Ik heb momenteel een Beck's maar pak hierna wel een Strongbow denk ikquote:
quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb momenteel een Beck's maar pak hierna wel een Strongbow denk ik
Jaquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:29 schreef badschaap het volgende:
etot = EzwA -EkinA + EzwB - Ekinb
= m*g*h - 1/2 * m * a + m*g*h - 1/2*m*a
toch
Hier snap ik geen reet vanquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:29 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoezo is Ws gelijk aan kg/ (m/s)^2?
hmm
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je snapt het niet met die plaatjes?quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:29 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoezo is Ws gelijk aan kg/ (m/s)^2?
hmm
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kinderwiskundequote:Op vrijdag 1 november 2013 22:31 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Wat voor wiskunde heb jij gedaan dan?
Was niet beledigend bedoeld ofzo, maar meestal krijg/leer je bij wiskunde de fundamenten van natuurkunde welquote:
quote:
Nee jaaaaa ik weet niet. Ik bedoel ik snap gewoon niet dat al die SI eenheden met elkaar kloppen en hoe ze Joule hebben uitgevonden voordat ze E=mc^2 uitvonden. Maar ik snap wel dat Ws gelijk is aan Kg/ (m/s)^2 ofzo.quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:31 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je snapt het niet met die plaatjes?
Voor andere formules?quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee jaaaaa ik weet niet. Ik bedoel ik snap gewoon niet dat al die SI eenheden met elkaar kloppen en hoe ze Joule hebben uitgevonden voordat ze E=mc^2 uitvonden. Maar ik snap wel dat Ws gelijk is aan Kg/ (m/s)^2 ofzo.
Ik vat het ook geenszins als zodanig op hoor, no worries!quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:33 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Was niet beledigend bedoeld ofzo, maar meestal krijg/leer je bij wiskunde de fundamenten van natuurkunde wel
Ik lees dit dus als:quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vat het ook geenszins als zodanig op hoor, no worries!
Ik heb een BEd gedaan trouwens.
Welke bed? XDXDquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vat het ook geenszins als zodanig op hoor, no worries!
Ik heb een BEd gedaan trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |