Niet anders dan normaal toch?quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ga vanavond gewoon lekker
Als loner.
Maar geef geen neuk gr
Klopt!quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:14 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nee omdat mensen zoals jij niet hard werken voor hun geld maar achter een bureau zitten en papier werk doen ja !
Wil je me dan niet meer wanhopig noemen?quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:16 schreef supersof het volgende:
[..]
er staat ook op mijn profiel dat ik vloeiend chinees kan, jongens geloven gewoon dat ik mezelf chinees hebt geleerd
nou en. Die mensen hebben teminste een opleiding, dus dat verdienen ze ookquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:15 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja maar dat is geen werk waar je van gesloopt bent als je met pensioen gaat
quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ga vanavond gewoon lekker
Als loner.
Maar geef geen neuk gr
integendeel.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:16 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Niet anders dan normaal toch?
ni haoquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:16 schreef supersof het volgende:
[..]
er staat ook op mijn profiel dat ik vloeiend chinees kan, jongens geloven gewoon dat ik mezelf chinees hebt geleerd
waarom niet?quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wil je me dan niet meer wanhopig noemen?
Wat een onzin. Alsof een maatschappij kan draaien zonder laag opgeleidenquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:16 schreef badschaap het volgende:
[..]
nou en. Die mensen hebben teminste een opleiding, dus dat verdienen ze ook
Omdat ik dat niet allemaal zou gelovenquote:
Fout.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:17 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik vind het jammer dat je geen mijnen meer hebt enzo en alles zo met machines gaat![]()
ohh okequote:Op vrijdag 1 november 2013 23:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Omdat ik dat niet allemaal zou geloven
klopt. Kunnen de hoog opgeleide die tenminste commanderenquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat een onzin. Alsof een maatschappij kan draaien zonder laag opgeleiden
Het gaat hier niet om een mening klaplulquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:18 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Wat is er fout aan MIJN mening?
slaap lekker bbyquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:18 schreef VMSDKR het volgende:
IK GA SLAPEN DAAG IEDEREEN
( behalve OF ) :S;S;S;Sssssss
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |