messcherpquote:
Nee je moet mensen in hun waarde latenquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
'sup?
[..]
fout. Je moet kijken wat je er aan kan veranderen
Ja. Weleens.quote:
Je gaat van de hak op de takquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:13 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nee je moet mensen in hun waarde laten
Flinke wielenquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:13 schreef VMSDKR het volgende:
Ik ga morgen mij. nieuwe 18 inch wielen halen.
Jelly Stuart?
ik zei tegen een jongen dat ik elke dag in arnhem ben, omdat ik daar orgelles heb. En hij geloofde mequote:
moet je overcompenseren?quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:13 schreef VMSDKR het volgende:
Ik ga morgen mij. nieuwe 18 inch wielen halen.
Jelly Stuart?
Nee.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:14 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik moet nog 2000 folders bezorgen in 2 dagen , leren voor 6 tentamens dus je mag wel helpen.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:13 schreef supersof het volgende:
[..]
ik zei tegen een jongen dat ik elke dag in arnhem ben, omdat ik daar orgelles heb. En hij geloofde me
Nee omdat mensen zoals jij niet hard werken voor hun geld maar achter een bureau zitten en papier werk doen ja !quote:
quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:13 schreef supersof het volgende:
[..]
ik zei tegen een jongen dat ik elke dag in arnhem ben, omdat ik daar orgelles heb. En hij geloofde me
dat kan ook hard werken zijn, maar dan met je hersens.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:14 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nee omdat mensen zoals jij niet hard werken voor hun geld maar achter een bureau zitten en papier werk doen ja !
Zitten daar zulke grote wielen onder joh? Hoop dat het mooi staatquote:
Ja maar dat is geen werk waar je van gesloopt bent als je met pensioen gaatquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:15 schreef badschaap het volgende:
[..]
dat kan ook hard werken zijn, maar dan met je hersens.
Nee, die heb ik nu dus gekocht.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zitten daar zulke grote wielen onder joh? Hoop dat het mooi staat
er staat ook op mijn profiel dat ik vloeiend chinees kan, jongens geloven gewoon dat ik mezelf chinees hebt geleerdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |