Oh.quote:
Ik zal je mijn geheimen tip gevenquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:54 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ben echt nog nooit zo hard getrolld als door OF, wat een baas is hij eigenlijk dan
Ik wil het leren!
quote:
Is het toevalligquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:58 schreef badschaap het volgende:
huh wtf op hot or not kom ik dezelfde foto tegen bij 2 verschillende namen
Het mag wel iets minder hoorquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:55 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Val toch dood of zuig mark rutte
nee weet niet meer hoe die banga's hetenquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:59 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is het toevallig
Voe?
Die kwam ik ook een paar keer tegen.
[ afbeelding ]
Is gewoon een model, en mensen nemen zulke foto's for some reason.
Ja, VA is ook een lul zoals hij op jou reageertquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:00 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja maar die gozer is echt altijd zo irritant, echt zo betwetertje
Lagg je niet als de tering?quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:00 schreef badschaap het volgende:
waarom heb ik verspreid over 2 schermen 21 tabbladen open staan?
ehh tfoe ik zweer djoek hem eh matti!quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:00 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja maar die gozer is echt altijd zo irritant, echt zo betwetertje
Ho ho ho.quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]![]()
en daarna een BigTasty bij de McDonalds ernaast
nee.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:01 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Lagg je niet als de tering?
Ik djoek helemaal niks of niemand ik hoef geen strafbladquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:01 schreef badschaap het volgende:
[..]
ehh tfoe ik zweer djoek hem eh matti!
Ik heb echt zo goedkoop internet niet normaal het is echt sloom en valt telkens uitquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:01 schreef badschaap het volgende:
[..]
nee.
Allersnelste internet wat een consument kan kopen he
Frietje is voor mij al genoeg.quote:
Jij moet er nog van groeienquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:02 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Frietje is voor mij al genoeg.
Ach ja kijk tegen mensen als jou doe ik gewoon normaal omdat ik dat wederzijds respect noem terwijl VA al bij het kleinste foutjequote:Op vrijdag 1 november 2013 23:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, VA is ook een lul zoals hij op jou reageert
Ik ben gewoon lang.quote:
mijne is glasvezelquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:01 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik heb echt zo goedkoop internet niet normaal het is echt sloom en valt telkens uit
Wie zijn dat?quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:52 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb alleen FOK!kers die ik gemeet heb op fb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |