Ja, VA is ook een lul zoals hij op jou reageertquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:00 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja maar die gozer is echt altijd zo irritant, echt zo betwetertje
Lagg je niet als de tering?quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:00 schreef badschaap het volgende:
waarom heb ik verspreid over 2 schermen 21 tabbladen open staan?
ehh tfoe ik zweer djoek hem eh matti!quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:00 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja maar die gozer is echt altijd zo irritant, echt zo betwetertje
Ho ho ho.quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]![]()
en daarna een BigTasty bij de McDonalds ernaast
nee.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:01 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Lagg je niet als de tering?
Ik djoek helemaal niks of niemand ik hoef geen strafbladquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:01 schreef badschaap het volgende:
[..]
ehh tfoe ik zweer djoek hem eh matti!
Ik heb echt zo goedkoop internet niet normaal het is echt sloom en valt telkens uitquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:01 schreef badschaap het volgende:
[..]
nee.
Allersnelste internet wat een consument kan kopen he
Frietje is voor mij al genoeg.quote:
Jij moet er nog van groeienquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:02 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Frietje is voor mij al genoeg.
Ach ja kijk tegen mensen als jou doe ik gewoon normaal omdat ik dat wederzijds respect noem terwijl VA al bij het kleinste foutjequote:Op vrijdag 1 november 2013 23:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, VA is ook een lul zoals hij op jou reageert
Ik ben gewoon lang.quote:
mijne is glasvezelquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:01 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik heb echt zo goedkoop internet niet normaal het is echt sloom en valt telkens uit
Wie zijn dat?quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:52 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb alleen FOK!kers die ik gemeet heb op fb
vingers dichter vij elkaar houden.quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:45 schreef badschaap het volgende:
nog een feitje:
Je kan spaghetti stokjes nooit in 2 delen breken, altijd in 3
Trek het je niet aan johquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:02 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ach ja kijk tegen mensen als jou doe ik gewoon normaal omdat ik dat wederzijds respect noem terwijl VA al bij het kleinste foutjedoet en daar kan die niet mee stoppen, lijkt een obsessie
Glasvezel komt hier binnenkort maar ze moeten het nog leggen, en lagg je niet met bf 4?quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:03 schreef badschaap het volgende:
[..]
mijne is glasvezel![]()
op battlefield 4 ook. Die andere mensen hebben een ping van 33 ofzo, kom ik eraan met een ping van 7
Pesterdquote:
Ik weet best veel ook echt beter heb ik het ideequote:Op vrijdag 1 november 2013 22:57 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik zal je mijn geheimen tip geven
Gewoon mensen zoals VA in de buurt hebben, die overal op in gaan en zelf alles beter weten. Kan grappige situaties opleveren vooral omdat hij denkt dat hij altijd alles beter weet.
Voe <3quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:59 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is het toevallig
Voe?
Die kwam ik ook een paar keer tegen.
[ afbeelding ]
Is gewoon een model, en mensen nemen zulke foto's for some reason.
Voequote:Op vrijdag 1 november 2013 22:59 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is het toevallig
Voe?
Die kwam ik ook een paar keer tegen.
[ afbeelding ]
Is gewoon een model, en mensen nemen zulke foto's for some reason.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |