Whehehehequote:Op vrijdag 1 november 2013 22:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik lees dit dus als:
Ik heb een bed gedaan.
Kijk een paar docu's over Einsteinquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:36 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Eigenlijk snap ik gewoon niet hoe E=mc^2 is uitgevonden denk ik
Die man had toch maar één steen?quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:36 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Kijk een paar docu's over Einstein
Ja, zielig hè?quote:
Stel je voor dat jij 3 vogels hebt. Je weet dat het er 3 zijn, je hebt ze immers geteld en bent slechts tweemaal in bezit van het 21e chromosoom. Om het te verkorten, benoem je ze tot vogels, ook wel V.quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee jaaaaa ik weet niet. Ik bedoel ik snap gewoon niet dat al die SI eenheden met elkaar kloppen en hoe ze Joule hebben uitgevonden voordat ze E=mc^2 uitvonden. Maar ik snap wel dat Ws gelijk is aan Kg/ (m/s)^2 ofzo.
Nee G. Daarvoor moet je in 40+ zijn.quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:40 schreef OmgevallenFlat het volgende:
hebt iemand hier verstand van de technologie
op het gebied van slap geouwehoer welquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:40 schreef OmgevallenFlat het volgende:
heeft jij dat niet?quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:40 schreef OmgevallenFlat het volgende:
quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:41 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Nee G. Daarvoor moet je in 40+ zijn.
nee ik moet efen iets weten want iemand vertelde mij iets maar ik weet niet hoe ik dat op goegle moet tiepenquote:
Ja dat snap ik nog wel.quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:39 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Stel je voor dat jij 3 vogels hebt. Je weet dat het er 3 zijn, je hebt ze immers geteld en bent slechts tweemaal in bezit van het 21e chromosoom. Om het te verkorten, benoem je ze tot vogels, ook wel V.
Die vogels eten en poepen wel eens. Elke vogel een twee kilo (mv) vogelvoer per dag, en poept 1,5 liter. De verhouding voer tot poep is 2:1,5 dus kun je stellen dat
mv= poep in litersx 1,3333333333333333333333
Om niet steeds de 3 op te hoeven schrijven, noem je deze C ook wel constante van drol.
Als formule kun je nu stellen
V= mv = PiL.C
Zo gaat het met alles, gewoon verhoudingen zoeken en kijken naar de beginselen van het verschijnsel.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:42 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
nee ik moet efen iets weten want iemand vertelde mij iets maar ik weet niet hoe ik dat op goegle moet tiepen
http://lmgtfy.com/?q=Hauw+tu+sok+a+kokquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:42 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
nee ik moet efen iets weten want iemand vertelde mij iets maar ik weet niet hoe ik dat op goegle moet tiepen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |