzak uit, maar ben wel eerlijk
ik 3 uur ;#quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:05 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik deed ooit is over een bestand van 14 gb 80 uur
HBO-bachelor?quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij weet niets man
Wat voor school doe jij eigenlijk? VMBO
Ja echt, even zelfmoord plegenquote:
Zo is dat. Sommige mensen hebben gewoon moeite met omgaan met mensenquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:05 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ach is internet, i dont care
Een paar.quote:
Jou internet is op sommige momenten echt een goudmijn voor mij. Black ops 2, had een portje rond de 15 kills 0 dead en 10 headshots en valt het weg door internetquote:
IK ZEG HET TEGEN PA.quote:
Aka autisme.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zo is dat. Sommige mensen hebben gewoon moeite met omgaan met mensen![]()
Live streamquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja echt, even zelfmoord plegen
maar me ouders betalen wel ziek veel per maand ervoor. Iets van 70 eu ofzo.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:06 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Jou internet is op sommige momenten echt een goudmijn voor mij. Black ops 2, had een portje rond de 15 kills 0 dead en 10 headshots en valt het weg door internet
no luvquote:
quote:
Haten op VA - skkltjquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:00 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Wat studeer je eigenlijk? Hoe oud ben jij eigenlijk ouwequote:
Dan maak je waarschijnlijk mijn internet meequote:Op vrijdag 1 november 2013 23:07 schreef badschaap het volgende:
[..]
maar me ouders betalen wel ziek veel per maand ervoor. Iets van 70 eu ofzo.
Word nog wat als ik op kamers ga met dat grafinternet daar.
Sinds je gemeen doet tegen OFquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
sinds wanneer haat stu mij?
Heet Kunst & Techniekquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat studeer je eigenlijk? Hoe oud ben jij eigenlijk ouwe
quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
* AldoTheApache geeft kusje op je voorhoofd![]()
ja had ik hiervoor ook. En ik ben een echte rager, dus ik denk dat me laptop dan door het raam gaatquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:08 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Dan maak je waarschijnlijk mijn internet mee
En wat kun je daarmee straks?quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heet Kunst & Techniek18
Ik rage ook best vaak, zit je net lekker in het spel alles gaat lekker- lost internet connection FUCK!!! Echt altijd zulke dingenquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:08 schreef badschaap het volgende:
[..]
ja had ik hiervoor ook. En ik ben een echte rager, dus ik denk dat me laptop dan door het raam gaat
Racistquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Het is wel opvallend. De enige turk in mijn klas heb ik bonje mee
I dont give a damn fuck.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:09 schreef VMSDKR het volgende:
OmgevallenFlat is een lulletje rozenwater.
ja hoor met jou?quote:
Het begint vrij breed. Maar ik kan vanalles van webdesign tot regiewerk bij radio en TV of ik kan docu's maken enzo. Dat lijkt me tofquote:
ik rage vooral als ik niet kan winnen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:09 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik rage ook best vaak, zit je net lekker in het spel alles gaat lekker- lost internet connection FUCK!!! Echt altijd zulke dingen
Met een chick?quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ligt in bed met alweer pijn aan die kutwond
Klinkt wel leuk hoewel het ook wel lastig klinkt.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het begint vrij breed. Maar ik kan vanalles van webdesign tot regiewerk bij radio en TV of ik kan docu's maken enzo. Dat lijkt me tof
Heel veel media eigenlijk
oh fuckquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hij komt op niveau met je
kijken of je nog scherp wasquote:
VA DUS NIET !!!!!quote:
Dan moet je wel leren dat niet iedereen in het leven perfect is jongen, je zal mensen moeten accepteren zoals ze zijn.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het begint vrij breed. Maar ik kan vanalles van webdesign tot regiewerk bij radio en TV of ik kan docu's maken enzo. Dat lijkt me tof
Heel veel media eigenlijk
haloquote:
haiquote:
stopquote:
zonder zoals altijdquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Met een chick?
Maar kut man
'sup?quote:
fout. Je moet kijken wat je er aan kan veranderenquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:11 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Dan moet je wel leren dat niet iedereen in het leven perfect is jongen, je zal mensen moeten accepteren zoals ze zijn.
messcherpquote:
Nee je moet mensen in hun waarde latenquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
'sup?
[..]
fout. Je moet kijken wat je er aan kan veranderen
Ja. Weleens.quote:
Je gaat van de hak op de takquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:13 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nee je moet mensen in hun waarde laten
Flinke wielenquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:13 schreef VMSDKR het volgende:
Ik ga morgen mij. nieuwe 18 inch wielen halen.
Jelly Stuart?
ik zei tegen een jongen dat ik elke dag in arnhem ben, omdat ik daar orgelles heb. En hij geloofde mequote:
moet je overcompenseren?quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:13 schreef VMSDKR het volgende:
Ik ga morgen mij. nieuwe 18 inch wielen halen.
Jelly Stuart?
Nee.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:14 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik moet nog 2000 folders bezorgen in 2 dagen , leren voor 6 tentamens dus je mag wel helpen.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:13 schreef supersof het volgende:
[..]
ik zei tegen een jongen dat ik elke dag in arnhem ben, omdat ik daar orgelles heb. En hij geloofde me
Nee omdat mensen zoals jij niet hard werken voor hun geld maar achter een bureau zitten en papier werk doen ja !quote:
quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:13 schreef supersof het volgende:
[..]
ik zei tegen een jongen dat ik elke dag in arnhem ben, omdat ik daar orgelles heb. En hij geloofde me
dat kan ook hard werken zijn, maar dan met je hersens.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:14 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nee omdat mensen zoals jij niet hard werken voor hun geld maar achter een bureau zitten en papier werk doen ja !
Zitten daar zulke grote wielen onder joh? Hoop dat het mooi staatquote:
Ja maar dat is geen werk waar je van gesloopt bent als je met pensioen gaatquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:15 schreef badschaap het volgende:
[..]
dat kan ook hard werken zijn, maar dan met je hersens.
Nee, die heb ik nu dus gekocht.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zitten daar zulke grote wielen onder joh? Hoop dat het mooi staat
er staat ook op mijn profiel dat ik vloeiend chinees kan, jongens geloven gewoon dat ik mezelf chinees hebt geleerdquote:
Niet anders dan normaal toch?quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ga vanavond gewoon lekker
Als loner.
Maar geef geen neuk gr
Klopt!quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:14 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nee omdat mensen zoals jij niet hard werken voor hun geld maar achter een bureau zitten en papier werk doen ja !
Wil je me dan niet meer wanhopig noemen?quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:16 schreef supersof het volgende:
[..]
er staat ook op mijn profiel dat ik vloeiend chinees kan, jongens geloven gewoon dat ik mezelf chinees hebt geleerd
nou en. Die mensen hebben teminste een opleiding, dus dat verdienen ze ookquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:15 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja maar dat is geen werk waar je van gesloopt bent als je met pensioen gaat
quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ga vanavond gewoon lekker
Als loner.
Maar geef geen neuk gr
integendeel.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:16 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Niet anders dan normaal toch?
ni haoquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:16 schreef supersof het volgende:
[..]
er staat ook op mijn profiel dat ik vloeiend chinees kan, jongens geloven gewoon dat ik mezelf chinees hebt geleerd
waarom niet?quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wil je me dan niet meer wanhopig noemen?
Wat een onzin. Alsof een maatschappij kan draaien zonder laag opgeleidenquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:16 schreef badschaap het volgende:
[..]
nou en. Die mensen hebben teminste een opleiding, dus dat verdienen ze ook
Omdat ik dat niet allemaal zou gelovenquote:
Fout.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:17 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik vind het jammer dat je geen mijnen meer hebt enzo en alles zo met machines gaat![]()
ohh okequote:Op vrijdag 1 november 2013 23:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Omdat ik dat niet allemaal zou geloven
klopt. Kunnen de hoog opgeleide die tenminste commanderenquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat een onzin. Alsof een maatschappij kan draaien zonder laag opgeleiden
Het gaat hier niet om een mening klaplulquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:18 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Wat is er fout aan MIJN mening?
slaap lekker bbyquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:18 schreef VMSDKR het volgende:
IK GA SLAPEN DAAG IEDEREEN
( behalve OF ) :S;S;S;Sssssss
blijfquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:18 schreef VMSDKR het volgende:
Welterustenquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:18 schreef VMSDKR het volgende:
Wat nou klaplul man ga iets nuttigs doen met je levenquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het gaat hier niet om een mening klaplul
quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
blijf
ik mis je
jij mag mij nog tenminste hier
Ga door, ik vind me nu best wel een baasquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:19 schreef supersof het volgende:
wauw, wat een heel mooi cute sexy dame ben jij zeg!! awesomee..... zo mooi :$
zeg je niks.. heel jammer
of zulke dingen. even huilen
Zullen we elkaar dan mogen?quote:
quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zullen we elkaar dan mogen?
quote:heey ike heb je profiel gelezen k weeet niet of ik het mag zeggen maar weetje ik vind dat je egt een aparte lieve mooie uitstraling hebt en die lieve blik in jou mooie ogen vertellen dat er ook iets moois in je schuilt kwa innerlijk en dat zeg ik niet zoals de meeste om te slijmen maar omdat ik eerlijk en oprecht ben en het egt meen iets aan jou raakt me egt en ik weet dat ik vast geen kans krijg omdat je al genoeg aandacht krijg van boys maar als ik een kans van jou zou krijgen zou ik je egt met liefde en respect behandelen zoals een egte jongen het hoort te doen je bent egt een knuffelbeertje mooie engel
quote:The Diff was founded by the fouding-Diff-fathers in 1454, some say that Pope Nicholas V was sent by the founding-Diff-fathers to make the Diff leading world religion. Pope Nicholas V never succeeded and the Catholic chruch still markes this day als Dag Hammarskjöld day. There even might be some proof the Illuminati is still trying to make the Diff into a world religion.
Robert Catesby tried to kill some of the prominent Diffmeisters from that era with his failed Gunpowder plot of 1605. His death on the 8th of november is celebrated by the members of the Diff each year around the world. Therefore the Diffmeisters would invite you all to celebrate the death of Robert Catesby at Schloß Schekman.
Ik stopte al bij ike.quote:
*neukenquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als dat geen trouwen wordt
Denk dat ik ondanks dat eerder aansprak heb in een kroeg dan een hoop anderen met een grote bekquote:
nee is ie vee lte lief voor :squote:
quoted for historyquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:22 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
heb ik opgeslagen, ga ik gebruiken morhen. will post results gr gr
kijk ze zo aan altijd insta succesquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Denk dat ik ondanks dat eerder aansprak heb in een kroeg dan een hoop anderen met een grote bek
Ik spreek wel mensen in een kroeg. Ook meisjes hoor. Maar ga nooit aan het versieren daarquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Denk dat ik ondanks dat eerder aansprak heb in een kroeg dan een hoop anderen met een grote bek
Ik spreek genoeg mensen als ik naar de kroeg ga, zelfs als ik alleen gaquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik spreek wel mensen in een kroeg. Ook meisjes hoor. Maar ga nooit aan het versieren daar
autisme much jij?quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:23 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[23:15:40] facebook:cassidy.workman.543: who added me to this
[23:16:28] KPИC: your om loser
[23:16:36] KPИC: your mom loser
[23:16:54] Cassidy Workman: WTF
[23:17:29] KPИC: your uncle did add you
[23:17:53] KPИC: no men im joking
[23:17:58] KPИC: your dad did add you LOSER
[23:18:19] Cassidy Workman: who the F are you
[23:18:28] KPИC: Im your aunt loser!
[23:18:37] Cassidy Workman: my aunt who
[23:18:48] *** randomwatermelon is weggegaan ***
[23:19:26] KPИC: Im your fucking brother!
[23:19:30] KPИC: LOSER!
[23:19:35] Cassidy Workman: shut the fuck up
[23:19:57] KPИC: shut the fuck up is nothinfg to say to your sister LOSER
[23:20:30] Cassidy Workman: are you fucking kidding me shut the hell up
[23:20:42] KPИC: Dont talk to your dad like that LOSER
[23:21:44] KPИC: You are a damn LOSER
[23:21:47] KPИC: Im everyone you know
[23:21:55] KPИC: I can change into everyone i want!
[23:22:01] KPИC: Right now im your mom loser
[23:22:09] KPИC: Right now im your dad loser
[23:22:15] KPИC: Right now im fucking another women
[23:22:16] KPИC: HELL YEAH
[23:22:35] Cassidy Workman: im leaving goodbye
[23:22:53] KPИC: your mom
[23:22:58] *** Cassidy Workman is weggegaan ***
Wat een triest figuurIk ben KPNC btw
Ik ga nooit alleenquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik spreek genoeg mensen als ik naar de kroeg ga, zelfs als ik alleen ga
MAAR JE HEBT NOG STEEDS GEEN DATE.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik spreek genoeg mensen als ik naar de kroeg ga, zelfs als ik alleen ga
Ik niet autisme nee, wat is er autistisch aan dan?quote:
quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:24 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
MAAR JE HEBT NOG STEEDS GEEN DATE.
Ik ga soms wel alleenquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ga nooit alleen
Kom toch wel altijd iemand tegen die ik ken hier in Zutphen, mja
quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:22 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
heb ik opgeslagen, ga ik gebruiken morhen. will post results gr gr
True!quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:24 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
MAAR JE HEBT NOG STEEDS GEEN DATE.
wauwie goed verhaal vriend vertel het nog een keer!!!!quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:23 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[23:15:40] facebook:cassidy.workman.543: who added me to this
[23:16:28] KPИC: your om loser
[23:16:36] KPИC: your mom loser
[23:16:54] Cassidy Workman: WTF
[23:17:29] KPИC: your uncle did add you
[23:17:53] KPИC: no men im joking
[23:17:58] KPИC: your dad did add you LOSER
[23:18:19] Cassidy Workman: who the F are you
[23:18:28] KPИC: Im your aunt loser!
[23:18:37] Cassidy Workman: my aunt who
[23:18:48] *** randomwatermelon is weggegaan ***
[23:19:26] KPИC: Im your fucking brother!
[23:19:30] KPИC: LOSER!
[23:19:35] Cassidy Workman: shut the fuck up
[23:19:57] KPИC: shut the fuck up is nothinfg to say to your sister LOSER
[23:20:30] Cassidy Workman: are you fucking kidding me shut the hell up
[23:20:42] KPИC: Dont talk to your dad like that LOSER
[23:21:44] KPИC: You are a damn LOSER
[23:21:47] KPИC: Im everyone you know
[23:21:55] KPИC: I can change into everyone i want!
[23:22:01] KPИC: Right now im your mom loser
[23:22:09] KPИC: Right now im your dad loser
[23:22:15] KPИC: Right now im fucking another women
[23:22:16] KPИC: HELL YEAH
[23:22:35] Cassidy Workman: im leaving goodbye
[23:22:53] KPИC: your mom
[23:22:58] *** Cassidy Workman is weggegaan ***
Wat een triest figuurIk ben KPNC btw
Ga eens hosselen ploxquote:
Voor jou heb ik er nog 1 hoor.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:25 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
wauwie goed verhaal vriend vertel het nog een keer!!!!
ik ben de bestequote:Op vrijdag 1 november 2013 23:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Waarom is er altijd iemand beter?
met iemand zijn familie kutten is zooo veel te makkelijkquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:26 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Voor jou heb ik er nog 1 hoor.
[31-10-2013 18:26:08] Maineiac: Just kill yourself
[31-10-2013 18:27:49] KPИC: your mom loser
[31-10-2013 18:28:23] Maineiac: Your mom
[31-10-2013 18:28:25] Maineiac: Cool joke
[31-10-2013 18:28:32] Maineiac: I'm crying hard
[31-10-2013 18:28:38] Maineiac: Fucking pool forming underneath me
[31-10-2013 18:28:42] Maineiac: Gonna cut myself
[31-10-2013 18:28:53] KPИC: ok
[31-10-2013 18:29:13] Maineiac: Lolumad?
[31-10-2013 18:31:17] KPИC: what i do not care you are a nazi
[31-10-2013 18:31:31] Maineiac: LOL fuck jews
[31-10-2013 18:31:39] *** Luke Mcguigan is weggegaan ***
[31-10-2013 18:31:49] KPИC: im a nazi too bye
[31-10-2013 18:32:00] Maineiac: Good
[31-10-2013 18:32:13] Maineiac: Hail Hitler
[31-10-2013 18:51:17] KPИC: sieg heil
[31-10-2013 18:57:05] Maineiac: Fuck you
[31-10-2013 18:57:12] KPИC: your mother
[31-10-2013 18:57:25] KPИC: your mom loser
[31-10-2013 19:01:43] Maineiac: Lawl
[31-10-2013 19:01:47] Maineiac: Your father loser
[31-10-2013 19:01:54] KPИC: your uncle loser
[31-10-2013 19:01:56] Maineiac: your sister
[31-10-2013 19:01:58] Maineiac: your cousin
[31-10-2013 19:02:00] Maineiac: your brother
[31-10-2013 19:02:01] Maineiac: your dog
[31-10-2013 19:02:03] Maineiac: your cat
[31-10-2013 19:02:03] Maineiac: your mouse
[31-10-2013 19:02:06] Maineiac: your duck
[31-10-2013 19:02:12] Maineiac: your life
[31-10-2013 19:02:45] Maineiac: your {insert infinite amount of relationships here}
Asjeblieft
En daarom houd ik ook van jequote:
Bij deze begon die andere gastquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:26 schreef badschaap het volgende:
[..]
met iemand zijn familie kutten is zooo veel te makkelijk
Oh okequote:
hiquote:
oh en dan moet jij maar doorgaan?quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:27 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Bij deze begon die andere gast
Gezellig hier?quote:
Valt mee. Gaat eigenlijk niet ergens overquote:
Dat hele eind stuk is van hem he? Ik ben KPNC.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:28 schreef badschaap het volgende:
[..]
oh en dan moet jij maar doorgaan?
kom op dude hoe oud ben je nou
Wat ben je depri aan het doen?quote:
alles goed bwownie?quote:
bwowniequote:Op vrijdag 1 november 2013 23:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat ben je depri aan het doen?
[..]
alles goed bwownie?
UB40quote:
Dat is jammer, ik verveelde me dusquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Valt mee. Gaat eigenlijk niet ergens over
wat betekent het?quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:29 schreef badschaap het volgende:
[31-10-2013 19:02:45] Maineiac: your {insert infinite amount of relationships here}
hij pakt je wel.
Browniequote:
M'n pa draaide dat altijdquote:
Tjackaquote:
Ja gaat primaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |