Hoooooooooiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op vrijdag 1 november 2013 14:53 schreef Blondje_93 het volgende:
Ik zit nu bijna 3 maanden op Fok! en ben tot de conclusie gekomen dat (bijna) niemand te vertrouwen is hier. Hoe komt het toch dat Fok! uit is gegroeid tot een forum waar alleen achterlijke idioten komen?
Zitten genoeg normale mensen, maar op de 1 of andere manier reageren ze altijd raar op jou topicsquote:Op vrijdag 1 november 2013 14:53 schreef Blondje_93 het volgende:
Ik zit nu bijna 3 maanden op Fok! en ben tot de conclusie gekomen dat (bijna) niemand te vertrouwen is hier. Hoe komt het toch dat Fok! uit is gegroeid tot een forum waar alleen achterlijke idioten komen?
Je bent idd wel normaalquote:Op vrijdag 1 november 2013 14:56 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Zitten genoeg normale mensen, maar op de 1 of andere manier reageren ze altijd raar op jou topics
Ongetwijfeld.quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:54 schreef Voszje het volgende:
Oei, naaktfoto's gestuurd en nu gepubliceerd?
Dit denk ik dus ook.quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:54 schreef Voszje het volgende:
Oei, naaktfoto's gestuurd en nu gepubliceerd?
Ik twijfel daar aanquote:Op vrijdag 1 november 2013 14:58 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
In het begin was dit bast niet zo denk ik
3 maandenquote:Op vrijdag 1 november 2013 14:53 schreef Blondje_93 het volgende:
Mr. Mackey, mkay!quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:59 schreef Klojo120 het volgende:
Oh Ja?!?! Maar Ik Vertrouw Niks Dat Elke Maand Bloedt En Niet Doodgaat!!
Dat kan ze niet. Fok! is als een mishandelende echtgenoot.quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:59 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ik twijfel daar aan
Maargoed, als je het zo kut vindt, moet je hier niet meer komen, denk dat dat de enige oplossing is.
Nee shit, het was Mr. Garrison.quote:
Eigenlijk is er niet veel veranderd sinds ik hier voor het eerst kwam (inmiddels 10 jaar geleden).quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:58 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
In het begin was dit bast niet zo denk ik
Je zit hier 3 maanden, maar toch denk je dat het veranderd is?quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:53 schreef Blondje_93 het volgende:
Klopt en omdat ik aandacht wilquote:Op vrijdag 1 november 2013 14:59 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Maar dit soort topics maak je ook een beetje omdat je je verveeld he ^^
Nogal hoofdlettergevoelig dat toetsenbord van jou?quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:59 schreef Klojo120 het volgende:
Oh Ja?!?! Maar Ik Vertrouw Niks Dat Elke Maand Bloedt En Niet Doodgaat!!
Ik wil hier heel graag iets op antwoorden maar ik weet niet wat dus ik doe je maar gewoon de groetjes. Groetjessssquote:Op vrijdag 1 november 2013 15:08 schreef Dressers het volgende:
[..]
Nogal hoofdlettergevoelig dat toetsenbord van jou?
White knight alert!quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:04 schreef Ronzz het volgende:
Hey Blondje,
Opzich heb je gelijk, maar kijk er zoveel mogelijk langsheen, dan valt het wel mee!
Waarschijnlijk zie je er bovengemiddeld goed uit, vandaar die rare personen.
Sorry voor de overlast,
Groet,
Skkltjequote:Op vrijdag 1 november 2013 15:25 schreef Slaap_Zak het volgende:
Ik vertrouw jullie wel hoor, moppies
hahaquote:Op vrijdag 1 november 2013 14:53 schreef Blondje_93 het volgende:
Maar ondertussen verkoop ik achter je ruk om al je geheimenquote:Op vrijdag 1 november 2013 15:28 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ik dacht dat wij een band hadden
Die ruk foto's waren alleen voor jou... wat doe je.... mijn hartje...quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:29 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Maar ondertussen verkoop ik achter je ruk om al je geheimen
edit: ruG. Freudiaanse vertyping
Troost je in de gedachte dat ze zeer gewild zijn, en ik er al behoorlijk wat aan verdiend heb.quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:30 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Die ruk foto's waren alleen voor jou... wat doe je.... mijn hartje...
Wanneer ik niet meer eenzaam benquote:Op vrijdag 1 november 2013 15:31 schreef snakelady het volgende:
Wanneer stop je nu eens met negatieve aandacht vragen?
Dus nooit...quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:36 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Wanneer ik niet meer eenzaam ben
Waar woon je ? dan kom ik een keer koffie drinken.quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:36 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Alleen wat drukker geworden.quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:05 schreef bondage het volgende:
[..]
Eigenlijk is er niet veel veranderd sinds ik hier voor het eerst kwam (inmiddels 10 jaar geleden).
Zoals..quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:40 schreef Mortaxx het volgende:
Tja als jij in whatsapp groepjes gaat, daar dingen deelt die de meeste mensen privé houden en dit vervolgens backfired vind ik niet dat dit aan FOK ligt
Dat hoort bij haar plan om in users hun broekje te komen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:45 schreef 2NutZ het volgende:
Moet je gewoon kappen de hele tijd die stomme '' smiley te posten.
Je kan niet altijd de eerste zijnquote:
Mag ze het plan rigoreus omgooien want het resulteert alleen in zonder toestemming verspreidde naaktpics.quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat hoort bij haar plan om in users hun broekje te komen.
[..]
Je kan niet altijd de eerste zijn
Ik had dus goed gegokt!quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mag ze het plan rigoreus omgooien want het resulteert alleen in zonder toestemming verspreidde naaktpics.
Ik vind haar wel echt iets voor jou.quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:50 schreef Dven het volgende:
Maar om tot de kern van dit topic te komen : Heeft ze een beetje mooie boobies op die foto's of?
Ja heb al geprobeert maar ze heb me afgewesenquote:Op vrijdag 1 november 2013 15:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik vind haar wel echt iets voor jou.
Ze heeft nou eenmaal een hoge standaard. En terecht ook, je had de naaktpics moeten zien, goeiendag zeg.quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja heb al geprobeert maar ze heb me afgewesen
Haha, kan ik me niks van herinnerenquote:Op vrijdag 1 november 2013 15:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja heb al geprobeert maar ze heb me afgewesen
Ik geef je vijf euro als ik de naaktfoto krijg. Wil wel dat ze hem zelf nog eens fotografeert als blijk van echtheidquote:Op vrijdag 1 november 2013 15:54 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ze heeft nou eenmaal een hoge standaard. En terecht ook, je had de naaktpics moeten zien, goeiendag zeg.
Ja ik vroeg of we konden daten als ik weer es in nederland ben mar jij gaf geen antwoord meer enzoquote:Op vrijdag 1 november 2013 15:55 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Haha, kan ik me niks van herinneren
En dan nog, ik weet niet wnnr een user nou een grapje maakt of het echt meent
Als zij denkt daar users mee te wervenquote:Op vrijdag 1 november 2013 15:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mag ze het plan rigoreus omgooien want het resulteert alleen in zonder toestemming verspreidde naaktpics.
Ow, dat!quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja ik vroeg of we konden daten als ik weer es in nederland ben mar jij gaf geen antwoord meer enzo
Bij jou werkte het ook niet, toch?quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Als zij denkt daar users mee te werven
Snap jij het of snap ik hetquote:Op vrijdag 1 november 2013 15:57 schreef Voszje het volgende:
Iedereen zou willen daten met Dven, en Blondje_93 wijst 'm af...
quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je wist even niet meer wie van de 150 andere users hij was?
Ik snap het in ieder geval niet. Hoe durft ze.quote:
kan jij me troosten misschienquote:Op vrijdag 1 november 2013 15:58 schreef Voszje het volgende:
[..]
Ik snap het in ieder geval niet. Hoe durft ze.
Is ie zo lekker danquote:Op vrijdag 1 november 2013 15:57 schreef Voszje het volgende:
Tuurlijk wist ik nog wie hij was.quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je wist even niet meer wie van de 150 andere users hij was?
Nee maar ik ben wel statusverhogend als een iPod 5squote:
Ja, geil hé?quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:58 schreef chroestjov het volgende:
Jij staat op menig FOK'ers netvlies gebrand.
Je moest eens weten.quote:
Hmm lekker sluw voszeding dat je er bentquote:
quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Hmm lekker sluw vosseding dat je er bent
Je kan niet alles winnenquote:
Je staat in mijn Fok!friendlist.quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:09 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ja, in die drie maanden echt vette ontwikkeling!
Vijf euro? Is dat alles wat je voor haar over hebt? Je moet echt met veel meer aankomen dan dat, ze is het waard.quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik geef je vijf euro als ik de naaktfoto krijg. Wil wel dat ze hem zelf nog eens fotografeert als blijk van echtheid
Met alle respect, maar ik heb geen interesse in een date met Dven.quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:57 schreef Voszje het volgende:
(bijna) iedereen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:16 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Vijf euro? Is dat alles wat je voor haar over hebt? Je moet echt met veel meer aankomen dan dat, ze is het waard.
[..]
Met alle respect, maar ik heb geen interesse in een date met Dven.
Je meent er niks van johquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:16 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Vijf euro? Is dat alles wat je voor haar over hebt? Je moet echt met veel meer aankomen dan dat, ze is het waard.
[..]
Dat zou betekenen dat iedereen hier houdt van aandachtsgeile narcisten, dat zouden we hier toch niet moeten willen?quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:57 schreef Voszje het volgende:
Zonde man, ik ben hartstikke gezelligquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:16 schreef Rodawa het volgende:
[..]
[..]
Iedere jongen hier is hetzelfdequote:Op vrijdag 1 november 2013 16:20 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Natuurlijk wel bby. Ik wil hier zoveel mogelijk geld aan verdienen.
Niettus! Ik ben uniek, net als iedere-... nou ja, je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:21 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Iedere jongen hier is hetzelfde
Maar iedereen geeft hem toch ook die aandacht, dus het wordt gevoed. Wat aandachtsgeil betreft is hij sowieso niet de enige, ik denk dat er extremere gevallen zijn.quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:20 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat iedereen hier houdt van aandachtsgeile narcisten, dat zouden we hier toch niet moeten willen?
Begrijp je ook wat ik bedoel..quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:23 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Niettus! Ik ben uniek, net als iedere-... nou ja, je begrijpt wat ik bedoel.
Aandachtsgeil is sowieso altijd een beetje een dubieus woord. Je afkeer tegen iemand continue uitspreken is ergens ook wel een vorm van aanstellerij en aandachttrekkenquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:23 schreef Voszje het volgende:
[..]
Maar iedereen geeft hem toch ook die aandacht, dus het wordt gevoed. Wat aandachtsgeil betreft is hij sowieso niet de enige, ik denk dat er extremere gevallen zijn.
Nee, niet echt. Ik weet bijvoorbeeld niet wat je bedoelt met de stelling dat niemand te vertrouwen is. Ik ben namelijk heel betrouwbaar en dat zeg ik echt niet omdat ik onbetrouwbaar ben. Vertrouw me maar.quote:
Eens.quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Aandachtsgeil is sowieso altijd een beetje een dubieus woord. Je afkeer tegen iemand continue uitspreken is ergens ook wel een vorm van aanstellerij en aandachttrekken
woow, moeilijke zinquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:26 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Ik weet bijvoorbeeld niet wat je bedoelt met de stelling dat niemand te vertrouwen is. Ik ben namelijk heel betrouwbaar en dat zeg ik echt niet omdat ik onbetrouwbaar ben. Vertrouw me maar.
Great minds think alike en alles! Heb ik je al becomplimenteerd met de betrekkelijk fraaie handtekening die jij in 't bezit hebt? Hij's mooi!quote:
Wat is dezenquote:
Dat sowieso. Al vraag ik me wel af hoeveel 'echte' accounts er momenteel actief zijn, dus kloontjes weggefilterd.quote:
Ik vond het ook erg mooi, vandaar. Dankjewel!quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Great minds think alike en alles! Heb ik je al becomplimenteerd met de betrekkelijk fraaie handtekening die jij in 't bezit hebt? Hij's mooi!
Waarvan 60% Braddiekloontjes zijnquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:33 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat sowieso. Al vraag ik me wel af hoeveel 'echte' accounts er momenteel actief zijn, dus kloontjes weggefilterd.
Dan zal het zeker een kwart minder zijn denk ik.quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:33 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat sowieso. Al vraag ik me wel af hoeveel 'echte' accounts er momenteel actief zijn, dus kloontjes weggefilterd.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:35 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dan zal het zeker een kwart minder zijn denk ik.
Ik heb geloof ik 4 diverse namen aangemaakt, maar gebruik alleen deze.
Er zijn op dit moment ongeveer 415204 gebruikers geregistreerd (uitgaande van hoogste id in mijn stats database). Een kwart van dit aantal is: 103801, 60% hiervan is: 62280.quote:
Dit inmiddels niet meer denkenquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nog steeds denken dat Blondje_93 Braddie is
Wat is dit danquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk het nodige materiaal gemist.
Bewijs per DM verzondenquote:
Nooit ben ik bangquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
Wanneer ga jij het nu eens leren ts (tevens blij dat ik je docent niet ben en nooit geweest want dan was mijn bloeddruk ongezond hoog geweest)?
Mijn woord is bewijs genoegquote:
Dan geloof je het niet. Ik wil je wel bewijs sturen per DMquote:
Wow, gelijk al meer verstand in je smoel dan dat je ooit in totaal hebt gehadquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:58 schreef -supergirl- het volgende:
volgens mij is mijn verstandkies aan het doorkomen.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Wow, gelijk al meer verstand in je smoel dan dat je ooit in totaal hebt gehad
Dan moet je een papegaai nemen zoals een grijze roodstaart. Die vragen én geven veel aandacht. Dat lijkt me ideaal.quote:
doe danquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Dan geloof je het niet. Ik wil je wel bewijs sturen per DM
80 iq-punten erbij.quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:58 schreef -supergirl- het volgende:
volgens mij is mijn verstandkies aan het doorkomen.
[..]
* Dven gooit hand in de luchtquote:
[..]
Verzondenquote:
Tik.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:00 schreef Dven het volgende:
[..]
* Dven gooit hand in de lucht
Raak hem aan ouwe
Nicequote:
Mijn betovergrootmoeder is overleden aan tyfus en ik voel me nu gekwetst. Derhalve is deze post gerapporteerdquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:02 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
ja tyf ff op met die ongewenste spam
Lekker voor je, ik wou dat ze dood ging voordat ze zich had kunnen voortplantenquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Mijn betovergrootmoeder is overleden aan tyfus en ik voel me nu gekwetst. Derhalve is deze post gerapporteerd
In principe was dat ook zo daar na het overleden snel de foetus uit haar is gehaald die het op wonderlijke wijze heeft overleefd. Wel flink wat hersenschade, dat kan een hoop in mijn familiehistorie verklaren ookquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:04 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Lekker voor je, ik wou dat ze dood ging voordat ze zich had kunnen voortplanten
hoe kan dat nou , blondes have more fun tochquote:Op vrijdag 1 november 2013 15:36 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
In 3 maanden tijd ja?quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:53 schreef Blondje_93 het volgende:
Ik zit nu bijna 3 maanden op Fok! en ben tot de conclusie gekomen dat (bijna) niemand te vertrouwen is hier.Hoe komt het toch dat Fok! uit is gegroeid tot een forum waar alleen achterlijke idioten komen?
Doe eens lief?quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:48 schreef pussycatdoll het volgende:
Had jij je maar niet als een slet moeten gedragen.
Weet ik veelquote:Op vrijdag 1 november 2013 19:23 schreef Jimbo het volgende:
Tevens, wat doet dit topic op FB van een bepaalde andere mevr
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |