Wat een onzin. Alsof een maatschappij kan draaien zonder laag opgeleidenquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:16 schreef badschaap het volgende:
[..]
nou en. Die mensen hebben teminste een opleiding, dus dat verdienen ze ook
Omdat ik dat niet allemaal zou gelovenquote:
Fout.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:17 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik vind het jammer dat je geen mijnen meer hebt enzo en alles zo met machines gaat![]()
ohh okequote:Op vrijdag 1 november 2013 23:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Omdat ik dat niet allemaal zou geloven
klopt. Kunnen de hoog opgeleide die tenminste commanderenquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat een onzin. Alsof een maatschappij kan draaien zonder laag opgeleiden
Het gaat hier niet om een mening klaplulquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:18 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Wat is er fout aan MIJN mening?
slaap lekker bbyquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:18 schreef VMSDKR het volgende:
IK GA SLAPEN DAAG IEDEREEN
( behalve OF ) :S;S;S;Sssssss
blijfquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:18 schreef VMSDKR het volgende:
Welterustenquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:18 schreef VMSDKR het volgende:
Wat nou klaplul man ga iets nuttigs doen met je levenquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het gaat hier niet om een mening klaplul
quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
blijf
ik mis je
jij mag mij nog tenminste hier
Ga door, ik vind me nu best wel een baasquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:19 schreef supersof het volgende:
wauw, wat een heel mooi cute sexy dame ben jij zeg!! awesomee..... zo mooi :$
zeg je niks.. heel jammer
of zulke dingen. even huilen
Zullen we elkaar dan mogen?quote:
quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zullen we elkaar dan mogen?
quote:heey ike heb je profiel gelezen k weeet niet of ik het mag zeggen maar weetje ik vind dat je egt een aparte lieve mooie uitstraling hebt en die lieve blik in jou mooie ogen vertellen dat er ook iets moois in je schuilt kwa innerlijk en dat zeg ik niet zoals de meeste om te slijmen maar omdat ik eerlijk en oprecht ben en het egt meen iets aan jou raakt me egt en ik weet dat ik vast geen kans krijg omdat je al genoeg aandacht krijg van boys maar als ik een kans van jou zou krijgen zou ik je egt met liefde en respect behandelen zoals een egte jongen het hoort te doen je bent egt een knuffelbeertje mooie engel
quote:The Diff was founded by the fouding-Diff-fathers in 1454, some say that Pope Nicholas V was sent by the founding-Diff-fathers to make the Diff leading world religion. Pope Nicholas V never succeeded and the Catholic chruch still markes this day als Dag Hammarskjöld day. There even might be some proof the Illuminati is still trying to make the Diff into a world religion.
Robert Catesby tried to kill some of the prominent Diffmeisters from that era with his failed Gunpowder plot of 1605. His death on the 8th of november is celebrated by the members of the Diff each year around the world. Therefore the Diffmeisters would invite you all to celebrate the death of Robert Catesby at Schloß Schekman.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |