ja hoor met jou?quote:
Het begint vrij breed. Maar ik kan vanalles van webdesign tot regiewerk bij radio en TV of ik kan docu's maken enzo. Dat lijkt me tofquote:
ik rage vooral als ik niet kan winnen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:09 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik rage ook best vaak, zit je net lekker in het spel alles gaat lekker- lost internet connection FUCK!!! Echt altijd zulke dingen
Met een chick?quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ligt in bed met alweer pijn aan die kutwond
Klinkt wel leuk hoewel het ook wel lastig klinkt.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het begint vrij breed. Maar ik kan vanalles van webdesign tot regiewerk bij radio en TV of ik kan docu's maken enzo. Dat lijkt me tof
Heel veel media eigenlijk
oh fuckquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hij komt op niveau met je
kijken of je nog scherp wasquote:
VA DUS NIET !!!!!quote:
Dan moet je wel leren dat niet iedereen in het leven perfect is jongen, je zal mensen moeten accepteren zoals ze zijn.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het begint vrij breed. Maar ik kan vanalles van webdesign tot regiewerk bij radio en TV of ik kan docu's maken enzo. Dat lijkt me tof
Heel veel media eigenlijk
haloquote:
haiquote:
stopquote:
zonder zoals altijdquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Met een chick?
Maar kut man
'sup?quote:
fout. Je moet kijken wat je er aan kan veranderenquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:11 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Dan moet je wel leren dat niet iedereen in het leven perfect is jongen, je zal mensen moeten accepteren zoals ze zijn.
messcherpquote:
Nee je moet mensen in hun waarde latenquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
'sup?
[..]
fout. Je moet kijken wat je er aan kan veranderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |