is echt geniaal joh. een film heb ik binnen 3 minuten binnenquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:04 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Glasvezel komt hier binnenkort maar ze moeten het nog leggen, en lagg je niet met bf 4?
Zoals ik al zeiquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik weet best veel ook echt beter heb ik het idee
Jij weet niets manquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik weet best veel ook echt beter heb ik het idee
quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, VA is ook een lul zoals hij op jou reageert
quote:
Ik deed ooit is over een bestand van 14 gb 80 uurquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:04 schreef badschaap het volgende:
[..]
is echt geniaal joh. een film heb ik binnen 3 minuten binnen
Gevoelloze zelfingenomen zakquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]!
Soms hang ik even de klootzak uit, maar ben wel eerlijk
ik 3 uur ;#quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:05 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik deed ooit is over een bestand van 14 gb 80 uur
HBO-bachelor?quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij weet niets man
Wat voor school doe jij eigenlijk? VMBO
Ja echt, even zelfmoord plegenquote:
Zo is dat. Sommige mensen hebben gewoon moeite met omgaan met mensenquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:05 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ach is internet, i dont care
Een paar.quote:
Jou internet is op sommige momenten echt een goudmijn voor mij. Black ops 2, had een portje rond de 15 kills 0 dead en 10 headshots en valt het weg door internetquote:
IK ZEG HET TEGEN PA.quote:
Aka autisme.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zo is dat. Sommige mensen hebben gewoon moeite met omgaan met mensen![]()
Live streamquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja echt, even zelfmoord plegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |