is echt geniaal joh. een film heb ik binnen 3 minuten binnenquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:04 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Glasvezel komt hier binnenkort maar ze moeten het nog leggen, en lagg je niet met bf 4?
Zoals ik al zeiquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik weet best veel ook echt beter heb ik het idee
Jij weet niets manquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik weet best veel ook echt beter heb ik het idee
quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, VA is ook een lul zoals hij op jou reageert
quote:
Ik deed ooit is over een bestand van 14 gb 80 uurquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:04 schreef badschaap het volgende:
[..]
is echt geniaal joh. een film heb ik binnen 3 minuten binnen
Gevoelloze zelfingenomen zakquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]!
Soms hang ik even de klootzak uit, maar ben wel eerlijk
ik 3 uur ;#quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:05 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik deed ooit is over een bestand van 14 gb 80 uur
HBO-bachelor?quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij weet niets man
Wat voor school doe jij eigenlijk? VMBO
Ja echt, even zelfmoord plegenquote:
Zo is dat. Sommige mensen hebben gewoon moeite met omgaan met mensenquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:05 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ach is internet, i dont care
Een paar.quote:
Jou internet is op sommige momenten echt een goudmijn voor mij. Black ops 2, had een portje rond de 15 kills 0 dead en 10 headshots en valt het weg door internetquote:
IK ZEG HET TEGEN PA.quote:
Aka autisme.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zo is dat. Sommige mensen hebben gewoon moeite met omgaan met mensen![]()
Live streamquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja echt, even zelfmoord plegen
maar me ouders betalen wel ziek veel per maand ervoor. Iets van 70 eu ofzo.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:06 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Jou internet is op sommige momenten echt een goudmijn voor mij. Black ops 2, had een portje rond de 15 kills 0 dead en 10 headshots en valt het weg door internet
no luvquote:
quote:
Haten op VA - skkltjquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:00 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja maar die gozer is echt altijd zo irritant, echt zo betwetertje
Wat studeer je eigenlijk? Hoe oud ben jij eigenlijk ouwequote:
Dan maak je waarschijnlijk mijn internet meequote:Op vrijdag 1 november 2013 23:07 schreef badschaap het volgende:
[..]
maar me ouders betalen wel ziek veel per maand ervoor. Iets van 70 eu ofzo.
Word nog wat als ik op kamers ga met dat grafinternet daar.
Sinds je gemeen doet tegen OFquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
sinds wanneer haat stu mij?
Heet Kunst & Techniekquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat studeer je eigenlijk? Hoe oud ben jij eigenlijk ouwe
quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
* AldoTheApache geeft kusje op je voorhoofd![]()
ja had ik hiervoor ook. En ik ben een echte rager, dus ik denk dat me laptop dan door het raam gaatquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:08 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Dan maak je waarschijnlijk mijn internet mee
En wat kun je daarmee straks?quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heet Kunst & Techniek18
Ik rage ook best vaak, zit je net lekker in het spel alles gaat lekker- lost internet connection FUCK!!! Echt altijd zulke dingenquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:08 schreef badschaap het volgende:
[..]
ja had ik hiervoor ook. En ik ben een echte rager, dus ik denk dat me laptop dan door het raam gaat
Racistquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Het is wel opvallend. De enige turk in mijn klas heb ik bonje mee
I dont give a damn fuck.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:09 schreef VMSDKR het volgende:
OmgevallenFlat is een lulletje rozenwater.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |