Dus nooit...quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:36 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Wanneer ik niet meer eenzaam ben
Waar woon je ? dan kom ik een keer koffie drinken.quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:36 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Wanneer ik niet meer eenzaam ben
Alleen wat drukker geworden.quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:05 schreef bondage het volgende:
[..]
Eigenlijk is er niet veel veranderd sinds ik hier voor het eerst kwam (inmiddels 10 jaar geleden).
Zoals..quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:40 schreef Mortaxx het volgende:
Tja als jij in whatsapp groepjes gaat, daar dingen deelt die de meeste mensen privé houden en dit vervolgens backfired vind ik niet dat dit aan FOK ligt
Dat hoort bij haar plan om in users hun broekje te komen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:45 schreef 2NutZ het volgende:
Moet je gewoon kappen de hele tijd die stomme '' smiley te posten.
Je kan niet altijd de eerste zijnquote:
Mag ze het plan rigoreus omgooien want het resulteert alleen in zonder toestemming verspreidde naaktpics.quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat hoort bij haar plan om in users hun broekje te komen.
[..]
Je kan niet altijd de eerste zijn
Ik had dus goed gegokt!quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mag ze het plan rigoreus omgooien want het resulteert alleen in zonder toestemming verspreidde naaktpics.
Ik vind haar wel echt iets voor jou.quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:50 schreef Dven het volgende:
Maar om tot de kern van dit topic te komen : Heeft ze een beetje mooie boobies op die foto's of?
Ja heb al geprobeert maar ze heb me afgewesenquote:Op vrijdag 1 november 2013 15:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik vind haar wel echt iets voor jou.
Ze heeft nou eenmaal een hoge standaard. En terecht ook, je had de naaktpics moeten zien, goeiendag zeg.quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja heb al geprobeert maar ze heb me afgewesen
Haha, kan ik me niks van herinnerenquote:Op vrijdag 1 november 2013 15:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja heb al geprobeert maar ze heb me afgewesen
Ik geef je vijf euro als ik de naaktfoto krijg. Wil wel dat ze hem zelf nog eens fotografeert als blijk van echtheidquote:Op vrijdag 1 november 2013 15:54 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ze heeft nou eenmaal een hoge standaard. En terecht ook, je had de naaktpics moeten zien, goeiendag zeg.
Ja ik vroeg of we konden daten als ik weer es in nederland ben mar jij gaf geen antwoord meer enzoquote:Op vrijdag 1 november 2013 15:55 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Haha, kan ik me niks van herinneren
En dan nog, ik weet niet wnnr een user nou een grapje maakt of het echt meent
Als zij denkt daar users mee te wervenquote:Op vrijdag 1 november 2013 15:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mag ze het plan rigoreus omgooien want het resulteert alleen in zonder toestemming verspreidde naaktpics.
Ow, dat!quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja ik vroeg of we konden daten als ik weer es in nederland ben mar jij gaf geen antwoord meer enzo
Bij jou werkte het ook niet, toch?quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Als zij denkt daar users mee te werven
Snap jij het of snap ik hetquote:Op vrijdag 1 november 2013 15:57 schreef Voszje het volgende:
Iedereen zou willen daten met Dven, en Blondje_93 wijst 'm af...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |